Ogłoszenia: Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskieOgłoszenie w sprawie zmiany terminu i godzin dyżuru oraz konsultacjiProszę Państwa, niniejszym podaję do wiadomości, że mój dyżur i konsultacje w dniach 2-3 lipca br. nie odbędą się. W związku z tym wyznaczam dodatkowy dyżur i dodatkowe konsultacje 30. czerwca br., tj. w godz. 10.00-12.00 (dyżur) oraz od 12.00 do 14.00 (konsultacje). Pozwalam sobie przypomnieć, że jest to ostatni dyżur przed moim urlopem (następny zaś planuję – ze względu na udział w konferencjach – na połowę września br. Termin dyżuru i konsultacji, które planuję na wrzesień br., zostanie podany do Państwa wiadomości niebawem.
dr hab. prof. US Ewa Gajda II r. - Przełożenie terminów dyżurów i konsultacjiDyżur i konsultacje dydaktyczne w dniu 25.06.2015 r. odbędą się w godz. 07:30-09:30, p. 310, ul. Narutowicza 17 A. Dyżur i konsultacje dydaktyczne z dnia 02.07.2015 r. zostają przełożone na dzień 30.06.2015 r. i odbędą się w następujących godzinach: 09:00-10:00 – dyżur; 10:00-11:00 – konsultacje dydaktyczne. W sprawach pilnych proszę kontaktować się drogą mailową (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). I r. - Wpisy do indeksów i kart okresowych osiągnięć studentaW dniu 25.06. 2015 r. o godz. 14.00, w sali 118, ul. Narutowicza, odbędą się wpisy do indeksów i kart okresowych osiągnięć studenta z przedmiotu Socjologia i metody badań socjologicznych. Konsultacje mgr Marty Mazur w dniu 22.06.2015 r.Konsultacje mgr Marty Mazur w dniu 22.06.2015 r. odbędą się w godz. 15:30 - 16:30 Konsultacje dr hab. prof. US Ewy Gajdy w dniu 19 czerwca 2015 r.Niniejszym podaję do Państwa wiadomości, że jutrzejsze konsultacje (tj. 19. czerwca br.) odbędą się wyjątkowo o godz. 15.00 - 16.00. Ponadto nie będę pełnić dyżuru i odbywać konsultacji dniach 2-3. lipca br., a zamiast tego wyznaczam - ostatnie przed wrześniem - dyżur i konsultacje na 30. czerwca br., w godz. 10.00 - 14.00.
IV,V r. - Wynik zaliczenia z Filozoficznych problemów państwa i termin zaliczenia dodatkowego lub poprawkowego187178:2 V r. - seminarzyści prof. D. TarnowskiejSzanowni Państwo! Z uwagi na wyjazd w dniu 18 czerwca br. na pogrzeb i 25 czerwca br. na posiedzenie komisji dyscyplinarnej będę już tylko odbierać poprawione prace po antyplagiatach poprzez portiernię przy ul. Narutowicza. Sprawdzone raporty z antyplagiatów zostawię w sobotę 20 czerwca br. na portierni przy Narutowicza. Będzie je można odebrać od godz. 10.00. Prace w trakcie pisania, niezakończone, proszę przynosić na początku września. Będzie wtedy podany termin. dr hab. Danuta Tarnowska prof. US I r. - Wyniki zapisów na wersję przedmiotu Międzynarodowe prawo publiczneUprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na wersję przedmiotu Międzynarodowe prawo publiczne, w roku 2015/2016 zostanie utworzona jedna grupa realizująca ww. przedmiot w wersji problem-based learning. Będzie w niej uczestniczyć 30 studentów, którzy na przedmiot zapisali się jako pierwsi. Pozostałe osoby będą realizowały przedmiot w wersji klasycznej. IV r. - Wyniki zapisów na przedmioty swobodnego wyboru z grupy B i C oraz dodatkowy termin zapisów na wykłady, które się utworzyły
Uprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na przedmioty swobodnego wyboru z grupy B i C, w roku 2015/2016 będą realizowane następujące wykłady:
Przedmioty z grupy B:
1) Kryminalistyka, prowadzący dr Magdalena Kowalewska (w sem. zimowym) 2) Prawo upadłościowe i restrukturyzacyjne, prowadzący dr hab. Kinga Flaga-Gieruszyńska, prof. US (w sem. zimowym); 3) Ekonomiczna analiza prawa, prowadzący dr hab. Krystyna Nizioł (w sem. zimowym).
