Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Zmiana daty i godziny konsultacji dr. hab. D. Wacinkiewicza

Konsultacje  dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowane na dzień 13.12.2017  w godz. 16.45-17.45 odbędą się 18.12.2017 w godz. 14.45-15.45 (sala 315)

Zmiana terminu konsultacji dra Łukasza Dubińskiego

W dniu 7 grudnia 2017 r. konsultacje dra Łukasza Dubińskiego nie odbędą się. Zamiast tego, konsultacje odbędą się dnia 08 grudnia 2017 roku w godzinach 16.00 – 17.00, sala 330 (ul. Narutowicza).

Dyżur i konsultacje dydaktyczne dr M. Michalak

Dyżur i konsultacje dydaktyczne dr M. Michalak w okresie 4.12.-18.12.2017 r. zostają odwołane.

Przełożone konsultacje i dyżur mgr M. Wysockiej

Konsultacje oraz dyżur mgr M. Wysockiej  zostały przełożone z dnia 7 grudnia br. (godz. 11.00-13.00) na dzień 8 grudnia br. (piątek) i odbędą się w godzinach 10.00-12.00.

Przełożone konsultacje prof. Z. Ofiarskiego

Z powodu wyjazdu służbowego konsultacje prof. Z. Ofiarskiego zostały przełożone z dnia 5 grudnia br. na dzień 6 grudnia br. i odbędą się w godzinach 13.30-14.30.

Przełożone konsultacje Prodziekan dr Beaty Kanarek

Konsultacje dr Beaty Kanarek zaplanowane na dzień 6 grudnia (środa) zostają przełożone na 8 grudnia br. w godz. od 8.00-9.00. 

Zmiana daty i godziny dyżuru - dr hab. D. Wacinkiewicz

Dyżur  dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowany na dzień 30.11.2017  w godz. 12.00-13.00 odbędzie się 06.12.2017 w godz. 17.45-18.45 (sala 315). 

dyżur i konsultacje mgr Karoliny Ziemianin

Dyżur i konsultacje mgr Karoliny Ziemianin w dniu 30 listopada z godziny 12.00-14.00 zostają przeniesione na godzine 10.00-12.00. 

Zmiana terminu konsultacji dra Łukasza Dubińskiego

W dniu 30 listopada 2017 r. konsultacje dra Łukasza Dubińskiego nie odbędą się. Zamiast tego, konsultacje odbędą się dnia 01 grudnia 2017 roku w godzinach 14.15 – 15.15, sala 330 (ul. Narutowicza).

Zaproszenie i informacja o XXXV Dniach Praw Człowieka w KUL

Zaproszenie i informacja o XXXV Dniach Praw Człowieka w KUL,  poświęconych 
zagadnieniu pluralizmu prawnego i praw człowieka
oraz – w tym kontekście,
ale nie tylko – Leonowi Petrażyckiemu
w związku ze 150 rocznicą jego urodzin.

Czytaj więcej...

dyżur i konsultacje mgra Buczka dnia 7 grudnia

Dyżur i konsultacje mgra Buczka dnia 7 grudnia odbędą się w godzinach:

dyżur 8.30-9.30

konsultacje 9.30-10.00 i 11.30-12.00,

sala 304B

Wpisywanie publikacji z 2017 roku do Bazy PUBLI

Szanowni Doktoranci SSD i NSD,

 

proszę o wpisanie do Bazy PUBLI Państwa publikacji licząc od 1 stycznia 2017 r.

 

Bazę PUBLI prowadzi Biblioteka Główna US. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie http://publiform.bg.szczecin.pl/?f=1

W rubryce UWAGI proszę wpisać: doktorant WPiA US, który nie jest pracownikiem WPiA US.

 

Z ustaleń z Biblioteką Główną US wynika, że do wpisania publikacji do Bazy PUBLI, wymagane jest podanie w formularzu zgłoszeniowym objętości publikacji w arkuszach wydawniczych albo liczby znaków ze spacjami w edytorze tekstu, np. programie Word.

