Ogłoszenia: Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie

I rok SSP - terminy sesji poprawkowej w semestrze letnim

 

Logika prawnicza - prof. zw. dr. hab. M. Zieliński

 

12.09.2016r.   sala 7 al. Piastów              

gr. I godz. 8.00          od A do K

gr. II godz. 9.15          od L do Ż

 

 

Prawo rzymskie - dr hab. prof.US E. Gajda  

 

19.09.2016r.   sala 7           al. Piastów                  

gr. I godz. 12.00    I termin 

gr. II godz. 13.30    egz. poprawkowy

 

 

Doktryny polityczno-prawne - dr hab. prof. US A. Wątor

 

 15.09.2016r.  sala 7        al. Piastów                    godz. 11.00        

Zmiana godzin dyżuru i konsultacji mgr A. Ogonowska

Dyżur i konsultacje mgr A. Ogonowskiej z dnia 21 lipca 2016 r. zostają przeniesione na 28 lipca 2016 r. w godz. od 9.00 do 11.00.

V r. - Wpisy z Zasad Techniki Normotwórczej (dotyczy egzaminu z 15 VII)

Wpisy z Zasad Techniki Normotwórczej (dotyczy egzaminu z 15 VII) odbędą się w poniedziałek 25 lipca o g. 13 w sali 102 na Piastów; wgląd do prac egzaminacyjnych z Zasad Techniki Normotwórczej (dotyczy egzaminu z 15 VII) odbędzie się w poniedziałek 25 lipca o g. 14 w sali 102 na Piastów. 

Wgląd do prac z egzaminu z Prawa konstytucyjnego

Wgląd do prac z egzaminu z Prawa konstytucyjnego (dotyczy studentów II, III i IV roku Prawa) odbędzie się w dniach 1 i 15 września w godz. 11.00-12.00 oraz w dniu 20 września w godz. 10.00 - 11.00 w sali 310.

Wgląd do prac egzaminacyjnych z Teorii prawa


Szanowni studenci,

Uprzejmie informuję, że swoją pracę egzaminacyjną z Teorii prawa będzie można zobaczyć 12 lipca 2016 r. w godzinach 13.15-16.00 w pokoju 202 przy Al. Piastów 40B.

dr Agnieszka Choduń 

V r. egzamin poprawkowy z Zasad technik normotwórczych

Uwaga Studenci V roku SSP i NSP!
Egzamin poprawkowy z Zasad technik normotwórczych (przedtermin) odbędzie 
się w dniu 15 lipca (piątek) o godz. 13.00 w sali 7 Al. Piastów

IV, V r. - przedtermin z Prawa handlowego

Uwaga Studenci IV i V rok!
Egzamin poprawkowy (przedtermin dla chętnych)  z Prawa handlowego u prof. Z Kuniewicza odbędzie się dnia 14 lipca o godz. 10.00 w sali 220 ul. Narutowicza

Wrześniowe dyżury dr. Radosława Zycha

Uprzejmie informuję, że we wrześniu będę pełnił dyżury w następujących terminach:
19.09.: w godz. 9-11, 21.09. w godz. 12-13, 29.09. w godz. 12-13 w gabinecie 114 przy ul. Narutowicza. 

V r. - Pokazywanie prac z egzaminu z Zasad techniki normotwórczej.

Szanowni Studenci,

 

uprzejmie informuję, że 8 czerwca 2016 r. (piątek) w godz. 15:00-18:00  będzie można obejrzeć swoją pracę egzaminacyjną (pok. 202, al. Piastów 40b).

 

Agnieszka Choduń

Wgląd do prac egzaminacyjnych z Logiki prawniczej

Prace egzaminacyjne z Logiki prawniczej będzie można zobaczyć w dniu 14 lipca 2016 r. o godz. 14:00, w pokoju nr 4 (budynek przy al. Piastów 40b).

Konsultacje mgra Konrada Burdziaka w dniu 5 lipca 2016 r.

Szanowni Państwo,

 

pragnę poinformować, że konsultacje z dnia 5 lipca 2016 r. zostają przeniesione na czwartek (7 lipca 2016 r.) na godz. 12.00.

