Ogłoszenia: Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie

Ogłoszenie w sprawie zmiany terminu i godzin dyżuru oraz konsultacji

Proszę Państwa,

niniejszym podaję do wiadomości, że mój dyżur i konsultacje w dniach 2-3 lipca br. nie odbędą się. W związku z tym wyznaczam

dodatkowy dyżur i dodatkowe konsultacje 30. czerwca br., tj. w godz. 10.00-12.00 (dyżur) oraz od 12.00 do 14.00 (konsultacje).

Pozwalam sobie przypomnieć, że jest to ostatni dyżur przed moim urlopem (następny zaś planuję – ze względu na udział w konferencjach – na połowę września br.

Termin dyżuru i konsultacji, które planuję na wrzesień br., zostanie podany do Państwa wiadomości niebawem.

 

dr hab. prof. US Ewa Gajda

II r. - Przełożenie terminów dyżurów i konsultacji

Dyżur i konsultacje dydaktyczne w dniu 25.06.2015 r. odbędą się w godz. 07:30-09:30, p. 310, ul. Narutowicza 17 A. Dyżur i konsultacje dydaktyczne z dnia 02.07.2015 r. zostają przełożone na dzień 30.06.2015 r. i odbędą się w następujących godzinach: 09:00-10:00 – dyżur; 10:00-11:00 – konsultacje dydaktyczne.

W sprawach pilnych proszę kontaktować się drogą mailową (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

I r. - Wpisy do indeksów i kart okresowych osiągnięć studenta

W dniu 25.06. 2015 r. o godz. 14.00, w sali 118, ul. Narutowicza, odbędą się wpisy do indeksów i kart okresowych osiągnięć studenta z przedmiotu Socjologia i metody badań socjologicznych.

Konsultacje mgr Marty Mazur w dniu 22.06.2015 r.

Konsultacje mgr Marty Mazur w dniu 22.06.2015 r. odbędą się w godz. 15:30 - 16:30

Konsultacje dr hab. prof. US Ewy Gajdy w dniu 19 czerwca 2015 r.

Niniejszym podaję do Państwa wiadomości, że jutrzejsze konsultacje (tj. 19. czerwca br.) odbędą się wyjątkowo o godz. 15.00 - 16.00. Ponadto nie będę pełnić dyżuru i odbywać konsultacji dniach 2-3. lipca br., a zamiast tego wyznaczam - ostatnie przed wrześniem - dyżur i konsultacje na 30. czerwca br., w godz. 10.00 - 14.00.


dr hab. prof. US Ewa Gajda

IV,V r. - Wynik zaliczenia z Filozoficznych problemów państwa i termin zaliczenia dodatkowego lub poprawkowego

187178:2
195126:3
196016:5
187316:3,5
181378:5
173627:2
187392:4
195088:3
195114:3,5
187279:2
181251:5

Termin zaliczenia dodatkowego lub poprawkowego – dyżur 25.06 lub 2.07.

V r. - seminarzyści prof. D. Tarnowskiej

Szanowni Państwo!

Z uwagi na wyjazd w dniu 18 czerwca br. na pogrzeb i 25 czerwca br. na posiedzenie komisji dyscyplinarnej będę już tylko odbierać poprawione prace po antyplagiatach poprzez portiernię przy ul. Narutowicza.

Sprawdzone raporty z antyplagiatów zostawię w sobotę 20 czerwca br. na portierni przy Narutowicza. Będzie je można odebrać od godz. 10.00.

Prace w trakcie pisania, niezakończone, proszę przynosić na początku września. Będzie wtedy podany termin.

dr hab. Danuta Tarnowska prof. US

I r. - Wyniki zapisów na wersję przedmiotu Międzynarodowe prawo publiczne

Uprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na wersję przedmiotu  Międzynarodowe prawo publiczne,  w roku 2015/2016 zostanie utworzona jedna grupa realizująca ww. przedmiot w wersji  problem-based learning.  Będzie w niej uczestniczyć 30 studentów, którzy na przedmiot zapisali się jako pierwsi. Pozostałe osoby będą realizowały przedmiot w wersji klasycznej.

