Ogłoszenia: Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie

III r. - Ogłoszenie wyników egzaminu z przedmiotu Prawo konstytucyjne - informacja

Ogłoszenie wyników egzaminu z przedmiotu Prawo konstytucyjne (egzamin poprawkowy i warunkowy) będzie miało miejsce 27 lutego o godz. 10. Na indywidualnych kontach w eDziekanacie.

Konsultacje i dyżur prof. US dra hab. J. Ciapały

Pierwsze konsultacje i dyżur u prof. US dra hab. J. Ciapały odbędą się w dniu 3 marca 2016 r. od godz. 11-13.

 

Wgląd do prac z egzaminu z międzynarodowego prawa publicznego

Wgląd do prac z egzaminu z międzynarodowego prawa publicznego odbędzie się dnia 8 lutego 2016 r. o godzinie 12.00.

Wgląd do prac egzaminacyjnych z przedmiotów historyczno-prawnych

Termin wglądu do prac egzaminacyjnych z przedmiotów historyczno-prawnych wyznaczam na dzień 22 lutego 2016 r. od godz. 9, pok. 211.

 

dr Marek Tkaczuk 

Dyżur i konsultacje dra M. Rylskiego – odwołane

Szanowni Państwo,

W związku z odbywanym przeze mnie urlopem wypoczynkowym konsultacje i dyżur dydaktyczny w najbliższy czwartek zostają odwołane i przeniesione na kolejny czwartek na godz. 9.30-11.30.

Z poważaniem,

M. Rylski

Odwołane dyżury pracowników Katedry Prawa Rzymskiego w dniach: 15-19.02.2016 r.

Uprzejmie informuję, że dyżury pracowników Katedry Prawa Rzymskiego w dniach 15-19.02.2016 r. nie odbędą się z uwagi na przerwę zimową.

I, II r. - Logika prawnicza – oglądanie prac egzaminacyjnych

Studenci, którzy przystąpili do egzaminu z Logiki prawniczej, będą mogli obejrzeć prace:

1)      11 lutego 2016 r. w godz. 12.00-15.00 w pok. 4 (budynek przy al. Piastów 40b);

2)      16 lutego 2016 r. w godz. 13.00-15.00 w pok. 4 (budynek przy al. Piastów 40b).

 

Pierwszy wykład z Logiki prawniczej w semestrze letnim odbędzie się 2 marca 2016 r. od godz. 11.00 w s. 7 (budynek przy al. Piastów 40b).

Następne wykłady co tydzień o tej samej godzinie i w tej samej sali do dnia 20 kwietnia 2016 r. włącznie.

Ćwiczenia z Logiki prawniczej w semestrze letnim rozpoczną się w tygodniu następnym po tygodniu, w którym rozpoczyna się wykład i przebiegać będą zgodnie z planem.

 

Uwaga Doktoranci!

1)      wykład z Wykładni prawa w semestrze letnim odbywać się będzie od godz. 16.00 do 18.30 w pok. 101 (budynek przy ul. Narutowicza 17a), w następujących dniach:

- 8 marca 2016 r.,

- 22 marca 2016 r.,

- 5 kwietnia 2016 r.,

- 19 kwietnia 2016 r.,

- 26 kwietnia 2016 r.

     2) zaliczenie wykładów z I semestru nastąpi na podstawie uzyskanych wyników indywidualnych warsztatów interpretacyjnych, przeprowadzonych w wybranych przez studentów terminach wskazanych w pkt. 1 oraz obecności każdego ze studentów na tych zajęciach.

Zmiana terminu dyżuru dydaktycznego i konsultacji dydaktycznych z dnia 11 lutego 2016 r., dr Ewa Kowalewska

Konsultacje oraz dyżur dydaktyczny w dniu 11 lutego 2016 r. nie odbędą się i zostaną odrobione w dniu 15 lutego 2016 r. w godz. 10.45-12.45.

Zmiana godzin konsultacji 11 lutego 2016 r., dr Wojciech Bożek

Konsultacje z 11 lutego 2016 r. z godz. 14.45-15.45 odbędą się w tym dniu w godz. 11.00 – 12.00, sala 217.

Zmiana godzin dyżuru i konsultacji mgr A. Ogonowska

W dniu 11 lutego 2016 r. dyżur i konsultacje mgr A. Ogonowskiej odbędą się w godz. od 14.00 do 16.00.

dr hab. Anna Barczak – zmiana terminu konsultacji

Uprzejmie informuję, że konsultacje z dnia 12.02.2016 r. zostały przesunięte na dzień 11.02.2016 i odbędą się w godz. 13.00-14.00, s.332.

III r. - Przełożone konsultacje i dyżur dydaktyczny mgr Kamila Dąbrowskiego

W dniach 11 i 25 lutego 2016 r. dyżur i konsultacje dydaktyczne odbędą się w godzinach 16:00-18:00.

Sekcja Organizacyjno-Finansowa - informacja

W dniu 05.02.2016r. (piątek) Sekcja Organizacyjno-Finansowa będzie czynna w godzinach od 11.00 do 14.00.

