Actaiuris

Ogłoszenia: Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne

Zmiana godziny konsultacji mgr Dominiki Bonieckiej w dniu 23 czerwca br.

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że w dniu 23 czerwca 2017 r. mój dyżur odbędzie się w godzinach od 11:00-12:00. 

Z wyrazami szacunku,

mgr Dominika Boniecka

Konsultacje i dyżur dydaktyczny - dr T. Radkiewicz

Ze względu zajęcia dydaktyczne prowadzone zamiennie, na konsultacje i dyżur dydaktyczny zapraszam w tym tygodniu na dzień 23 czerwca 2017 na godzinę 16.30 pok. 406. 

Dr T. Radkiewicz

Dyżur i konsultacje dra P. Kledzika

Dyżur i konsultacje dra Przemysława Kledzika odbędą się 23 czerwca br. (piątek) o godz. 13.30-15.00.

I r. - Wyniki wyborów specjalności

W wyniku zapisów elektronicznych na specjalności w roku akademickim 2017/2018 utworzona została jedynie specjalność sektor prywatny. W związku z tym wszyscy studenci obecnego I roku, którzy wybrali inną specjalność, bądź nie wzięli udziału w zapisach elektronicznych, zostaną przypisani administracyjne do ww. specjalności.

Dr A. Klich - ogłoszenie

Szanowni Państwo, 
 
Z uwagi na to, że zgodnie z organizacją roku akademickiego w najbliższy czwartek (tj. 22.06) odbywają się zajęcia wtorkowe, konsultacje dyżur dydaktyczny dr A. Klich nie odbędą się. Dodatkowe konsultacje odbędą się w dniu 20 czerwca (wtorek) w godzinach 14:00-15:00 w pok. 407.

Termin zaliczenia przedmiotu Prawo finansowe, dr Wojciech Bożek

Termin zaliczenia przedmiotu Prawo finansowe, dr Wojciech Bożek

 

Ostateczny termin zaliczenia przedmiotu Prawo finansowe u dra Wojciecha Bożka wyznaczono na 23 czerwca 2017 r., godz. 12.00, pok. 333.

Egzamin przedterminowy z dr M. Michalak

Egzamin przedterminowy z dr M. Michalak

Egzamin przedterminowy z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak odbędzie się w dniu 22 czerwca 2017 r., godz. 10.00, sala 330.

Odwołane dyżury i konsultacje Prodziekan ds. Studenckich dr B. Kanarek

W związku z egzaminami magisterskimi i dyplomowymi oraz posiedzeniem Rady Wydziału Prawa i Administracji US, dyżur, dyżur prodziekański i konsultacje dydaktyczne dr B. Kanarek w dniach 19-23 czerwca zostały odwołane. 

Konsultacje i dyżur dr Marty Jasińskiej w dniu 23 czerwca 2017r.

Konsultacje i dyżur dr Marty Jasińskiej z dnia 23 czerwca 2017 zostają przełożone na dzień 21 czerwca 2017r. na godzinę 9.30 do godziny 11.30

II rok - Ekonomiczno-prawny studia stacjonarne I stopnia - ogłoszenie

II rok - Ekonomiczno-prawny studia stacjonarne I stopnia

Zmiana sali wykładowej w dniu 23 czerwca br.

 

W dniu 23 czerwca br. wykład z Prawa ubezpieczeń gospodarczych odbędzie się w sali 217, ul. Narutowicza 17a. 

Wymagania formalne przed obroną - SSEP I st.

Poniżej do pobrania dla studentów studiów I stopnia kierunku Ekonomiczno-Prawnego znajdują się wymagania formalne związane z procedurami i dokumentacją przed obroną pracy dyplomowej. 


Wymagania formalne przed obroną - SSEP I st.

Wymagania formalne przed obroną - SSEP I st.

Poniżej do pobrania dla studentów studiów I stopnia kierunku Ekonomiczno-Prawnego znajdują się wymagania formalne związane z procedurami i dokumentacją przed obroną pracy dyplomowej. 


Wymagania formalne przed obroną - SSEP I st.

Nieczynna Sekcja Organizacyjno-Finansowa Wydziału Prawa i Administracji w dniu 16.06.2017 r.

