Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Zmiana daty i godziny konsultacji dr. hab. D. Wacinkiewicza

Konsultacje  dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowane na dzień 13.12.2017  w godz. 16.45-17.45 odbędą się 18.12.2017 w godz. 14.45-15.45 (sala 315)

Zmiana terminu konsultacji dra Łukasza Dubińskiego

W dniu 7 grudnia 2017 r. konsultacje dra Łukasza Dubińskiego nie odbędą się. Zamiast tego, konsultacje odbędą się dnia 08 grudnia 2017 roku w godzinach 16.00 – 17.00, sala 330 (ul. Narutowicza).

Przełożone konsultacje i dyżur mgr M. Wysockiej

Konsultacje oraz dyżur mgr M. Wysockiej  zostały przełożone z dnia 7 grudnia br. (godz. 11.00-13.00) na dzień 8 grudnia br. (piątek) i odbędą się w godzinach 10.00-12.00.

Przełożone konsultacje prof. Z. Ofiarskiego

Z powodu wyjazdu służbowego konsultacje prof. Z. Ofiarskiego zostały przełożone z dnia 5 grudnia br. na dzień 6 grudnia br. i odbędą się w godzinach 13.30-14.30.

Przełożone konsultacje Prodziekan dr Beaty Kanarek

Konsultacje dr Beaty Kanarek zaplanowane na dzień 6 grudnia (środa) zostają przełożone na 8 grudnia br. w godz. od 8.00-9.00. 

Zmiana daty i godziny dyżuru - dr hab. D. Wacinkiewicz

Dyżur  dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowany na dzień 30.11.2017  w godz. 12.00-13.00 odbędzie się 06.12.2017 w godz. 17.45-18.45 (sala 315). 

dyżur i konsultacje mgr Karoliny Ziemianin

Dyżur i konsultacje mgr Karoliny Ziemianin w dniu 30 listopada z godziny 12.00-14.00 zostają przeniesione na godzine 10.00-12.00. 

Zmiana terminu konsultacji dra Łukasza Dubińskiego

W dniu 30 listopada 2017 r. konsultacje dra Łukasza Dubińskiego nie odbędą się. Zamiast tego, konsultacje odbędą się dnia 01 grudnia 2017 roku w godzinach 14.15 – 15.15, sala 330 (ul. Narutowicza).

Zaproszenie i informacja o XXXV Dniach Praw Człowieka w KUL

Zaproszenie i informacja o XXXV Dniach Praw Człowieka w KUL,  poświęconych 
zagadnieniu pluralizmu prawnego i praw człowieka
oraz – w tym kontekście,
ale nie tylko – Leonowi Petrażyckiemu
w związku ze 150 rocznicą jego urodzin.

Czytaj więcej...

dyżur i konsultacje mgra Buczka dnia 7 grudnia

Dyżur i konsultacje mgra Buczka dnia 7 grudnia odbędą się w godzinach:

dyżur 8.30-9.30

konsultacje 9.30-10.00 i 11.30-12.00,

sala 304B

Wpisywanie publikacji z 2017 roku do Bazy PUBLI

Szanowni Doktoranci SSD i NSD,

 

proszę o wpisanie do Bazy PUBLI Państwa publikacji licząc od 1 stycznia 2017 r.

 

Bazę PUBLI prowadzi Biblioteka Główna US. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie http://publiform.bg.szczecin.pl/?f=1

W rubryce UWAGI proszę wpisać: doktorant WPiA US, który nie jest pracownikiem WPiA US.

 

Z ustaleń z Biblioteką Główną US wynika, że do wpisania publikacji do Bazy PUBLI, wymagane jest podanie w formularzu zgłoszeniowym objętości publikacji w arkuszach wydawniczych albo liczby znaków ze spacjami w edytorze tekstu, np. programie Word.

Wymóg dotyczy opublikowanych książek oraz rozdziałów w pracach zbiorowych. Arkusz wydawniczy zawiera 40 tys. znaków ze spacjami, lub inaczej: 800 wierszy obliczeniowych po 50 znaków (3000 cm2 ilustracji). W razie trudności z precyzyjnym ustaleniem objętości publikacji ewentualnym rozwiązaniem jest podanie wartości szacunkowej. W celu oszacowania objętości pracy, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego proponuje policzenie znaków na stronie danej publikacji i przemnożenie przez liczbę stron.