Wymóg dotyczy opublikowanych książek oraz rozdziałów w pracach zbiorowych. Arkusz wydawniczy zawiera 40 tys. znaków ze spacjami, lub inaczej: 800 wierszy obliczeniowych po 50 znaków (3000 cm2 ilustracji). W razie trudności z precyzyjnym ustaleniem objętości publikacji ewentualnym rozwiązaniem jest podanie wartości szacunkowej. W celu oszacowania objętości pracy, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego proponuje policzenie znaków na stronie danej publikacji i przemnożenie przez liczbę stron.

 

Tylko publikacje zgłoszone do Bazy PUBLI stanowią podstawę do oceny parametrycznej Wydziału oraz zostaną przesłane do Bazy Osiągnięć.

 

Z wyrazami szacunku,

Mirella Drab

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel.  91 444 30 18

pok. 309 b

dyżur dra Tkaczuka w dniu 30 listopada

dyżur dra Tkaczuka z dnia 30 listopada zostaje przeniesiony na poniedziałek 4 grudnia, godz. 15-16, sala 211

dyżur dr Kowalewskiej w dniu 23 listopada

dyżur dr Ewy Kowalewskiej z dnia 23 listopada br. zostaje przeniesiony na dzień 24 listopada br., godz. 14-15

Przeniesienie dyżuru dydaktycznego prof. zw. dra hab. Z. Ofiarskiego z 16.11.2017

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur dydaktyczny prof. zw. dra hab. Z. Ofiarskiego został przeniesiony z dnia 16.11.2017 r. (czwartek) na dzień 22.11.2017 r. (środa, godz. 13.00-14.00). 

Ogłoszenie dra hab. prof. US Marka Andrzejewskiego - dotyczy 16 listopada 2017 r.

W dniu 16 listopada br. Pan dr hab. prof. US Marek Andrzejewski będzie nieobecny z powodu wyjazdu na seminarium naukowe. W związku z tym odwołuje wszystkie zaplanowane na ten dzień zajęcia i dyżury.

dyżur i konsultacje prof. K. Nizioł

dyżur i konsultacje prof. K. Nizioł z dnia 16 XI zostają przeniesione na dzień 14 XI, konsultacje godz. 9.45-10.45, dyżur godz. 10.45-11.45

konsultacje i dyżur dr B. Baczyńskiej

konsultacje i dyżur dr B. Baczyńskiej z dnia16 listopada zostają przeniesione na dzień 15 listopada, godz. 11.45-13.45

dr Ewelina Cała-Wacinkiewicz – dyżur i konsultacje oraz zajęcia przypadające na dni 6-7.12. 2017 r.

Konsultacje przypadające na dzień 7.12.2017 r., godz. 9.00-10.00 z powodu wyjazdu zostają przeniesione na dzień 21.12.2017 r., godz. 13.00-14.00.

Dyżur przypadający na dzień 7.12.2017 r., godz. 12.00-13.00 z powodu wyjazdu zostaje przeniesiony na dzień 21.12.2017 r., godz. 14.00-15.00.

Dyżur i konsultacje dydaktyczne dr M. Michalak

Dyżur i konsultacje dydaktyczne dr M. Michalak w okresie 8.11.-24.11.2017 r. zostają odwołane.

Seminaria, konsultacje i dyżury z dnia 9 listopada br. dr hab. prof. US K. Flagi-Gieruszyńskiej

 
W związku z wyjazdem służbowym dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US seminaria, konsultacje i dyżury z dnia 9 listopada br. zostaną przeniesione na dzień 16 listopada br. w tych samych godzinach.

 

Ogłoszenie dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

Przypominamy, że w związku z wyjazdem służbowym dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US w dniu 7 listopada br. wykład z postępowania cywilnego nie odbędzie się. Zajęcia te były odrobione w dniu 9 i 16 października br. 

Zmiana daty i godziny dyżuru dr. hab. D. Wacinkiewicza

Dyżur  dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowany na dzień 26.10.2017  w godz. 12.00-13.00 odbędzie się 30.10.2017 w godz. 16.00-17.00 (sala 315). 

zajęcia dr A. Klich w dniu 26 października br.