W dniu 16 czerwca 2017r. (piątek) Sekcja Organizacyjno-Finansowa Wydziału Prawa i Administracji będzie NIECZYNNA.
Jednocześnie informujemy, że w dniu 19 czerwca 2017r. (poniedziałek) Sekcja będzie czynna dla studentów w godzinach od 10.00 do 14.00

Konsultacje i dyżur dydaktyczny dr A. Klich

Szanowni Państwo,
 
Konsultacje i dyżur dydaktyczny dr A. Klich, które nie odbyły się w dniu 11 maja br. Odbędą się w dniu 13.06 (wtorek) w godzinach 9:30-11:30. 
 

Dyżur, konsultacje dydaktyczne i seminarium prof. K. Flagi-Gieruszyńskiej

W związku z wyjazdem służbowym dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US w dniu 22 czerwca br. odbędą się w dniu 13 czerwca br. odpowiednio: 13.00 - dyżur, 14.00 - konsultacje oraz 15.00 - seminarium.

Odwołany dyżur dydaktyczny dra hab. Daniela Wacinkiewicza

Dyżur dydaktyczny dra hab. Daniela Wacinkiewicza w dniu 8 czerwca br. nie odbędzie się.

Dyżur zostaje przeniesiony na 9 czerwca  br. (piątek) na godz. 16.00.

I rok, zapisy na specjalności

 

Uprzejmie informujemy, że w dniach od 8 do 11 czerwca 2017 r.  zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na specjalności. Studenci wybierają jedną specjalność spośród dwóch następujących:

  • 1) Sektor prywatny,
  • 2) Sektor publiczny.

 

Przedmioty na specjalnościach będą realizowane na drugim roku studiów w roku akademickim  2017/2018, w semestrze letnim.  

Warunkiem uruchomienia specjalności jest wybranie jej przez co najmniej 20 studentów.

 

Zapisy rozpoczną się 8 czerwca o godzinie 0.00 i zakończą 11 czerwca br. o godzinie 23.59. 

II rok, zmiana godziny dyżuru mgr D. Bonieckiej w dniu 8.06 br.

 

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że w dniu 08 czerwca 2017 r. mój dyżur odbędzie się w godzinach od 11:00-12:00.  Godzina konsultacji pozostaje bez zmian.

 

Z wyrazami szacunku,

mgr Dominika Boniecka

II rok, zmiana sali ćwiczeniowej z przedmiotu Prawnych aspektów gospodarki nieruchomościami w dn. 7.06 br.

 

W dniu 7 czerwca br. ćwiczenia z Prawnych aspektów gospodarki nieruchomościami wyjątkowo odbędą się w sali 220, ul. Narutowicza 17a.

Przełożone dyżur i konsultacje dr A. Klich z dnia 8.06 br.

Szanowni Państwo, 
 
Z uwagi na wyjazd służbowy, konsultacje dr A. Klich w dniu 8 czerwca br. nie odbędą się. Konsultacje odbędą się w dniu 6 czerwca br. (wtorek) o godz. 8:30-10:30 w s. 407.

Zmiana godzin dyżuru dr hab. D. Wacinkiewicza w dn. 1.06 br.

Dyżur dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowany na dzień 01.06.2017  w godz. 12.00-13.00  odbędzie się tego samego dnia w godz. 16.00-17.00.

Odwołane zajęcia i dyżur dr hab. M. Andrzejewskiego prof. US w dniu 1.06 br.

W dniu 1.06 zajęcia i dyżur dydaktyczny dr hab. M. Andrzejewskiego prof. US nie odbędą się.

Terminy i miejsca składania wniosków o stypendia na rok akademicki 2017/2018

Terminy i miejsca składania wniosków o stypendia na rok akademicki 2017/2018




ŚWIADCZENIA SOCJALNE
I TERMIN
19 czerwca – 10 lipca 2017 roku
Sekcja ds. Stypendiów i Sprawozdawczości ul. Wojska Polskiego 65 pok.5 Szczecin 70-478
Poniedziałek-Piątek 8.00-14.00
 Stypendia socjalne (zwiększenia stypendium socjalnego)
 Stypendium specjalne dla osób niepełnosprawnych

II TERMIN
11 września – 20 października 2017 roku
Wydział Matematyczno–Fizyczny ul. Wielkopolska 15 Szczecin 70-451
Poniedziałek-Piątek 8.00-14.00
 Stypendia socjalne (zwiększenia stypendium socjalnego)
 Stypendium specjalne dla osób niepełnosprawnych
 Zapomoga

Rejestracja internetowa o stypendia w e-dziekanacie zostanie uruchomiana dla studentów w dniu 19 czerwca 2017 roku – w pierwszy dzień terminu.