IV r. - Wyniki zapisów na przedmioty swobodnego wyboru z grupy B i C oraz dodatkowy termin zapisów na wykłady, które się utworzyły

 

Uprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na przedmioty  swobodnego wyboru z grupy B i C, w roku 2015/2016 będą realizowane następujące wykłady:

 

Przedmioty z grupy B:

 

1)      Kryminalistyka, prowadzący dr Magdalena Kowalewska (w sem.  zimowym)

2)      Prawo upadłościowe i restrukturyzacyjne, prowadzący dr hab. Kinga Flaga-Gieruszyńska, prof. US (w sem. zimowym);

3)      Ekonomiczna analiza prawa, prowadzący dr hab. Krystyna Nizioł (w sem. zimowym).

 

Przedmioty z grupy C:

 

1)      Dochodzenie roszczeń  cywilnoprawnych przez konsumentów i pacjentów, prowadzący dr Tomasz Radkiewicz (w sem. letnim);

2)      Prawo wykroczeń, prowadzący dr Mariusz Nawrocki (w sem. letnim);

3)      Prawo wobec nowych technologii medycznych, prowadzący dr hab. Joanna Haberko, prof. UAM (profesor wizytujący) (w sem. letnim).

 

Studenci, którzy dokonali innego wyboru oraz studenci , który nie brali udziału w zapisach zobowiązani są dokonać wyboru brakujących im przedmiotów spośród  wyżej wymienionych - poprzez zapisy w e-dziekanacie .

 

Dokonanie takiego zapisu będzie możliwe w dniach od 18 czerwca (od godziny  0.00) do północy w dniu 25 czerwca br.

 

 

Dla studentów, którzy już wybrali ww. wykłady – zapisy są wiążące.

III r. - Wyniki zapisów na przedmioty do wyboru PDW-25 oraz dodatkowy termin zapisów na wykłady, które się utworzyły

 

Uprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na przedmioty  do wyboru PDW-25 , w roku 2015/2016 będą realizowane trzy wykłady:

 

1) Egzekucja sądowa w sprawach cywilnych, prowadzący dr Tomasz Radkiewicz;

2) Kryminologia, prowadzący dr Magdalena Kowalewska;

3) Prawo Internetu - wybrane instytucje prawa cywilnego, prowadzący dr Joanna Szyjewska-Bagińska.

 

Studenci, którzy dokonali innego wyboru oraz studenci , który nie brali udziału w zapisach zobowiązani są dokonać wyboru  dwóch spośród  ww. wykładów - poprzez zapisy w e-dziekanacie .

 

Dokonanie takiego zapisu będzie możliwe w dniach od 18 czerwca (od godziny 0.00) do północy w dniu 25 czerwca br.

 

 

Dla studentów, którzy wybrali już ww. wykłady – zapisy są wiążące

II r. - Wyniki zapisów na przedmiot do wyboru PDW-15 oraz dodatkowy termin zapisów na wykłady, które się utworzyły

 

 Uprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na przedmiot  do wyboru PDW-15 , w roku 2015/2016 będą realizowane dwa wykłady:

 

1) Przestępstwa przeciwko życiu i zdrowiu, prowadzący dr Mariusz Nawrocki;

2) Informatyzacja wymiaru sprawiedliwości , prowadzący dr hab. Kinga Flaga-Gieruszyńska, prof. US.

 

Studenci, którzy dokonali innego wyboru oraz studenci ,który nie brali udziału w zapisach zobowiązani są dokonać wyboru  jednego z ww. wykładów - poprzez zapisy w e-dziekanacie.

 

Dokonanie takiego zapisu będzie możliwe w dniach od 18 czerwca (od godziny 0.00) do północy w dniu 25 czerwca br.

 

Dla studentów, którzy wybrali już ww. wykłady – zapisy są wiążące.

III r. - Zapisy na seminaria

 

W dniach od 18 do 25 czerwca 2015 r.  zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na seminaria magisterskie, realizowane od roku akademickiego 2015/2016. Zapisy zaczynają się i kończą we wskazanych dniach o godzinie 0.00.

Limit miejsc w grupie każdego z promotorów wynosi 8 osób.

 

Student wybiera promotora z podanej poniżej listy, wpisując w polu „preferencje promotora” odpowiednią liczbę: 1 oznacza promotora, którego student wybiera w pierwszej kolejności, liczba najwyższa – promotora wybieranego w ostatniej kolejności.