Przedmioty z grupy C:
1) Dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych przez konsumentów i pacjentów, prowadzący dr Tomasz Radkiewicz (w sem. letnim); 2) Prawo wykroczeń, prowadzący dr Mariusz Nawrocki (w sem. letnim); 3) Prawo wobec nowych technologii medycznych, prowadzący dr hab. Joanna Haberko, prof. UAM (profesor wizytujący) (w sem. letnim).
Studenci, którzy dokonali innego wyboru oraz studenci , który nie brali udziału w zapisach zobowiązani są dokonać wyboru brakujących im przedmiotów spośród wyżej wymienionych - poprzez zapisy w e-dziekanacie .
Dokonanie takiego zapisu będzie możliwe w dniach od 18 czerwca (od godziny 0.00) do północy w dniu 25 czerwca br.
Dla studentów, którzy już wybrali ww. wykłady – zapisy są wiążące. III r. - Wyniki zapisów na przedmioty do wyboru PDW-25 oraz dodatkowy termin zapisów na wykłady, które się utworzyły
Uprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na przedmioty do wyboru PDW-25 , w roku 2015/2016 będą realizowane trzy wykłady:
1) Egzekucja sądowa w sprawach cywilnych, prowadzący dr Tomasz Radkiewicz; 2) Kryminologia, prowadzący dr Magdalena Kowalewska; 3) Prawo Internetu - wybrane instytucje prawa cywilnego, prowadzący dr Joanna Szyjewska-Bagińska.
Studenci, którzy dokonali innego wyboru oraz studenci , który nie brali udziału w zapisach zobowiązani są dokonać wyboru dwóch spośród ww. wykładów - poprzez zapisy w e-dziekanacie .
Dokonanie takiego zapisu będzie możliwe w dniach od 18 czerwca (od godziny 0.00) do północy w dniu 25 czerwca br.
Dla studentów, którzy wybrali już ww. wykłady – zapisy są wiążące II r. - Wyniki zapisów na przedmiot do wyboru PDW-15 oraz dodatkowy termin zapisów na wykłady, które się utworzyły
Uprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na przedmiot do wyboru PDW-15 , w roku 2015/2016 będą realizowane dwa wykłady:
1) Przestępstwa przeciwko życiu i zdrowiu, prowadzący dr Mariusz Nawrocki; 2) Informatyzacja wymiaru sprawiedliwości , prowadzący dr hab. Kinga Flaga-Gieruszyńska, prof. US.
Studenci, którzy dokonali innego wyboru oraz studenci ,który nie brali udziału w zapisach zobowiązani są dokonać wyboru jednego z ww. wykładów - poprzez zapisy w e-dziekanacie.
Dokonanie takiego zapisu będzie możliwe w dniach od 18 czerwca (od godziny 0.00) do północy w dniu 25 czerwca br.
Dla studentów, którzy wybrali już ww. wykłady – zapisy są wiążące. III r. - Zapisy na seminaria
W dniach od 18 do 25 czerwca 2015 r. zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na seminaria magisterskie, realizowane od roku akademickiego 2015/2016. Zapisy zaczynają się i kończą we wskazanych dniach o godzinie 0.00. Limit miejsc w grupie każdego z promotorów wynosi 8 osób.
Student wybiera promotora z podanej poniżej listy, wpisując w polu „preferencje promotora” odpowiednią liczbę: 1 oznacza promotora, którego student wybiera w pierwszej kolejności, liczba najwyższa – promotora wybieranego w ostatniej kolejności. Student może w ten sposób dokonać wyboru kolejności wszystkich promotorów lub tylko niektórych.
Przypisanie studenta do określonego promotora jest wypadkową dwóch wartości: liczby podanej przez studenta w polu „preferencje promotora” oraz średniej ważonej z ocen. Średnia ważona z ocen jest obliczana ze średniej arytmetycznej z całości dotychczasowych studiów (za semestry od I do V – 0,8) oraz średniej arytmetycznej za semestr V (0,2).
Studenci, którzy nie dokonają wyboru promotora drogą elektroniczną w terminie zapisów, po tym terminie zostaną z urzędu zapisani do promotorów, u których będą wolne miejsca.