 

Tylko publikacje zgłoszone do Bazy PUBLI stanowią podstawę do oceny parametrycznej Wydziału oraz zostaną przesłane do Bazy Osiągnięć.

 

Z wyrazami szacunku,

Mirella Drab

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel.  91 444 30 18

pok. 309 b

dyżur dra Tkaczuka w dniu 30 listopada

dyżur dra Tkaczuka z dnia 30 listopada zostaje przeniesiony na poniedziałek 4 grudnia, godz. 15-16, sala 211

dyżur dr Kowalewskiej w dniu 23 listopada

dyżur dr Ewy Kowalewskiej z dnia 23 listopada br. zostaje przeniesiony na dzień 24 listopada br., godz. 14-15

Przeniesienie dyżuru dydaktycznego prof. zw. dra hab. Z. Ofiarskiego z 16.11.2017

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur dydaktyczny prof. zw. dra hab. Z. Ofiarskiego został przeniesiony z dnia 16.11.2017 r. (czwartek) na dzień 22.11.2017 r. (środa, godz. 13.00-14.00). 

Ogłoszenie dra hab. prof. US Marka Andrzejewskiego - dotyczy 16 listopada 2017 r.

W dniu 16 listopada br. Pan dr hab. prof. US Marek Andrzejewski będzie nieobecny z powodu wyjazdu na seminarium naukowe. W związku z tym odwołuje wszystkie zaplanowane na ten dzień zajęcia i dyżury.

Zapisy na wykłady monograficzne

Uprzejmie informujemy, że w dniach od 15 listopada do 19 listopada br. zostaną ponownie uruchomione (poprzez e-dziekanat) uzupełniające zapisy na wykłady monograficzne, realizowane na trzecim roku studiów, w semestrze letnim 2017/2018. Doktoranci wybierają trzy wykłady spośród pięciu niżej wymienionych:

1)      Współczesne problemy prawa handlowego,

2)      Aktualne problemy prawa międzynarodowego publicznego,

3)      Współczesne problemy publicznego prawa gospodarczego,

4)      Prawa człowieka w Polsce i w Unii Europejskiej,

5)      Efektywność ochrony prawnej w sprawach cywilnych.

 

Warunkiem uruchomienia wykładu monograficznego jest wybranie danego przedmiotu przez co najmniej 10 doktorantów. Dla doktorantów, którzy dokonali już wyboru przedmiotu monograficznego, wybór jest wiążący.

Zapisy rozpoczną się 15 listopada o godzinie 0.00 i zakończą 19 listopada br. o godzinie 23.59.

dyżur i konsultacje prof. K. Nizioł

dyżur i konsultacje prof. K. Nizioł z dnia 16 XI zostają przeniesione na dzień 14 XI, konsultacje godz. 9.45-10.45, dyżur godz. 10.45-11.45

konsultacje i dyżur dr B. Baczyńskiej

konsultacje i dyżur dr B. Baczyńskiej z dnia16 listopada zostają przeniesione na dzień 15 listopada, godz. 11.45-13.45

dr Ewelina Cała-Wacinkiewicz – dyżur i konsultacje oraz zajęcia przypadające na dni 6-7.12. 2017 r.

Konsultacje przypadające na dzień 7.12.2017 r., godz. 9.00-10.00 z powodu wyjazdu zostają przeniesione na dzień 21.12.2017 r., godz. 13.00-14.00.

Dyżur przypadający na dzień 7.12.2017 r., godz. 12.00-13.00 z powodu wyjazdu zostaje przeniesiony na dzień 21.12.2017 r., godz. 14.00-15.00.

Dyżur i konsultacje dydaktyczne dr M. Michalak

Dyżur i konsultacje dydaktyczne dr M. Michalak w okresie 8.11.-24.11.2017 r. zostają odwołane.

Seminaria, konsultacje i dyżury z dnia 9 listopada br. dr hab. prof. US K. Flagi-Gieruszyńskiej

 
W związku z wyjazdem służbowym dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US seminaria, konsultacje i dyżury z dnia 9 listopada br. zostaną przeniesione na dzień 16 listopada br. w tych samych godzinach.

 

Ogłoszenie dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

Przypominamy, że w związku z wyjazdem służbowym dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US w dniu 7 listopada br. wykład z postępowania cywilnego nie odbędzie się. Zajęcia te były odrobione w dniu 9 i 16 października br. 

III r. - Zapisy na wykłady monograficzne

Uprzejmie informujemy, że w dniach od 3 listopada do 6 listopada br. zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) uzupełniające zapisy na wykłady monograficzne, realizowane na trzecim roku studiów, w semestrze letnim 2017/2018. Doktoranci wybierają trzy wykłady spośród pięciu niżej wymienionych:

1)      Współczesne problemy prawa handlowego,

2)      Aktualne problemy prawa międzynarodowego publicznego,

3)      Współczesne problemy publicznego prawa gospodarczego,

4)      Prawa człowieka w Polsce i w Unii Europejskiej,

5)      Efektywność ochrony prawnej w sprawach cywilnych.

 

Warunkiem uruchomienia wykładu monograficznego jest wybranie danego przedmiotu przez co najmniej 10 doktorantów. Dla doktorantów, którzy dokonali już wyboru przedmiotu monograficznego, wybór jest wiążący.

Zapisy rozpoczną się 3 listopada o godzinie 0.00 i zakończą 6 listopada br. o godzinie 23.59. 

Zmiana daty i godziny dyżuru dr. hab. D. Wacinkiewicza

Dyżur  dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowany na dzień 26.10.2017  w godz. 12.00-13.00 odbędzie się 30.10.2017 w godz. 16.00-17.00 (sala 315). 

zajęcia dr A. Klich w dniu 26 października br.

Konsultacje, dyżur dydaktyczny i wykład z przedmiotu Dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych pacjentów i konsumentów, które powinny odbyć się w dniu 26 października br. zostają odwołane.

Przełożony dyżur oraz seminaria dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego

Dyżur i seminaria dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego z 26.10.2017 r. zostają przeniesione na:

7.11.2017 r., godz. 9.15-10.45 – seminarium IV rok SSP

8.11.2017 r., godz. 14.00-15.30 – seminarium V rok SSP

17.11.2017 r., godz. 14.00-15.30 – seminarium II rok SSA II st.

9.11.2017 r., godz. 11.00-12.00 – dyżur.

 

wyjazdy stypendialne w ramach programu Erasmus+ do krajów poza Unią Europejską

Szanowni Państwo,

Po raz kolejny studenci studiów III stopnia Uniwersytetu Szczecińskiego mają możliwość skorzystania z wyjazdów stypendialnych w ramach programu Erasmus+ do krajów poza Unią Europejską. Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z tegoroczną ofertą oraz listą uczelni partnerskich. Najbliższa kwalifikacja trwać będzie od 6 listopada do 10 grudnia 2017 roku.

 

Zasady kwalifikacji, dokumenty i terminy na stronie http://www.dsm.usz.edu.pl/wyjazdy-na-studia/96-uniwersytet-szczecinski/822-zasady037002

 

Wersja skrócona http://prezi.com/j-c7snzfxx7v/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share

 

Zapraszamy doktorantów WPiA i WF na spotkanie informacyjne, które odbędzie się 7 listopada o godz. 11.45, Wydział Prawa i Administracji, sala 217 (Narutowicza).

konsultacje i dyżur dr hab. K. Flagi-Gieruszyńskiej prof. US (2)

W związku z posiedzeniem Senatu w dniu 26 października br., konsultacje i dyżur dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US odbędą się w środę 25 października br. w godz. 11.30-13.30, natomiast seminaria odbędą się 26 października o 16.00. 

III r. - Wykład z przedmiotu Pozyskiwanie środków na badania

Najbliższy wykład z przedmiotu Pozyskiwanie środków na badania (przygotowanie wniosków o granty) odbędzie się 21 listopada br.

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,54 MB (+3,541) - time