Student może w ten sposób dokonać wyboru kolejności wszystkich promotorów lub tylko niektórych.

 

Przypisanie studenta do określonego promotora jest wypadkową dwóch wartości: liczby podanej przez studenta w polu „preferencje promotora” oraz średniej ważonej z ocen. Średnia ważona z ocen jest obliczana ze średniej arytmetycznej z całości dotychczasowych studiów (za semestry od I do V – 0,8) oraz średniej arytmetycznej za semestr V (0,2).

 

Studenci, którzy nie dokonają wyboru promotora drogą elektroniczną w terminie zapisów, po tym terminie zostaną z urzędu zapisani do promotorów, u których będą wolne miejsca.

 

 Lista promotorów uprawnionych do prowadzenia seminarium magisterskiego w roku akademickim 2015/2016 na IV roku studiów stacjonarnych na kierunku Prawo:

 

L.p.

Tytuł / stopień naukowy

Nazwisko i imię

Katedra

1

dr hab. prof. US

ANDRZEJEWSKI MAREK

KPCiH

2

prof. zw. dr hab.

BAŁABAN ANDRZEJ

KPKiIE

3

dr hab.

BARCZAK ANNA

KPOŚ

4

dr hab. prof. US

CIAPAŁA JERZY

KPKiIE

5

dr hab. prof. US

CZEPITA STANISŁAW

KTiFP

6

dr hab. prof. US

FLAGA-GIERUSZYŃSKA KINGA

KPoC

7

dr hab. prof  US

GAJDA EWA

KPRz

8

prof. zw. dr hab.

GÓRSKI MAREK

KPOŚ

9

dr hab. prof. US

KUNIEWICZ ZBIGNIEW

KPCiH

10

dr hab. prof. US

ŁASKI PIOTR

KPMP

11

dr hab. prof. US

MOLSKI RAJMUND

KPGP

12

dr hab. prof. US

MONARCHA-MATLAK ALEKSANDRA

KPiPA

13

dr hab. prof. US

OFIARSKA MAŁGORZATA

KPST

14

dr hab. prof. US

POHL ŁUKASZ

KPK

15

dr hab. prof. US

POLICASTRO PASQUALE

KPKiIE

16

prof. zw. dr hab.

SŁUGOCKI JANUSZ

KPiPA

17

dr hab. prof. US

SOKOŁOWSKA DOROTA

KPCiH

18

dr hab. prof. US

TARNOWSKA DANUTA

KPoK

19

prof. zw. dr hab.

ZIELIŃSKI MACIEJ

KTiWP

20

prof. zw. dr hab.

ZIEMIANIN BRONISŁAW

KPCiH

 

 

Dyżur dydaktyczny dra Andrzeja Wiśniewskiego

Zmiana termin dyżuru dydaktyczny dra Andrzeja Wiśniewskiego z czwartku na piątek (19.06), godz. 8.30.

IV, V r. - Dyżury oraz seminaria dr hab. K. Flagi-Gieruszyńskiej

W związku z wyjazdem służbowym w dniu 18 czerwca br. nie odbędą się konsultacje, dyżury oraz seminaria dr hab. K. Flagi-Gieruszyńskiej. Osoby, które mają umówione zaliczenie z Międzynarodowego postępowania cywilnego proszone są o zgłoszenie się na zaliczenie o 12.00 u dr T. Radkiewicza.

Dyżur i konsultacje mgr Pauliny Zielińskiej z dnia 18.06.2015 r.

Dyżur i konsultacje mgr Pauliny Zielińskiej z dnia 18.06.2015 r. zostały przełożone na dzień 25.06.2015, godzina: 15.00-16.00 oraz 17.00-18.00

II r., gr. 1, 2, 3, 4 - Dodatkowe zajęcia z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak

Dodatkowe zajęcia z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak odbędą się w sali 217.

Konsultacje A.Klich w dniu 15.06.2015 r.

W dniu dzisiejszym, tj. 15.06.2015 r. dodatkowe konsultacje wyznaczone przez mgr A. Klich odbędą się o godz. 13:30 w sali nr 201. 
 

