Actaiuris

Ogłoszenia: Administracja I stopnia – studia stacjonarne

Odrabianie dyżuru i konsultacji dr A. Klich z dnia 4.05 br. i wpisy z przedmiotu Dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych pacjentów i konsumentów

 
Szanowni Państwo, 
 
Konsultacje i dyżur dydaktyczny dr A. Klich, które nie odbyły się w dniu 4 maja br. odbędą się w najbliższy piątek w godzinach 18:30-20:30, w pok. 408. W tym czasie istnieje również możliwość uzyskania wpisów z przedmiotu Dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych pacjentów i konsumentów. 

 

25 maja br. (czwartek) dniem rektorskim - odwołane dyżury i konsultacje dydaktyczne

 

Na podstawie § 7 pkt 2) uchwały nr 136/2014/2015 Rady Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego z dnia 16 września 2015 r. w sprawie dyżurów i konsultacji dydaktycznych prowadzonych przez pracowników akademickich Wydziału Prawa i Administracji US informujemy, że w dniu 25 maja 2017 r. (czwartek) nie odbędą się dyżury i konsultacje pracowników Wydziału.

Dzień 25 maja 2017 r. został uznany w organizacji roku akademickiego za dzień sportu (dzień rektorski).

 

Przełożone dyżur i konsultacje dr J.Szyjewskiej-Bagińskiej z dnia 25.05 br.

W związku z wyjazdem służbowym w dniach 24-25 maja 2017 r. dr Joanny Szyjewskiej-Bagińskiej konsultacje i dyżur odbędą się w dniu 23 maja odpowiednio o 15.30 i 16.30

Konsultacje i dyżur dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W związku z wyjazdem służbowym w dniu 25 maja br. dr Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US konsultacje i dyżur odbędą się w dniu 24 maja br. odpowiednio o 9.00 i 10.00, a seminarium w dniu 26 maja o godz. 9.00

III rok, egzamin z Legislacji administracyjnej

Egzamin z Legislacji administracyjnej dla osób, które chcą do niego przystąpić 1 czerwca 2017 r. odbędzie się o 9:00 w sali 7 w budynku przy al. Piastów 40b. 

Szkolenia BHP i test zaliczeniowy dla Studentów przyjętych na semestr letni 2017 oraz studentów z poprawkami, warunkami i różnicami programowymi

Szkolenia BHP i test zaliczeniowy dla Studentów przyjętych na semestr letni 2017 oraz studentów z poprawkami, warunkami i różnicami programowymi realizowane jest  w następującym terminie:

 

szkolenie BHP

od 22 maja 2017 r.  do 29 maja 2017r. (do godz. 12.00)

 

Dostęp do szkolenia  elerningowego odbywa się z indywidualnego konta studenta i doktoranta w edziekanacie, zakładka szkolenie bhp.

W przypadku braku dostępu do szkolenia elerningowego należy przesłać maila kontaktowego na adres:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

z opisem problemu oraz podaniem imienia, nazwiska, nr albumu, wydziału i kierunku studiów.

Dodatkowe informacje  dotyczące szkolenia bhp znajdują sie stronie internetowej

 

http://www.uce.usz.edu.pl/szkolenia-bhp-dla-studentow-us 

III rok, zmiana godziny i sali warunkowego zaliczenia przedmiotu Wybrane aspekty postępowania cywilnego

Szanowni Państwo,
Warunkowe zaliczenie przedmiotu Wybrane aspekty postępowania cywilnego prowadzonego przez dr A. Klich odbędzie się w dniu 24 maja br. (środa) o godz. 9:00 w sali 217.

Przełożone konsultacje mgra T. Mikołajczaka

Z uwagi na seminarium wewnętrzne Katedry prowadzone przeze mnie konsultacje dydaktyczne dla I roku SSP i NSP w dniu 19.05.2017 r. (piątek) zostają przełożone na godz. 18.15-19.15 (s. 114).

Z poważaniem,
Tymoteusz Mikołajczak

Konsultacje SSA, SSP dr hab. Anna Barczak, prof. US

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że konsultacje w dniu 19 maja 2017 r. odbędą się w godz. 10.00-11.00.

Zaliczenie z przedmiotu prawo pracy z dr. S. Driczinskim

Zaliczenie z przedmiotu prawo pracy dla studentów, którzy nie zaliczyli go w pierwszym terminie oraz nie podeszli do pierwszego terminu odbędzie się w dniu 23.5.17 o godz.9.00, sala 222 (Narutowicza 17a).

Seminarium mgr i dyżur dydaktyczny dra Mikołaja Rylskiego w dniu 18 maja br.

Seminarium mgr i dyżur dydaktyczny dra Mikołaja Rylskiego w dniu 18 maja br. zostają odwołane.

Przełożenie godziny zajęć z Wprowadzenia do prawa gospodarczego publicznego

W związku z wcześniejszymi ustaleniami ze studentami dzisiejszy wykład z Wprowadzenia do prawa gospodarczego publicznego u dr. hab. D. Wacinkiewicza (18.05.2017) odbędzie się w godzinach 15.15-16.45 (sala 120).

Warunkowe zaliczenie przedmiotu Wybrane aspekty postępowania cywilnego

Warunkowe zaliczenie przedmiotu Wybrane aspekty postępowania cywilnego odbędzie się w dniu 24 maja br. o godz. 12:30 w sali nr 121, przy ul. Narutowicza 17a.

