Ogłoszenia: Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskieII r., gr. 5,6 - Odrabianie ćwiczeń z Prawa konstytucyjnegoOdrabianie zaległych zajęć z Prawa konstytucyjnego z gr. 5 i 6 II roku SSP odbędzie się w następujących dniach:
mgr Ewa Michałkiewicz Ogłoszenie o konkursie na stanowisko asystenta sędziego w Sądzie Okręgowym w SzczecinieI. Prezes Sądu Okręgowego w Szczecinie ogłasza nabór na wolne stanowiska asystenta sędziego w Sądzie Okręgowym w Szczecinie – 1 etat. II. Wymagania konieczne: Zgodnie z dyspozycją art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U. z 2015 r., poz. 133 t.j.) na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto: jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich; jest nieskazitelnego charakteru; ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce; ukończył 24 lata. Wymagania dodatkowe: wysoka kultura osobista; znajomość techniki pracy biurowej i obsługi komputera, udokumentowane doświadczenie zawodowe związane ze stosowaniem prawa w praktyce w sądzie. W okresie pierwszych dwóch lat pracy asystent sędziego odbywa staż asystencki organizowany przez Prezesa Sądu Apelacyjnego w Szczecinie. Do czasu zakończenia stażu asystenckiego asystenta sędziego zatrudnia się na podstawie umowy o pracę na czas określony 12 miesięcy. Staż asystencki ma na celu teoretyczne i praktyczne przygotowanie do wykonywania czynności asystenta sędziego. Z obowiązku odbycia stażu asystenckiego zwolnione są osoby, które ukończyły aplikację ogólną lub zdały egzamin sędziowski, prokuratorski, notarialny, adwokacki lub radcowski (art. 155 ca § 3 i art. 155 cb cyt. ustawy). Na podstawie art. 155 § 1 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U. z 2015 r., poz. 133 t.j.) asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów. III. Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane winny złożyć w pokoju nr 214 budynku Sądu Okręgowego w Szczecinie przy ul. Kaszubskiej 42 następujące dokumenty: wniosek o zatrudnienie na stanowisku asystenta sędziego kierowany do Prezesa Sądu Okręgowego w Szczecinie; własnoręcznie sporządzony życiorys i informację o przebiegu kariery zawodowej; oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenia studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawi odrębnych przepisów; oświadczenie, o którym mowa w art. 155 a § 6 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. z 2015 r., poz. 133 t.j.); oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich; aktualną fotografię zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych. Do zgłoszenia kandydat może dołączyć dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia. IV. Kompletne oferty z podaniem oznaczenia konkursu należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 czerwca 2016 r. w Oddziale Kadr Sądu Okręgowego w Szczecinie (pokój 214) lub przesłać za pośrednictwem poczty (decyduje data stempla pocztowego) na adres: Sąd Okręgowy w Szczecinie, Oddział Kadr, ul. Kaszubska 42, 70-952 Szczecin. V. Termin, miejsce i zakres przedmiotowy konkursu. Konkurs na stanowisko asystenta sędziego w Sądzie Okręgowym w Szczecinie odbędzie się w dniu 12 lipca 2016 r., o godz. 9:00, w siedzibie Sądu Rejonowego Szczecin-Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie przy Placu Żołnierza 16, sala 510. Zgodnie z § 7 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 października 2013 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1228) konkurs na stanowisko asystenta sędziego jest przeprowadzany w formie pisemnej. Konkurs składa się z trzech części: etapu pierwszego – wstępnej weryfikacji zgłoszeń kandydatów pod kątem spełnienia wymogów formalnych przystąpienia do konkursu; etapu drugiego – testu obejmującego 36 pytań z zakresu prawa cywilnego i karnego oraz postępowania cywilnego i karnego oraz z pracy pisemnej na jeden z dwóch tematów z zakresu prawa cywilnego i prawa karnego, wybrany przez kandydata; etapu trzeciego – rozmowy kwalifikacyjnej. Po sprawdzeniu, czy zgłoszenia spełniają wymogi formalne określone w § 3 ust.1 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 14 października 2013 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1228) oraz czy kandydaci odpowiadają wymaganiom formalnym określonym w art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. z 2015 r., poz. 133 t.j.) Prezes Sądu ustali listę kandydatów dopuszczonych do konkursu i umieści ją na tablicy ogłoszeń Sądu oraz na stronie internetowej Sądu najpóźniej na 7 dni przed terminem rozpoczęcia konkursu. Osoby, które nie złożą kompletu dokumentów, a także osoby, które nie będą spełniały warunków ustawowych, nie zostaną dopuszczone do dalszego etapu postępowania konkursowego. Prezes Sądu Okręgowego /-/ SSA Halina Zarzeczna Ćwiczenia z prawa konstytucyjnego oraz konsultacje dla studentów studiów niestacjonarnych z mgr Ewą MichałkiewiczĆwiczenia z prawa konstytucyjnego z mgr Ewą Michałkiewicz z dnia 10 czerwca 2016 roku zostają przeniesione na dzień 12 czerwca 2016 roku, godz. 8.15. Zajęcia odbędą się w sali 120.