V r - Seminarzyści prof. D. Tarnowskiej - wgląd do prac magisterskich

Sprawdzone prace magisterskie można odebrać od 13 czerwca od godz. 12.00 na portierni przy ul. Narutowicza 17 a.

II r. - Terminy wpisów z ćwiczeń z prawa karnego dla grup dr M. Kowalewskiej

Uprzejmie informuję, że wpis z ćwiczeń z prawa karnego można uzyskać na ostatnich zajęciach (tj. w dniu 18 lub 19 czerwca 2015) oraz na konsultacjach (piątek 12 i 19 czerwca 2015 r.  11.30-12.30 p. 304 B) i dyżurze (czwartek 18 czerwca 2015 r. 12.00-13.00 p. 304 B).

II r. gr. 1, 2, 3, 4 - dodatkowe zajęcia z Prawa administracyjnego

II SSP, gr. 1, 2, 3, 4 - dodatkowe zajęcia z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak odbędą się w dniu 16 czerwca o godzinie 18 (zamiast 12 czerwca).

I r. SSP - zmiana godziny egzaminu z prawa rzymskiego

Proszę Państwa, egzamin z prawa rzymskiego w tzw. terminie zerowym rozpocznie się dzisiaj o godz. 11.15 w sali 222. Od godz. 11.00 będzie sporządzana egzaminacyjna lista obecności.

Dr hab. prof. US Ewa Gajda

Zmiana godziny dyżuru mgr Pauliny Zielińskiej z dnia 11.06.2015 r.

Dyżur mgr Pauliny Zielińskiej z dnia 11.06.2015 r. został przełożony na godzinę 15.00

Dyżur i konsultacje mgr Pauliny Zielińskiej z dnia 11.06.2015 r. zostały przełożone na 24.06.2015 r, godz. 15.30-17.30

III r. - Wykład z Teorii prawa

Szanowni Studenci, uprzejmie informuję, że zaległy wykład z Teorii prawa odbędzie się 12 czerwca (piątek) w godz. 11:45-13:15 w sali 7 (al. Piastów 40b).

Egzamin w tzw. terminie zerowym z prawa rzymskiego

Proszę Państwa, niniejszym podaję do wiadomości, że egzamin z prawa rzymskiego w tzw. terminie zerowym (przed sesją letnią) odbędzie się – zgodnie z dotychczasowymi ustaleniami – 11. czerwca br. Ze względu na liczbę osób przystępujących do egzaminu w tym terminie egzamin będzie pisemny, a rozpocznie się o godz. 10.00 w sali 222 (budynek WPiA przy ul. Narutowicza). Proszę przynieść ze sobą  legitymacje studenckie do wglądu.

 

Dr hab. prof. US Ewa Gajda

II r., gr. 1, 2, 3, 4 - Dodatkowe zajęcia z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak

Dodatkowe zajęcia z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak odbędą się w dniu 12 czerwca o godzinie 18 w sali 219.

II Tura zapisów na praktyki 10.06.2013 - 11.06.2013

W dniu 10 czerwca 2013 r. o godz. 00.00 rozpocznie się II tura zapisów na praktyki programowe. Zapisy będą trwały do dnia 11 czerwca 2013 r. do godz. 23.59.

 

Zapisy dokonane w I turze są skuteczne i wiążące, II tura obejmuje zapisy na pozostałe wolne miejsca z oferty.

 

Zapisy odbywają się poprzez system E-Dziekanat, procedura zapisu na praktyki dostępna jest tutaj

IV r. - Zapisy na przedmioty swobodnego wyboru z gr. B i C

W dniach od 9 do 12 czerwca 2015 r.  zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na przedmioty  swobodnego wyboru z grupy B i C.  Przedmioty te będą realizowane w roku akademickim 2015/2016 w semestrze wskazanym w sylabusie.

