Actaiuris

Ogłoszenia: Administracja II stopnia – studia stacjonarne

Nieczynne dziekanaty

  W dniu 14 sierpnia 2017 r. (poniedziałek) wszystkie dziekanaty oraz Sekcja Organizacyjno-Finansowa będą nieczynne.

SSA II STOPNIA - LETNIA SESJA POPRAWKOWA 2016/2017

LETNIA  SESJA POPRAWKOWA  2016/2017

I rok  SSA  II °

Przygotowanie i finansowanie projektów UE -  dr  E. Cała - Wacinkiewicz

15.09.2017 r.         godz. 11.00              sala  217   ul. Narutowicza

 

Prawo  bankowe  -  prof. zw. dr hab. Z. Ofiarski

17.09.2017 r.      godz. 11.00       sala 7   al. Piastów

 

Prawo gospodarcze publiczne   -  dr hab. prof. US R. Molski

19.09.2017 r.           godz. 16.00      sala  217         ul. Narutowicza

 

Prawo administracyjne  -  dr hab. prof. US A. Monarcha-Matlak

21.09.2017 r.         godz. 15.30      sala  201        ul. Narutowicza

 

Prawo karne  skarbowe – dr M. Żbikowska

22.09.2017 r.            godz.12.00       sala 219        ul. Narutowicza

Poprawna polszczyzna w praktyce – prof. dr hab. E. Kołodziejek

11.09.2017r.    godz. 12.00    sala 114   al. Piastów

Administracja wymiaru sprawiedliwości – dr Ł. Dubiński

14.09.2017r.    godz. 08.30    sala 201   ul. Natutowicza

 

LETNIA  SESJA POPRAWKOWA  2016/2017

 

II  rok  SSA  II ° 

Postępowanie  sądowo-administracyjne - dr P. Kledzik

13.09.2017 r.    godz. 15.30      sala  217      ul. Narutowicza

Postępowanie egzekucyjne w administracji- dr P. Kledzik

21.09.2017r.   godz. 12.00     sala 320      ul. Narutowicza

Obsługa studentów w dniach od 7 do 25 sierpnia br.

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniach od 7 do 25 sierpnia br. obsługa studentów na kierunku Administracja będzie się odbywała w pokoju nr 11 (dziekanat stacjonarnych studiów prawniczych), tel. 444 28 54, ul. Narutowicza 17a.   

Zmiana terminów II tury egzaminów dyplomowych – wrzesień 2017 r.

Dziekanat informuje, że na stronie Wydziału w zakładce o Wydziale – Akty prawne - Zarządzenia Dziekana Obowiązujące zostało opublikowane Zrządzenie Dziekana Wydziału Prawa i Administracji (41/2016/2017) w sprawie zmiany zarządzenia w sprawie określenia harmonogramów czynności dotyczących trybu postępowania przed egzaminem dyplomowym i wyznaczenia terminów przeprowadzenia egzaminów dyplomowych na studiach I i II stopnia oraz jednolitych magisterskich w roku akademickim 2016/2017.

Wpisy u dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

Wpisy u dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US odbędą się w dniu 13 lipca br. o godz. 10.00.

Wpisy do indeksów ocen z egzaminów u dr hab. prof. US Aleksandry Monarchy-Matlak

W dniu 5 lipca br. o godz. 18.00, p. 328, odbędą się wpisy ocen do indeksów z egzaminów u dr hab. prof. US Aleksandry Monarchy-Matlak.

Ogłoszenie dra P. Kledzika

Dyżur i konsultacje dra P. Kledzika z dnia 6 lipca 2017 r. zostały przeniesione na dzień 13 lipca 2017 r. godz. 15.00.

 

Dr P. Kledzik

Ogłoszenie dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W związku z wyjazdem dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US JEDYNE konsultacje i dyżur w lipcu br. odbędą się w dniu 13 lipca br. o godz. 10.00 i 11.00.

 

Ogłoszenie dra T. Radkiewicza

Na konsultacje i dyżur dydaktyczny w dniu 6 lipca 2017 zapraszam na godzinę 16.30 pok 406.

 

Dr T. Radkiewicz

Konsultacje i dyżur mgr A. Ogonowskiej – 6.07.2017 r.

Konsultacje i dyżur mgr A. Ogonowskiej w dniu 6 lipca 2017 r. odbędą się w godzinach 13:00 - 15:00.

Dyżur i konsultacje dr M. Michalak

 

Z powodu choroby dyżur i konsultacje dr M. Michalak w dniu 6.07.2017 r. zostają odwołane.

Ogłoszenie dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W związku z wyjazdem służbowym dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US w dniu 29 czerwca br. konsultacje i dyżur odbędą się odpowiednio o godz. 10 i 11 w dniu 30 czerwca br.

 

dr hab. Kinga Flaga-Gieruszyńska prof. US

Konsultacje dydaktyczne mgr Dominiki Bonieckiej w czasie sesji egzaminacyjnej

Konsultacje dydaktyczne mgr Dominiki Bonieckiej w czasie sesji egzaminacyjnej

 

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że w czasie sesji egzaminacyjnej moje konsultacje dydaktyczne będą odbywały się w czwartki w godzinach 11:00-12:00.

 

Z wyrazami szacunku,

mgr Dominika Boniecka

Dyżur i konsultacje dr M. Michalak

Z powodu choroby dyżur i konsultacje dr M. Michalak w dniu 29.06.2017 r. zostają odwołane.