Konsultacje, dyżur dydaktyczny i wykład z przedmiotu Dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych pacjentów i konsumentów, które powinny odbyć się w dniu 26 października br. zostają odwołane.

Przełożony dyżur oraz seminaria dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego

Dyżur i seminaria dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego z 26.10.2017 r. zostają przeniesione na:

7.11.2017 r., godz. 9.15-10.45 – seminarium IV rok SSP

8.11.2017 r., godz. 14.00-15.30 – seminarium V rok SSP

17.11.2017 r., godz. 14.00-15.30 – seminarium II rok SSA II st.

9.11.2017 r., godz. 11.00-12.00 – dyżur.

 

wyjazdy stypendialne w ramach programu Erasmus+ do krajów poza Unią Europejską

Szanowni Państwo,

Po raz kolejny studenci studiów III stopnia Uniwersytetu Szczecińskiego mają możliwość skorzystania z wyjazdów stypendialnych w ramach programu Erasmus+ do krajów poza Unią Europejską. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z tegoroczną ofertą oraz listą uczelni partnerskich. Najbliższa kwalifikacja trwać będzie od 6 listopada do 10 grudnia 2017 roku.

 

Zasady kwalifikacji, dokumenty i terminy na stronie http://www.dsm.usz.edu.pl/wyjazdy-na-studia/96-uniwersytet-szczecinski/822-zasady037002

 

Wersja skrócona http://prezi.com/j-c7snzfxx7v/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share

 

Zapraszamy doktorantów WPiA i WF na spotkanie informacyjne, które odbędzie się 7 listopada o godz. 11.45, Wydział Prawa i Administracji, sala 217 (Narutowicza).

konsultacje i dyżur dr hab. K. Flagi-Gieruszyńskiej prof. US (2)

W związku z posiedzeniem Senatu w dniu 26 października br., konsultacje i dyżur dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US odbędą się w środę 25 października br. w godz. 11.30-13.30, natomiast seminaria odbędą się 26 października o 16.00. 

Zmiana daty i godziny dyżuru dr. hab. Wacinkiewicza

W związku z udziałem w konferencji naukowej dyżur  dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowany na dzień 19.10.2017  w godz. 12.00-13.00 odbędzie się 25.10.2017 w godz. 17.45-18.45 (sala 315)

SZKOLENIA BHP DLA STUDENTÓW I DOKTORANTÓW I ROKU STUDIÓW W ROKU AKADEMICKIM 2017/2018

 

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do odbycia szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej.

Szkolenie jest obowiązkowe dla wszystkich studentów rozpoczynających naukę na
I roku studiów: pierwszego stopnia, drugiego stopnia i jednolitych studiach magisterskich oraz dla uczestników studiów doktoranckich na Uniwersytecie Szczecińskim w pierwszym semestrze nauki.

UWAGA!!!

Szkolenie składa się z dwóch części: teoretycznej oraz praktycznej.

 

Terminy:

  1. Część teoretyczna realizowana w formie kształcenia na odległość (e-learning)

od 6 listopada 2017 r. do 18 grudnia 2017 r.

  1. Część praktyczna realizowana jest na Wydziale nauk o Ziemi

od 15 listopada 2017 r. do 30 stycznia 2018 r.*

UWAGA! Warunkiem przystąpienia do części praktycznej jest zaliczenie szkolenia teoretycznego.

 

Szczegóły na stronie: http://uce.usz.edu.pl/szkolenia-dla-studentow/

 

Informacji w sprawach merytorycznych udziela:

mgr Mariusz Sikora, wykładowca.

Uniwersyteckie Centrum Edukacji, ul. Wawrzyniaka 15

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

dyżur: czwartek 12.15-13.00 ( pok. nr 208).

Do dnia 25 października mgr Mariusz Sikora jest nieosiągalny.

 

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,57 MB (+3,573) - time