Lista promotorów uprawnionych do prowadzenia seminarium magisterskiego w roku akademickim 2015/2016 na IV roku studiów stacjonarnych na kierunku Prawo:
Dyżur dydaktyczny dra Andrzeja WiśniewskiegoZmiana termin dyżuru dydaktyczny dra Andrzeja Wiśniewskiego z czwartku na piątek (19.06), godz. 8.30. IV, V r. - Dyżury oraz seminaria dr hab. K. Flagi-GieruszyńskiejW związku z wyjazdem służbowym w dniu 18 czerwca br. nie odbędą się konsultacje, dyżury oraz seminaria dr hab. K. Flagi-Gieruszyńskiej. Osoby, które mają umówione zaliczenie z Międzynarodowego postępowania cywilnego proszone są o zgłoszenie się na zaliczenie o 12.00 u dr T. Radkiewicza. Dyżur i konsultacje mgr Pauliny Zielińskiej z dnia 18.06.2015 r.Dyżur i konsultacje mgr Pauliny Zielińskiej z dnia 18.06.2015 r. zostały przełożone na dzień 25.06.2015, godzina: 15.00-16.00 oraz 17.00-18.00 II r., gr. 1, 2, 3, 4 - Dodatkowe zajęcia z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. MichalakDodatkowe zajęcia z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak odbędą się w sali 217. Konsultacje A.Klich w dniu 15.06.2015 r.W dniu dzisiejszym, tj. 15.06.2015 r. dodatkowe konsultacje wyznaczone przez mgr A. Klich odbędą się o godz. 13:30 w sali nr 201.
V r - Seminarzyści prof. D. Tarnowskiej - wgląd do prac magisterskichSprawdzone prace magisterskie można odebrać od 13 czerwca od godz. 12.00 na portierni przy ul. Narutowicza 17 a. II r. - Terminy wpisów z ćwiczeń z prawa karnego dla grup dr M. KowalewskiejUprzejmie informuję, że wpis z ćwiczeń z prawa karnego można uzyskać na ostatnich zajęciach (tj. w dniu 18 lub 19 czerwca 2015) oraz na konsultacjach (piątek 12 i 19 czerwca 2015 r. 11.30-12.30 p. 304 B) i dyżurze (czwartek 18 czerwca 2015 r. 12.00-13.00 p. 304 B). II r. gr. 1, 2, 3, 4 - dodatkowe zajęcia z Prawa administracyjnegoII SSP, gr. 1, 2, 3, 4 - dodatkowe zajęcia z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak odbędą się w dniu 16 czerwca o godzinie 18 (zamiast 12 czerwca). I r. SSP - zmiana godziny egzaminu z prawa rzymskiegoProszę Państwa, egzamin z prawa rzymskiego w tzw. terminie zerowym rozpocznie się dzisiaj o godz. 11.15 w sali 222. Od godz. 11.00 będzie sporządzana egzaminacyjna lista obecności. Dr hab. prof. US Ewa Gajda Zmiana godziny dyżuru mgr Pauliny Zielińskiej z dnia 11.06.2015 r.Dyżur mgr Pauliny Zielińskiej z dnia 11.06.2015 r. został przełożony na godzinę 15.00 Dyżur i konsultacje mgr Pauliny Zielińskiej z dnia 11.06.2015 r. zostały przełożone na 24.06.2015 r, godz. 15.30-17.30 III r. - Wykład z Teorii prawaSzanowni Studenci, uprzejmie informuję, że zaległy wykład z Teorii prawa odbędzie się 12 czerwca (piątek) w godz. 11:45-13:15 w sali 7 (al. Piastów 40b). Egzamin w tzw. terminie zerowym z prawa rzymskiegoProszę Państwa, niniejszym podaję do wiadomości, że egzamin z prawa rzymskiego w tzw. terminie zerowym (przed sesją letnią) odbędzie się – zgodnie z dotychczasowymi ustaleniami – 11. czerwca br. Ze względu na liczbę osób przystępujących do egzaminu w tym terminie egzamin będzie pisemny, a rozpocznie się o godz. 10.00 w sali 222 (budynek WPiA przy ul. Narutowicza). Proszę przynieść ze sobą legitymacje studenckie do wglądu.
Dr hab. prof. US Ewa Gajda II r., gr. 1, 2, 3, 4 - Dodatkowe zajęcia z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. MichalakDodatkowe zajęcia z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak odbędą się w dniu 12 czerwca o godzinie 18 w sali 219. II Tura zapisów na praktyki 10.06.2013 - 11.06.2013W dniu 10 czerwca 2013 r. o godz. 00.00 rozpocznie się II tura zapisów na praktyki programowe. Zapisy będą trwały do dnia 11 czerwca 2013 r. do godz. 23.59.
Zapisy dokonane w I turze są skuteczne i wiążące, II tura obejmuje zapisy na pozostałe wolne miejsca z oferty.
Zapisy odbywają się poprzez system E-Dziekanat, procedura zapisu na praktyki dostępna jest tutaj. IV r. - Zapisy na przedmioty swobodnego wyboru z gr. B i CW dniach od 9 do 12 czerwca 2015 r. zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na przedmioty swobodnego wyboru z grupy B i C. Przedmioty te będą realizowane w roku akademickim 2015/2016 w semestrze wskazanym w sylabusie.
