Do konkursu mogą przystąpić osoby, które spełniają warunki określone w art. 109 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz.1842) i odpowiadają kryteriom wskazanym w Regulaminie konkursu w sprawie zatrudniania nauczyciela akademickiego, który stanowi załącznik nr 7 do Statutu Uniwersytetu Szczecińskiego;
- Kandydat obowiązany jest złożyć:
- 1) oświadczenie o spełnianiu wymogów określonych w art. 109 ust. 1 Ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1842) i Regulaminie konkursu w sprawie zatrudniania nauczyciela akademickiego, który stanowi załącznik nr 7 do Statutu Uniwersytetu Szczecińskiego;
- 2) wniosek o zatrudnienie;
- 3) życiorys i kwestionariusz osobowy;
- 4) potwierdzone kopie dokumentów stwierdzających uzyskanie stopnia naukowego doktora w dziedzinie nauk prawnych;
- 5) dokument (lub jego uwierzytelnioną kopię) potwierdzający uzyskanie dyplomu magistra prawa z oceną co najmniej 4.0;
- 6) informacje o dorobku naukowym i dydaktycznym;
- 7) wykaz publikacji;
- 8) oświadczenie stwierdzające, że Uniwersytet Szczeciński będzie podstawowym miejscem pracy;
- 9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu konkursu i planowanej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz.U. z 2016 r., poz. 922).
- Kandydat może złożyć także inne dokumenty lub podać informacje, które w jego ocenie mogą być przydatne w rozstrzygnięciu konkursu.
Zgłoszenie na konkurs należy przesłać na adres:
Uniwersytet Szczeciński
Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A (pok. 116)
70-240 Szczecin
Termin składania dokumentów upływa w dniu 10 stycznia 2018 r.
Uczelnia nie zapewnia mieszkania.