 

dr M. Michalak

 

dyżur i konsultacje dra Przemysława Katnera i dr Izabeli Mycko-Katner

Dyżur i konsultacje dra Przemysława Katnera i dr Izabeli Mycko-Katner

 

Z uwagi na wyjazd służbowy, dyżur i konsultacje dra Przemysława Katnera i dr Izabeli Mycko-Katner w dniu 29 czerwca 2017 r. zostają odwołane.

dr Przemysław Katner

dr Izabela Mycko-Katner

Zmiana terminu konsultacji dydaktycznych dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego

Zmiana terminu konsultacji dydaktycznych dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego

 

Konsultacje dydaktyczne dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego będą się odbywały w czwartki, godz. 13.00-14.00.

Konsultacje i dyżur dydaktyczny - dr T. Radkiewicz

Na konsultacje i dyżur dydaktyczny w dniu 29 czerwca 2017 r. zapraszam na godzinę 16.30 pok 406. 

Dr T. Radkiewicz

dr Ewelina Cała-Wacinkiewicz – dyżur i konsultacje

dr Ewelina Cała-Wacinkiewicz – dyżur i konsultacje

 

Konsultacje i dyżury dydaktyczne przypadające na dzień 29.6.2017 r. z powodu wyjazdu zostają przeniesione na dzień 6.07.2017 r., godz. 10.00-12.00.

Konsultacje SSA, SSP - dr hab. prof. US Anna Barczak

Konsultacje SSA, SSP

Dr hab. prof. US Anna Barczak

 

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że konsultacje w dniu 7.07.2017 r. nie odbędą się. Zapraszam w dniu 6.07. 2017 r. w godz. 11.00-12.00.

Dyżur dydaktyczny i konsultacje dydaktyczne dr hab. Ewy Gajdy, prof. US w dniu 3.07.2017 r.

Dyżur dydaktyczny i konsultacje dydaktyczne  dr hab. Ewy Gajdy, prof. US w dniu 3.07.2017 r.  

 

W dniu 3 lipca br. dyżur dydaktyczny wraz z konsultacjami dydaktycznymi dr hab. Ewy Gajdy, prof. US odbędą się w godz. 10.00-12.00, s. 113. 

Dyżur dydaktyczny i konsultacje dydaktyczne dr hab. Ewy Gajdy, prof. US w dniu 29.06.2017 r.

Dyżur dydaktyczny i konsultacje dydaktyczne  dr hab. Ewy Gajdy, prof. US w dniu 29.06.2017 r.  

W dniu 29 czerwca br. dyżur dydaktyczny wraz z konsultacjami dydaktycznymi odbędą się w godz. 11.00-13.00, s. 113. 

Zmiana godziny konsultacji mgr Dominiki Bonieckiej w dniu 23 czerwca br.

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że w dniu 23 czerwca 2017 r. mój dyżur odbędzie się w godzinach od 11:00-12:00. 

Z wyrazami szacunku,

mgr Dominika Boniecka

Konsultacje dr hab. prof. US Anna Barczak

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że konsultacje w dniu 30 czerwca 2017 r. nie odbędą się. Zapraszam 5.07 w godz. 9.00-10.00.

Dyżur dydaktyczny - dr hab. prof. US Anna Barczak

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że dyżur w dniu 29 czerwca 2017 r. nie odbędzie się. Zapraszam 5.07 w godz. 10.00-11.00.

Konsultacje i dyżur dydaktyczny - dr T. Radkiewicz

Ze względu zajęcia dydaktyczne prowadzone zamiennie, na konsultacje i dyżur dydaktyczny zapraszam w tym tygodniu na dzień 23 czerwca 2017 na godzinę 16.30 pok. 406. 

Dr T. Radkiewicz

Dyżur i konsultacje dra P. Kledzika

Dyżur i konsultacje dra Przemysława Kledzika odbędą się 23 czerwca br. (piątek) o godz. 13.30-15.00.

Dr A. Klich - ogłoszenie

Szanowni Państwo, 
 
Z uwagi na to, że zgodnie z organizacją roku akademickiego w najbliższy czwartek (tj. 22.06) odbywają się zajęcia wtorkowe, konsultacje dyżur dydaktyczny dr A. Klich nie odbędą się. Dodatkowe konsultacje odbędą się w dniu 20 czerwca (wtorek) w godzinach 14:00-15:00 w pok. 407.

Odwołane dyżury i konsultacje Prodziekan ds. Studenckich dr B. Kanarek

W związku z egzaminami magisterskimi i dyplomowymi oraz posiedzeniem Rady Wydziału Prawa i Administracji US, dyżur, dyżur prodziekański i konsultacje dydaktyczne dr B. Kanarek w dniach 19-23 czerwca zostały odwołane. 

Ogłoszenie dr hab. prof. US Kingi Flagi-Gieruszyńskiej

W związku z wyjazdem służbowym dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US w dniu 22 czerwca br., konsultacje, dyżur i seminaria zostały przeniesione na 20 czerwca br. odpowiednio na godz. 10.30, 11.30 i 12.30. 

Zmiana godzin konsultacji mgr A. Ogonowska

Konsultacje mgr A. Ogonowskiej w dniu 23 czerwca 2017 r. odbędą się w godz. od 11.00 do 12.00.

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,54 MB (+3,542) - time