I r. - Termin poprawkowy – szkolenie e-learningowe z BHP studentów pierwszego roku – studia stacjonarne i niestacjonarne

Szkolenie poprawkowe z BHP będzie można odbyć od 15 lutego 2016 r. od godz. 12.00 do 23 lutego 2016 r. do godz. 12.00.

 

Przypominamy, że dostęp do kursu odbywa się poprzez indywidualne konto studenta na platformie e-Dziekanat. Po zalogowaniu student ma dostęp do linku „Szkolenie BHP” w lewym menu. Przekierowanie na platformę e-learningową z BHP następuje automatycznie na kliknięciu na zakładkę „Szkolenia BHP”. Szczegółowe informacje na temat szkolenia znajdują się na stronie:http://www.uce.usz.edu.pl/szkolenia-bhp-dla-studentow-us

 

W przypadku braku dostępu do kursu prosimy o kontakt z panem Konradem Mielko, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z podaniem imienia nazwiska, wydziału, kierunku i nr albumu.

Przełożony dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego w dniu 11.02.2016 r.  dyżur dydaktyczny i konsultacje są odwołane.  Odbędą się w dniu  08.02.2016 r. (poniedziałek): dyżur dydaktyczny w godz. 12.00-13.00  oraz konsultacje w godz. 13.00-14.00.

Zmiana terminu konsultacji dra Przemysława Kledzika

Szanowni Państwo, w dniu 4.02.2016 r. nie odbędą się konsultacje oraz dyżur. Zostają one przełożone na dzień 12.02.2016 r. na godz. 10.30.

 

Z poważaniem

dr Przemysław Kledzik

Dyżury i konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W dniach od 4 lutego do 19 lutego br. dyżury i konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US nie odbędą się. 

Zmiana terminu dyżuru mgra Konrada Burdziaka

W dniu 4 lutego 2016 r. dyżur mgra Konrada Burdziaka nie odbędzie się. Termin odrobienia dyżuru: 5.02.2016 r., godz. 13.00-14.00, pokój 304 b.

Dyżur dydaktyczny dr hab. Anny Barczak w dniu 4.02.2016 r.

Szanowni Państwo, dyżur dr hab. Anny Barczak w dniu 4.02.2016. nie odbędzie się. Zapraszam w piątek 5.02. w godz. 14.15-15.15.

Zmiana terminu konsultacji i dyżuru dra Tomasza Radkiewicza

Konsultacje i dyżur dra Tomasza Radkiewicza zaplanowane na dzień 4 lutego 2016 r. przełożone zostają na dzień 8 lutego 2016 godz. 16.00 sala 406.

Terminy konsultacji i dyżurów dr hab. prof. US M. Ofiarskiej

Konsultacje i dyżury dr hab. prof. US Małgorzaty Ofiarskiej w sesji egzaminacyjnej  (30.01.2016 r. – 14.02.2016 r.) odbywają się w czwartki w godz. 13.00 – 15.00.

Dyżur Pani Dziekan dr K. Dadańskiej odwołany

W dniu 2 lutego 2016 r. dyżur Pani Dziekan dr K. Dadańskiej został odwołany, konsultacje w dniu 4 lutego 2016 r. również zostały odwołane.

Zmiana terminu konsultacji prof. R. Molskiego

W lutym br. konsultacje dydaktyczne będą się odbywały w czwartki, godz. 13.00

Zmiana terminu dyżuru i konsultacji mgr A. Ogonowska

Dyżur i konsultacje mgr A. Ogonowskiej zostają przeniesione z 4 lutego na 3 lutego 2016 r. Godziny i miejsce pozostają bez zmian (od 12.00 do 14.00 s. 332). 

Konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak

Konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak od lutego 2016 r. będą odbywały się w czwartki od godz. 11:00 do godz. 12:00. 

Wpisy u Pana Profesora P. Łaskiego

Wpisy z egzaminu u Pana Profesora Łaskiego odbędą się:

- 12.02.2016 r. między godziną 13.30 a 14.30

- 25.02.2016 r. między godziną 12.00 a 14.30

(gabinet 327 albo 326)

Konsultacje dr Mariusza Nawrockiego

Konsultacje dr Mariusza Nawrockiego w okresie sesji zimowej będą odbywały się w czwartki od godz. 13:00 do godz. 14:00.

I r. - Odwołany dyżur (4.02) i konsultacje (5.02) Prof. Ewy Gajdy

Uprzejmie informuję, że dyżur Pani Profesor Ewy Gajdy w dniu 4.02. i konsultacje dydaktyczne w dniu 5.02.2016 r. zostają odwołane z uwagi na wyjazd służbowy.

III r. - Przełożenie dyżuru i konsultacji

Uprzejmie informuję, że konsultacje dydaktyczne oraz dyżur dydaktyczny są przełożone z dnia 04. lutego 2016 r. na dzień 9. lutego 2016 r. i odbędą się w godzinach 9.00 – 11.00. Ewa Koniuszewska

IV r. - Przełożenie dyżuru i konsultacji

Uprzejmie informuję, że konsultacje dydaktyczne oraz dyżur dydaktyczny są przełożone z dnia 04. lutego 2016 r. na dzień 11. lutego 2016 r. i odbędą się w godzinach 9,00 – 11.00 Katarzyna Święch - Kujawska

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,74 MB (+3,739) - time