Zmiana terminu dyżuru i konsultacji mgr Anny MylokostaDyżur i konsultacje mgr Anny Mylokosta planowane na 09.06.2016 r, odbędą się dnia 15.06.2016 r. w godzinach 12.00-13.00 (dyżur) oraz 13.00-14.00 (konsultacje). II r. - Zajęcia z prawa karnego dla grup: 5, 6, 8Szanowni Państwo,
pragnę poinformować, że zajęcia z prawa karnego dla grup: 5, 6, 8 (II rok SSP), zaplanowane na dzień 9 czerwca 2016 r., nie odbędą się. Zajęcia te zostaną odrobione dnia 20 czerwca br. w godzinach: 10.00-11.30 (grupa 6); 11.45-13.15 (grupa 8); 13.30-15.00 (grupa 5). Sala, w której zostaną przeprowadzone zaległe zajęcia – s. 101.
Z wyrazami szacunku, Konrad Burdziak Odwołane konsultacje dydaktyczne dr. hab. prof. US Rajmunda MolskiegoZ powodu wyjazdu służbowego konsultacje dydaktyczne z 7.6.2016 r. zostają przeniesione na 15.6.2016 r., godz. 14.00-15.00. Dyżur i konsultacje dr M. Nawrockiego w dniu 9.06.16 r.Dyżur i konsultacje dr M. Nawrockiego w dniu 9.06.16 r. wyjątkowo odbędą się w godzinach od 16:00-17:00 (dyżur) i 17:00-18:00 (konsultacje). Zmiana godzin konsultacji dra R. Zycha w dniu 8.06.Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, że moje konsultacje dydaktyczne w dniu 8.06. br. odbędą się w godz. 16:45-17:45 w sali 114 przy ul. Narutowicza.
dr Radosław Zych Przeniesiony dyżur dydaktyczny z 9 czerwca 2016 r., dr Wojciech BożekDyżur dydaktyczny z 9 czerwca 2016 r. z godz. 12.00-13.00 odbędzie się 10 czerwca 2016 r. w godz. 11.00 – 12.00, sala 333. I r. - Wyniki egzaminu „zerowego” z prawa rzymskiegoUprzejmie informuję, iż wyniki egzaminu „zerowego” z prawa rzymskiego zostaną podane 10 czerwca. Zostaną one udostępnione w e-Dziekanacie lub będzie można się o nie dowiadywać w Katedrze Prawa Rzymskiego, Historii Prawa i Doktryn Polityczno-Prawnych. IV i V r. - Seminaria i konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej w dniu 9 czerwca br.W związku z udziałem w konferencji naukowej seminaria i konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej z 9 czerwca br. są przesunięte na 7 czerwca br. na godz. 12.30.
I r., gr 3 - Ćwiczenia z Prawa rzymskiego 8.06.Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że ćwiczenia z Prawa rzymskiego dla 3. grupy I SSP w dniu 8.06. br. odbędą się w godz. 9:00-10:30 w sali 222 przy ul. Narutowicza. dr Radosław Zych Egzamin z prawa rzymskiego dla Państwa Studentów powtarzających przedmiot i z różnicami programowymi
Uprzejmie informuję, iż terminy egzaminu z prawa rzymskiego dla Państwa Studentów powtarzających przedmiot i z różnicami programowymi zostały wyznaczone na: *16 czerwca godz. 15.15 s. 114 (przy al. Piastów) – I pierwszy termin *25 czerwca – II pierwszy termin
Egzamin 25 czerwca zostanie przeprowadzony łącznie z egzaminem dla Państwa Studentów I roku i odbędzie się w s. 7 (przy al. Piastów) w godzinach: - 10-14.30 dla SSP - 17-18.30 dla NSP I r. - Konkurs z prawa rzymskiegoUprzejmie informuję, iż II etap konkursu z prawa rzymskiego odbędzie się w trzecim tygodniu czerwca. Wstęp do prawoznawstwa – poprawka i ćwiczenia powtórkoweInformuję, że zgodnie z Państwa sugestiami konsultacje w części odbywającej się w czwartki między 15.00 a 15.30 będą od dnia 2 czerwca przesunięte na godzinę 11.30 i wraz z dyżurem potrwają do 13.30.