 

Z wyrazami szacunku,

Konrad Burdziak

I r., gr. 4-9 - Zaliczenie ćwiczeń z Prawa rzymskiego

Studenci z grup 4-9 I SSP prowadzonych przez mgr J. Kulawiak-Cyrankowską, którzy otrzymali ocenę niedostateczną albo nie przystępowali do colloquium, proszeni są o stawiennictwo na wrześniowe dyżury dr. Radosława Zycha.

Zmiana wrześniowych dyżurów Prof. E. Gajdy

Uprzejmie informuję, że dyżury Pani Profesor Ewy Gajdy odbędą się w środę, 21.09 br. w godz. 12-13 i czwartek, 29.09. br. 12-13. W dniu 29.09. od godz. 13 będą dokonywane wpisy do indeksów i kart dla SSP.

W związku z wyznaczonymi dyżurami i wyjazdem służbowym, dyżur Pani Prof. E. Gajdy w dniu 7.09. br. zostaje odwołany. Seminarzyści proszeni są o kontakt telefoniczny albo mailowy. 

Wrześniowe egzaminy z prawa rzymskiego

Uprzejmie informuję, że egzamin z Prawa rzymskiego dla Państwa Studentów I, II SSP, I i II NSP, którzy zachowali pierwszy termin odbędzie się w dniu 19.09. br. od godz. 12 do 13:30 w sali 7 przy Al. Piastów.

W dniu 19.09. br w godz. 13:30-15 w sali 7 przy Al. Piastów odbędzie się egzamin poprawkowy z Prawa rzymskiego dla I, II, III SSP.

W dniu 19.09. br. w godz. 15-16:30 w sali 7 przy Al. Piastów odbędzie się egzamin poprawkowy z Prawa rzymskiego dla I, II NSP. 

Konsultacje dydaktyczne mgra Michała Wojdały w dniu 30.06.2016 r.

W dniu 30 czerwca br. konsultacje mgr. Michała Wojdały odbędą się o godz. 14:30

Wgląd do prac egzaminacyjnych z Prawa rzymskiego

Uprzejmie informuję, że w dniu 30.06.br. w godz. 16:30-18:00 w gabinecie 113 istnieje możliwość wglądu do prac egzaminacyjnych z Prawa rzymskiego (egzaminy z 24. i 25.09).

Wrześniowe dyżury Prof. E. Gajdy

Uprzejmie informuję, że pierwszy po urlopie dyżur Pani Profesor Ewy Gajdy odbędzie się w środę, 7.09. br od godz. 12 do 15, kolejne w czwartki, 22 i 29. 09. w godz. 12-13 w gabinecie 113.

Konsultacje mgra Konrada Burdziaka w dniu 28 czerwca 2016 r.

Szanowni Państwo,

 

pragnę poinformować, że konsultacje z dnia 28 czerwca 2016 r. zostają przeniesione na czwartek (30 czerwca 2016 r.) na godz. 11.00.

 

Z wyrazami szacunku,

Konrad Burdziak

Konsultacje dydaktyczne mgr Karolina Gmerek

Szanowni Studenci,

 

informuję, że z uwagi na moją obecność na egzaminach w dniu 29 czerwca br. konsultacje dydaktyczne odbędą się w czwartek 30 czerwca br. o godz. 8.00.

 

Z poważaniem Karolina Gmerek

IV r. - Punkty za aktywność na wykładzie z Prawa handlowego

Studenci, którzy otrzymali punkty za aktywność na wykładzie z Prawa handlowego proszeni są o kontakt mailowy z dr Katarzyną Malinowską-Woźniak email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

IV r. - Wyniki zapisów na przedmioty do wyboru PDW-25

Uprzejmie informujemy, że w wyniku przeprowadzonych zapisów na przedmioty  do wyboru PDW-25,  na piątym roku studiów w semestrze letnim 2016/2017 realizowane będą  dwa wykłady:

 

1)      Prawo wykroczeń – dr Mariusz Nawrocki, KPK,

2)      Dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych pacjentów i konsumentów – dr Aleksandra Klich, KPOC.

 

Wszyscy studenci zobowiązani są do uczestnictwa w obu ww. wykładach.