 

Każdy student  dokonuje wyboru brakującej mu liczby przedmiotów spośród niżej wymienionych, uchwalonych przez Radę Wydziału :

 

przedmioty z grupy B:

 

1) Ekonomiczna analiza prawa – dr hab. Krystyna Nizioł

2) Kryminalistyka – dr Magdalena Kowalewska

3) Ochrona konsumenta – aspekty cywilnoprawne – dr Izabela Mycko-Katner

4) Postępowanie egzekucyjne w administracji oraz wybrane zagadnienia prawa administracyjnego proceduralnego – dr Przemysław Kledzik

5) Prawo karne skarbowe – dr Małgorzata Żbikowska

6) Prawo upadłościowe i restrukturyzacyjne – dr hab. Kinga Flaga-Gieruszyńska, prof. US

 

przedmioty z grupy C:

 

1) Dochodzenie roszczeń  cywilnoprawnych przez konsumentów i pacjentów – dr Tomasz Radkiewicz

2) Filozoficzne problemy państwa – dr Michał Peno i dr Beata Kanarek

3) Karta Praw Podstawowych UE – dr Bogna Baczyńska

4) Prawo komunikacji elektronicznej – dr hab. Aleksandra Monarcha-Matlak, prof. US

5) Prawo mediów – dr hab. Dorota Sokołowska, prof. US

6) Prawo reklamy – dr Przemysław Katner

7) Prawo transportowe – dr hab. Krzysztof Wesołowski

8) Prawo wobec nowych technologii medycznych – dr hab. Joanna Haberko, prof. UAM (profesor wizytujący)

9) Prawo wykroczeń – dr Mariusz Nawrocki

10) Reguły prawa rzymskiego i polskiego – dr hab. Ewa Gajda, prof. US

 

Warunkiem uruchomienia przedmiotu do wyboru  jest wybranie go przez co najmniej 30 studentów.

 

Zapisy zaczynają się i kończą we wskazanych dniach o godzinie 0.00.

 

 
 

Sylabusy - przedmioty z grupy C:

 C Dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych przez konsumentów i pacjentów

 C Filozoficzne problemy państwa

 C Karta Praw Podstawowych UE

 C Prawo komunikacji elektronicznej

 C Prawo mediów

 C Prawo reklamy

III r. - Zapisy na przedmioty do wyboru PDW-25

W dniach od 9 do 12 czerwca 2015 r.  zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na przedmioty  do wyboru PDW-25, realizowane w roku akademickim 2015/2016 w semestrze zimowym.

 

Studenci dokonują wyboru dwóch przedmiotów spośród pięciu  niżej wymienionych, uchwalonych przez Radę Wydziału:

 

1) Egzekucja sądowa w sprawach cywilnych – dr Tomasz Radkiewicz

2) Kościelne prawo małżeńskie – dr hab. Ewa Gajda, prof. US

3) Kryminologia – dr Magdalena Kowalewska

4) Ochrona środowiska jako zadanie administracji publicznej – dr hab. Anna Barczak

5) Prawo Internetu - wybrane instytucje prawa cywilnego – dr Joanna Szyjewska-Bagińska

 

Warunkiem uruchomienia przedmiotu do wyboru  jest wybranie go przez co najmniej 30 studentów.

 

Zapisy zaczynają się i kończą we wskazanych dniach o godzinie 0.00.

 

Sylabusy:

 

I r., gr. 1-3 - Wyniki kolokwium Logika

Wyniki kolokwium SSP I rok – Logika, grupy 1-3. 

 

209721 3,5

209722 3

205627

209725

209726

209727 3,5

209729

209730

209731 2

209732 2

209734 2

205648 2

205649 3

209736 2

209737 2

209219

209738 3

209739 3-

209742 3

209743 3

209905 3

209912 3,5

209917 2

209726 3

205628 3

209744

211348 2

196969 3-

209745 2

209746 2

206962 3

209747

209748 3

184058

209749 2

207084

209751 2

209752 2

206572 2

209755 3-

209757 3-

209758

209759 2

209760 2

209761 2

209762 2

209763 3

209764

209765 3

209920

205597 2

209699 2

209702 2

209703 3

209704 2

208896 3

209705 3

209706 2

209204 2

209707 3

209708 3

209709 2

209710

209711 3

206953

209713 3

209714

209716 3,5

209717 2

205619

209718 2

209719

198948 2

 

Można poprawić każdą ocenę. 

Zmiana terminu konsultacji dra D. Wacinkiewicza

Konsultacje z dnia 03.06.2015 (godz. 16.45-17.45) odbędą się dnia 10.06.2015 w godz. 15.45-16.45 (sala 315).

 

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,92 MB (+3,921) - time