Ogłoszenia: Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie

Seminarium magisterskie u prof. zw. dr hab. M. Zielińskiego IV i V ssp

Seminarium magisterskie u prof. M. Zielińskiego IV i V roku SSP odbędzie się 2.03.2017r. w dotychczasowych godzinach

Uwaga I r. SSP - data I wykładu z Logiki prawniczej


Pierwszy wykład z przedmiotu "Logika prawnicza" odbędzie się w dniu 1 marca (środa) 2017r w godz. 11.00-12.30 w sali 7 przy Al. Piastów 40B

Odwołane konsultacje, dyżur i seminarium prof. P. Policastro

W dniu 24 lutego br. konsultacje, dyżur i seminarium prof. Pasquale Policastro nie odbędą się. Zostaną odrobione w dniu 1 marca br. w tych samych godzinach.

Odwołane dyżur i konsultacje dr Izabeli Mycko-Katner

Ze względu na urlop dyżur oraz konsultacje w dniu 23 lutego 2017 r. dr Izabeli Mycko-Katner zostają odwołane.

Odwołane dyżur i konsultacje dra P. Katnera

Ze względu na urlop dyżur oraz konsultacje w dniu 23 lutego 2017 r. dr. Przemysława Katnera zostają odwołane.

Przełozone dyżur i konsultacje dra K. Burdziaka

Dyżur i konsultacje dra Konrada Burdziaka z dnia 23 lutego 2017 r. zostają przeniesione na dzień 22 lutego 2017 r. i odbędą się w godzinach 11.00-12.00 – konsultacje, 12.00-13.00 – dyżur.

Przełożone dyzur i konsultacje dydaktyczne dr A. Klich

Szanowni Państwo,
z powodu wyjazdu służbowego w dniu 23.02.2017 r. (najbliższy czwartek) konsultacje i dyżur dydaktyczny dr A. Klich nie odbędą się. Konsultacje i dyżur dydaktyczny odbędą się w najbliższą środę (22.02.2017 r.) o godz. 12:30-14:30. W tym dniu możliwe będzie również uzyskanie zaległych wpisów.

Przełożone konsultacje dydaktyczne dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego

Konsultacje dydaktyczne dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego z 22.2.2017 r. zostają przeniesione na 23.2.2017 r., godz. 13.00-14.00.

Wgląd do prac z prawa cywilnego cz. ogólnej

Wgląd do prac z prawa cywilnego cz. ogólnej odbędzie się 27.02.2017r. od godz.12.00 do godz. 13.00 pokój 205 ul. Narutowicza.

Przeniesione dyŻur i konsultacje prof. K. Flagi-Gieruszyńskiej

W związku z wyjazdem służbowym dyżur i konsultacje dydaktyczne dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US zostają przeniesione z dnia 24 lutego br. na 22 lutego br. godz. 11.00-13.00.

 

V r. - Wgląd do prac egzaminacyjnych z zasad techniki normotwórczej

Wgląd do prac egzaminacyjnych z zasad techniki normotwórczej będzie możliwy we wtorek (21.02) o g. 15.15 w p.203 na Piastów.

IV, V r. - Oglądanie prac z Prawa rodzinnego i spadkowego

Oglądanie prac egzaminacyjnych z przedmiotu „Prawo rodzinne i spadkowe” odbędzie się 16 lutego 2017 r. o godz. 12.00-13.00 w pok. 102. 

Egazamin poprawkowy z Ochrony własności intelektualnej u prof. Doroty Sokołowskiej

Egzamin poprawkowy z przedmiotu Ochrona własności intelektualnej dla studentów Prawa (stacjonarne, niestacjonarne),
którzy zdawali ten przedmiot w dniu 6 lutego br., odbędzie się 23 lutego br. o godz. 18.00 w s. 201 ul. Narutowicza.

Dyżur prodziekański dr Beaty Kanarek

Począwszy od 1 marca 2017 r. dyżur prodziekański dr Beaty Kanarek odbywać się będzie w środy godz. 8.30 - 9.30

I r. - Wgląd do prac ze Wstępu do prawoznawstwa

Wgląd do prac ze Wstępu do prawoznawstwa u dr B. Kanarek i wpisy dla osób, które egzamin zdały odbędzie się 16 lutego 2017 r. o godz. 10.30 w sali 119 

Dyżur i konsultacje dr Wiolety Baranowskiej-Zając

Szanowni Państwo,



Informuję,że w dniu 16 lutego 2017 r. z uwagi na przerwę międzysemestralną moje konsultacje dydaktyczne oraz dyżur nie odbędą się. Kolejne konsultacje oraz dyżur odbędą się w dniu 23 lutego 2017 r. w wydłużonych godzinach trwania, tj. od godziny 11.30 do godziny 13.30 (dyżur) oraz od godziny 14.00do godziny 16.00 (konsultacje).