III r. - Wyniki zapisów na przedmiot do wyboru PDW-25

Uprzejmie informujemy, że w wyniku przeprowadzonych zapisów na przedmiot  do wyboru PDW-25,  na czwartym roku studiów w semestrze zimowym 2016/2017 realizowane będą  dwa wykłady:

 

1)      Egzekucja sądowa w sprawach cywilnych - dr Tomasz Radkiewicz, KPoC;

2)      Kryminologia – dr Magdalena Kowalewska-Łukuć, KPK.

II r. - Wyniki zapisów na przedmiot do wyboru PDW-15

Uprzejmie informujemy, że w wyniku przeprowadzonych zapisów na przedmiot  do wyboru PDW-15,  na trzecim roku studiów w semestrze zimowym 2016/2017 realizowany będzie jeden wykład:

 

Przestępstwa przeciwko życiu i zdrowiu,

wykład prowadzony przez Pana dra Mariusza Nawrockiego z Katedry Prawa Karnego.

 

Wszyscy studenci zobowiązani są do uczestnictwa w ww. wykładzie.

I r. - Wyniki zapisów na przedmiot do wyboru PDW-25

Uprzejmie informujemy, że w wyniku przeprowadzonych zapisów na przedmiot  do wyboru PDW-25,  na drugim roku studiów w semestrze letnim 2016/2017 realizowane będą  dwa wykłady:

 

1)      System pomocy prawnej w Polsce - dr Tomasz Radkiewicz, KPoC

2)      Suicydologia - mgr Konrad Burdziak (po uzyskaniu stopnia doktora), KPK

III r. - Zapisy na seminaria

Zapisy na seminaria

Uprzejmie informujemy, że w dniach od 27 do 30 czerwca 2016 r.  zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na seminaria magisterskie, realizowane od czwartego roku studiów w roku akademickim 2016/2017.

Zapisy rozpoczną się 27 czerwca o godzinie 0.00 i zakończą 30 czerwca o godzinie 23.59.

Limit miejsc w grupie każdego z promotorów wynosi 10 osób.

 

Student wybiera promotora z podanej poniżej listy, wpisując w polu „preferencje promotora” odpowiednią liczbę: 1 oznacza promotora, którego student wybiera w pierwszej kolejności, liczba najwyższa – promotora wybieranego w ostatniej kolejności.

Student może w ten sposób dokonać wyboru kolejności wszystkich promotorów lub tylko niektórych.

 

Przypisanie studenta do określonego promotora jest wypadkową dwóch wartości: liczby podanej przez studenta w polu „preferencje promotora” oraz średniej ważonej z ocen. Średnia ważona z ocen jest obliczana ze średniej arytmetycznej z całości dotychczasowych studiów (za semestry od I do V – 0,8) oraz średniej arytmetycznej za semestr V (0,2).

 

Studenci, którzy nie dokonają wyboru promotora drogą elektroniczną w terminie zapisów, po tym terminie zostaną z urzędu zapisani do promotorów, u których będą wolne miejsca.

 

 Lista promotorów uprawnionych do prowadzenia seminarium magisterskiego w roku akademickim 2016/2017 na czwartym roku studiów stacjonarnych na kierunku Prawo:

  L.p.

Tytuł / stopień naukowy

Nazwisko i imię

Katedra

1

dr hab. prof.US

ANDRZEJEWSKI MAREK

Katedra Prawa Cywilnego i Handlowego

2

prof. zw. dr hab.

BAŁABAN ANDRZEJ

Katedra Prawa Konstytucyjnego

i Integracji Europejskiej

3

dr hab. prof.US

BARCZAK ANNA

Katedra Prawa Ochrony Środowiska

4

dr hab. prof.US

CIAPAŁA JERZY

Katedra Prawa Konstytucyjnego

i Integracji Europejskiej

5

dr hab. prof.US

CZEPITA STANISŁAW

Katedra Teorii i Filozofii Prawa

6

dr hab. prof.US

FLAGA-GIERUSZYŃSKA KINGA

Katedra Postępowania Cywilnego

7

dr hab. prof.US

GAJDA EWA

Katedra Prawa Rzymskiego, Historii Prawa i Doktryn Polityczno-Prawnych

8

prof. zw. dr hab.