Przy okazji proszę studentów mających zaległe lub planowane egzaminy, zaliczenia czy kolokwia o uwzględnienie tego, że w czwartek 16 czerwca dyżur i konsultację będą odpowiednio wydłużone i zaczną się już o 11.15. Zapraszam. Dyżur i konsultacje dr hab. A. Barczak prof USSzanowni Państwo,
w dniach 3.06-1.07.2016 r. jestem na wyjeździe służbowym. W sprawach pilnych proszę kontaktować się drogą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Terminy konsultacji i dyżurów w miesiącu lipcu: 7, 14, 21, 28, w godz. 10.00-12.00. Zmiana dyżuru i konsultacji dra Łukasza DubińskiegoW związku z udziałem w konferencji naukowej, dyżur i konsultacje dra Łukasza Dubińskiego planowane na 09.06.2016 r, odbędą się dnia 03.06.2016 r. w godzinach 09.40-10.40 (dyżur) oraz 10.40-11.40 (konsultacje). Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 2 czerwca 2016 r.Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 2 czerwca 2016 r. odbędą się w godzinach 10:15 – 12:15. III r. - Odwołany dyżur i konsultacje mgr K. DąbrowskiegoW związku z wyjazdem na konferencję naukową w dniu 2 czerwca 2016 r. odwołane zostaną dyżur i konsultacje dydaktyczne mgr K. Dąbrowskiego. Przedmiotowe konsultacje i dyżur dydaktyczny zostaną przełożone na dzień 9 czerwca w godzinach od 9:00 do 11:00. IV i V r. - Seminarium magisterskie prof. zw. dr hab. Andrzeja BałabanaZ powodu wyjazdów naukowych seminaria magisterskie w dniu 2 i 9 czerwca br. zostają odwołane. Zaległe seminaria odbędą się w dniu 10 czerwca 2016 r., od godz. 10.00 – 12.00 i od godz. 14.00 – 16.00. III r. - Zmiana godzin dyżuru i konsultacji mgr A. OgonowskaDyżur i konsultacje mgr A. Ogonowskiej z dnia 9 czerwca 2016 r. zostają przeniesione na 2 czerwca 2016 r. w godz. od 9.00 do 11.00. I r. - Egzamin zerowy z prawa rzymskiegoUprzejmie informuję, iż egzamin zerowy z prawa rzymskiego odbędzie się 2 czerwca br. w sali 114 (przy al. Piastów) o godz. 15.15. I r. - Egzaminy z Prawa rzymskiegoWszystkie Osoby, które z powodów formalnych nie przystąpiły w dniu 27. maja br. do egzaminu z Prawa rzymskiego proszone są o kontakt na najbliższym dyżurze Pani Profesor Ewy Gajdy. I i II r. - Egzaminy z prawa rzymskiegoUprzejmie informuję, iż dn. 27 maja o godz. 16.00 w sali nr 7 (przy ul. Piastów) odbędą się:
colloqium poprawkowe z prawa rzymskiego dla studentów I roku SSP i NSP
Przypominam, iż studenci wznowieni idą tym samym trybem co studenci I roku. IV r. - Zapisy na zajęcia do wyboru
Uprzejmie informujemy, że w dniach od 1 do 5 czerwca 2016 r. zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) następujące zapisy na zajęcia do wyboru, realizowane na piątym roku studiów w roku akademickim 2016/2017:
I. Zapisy na przedmiot MIĘDZYNARODOWE PRAWO PRYWATNE, prowadzony w dwóch wersjach: klasycznej i problem-based learning. Przedmiot ten będzie realizowany w semestrze letnim 2016/2017. Studenci dokonują wyboru wersji przedmiotu.