STYPENDIUM REKTORA DLA NAJLEPSZYCH STUDENTÓW
11 września – 20 października 2017 roku
Rektorat Uniwersytetu Szczecińskiego Dział Spraw Studenckich pok. 116, 117 Szczecin 70-453
Poniedziałek –Piątek 8.00-14.00

Zmiana godzin konsultacji i dyżuru dra T.Radkiewicza w dniu 1.06 br.

Zmiana godzin konsultacji i dyżuru dra T. Radkiewicza w dniu 1 czerwca 2017 r. odpowiednio z godziny: 11.00 i 12.00 na godz. 15.45 i 17.45

II rok, odwołane dyżur, konsultacje i seminaria dr hab. K.Święch-Kujawskiej prof. US w dniu 8.06 br.

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informuję, że z powodu wyjazdu służbowego konsultacje dydaktyczne, dyżur ,seminarium dyplomowe oraz seminarium magisterskie w dniu 08.06.2017 nie odbędą  się. Wszystkie zajęcia zostają przełożone na dzień 22. 06 .2017 ( czwartek ) i odbędą się w godzinach wynikających z planu zajęć.  

dr hab. Katarzyna Święch- Kujawska prof. US

Przeniesione konsultacje dra O. Boguckiego z dnia 1.06.17 r.

Konsultacje dydaktyczne dra O. Boguckiego zaplanowane na 1 czerwca 2017 r. w g. 18-19 zostają przesunięte na dzień 5 czerwca w g. 15-16 (p. 203 na Piastów)

III rok, zajęcia w dn. 6.06 br. i konsultacje w dn. 7.06 br. prof. zw. dr hab. D. Kopycińskiej

Zajęcia prof. zw. dr hab. Danuty Kopycińskiej, z powodu wyjazdu służbowego, w dniu 6.06.2017 r. zostają odwołane. Termin odrobienia zajęć zostanie ustalony ze studentami na kolejnych zajęciach.

Konsultacje prof. zw. dr hab. Danuty Kopycińskiej z 7.06.2017 r. zostają przeniesione na 8.06.2017 r. (czwartek) i odbędą się w godz. 12.00-13.30.

I rok, zmiana terminu zajęć z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak

Zajęcia z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak planowane na dzień 31.05.2017 r. nie odbędą się. Zostaną one odrobione w dniu 22 czerwca 2017 r., godz. 10.00-13.15.

III r. - Oświadczenia dla Akademickiego Biura Karier

W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi oświadczeń o monitorowaniu karier absolwentów dla Akademickiego Biura Karier, informujemy:

1. Oświadczenia od bieżącego roku akademickiego wypełniane są w formie elektronicznej, za pośrednictwem systemu eDziekanat. Stosowny formularz znajduje się w sekcji "Wnioski i oświadczenia", w dolnej części menu (patrz grafika).

2. Ankietę po wypełnieniu należy wydrukować (po zapisaniu danych w górnej części ankiety pojawia się ikona - patrz grafika), podpisać i złożyć we właściwym Dziekanacie. 

3. Ankieta zostaje odblokowana do edycji PO ROZLICZENIU OSTATNIEGO SEMESTRU, tj. po złożeniu w Dziekanacie indeksu z kompletem wymaganych wpisów!

Odrabianie dyżuru i konsultacji dr A. Klich z dnia 4.05 br. i wpisy z przedmiotu Dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych pacjentów i konsumentów

 
Szanowni Państwo, 
 
Konsultacje i dyżur dydaktyczny dr A. Klich, które nie odbyły się w dniu 4 maja br. odbędą się w najbliższy piątek w godzinach 18:30-20:30, w pok. 408. W tym czasie istnieje również możliwość uzyskania wpisów z przedmiotu Dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych pacjentów i konsumentów. 

 

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,54 MB (+3,540) - time