GÓRSKI MAREK

Katedra Prawa Ochrony Środowiska

9

dr hab. prof.US

JANIAK ANDRZEJ

Katedra Prawa Cywilnego i Handlowego

10

dr hab. prof.US

KUNIEWICZ ZBIGNIEW

Katedra Prawa Cywilnego i Handlowego

11

prof. dr hab.

ŁASKI PIOTR

Katedra Prawa Międzynarodowego Publicznego

12

dr hab. prof.US

MOLSKI RAJMUND

Katedra Prawa Gospodarczego Publicznego

13

dr hab. prof.US

MONARCHA-MATLAK ALEKSANDRA

Katedra Prawa i Postępowania Administracyjnego

14

dr hab. prof.US

NIZIOŁ KRYSTYNA

Katedra Prawa Gospodarczego Publicznego

15

prof. dr hab.

POHL ŁUKASZ

Katedra Prawa Karnego

16

dr hab. prof.US

POLICASTRO PASQUALE

Katedra Prawa Konstytucyjnego
i Integracji Europejskiej

17

dr hab. prof.US

SKĄPSKI MICHAŁ

Katedra Prawa Pracy i Polityki Społecznej

18

prof. zw. dr hab.

SŁUGOCKI JANUSZ

Katedra Prawa i Postępowania Administracyjnego

19

dr hab. prof.US

SOKOŁOWSKA DOROTA

Katedra Prawa Cywilnego i Handlowego

20

dr hab. prof.US

ŚWIĘCH-KUJAWSKA KATARZYNA

Katedra Prawa Samorządu Terytorialnego

21

dr hab. prof.US

TARNOWSKA DANUTA

Katedra Postępowania Karnego

22

prof. zw. dr hab.

ZIELIŃSKI MACIEJ

Katedra Tworzenia i Wykładni Prawa

23

prof. zw. dr hab.

ZIEMIANIN BRONISŁAW

Katedra Prawa Cywilnego i Handlowego

Zmiana godziny dyżuru i konsultacji

Przeniesienie dyżuru w dniu 23 czerwca 2016 na dzień 27 czerwca 2016 (poniedziałek) godz. 8.00

I r. - Egzamin z prawa rzymskiego

 

Uprzejmie informuję, iż egzamin z prawa rzymskiego (25.06) odbędzie się w dwóch turach. Państwo Studenci zostali podzieleni na grupy zgodnie z alfabetyczną kolejnością nazwisk.

 

Pierwsza tura (od A do LIN) rozpocznie się o godz. 10.00.

Druga tura (od LISZ) rozpocznie się o godz. 11.30.

 

Państwo Studenci powtarzający rok oraz z różnicami programowymi są upoważnieni do tego, by podejść do egzaminu w dowolnej turze.

Zmiana godzin dyżuru i konsultacji dra Przemysława Kledzika

Szanowni Państwo,

Dyżur oraz konsultacje z dnia 23 czerwca 2016 r. zostają przeniesione na piątek 24 czerwca na godz. 10.30.

 

dr Przemysław Kledzik

Przeniesiony dyżur dydaktyczny z 23 czerwca 2016 r., dr Wojciech Bożek

Dyżur dydaktyczny z 23 czerwca 2016 r. z godz. 12.00-13.00 odbędzie się 24 czerwca 2016 r. w godz. 11.00 – 12.00, sala 333.

I r., gr. 4-9 - Ćwiczenia z prawa rzymskiego – poprawkowe zaliczenie, wgląd do prac i wpisy do indeksów.

Uprzejmie informuję, iż oficjalny termin poprawkowy zaliczenia ćwiczeń zostaje wyznaczony na dzień 22 czerwca (środa) na godz. 15.00 w s. 120.

 

Państwo Studenci będą mieli możliwość wglądu do prac zaliczeniowych z ćwiczeń z prawa rzymskiego oraz ich konsultacji w czwartek 23 czerwca o godz. 13.00 w s. 120.

 

Wpisy do indeksów będą się odbywały w dniach:

  • 27.06 (poniedziałek) w s. 114 od godz. 10.00
  • 29.06 (środa) w s. 114 od godz. 10.00

 

mgr Joanna Kulawiak-Cyrankowska

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,76 MB (+3,762) - time