Warunkiem uruchomienia przedmiotu w wersji problem-based learning jest wybranie go przez co najmniej 30 studentów. W wyniku zapisów może zostać utworzona jedna grupa licząca maksymalnie 30 osób. Kryterium decydującym o uczestnictwie w grupie jest kolejność zapisów.
II.
1) Studencka Poradnia Prawna,
Warunkiem uruchomienia przedmiotów Studencka Poradnia Prawna oraz Rozprawa sądowa jest wybranie go przez co najmniej 30 studentów.
III.
MODUŁ A
MODUŁ C
MODUŁ D
MODUŁ E
MODUŁ F
Warunkiem uruchomienia modułu jest wybranie go wybranie go przez co najmniej 30 studentów.
Wszystkie zapisy rozpoczną się 1 czerwca o godzinie 0.00 i zakończą 5 czerwca o godzinie 23.59.
Sylabusy do przedmiotów do wyboru znajdują się na stronie Wydziału w zakładce: Dla Studentów / Sylabusy / Prawo / Sylabusy do planu studiów 2012/2013.
Jednocześnie informujemy, że w czerwcu odbędą się jeszcze jedne zapisy - na przedmioty do wyboru (PDW), realizowane w semestrze letnim 2016/2017. Data przeprowadzenia zapisów oraz lista przedmiotów do wyboru zostaną ogłoszone w terminie późniejszym. I r. - Zapisy na przedmiot w wersji PBL
Uprzejmie informujemy, że w dniach od 1 do 5 czerwca 2016 r. zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na przedmiot Międzynarodowe prawo publiczne, prowadzony w dwóch wersjach: klasycznej i problem-based learning. Przedmiot ten będzie realizowany na drugim roku studiów, w semestrze zimowym 2016/2017. Studenci dokonują wyboru wersji przedmiotu.
Jednocześnie informujemy, że w czerwcu odbędą się jeszcze jedne zapisy - na przedmiot do wyboru (PDW), realizowany na drugim roku studiów, w semestrze letnim 2016/2017. Data przeprowadzenia zapisów oraz lista przedmiotów do wyboru zostaną ogłoszone w terminie późniejszym. dr hab. Anna Barczak prof. US - informacjaSzanowni Państwo, uprzejmie informuję, że w dniach 3.06-1.07.2016 r. jestem na wyjeździe służbowym. Do tego czasu jestem na Wydziale w następujących dniach:
20.05.2016 – w godz. 15.15-17.15 21.05.2016 – w godz. 10.00-12.00 28.05.2016 – w godz. 11.00-13.00 30.05.2016 – w godz. 9.00-11.00 2.06.2016 – w godz. 9.00-15.00.
Po 2.06.2016 r. w sprawach pilnych proszę o kontakt drogą elektroniczną (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). Katedra Prawa Rzymskiego, Historii Prawa i Doktryn Polityczno-Prawnych – odwołane zajęcia, dyżury i konsultacje w dniach 19-21 majaUprzejmie informuję, że w dniach 19-21 maja pracownicy Katedry Prawa Rzymskiego, Historii Prawa i Doktryn Polityczno-Prawnych nie będą prowadzić zajęć oraz pełnić dyżurów i konsultacji w związku z udziałem w międzynarodowej konferencji naukowej w Supraślu. I r. - Wyniki konkursu z prawa rzymskiegoUprzejmie informuję, iż wszyscy Studenci, którzy przystąpili do pierwszego etapu konkursu z prawa rzymskiego, zostali zakwalifikowani do drugiego etapu. Zbiorcze wyniki zostaną podane do Państwa wiadomości po drugim etapie konkursu.
I r., gr. 4-9 - Przedterminowe zaliczenie ćwiczeń z prawa rzymskiegoSzanowni Państwo,
do przedterminowego zaliczenia ćwiczeń z prawa rzymskiego mogą Państwo przystąpić:
Wszystkich Państwa, którzy są zainteresowani przedterminowym zaliczeniem ćwiczeń, proszę o deklaracje co do wybranego przez Państwa terminu. Deklaracje należy składać drogą mailową do dn. 21 maja br.
Z wyrazami szacunku,
mgr Joanna Kulawiak-Cyrankowska |
0,000 seconds (+0,000); 3,77 MB (+3,773) - time