Przełożony dyżur dydaktyczny dr. hab. D. Wacinkiewicza z dnia 18.05 br.

Dyżur dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowany na dzień 18.05.2017 w godz. 12.00 - 13.00  odbędzie się dnia 01.06.2017 w godz. 16.00-17.00.

III rok, wpisywanie zaliczeń z Legislacji administracyjnej

Szanowni Państwo,

 

uprzejmie informuję, że wpis do indeksu oceny z projektu na zaliczenie będzie można uzyskać w czwartek 18.05.2017 r. w godz. 12:00-13:00 w pok. 202 (al. Piastów 40b).

 

Z poważaniem,

dr Agnieszka Choduń

Przełożony dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. K. Nizioł prof. US z dnia 1.06 br.

Z powodu wyjazdu służbowego dr hab. Krystyny Nizioł prof. US dyżur dydaktyczny i konsultacje w dniu 01.06.2017 r.  (czwartek)  nie odbędą się. Zostają one przełożone: konsultacje na 18.05.2017r., godz.10.00 - 11.00, dyżur dydaktyczny na 26.05.2017 r., godz. 12.30 - 13.30.

Przeniesione dyżur i seminarium magisterskie dr hab. A. Monarchy-Matlak prof. US z dnia 18.05 br.

Dyżur i seminarium magisterskie dr hab. Aleksandry Monarchy-Matlak prof. US zostają przeniesione z dnia 18 maja 2017 r. na  25 maja 2017 r. godz.16.00 -19.00.

Zaliczenia ćwiczeń i wykładów u dra Ł. Dubińskiego

Zaliczenia ćwiczeń i wykładów u dra Łukasza Dubińskiego odbędą się 19 maja w piątek w godzinach 12.45 -14.00 sala 330 (ul. Narutowicza).

I rok, zmiana sali wykładowej dla przedmiotu Techniki negocjacji i mediacji w administracji w dniu 16.05 br.

W dniu 16 maja br. wykład z przedmiotu Techniki negocjacji i mediacji w administracji wyjątkowo odbędzie się w sali 219, ul. Narutowicza. 

II rok, przeniesiony wykład z przedmiotu Prawo administracyjne z dnia 16.05 br.

Zajęcia z prawa administracyjnego zostają przeniesione z dnia 16 maja 2017 r. na 6 czerwca 2017 r., godz. 15.00, sala 222

Przełożone dyżur i konsultacje dr A. Klich z dnia 18.05 br.

Szanowni Państwo,
 
z uwagi na wyjazd służbowy, konsultacje i dyżur dydaktyczny dr A. Klich w dniu 18 maja br. nie odbędą się. Konsultacje odbędą się w najbliższy wtorek, 16 maja br. w godzinach 9:45-11:45 w pok. 407. 

 

II r. - Zmiana w rozkładzie zajęć

Zmieniona została data wykładu z Prawa międzynarodowego publicznego. Zamiast 25 maja wykład odbędzie się w dniu 8 czerwca br. Sala i godzina rozpoczęcia wykładu pozostają bez zmian. Zmieniony rozkład jest dostępny na stronie WPiA.

Odrabianie zajęć prof. dr hab. J. Sługockiego z dnia 28.04.2017 r.

Zajęcia prof. dr hab. Janusza Sługockiego z dnia 28.04.2017 r. odbędą się dnia 13 maja 2017 r. w godzinach jak z dnia 28.04.2017 r. 

I-III rok, zmiana godziny konsultacji dr hab. E. Gajdy prof. US w dniu 11.05 br.

W związku z wykładem otwartym dla studentów prawa, pod patronatem Koła naukowego Cives Romani ( in statu nascendi), konsultacje dr hab. Ewy Gajdy prof. US w dniu 11.05.2017 r. odbędą się od 16.00-17.00.
 

II rok, zmiana sal wykładowych w dniu 10 maja br.

W dniu 10 maja br. wykład z przedmiotu Prawo komunikacji elektronicznej wyjątkowo odbędzie się w sali 215 natomiast wykład z przedmiotu Ustrój samorządu terytorialnego odbędzie się w sali 201 w budynku przy ul. Narutowicza 17a.

Zmiana godzin konsultacji dr W. Baranowskiej-Zając w dniu 11.05 br.

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że w dniu 11 maja 2017 r. moje konsultacje dydaktyczne odbędą się w godzinach 13:00-14:00.

Z wyrazami szacunku,
Wioleta Baranowska-Zając

Zmiana godziny dyżuru i konsultacji dr K. Malinowskiej-Woźniak w dn. 4.05 br.

Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 4.05.2017 r. odbędą się w godzinach 13:00 – 15:00.

Zmiana godziny dyżuru ks. dra G. Harasimiaka

W dniu 4 maja 2017 r. dyżur ks.dr G.Harasimiaka rozpocznie się o godzinie 13:00.

Zmiana godzin konsultacji dr W. Baranowskiej-Zając w dn. 4. 05 br.

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informuję, że w dniu 4 maja 2017 r. moje konsultacje dydaktyczne odbędą się w godzinach 13:00-14:00.

Z wyrazami szacunku,
Wioleta Baranowska-Zając

Przełożony dyżur dr hab. A. Barczak prof. US w dn. 4.05 br.

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że dyżur dydaktyczny w dniu 4 maja nie odbędzie się. Zapraszam 8 maja w godz. 12.00-13.00.

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,54 MB (+3,536) - time