Z wyrazami szacunku,
Wioleta Baranowska-Zając

I r. - Wgląd do prac egzaminacyjnych z Historii państwa i prawa polskiego

Wgląd do prac egzaminacyjnych z Historii państwa i prawa polskiego będzie możliwy w dniu 21 lutego 2017 r. godz. 13.30 w pokoju 211.

I r. - Wgląd do prac egzaminacyjnych z Powszechnej historii państwa i prawa

Wgląd do prac egzaminacyjnych z Powszechnej historii państwa i prawa będzie możliwy w dniu 16 lutego 2017 r. godz. 10.30 oraz w dniu 21 lutego 2017 r. godz. 13.30 w pokoju 211.

II r. - Wgląd do prac egzaminacyjnych z Prawa międzynarodowego publicznego

Wgląd do prac egzaminacyjnych z Prawa międzynarodowego publicznego odbędzie się 14 lutego, godz. 12.00-13.00, p. 326.

Przełożony dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. prof. US Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego dr hab. prof. US Krystyny Nizioł dyżur dydaktyczny i konsultacje w dniu 23.02.2017 r.  (czwartek)  nie odbędą się. Zostają one przełożone na dzień 21.02.2017 r. (wtorek ): dyżur dydaktyczny, g. 11.00-12.00,  konsultacje,  g.  12.00-13.00.

Dyżur dydaktyczny Karoliny Gmerek w dniu 09.02.2017 r.

Szanowni Studenci,

 

informuję, że konsultacje oraz dyżur dydaktyczny w dniu 9 lutego br. nie odbędą się, zostaną odrobione w dniu 23 lutego br. w godz. od 10.00 do 12.00.

 

Z poważaniem

Karolina Gmerek

Przełożony dyżur prodziekański dr Beaty Kanarek

W związku z koniecznością udziału w posiedzeniu Senackie Komisji ds. Kształcenia, dyżur prodziekański w dniu 13 lutego odbędzie się w godzinach 12-13.

Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 9 lutego 2017 r.

Z uwagi na posiedzenie Rady Wydziału, które rozpoczyna się o godzinie 11:00, dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 9 lutego 2017 r. (czwartek) odbędą się w godzinach: 10:00 – 11:00 oraz 13:00 – 14:00.

III r. - Wgląd do prac egzaminacyjnych z Prawa gospodarczego publicznego

Wgląd do prac egzaminacyjnych z Prawa gospodarczego publicznego odbędzie się 9 lutego, godz. 13.00-14.00, p. 314.

I r. - Wpisy do indeksów z BHP

Wpisy do indeksów z BHP odbędą się dnia 7.02. 2017 r. w sali 119 przy ul. Narutowicza 17 wg wyznaczonej kolejności:



godz.12.00 gr 1;2

godz.12.15 gr 3;4

godz.12.30 gr  5;6

godz.12.45 gr  7;8

godz.13.00 gr 9;10

godz.13.15 gr  11



Starości poszczególnych grup zobowiązani są do zebrania indeksów i dostarczenia do wpisu. Nie przewiduje się wpisów indywidualnych ze szkolenia BHP. 

I r. - Wgląd do prac i wpisy do indeksów ze Wstępu do prawoznawstwa u dr B. Kanarek

Wgląd do prac i wpisy do indeksów ze Wstępu do prawoznawstwa u dr B. Kanarek odbędą się 6 lutego o godz. 10.00 w sali 119.

Konsultacje dydaktyczne dr Marka Tkaczuka w dniu 3 lutego 2017 r.

Konsultacje dydaktyczne dr Marka Tkaczuka w dniu 3 lutego br. odbędą się w godz. 14:45 - 15:45.

Konsultacje dydaktyczne, dr Wojciech Bożek

Konsultacje dydaktyczne dra. Wojciecha Bożka w lutym 2017 r. będą odbywały się w czwartki w godz. 11.00-12.00, pok. 333.

Zeszyty naukowe UAM - informacja o możliwości publikacji

 

Redakcja „Zeszytu Studenckiego Kół Naukowych Wydziału Prawa i Administracji UAM” zaprasza studentów i doktorantów działających w kołach naukowych do publikowania artykułów w siódmym numerze czasopisma. Tematyka w zakresie prawa dowolna. O publikacji artykułu decydować będzie pozytywna recenzja od samodzielnego pracownika naukowego (tytuł co najmniej dr hab.), którą należy przesłać wraz z tekstem artykułu.


Redakcja czasopisma przyjmuje zgłoszenia zrecenzowanych artykułów, napisanych w języku polskim oraz angielskim, do dnia 1 marca 2017 r.


Szczegółowe informacje dla autorów są dostępne na stronie: zeszyt.amu.edu.pl.

 

Teksty, recenzje oraz ewentualne pytania można przesyłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Czasopismo znajduje się na liście B Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dorobkiem 2 punktów.

Dyżur dydaktyczny dr Mikołaja Rylskiego w dniu 2 lutego 2017 r.

Dyżur dydaktyczny dr Mikołaja Rylskiego w dniu 2 lutego br. odbędzie się w godz. 13:00 - 14:00.

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl