Ogłoszenia: Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne

Zmiana terminu dyżuru i konsultacji dydaktycznych dr I. Gawłowicz.

Uprzejmie informuję, iż dyżur dydaktyczny i konsultacje dydaktyczne zaplanowane na dzień 12.12.1013 zostają przeniesione na dzień 13.12.2013 od godz. 14.00.

Konsultacje dr A. Barczak

Konsultacje dr A. Barczak z dnia 12 i 19 grudnia 2013 r. zostały przełożone, odpowiednio na dzień 7 stycznia 2014, godz. 12.00-13.00, oraz 10 stycznia 2014 r. godz. 14.00-15.00

Dyżur prof. R. Molskiego

Z powodów zdrowotnych dyżur dra hab. Rajmunda Molskiego, prof. US z dnia 12 grudnia zostaje przeniesiony na 11 grudnia (środa), godz. 13.30-14.30.

Godziny otwarcia Sekcji Organizacyjno-Finansowej w dniu 6 grudnia 2013 r.

W dniu 6. 12. 2013 r. (piątek) Sekcja Organizacyjno-Finansowa czynna jest w godzinach od 9.00 do 11.30.

Dyżur dr B. Baczyńskiej

Dyżur dr B. Baczyńskiej w dniu 5 XII 2013 r. zostal odwołany. W sprawach pilnych studenci proszeni są o kontakt e-mail.

Konsultacje mgr Kingi Handzel-Urbańczyk

Konsultacje mgr Kingi Handzel-Urbańczyk z dnia 5.12.2013r. (czwartek) z przyczyn zdrowotnych zostają przeniesione na dzień 6.12.2013r. (piątek) i odbędą się w godzinach 10.00-12.00 w gabinecie 332.

Odwołane konsultacje i dyżur mgr A. Klich

W związku z wyjazdem służbowym, konsultacje i dyżur dydaktyczny mgr A. Klich w dniach 5 i 6 grudnia br. nie odbędą się.

Dyżur i konsultacje dra P. Kledzika

W dniu 5 grudnia 2013 r. nie odbędą się dyżur oraz konsultacje dla studentów dra P. Kledzika.

Dyżur i konsultacje dr A. Choduń

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur i konsultacje dr A. Choduń w dniu 5 grudnia 2013 r. nie odbędą się.

Dyżur dr E. Całej-Wacinkiewicz

Informuję, iż dyżur przypadający na dzień 5 grudnia 2013 r., zostanie zrealizowany dnia 3 grudnia 2013 r. w godzinach 9.00 - 10.00.

Natomiast dyżur z dnia 12 grudnia 2013 r zostanie zrealizowany 18 grudnia 2013 r w godzinach 11.30 - 12.30.

Odwołane zajęcia i konsultacje dra P. Mijala

Z powodu choroby w dniach 2-6 grudnia 2013 r. wszystkie zajęcia, oraz dyżur i konsultacje dra P. Mijala zostały odwołane.

Dyżur dr K. Nizioł

Z powodu wyjazdu dyżur dr K. Nizioł w dniu 5 grudnia 2013 r. (czwartek) zostaje odwołany. Zapraszam na dyżur w dniu 13 grudnia 2013 r. (piątek) w godz. 14.15-15.15

Zmiana terminu konsultacji dra M. Tkaczuka

Konsultacje dra M. Tkaczuka z dnia 28 listopada 2013 r. zostały przełożone na piątek, 29 listopada 2013 r., godz. 16.00-17.30

Odwołane zajęcia i konsultacje z dr I. Gawłowicz

W dniach 25-29 listopada wszystkie zajęcia i konsultacje z dr I. Gawłowicz są odwołane z powodu choroby.

Dyżur prof. A. Monarchy-Matlak

Dyżur prof. A. Monarchy-Matlak z czwartku 28 listopada został wyjątkowo przeniesiony na piątek, 29 listopada, godz. 10.00, pok. 328.

Dyżur dr E. Całej-Wacinkiewicz

Dyżur dr E. Całej-Wacinkiewicz z dnia 28 listopada 2013 r. z powodu wyjazdu służbowego przekłada się na dzień 27 listopada 2013 r., godz. 11.00-12.00.

I r - Odwołane zajęcia z drem M. Tkaczukiem

Ćwiczenia z Histori prawa z drem M. Tkaczukiem w dniu 26 listopada 2013 zostały odwołane. Termin odrabiania zajęć zostanie ustalony ze studentami.

Dyżur dr B. Kanarek

Dyżur dydaktyczny dr Beaty Kanarek z dnia 28 listopada 2013 r. (czwartek) zostaje przeniesiony na dzień 5 grudnia (czwartek), godz. 11.00 – 12.00.

Obowiązkowe spotkanie z opiekunem roku

Obowiązkowe spotkanie z opiekunem roku odbędzie się we wtorek 26 listopada 2013 r. o godzinie 16.45, s. 7 (po wykładzie).

mgr Michał Peno

Odwołany dyżur i konsultacje dr M. Greßler

Dyżur i konsultacje dr M. Greßler w dniu 21 listopada został odwołany. W sprawach dotyczących wymiany międzynarodowej prosimy o kontakt z dr M. Michalak (pok. 330)

Odwołane zajęcia i konsultacje dr I. Gawłowicz.

Wszystkie zajęcia i konsultacje dr I . Gawłowicz do dnia 22.11.2013 są odwołane z powodu choroby

Dyżur i konsultacje dr I. Mycko-Katner

Dyżur i konsultacje dr I. Mycko-Katner w dniu 17 listopada 2013 r., zostały odwołane z powodu wyjazdu służbowego.

Dyżur i konsultacje dr M. Greßler

Dyżur i konsultacje dr Małgorzaty Greßler z dnia 7 listopada zostały przeniesione na dzien 4 listopada, od godz. 13.15 oraz 14 listopada, od godz. 10.00.

Zmiana terminu konsultacji prof. R. Molskiego

Konsultacje dydaktyczne dra hab. prof. US Rajmunda Molskiego z dnia 29 października zostają przeniesione na 30 października, godz. 10.30-11.30

Zmiana terminu konsultacji dr hab. prof. US M. Ofiarskiej

W związku z wyjazdem służbowym konsultacje i dyżur prodziekański dr hab. prof. US M. Ofiarskiej z 24 października b.r. zostają przeniesione na 25 października b.r. (piątek) i w tym dniu odbędą się w godz. 13.00 – 15.00.

Zmiana terminu konsultacji prof. Z. Ofiarskiego (2)

W związku z wyjazdem służbowym konsultacje prof. dra hab. Z. Ofiarskiego z 24 października b.r. zostają przeniesione na 31 października b.r. (czwartek) i w tym dniu odbędą się w godz. 11.00 – 13.00.

Godziny otwarcia Sekcji Organizacyjno-Finansowej dla studentów w dniu 23.10.2013r.

W dniu 23 października 2013r. (środa) Sekcja Organizacyjno-Finansowa WPiA dla studentów studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych czynna będzie w godzinach od 12.00 do 14.00.

Konsultacje mgr M. Brzezińskiej

W czawrtek, 24.10., konsultacje mgr M. Brzezińskiej  nie odbędą się. Konsultacje zostają przeniesione na dzień 25.10 na godzinę 16.00-17.00 w pokoju 302.

Podpisywanie umów o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne w roku akademickim 2013/14

Studenci I roku studiów stacjonarnych I stopnia (kierunek: Ekonomiczno-Prawny) zobowiązani są do zgłaszania się w terminie od 18.10.2013r. do 08.11.2013r. do Sekcji Organizacyjno-Finansowej (pok. 4) w celu podpisania umowy o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne świadczone na stacjonarnych studiach I stopnia.


Odmowa podpisania przez studenta umowy z Uniwersytetem Szczecińskim skutkuje odmową świadczenia przez Uniwersytet usług, których umowa dotyczy.

Starostowie lat - kontakt z WRSS

Wydziałowa Rada Samorządu Studenckiego prosi o niezwłoczny kontakt starostów poszczególnych lat pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - wiadomość powinna zawierać imię, nazwisko, rok, rodzaj oraz kierunek studiów.
Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,72 MB (+3,725) - time