Każdy student dokonuje wyboru brakującej mu liczby przedmiotów spośród niżej wymienionych, uchwalonych przez Radę Wydziału :
przedmioty z grupy B:
1) Ekonomiczna analiza prawa – dr hab. Krystyna Nizioł 2) Kryminalistyka – dr Magdalena Kowalewska 3) Ochrona konsumenta – aspekty cywilnoprawne – dr Izabela Mycko-Katner 4) Postępowanie egzekucyjne w administracji oraz wybrane zagadnienia prawa administracyjnego proceduralnego – dr Przemysław Kledzik 5) Prawo karne skarbowe – dr Małgorzata Żbikowska 6) Prawo upadłościowe i restrukturyzacyjne – dr hab. Kinga Flaga-Gieruszyńska, prof. US
przedmioty z grupy C:
1) Dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych przez konsumentów i pacjentów – dr Tomasz Radkiewicz 2) Filozoficzne problemy państwa – dr Michał Peno i dr Beata Kanarek 3) Karta Praw Podstawowych UE – dr Bogna Baczyńska 4) Prawo komunikacji elektronicznej – dr hab. Aleksandra Monarcha-Matlak, prof. US 5) Prawo mediów – dr hab. Dorota Sokołowska, prof. US 6) Prawo reklamy – dr Przemysław Katner 7) Prawo transportowe – dr hab. Krzysztof Wesołowski 8) Prawo wobec nowych technologii medycznych – dr hab. Joanna Haberko, prof. UAM (profesor wizytujący) 9) Prawo wykroczeń – dr Mariusz Nawrocki 10) Reguły prawa rzymskiego i polskiego – dr hab. Ewa Gajda, prof. US
Warunkiem uruchomienia przedmiotu do wyboru jest wybranie go przez co najmniej 30 studentów.
Zapisy zaczynają się i kończą we wskazanych dniach o godzinie 0.00.
Sylabusy - przedmioty z grupy B:
Sylabusy - przedmioty z grupy C: C Dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych przez konsumentów i pacjentów C Filozoficzne problemy państwa III r. - Zapisy na przedmioty do wyboru PDW-25W dniach od 9 do 12 czerwca 2015 r. zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na przedmioty do wyboru PDW-25, realizowane w roku akademickim 2015/2016 w semestrze zimowym.
Studenci dokonują wyboru dwóch przedmiotów spośród pięciu niżej wymienionych, uchwalonych przez Radę Wydziału:
1) Egzekucja sądowa w sprawach cywilnych – dr Tomasz Radkiewicz 2) Kościelne prawo małżeńskie – dr hab. Ewa Gajda, prof. US 3) Kryminologia – dr Magdalena Kowalewska 4) Ochrona środowiska jako zadanie administracji publicznej – dr hab. Anna Barczak 5) Prawo Internetu - wybrane instytucje prawa cywilnego – dr Joanna Szyjewska-Bagińska
Warunkiem uruchomienia przedmiotu do wyboru jest wybranie go przez co najmniej 30 studentów.
Zapisy zaczynają się i kończą we wskazanych dniach o godzinie 0.00.
Sylabusy: I r., gr. 1-3 - Wyniki kolokwium LogikaWyniki kolokwium SSP I rok – Logika, grupy 1-3.
209721 3,5 209722 3 205627 209725 209726 209727 3,5 209729 209730 209731 2 209732 2 209734 2 205648 2 205649 3 209736 2 209737 2 209219 209738 3 209739 3- 209742 3 209743 3 209905 3 209912 3,5 209917 2 209726 3 205628 3 209744 211348 2 196969 3- 209745 2 209746 2 206962 3 209747 209748 3 184058 209749 2 207084 209751 2 209752 2 206572 2 209755 3- 209757 3- 209758 209759 2 209760 2 209761 2 209762 2 209763 3 209764 209765 3 209920 205597 2 209699 2 209702 2 209703 3 209704 2 208896 3 209705 3 209706 2 209204 2 209707 3 209708 3 209709 2 209710 209711 3 206953 209713 3 209714 209716 3,5 209717 2 205619 209718 2 209719 198948 2
Można poprawić każdą ocenę. Zmiana terminu konsultacji dra D. WacinkiewiczaKonsultacje z dnia 03.06.2015 (godz. 16.45-17.45) odbędą się dnia 10.06.2015 w godz. 15.45-16.45 (sala 315).
|
0,000 seconds (+0,000); 3,92 MB (+3,921) - time