Ogłoszenia: Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne

Seminarium dr Katarzyny Dadańskiej w dniu 08.06.2015 r.

Najbliższe seminarium u Pani dr Katarzyny Dadańskiej odbędzie się w dniu 08.06.2015 r. godzina 14.30, p. 111,  ul. Narutowicza 17 A

II r. - Zaliczenie z przedmiotu Prawo upadłościowe i naprawcze

Zaliczenie z przedmiotu z przedmiotu Prawo upadłościowe i naprawcze odbędzie się w dniu 18 czerwca 2015 o godz. 17.00 sala 201.

Odwołane dyżur i konsultacje dra Mikołaja Rylskiego

W dniu 28 maja br. dyżur i konsultacje dra Mikołaja Rylskiego nie odbędą się. Zostają przełożone na dzień 11 czerwca br., godz. 9.30-11.30.

II r. - Odwołane konsultacje, dyżur oraz seminarium dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W związku z wyjazdem służbowym dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US w dniu 28 maja br. nie odbędą się konsultacje, dyżur oraz seminarium magisterskie i licencjackie. 

Zapisy na praktyki

Zapisy na praktyki dokonane w dniu 26 maja 2015 r. zostaną anulowane w systemie E-Dziekanat. Zapisy rozpoczną się w dniu 27 maja 2015 r. o godz. 00:00

 

W dniu 27 maja 2015 r. o godz. 00:00 rozpoczną się zapisy na praktyki programowe. Zapisy będą trwały do dnia 29 maja 2015 r. do godz. 23:59.

Zapisy odbywają się poprzez system E-Dziekanat, procedura zapisu na praktyki dostępna jest tutaj >>

 

Obowiązkowi odbycia praktyk programowych podlegają studenci jednolitych studiów magisterskich (stacjonarnych i niestacjonarnych) na kierunku Prawo, studenci studiów I stopnia na kierunku Administracja oraz Ekonomiczno-Prawny. Studenci kierunku Prawo mogą odbyć praktykę z chwilą zakończenia zajęć przewidzianych w programie studiów dla III albo IV roku. Studenci kierunku Administracja oraz Ekonomiczno-Prawny mogą odbyć praktykę z chwilą zakończenia zajęć przewidzianych w programie studiów dla I albo II roku. Szczegółowe informacje dotyczące praktyk dostępne są w zakładce Praktyki programowe.

 

Czytaj więcej...

II r. - Egzamin przedterminowy z przedmiotu Prawo podatkowe

Egzamin przedterminowy z przedmiotu Prawo podatkowe z dr hab. K. Święch-Kujawską odbędzie się dn. 18 czerwca 2015 r. o godz. 12.00, s. 222  (ul. Narutowicza 17a) 

I r. - Zapisy na specjalności

UWAGA!!! Z uwagi na problemy techniczne w systemie E-Dziekanat. Wybory zostają przesunięte o jeden dzień, zapisy rozpoczną się w dniu 27 maja 2015 r.

 

W dniach 27 maja – 1 czerwca 2015 r.  zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na specjalności. Studenci studiów pierwszego stopnia na kierunku Ekonomiczno-prawnym wybierają jedną z dwóch następujących specjalności:

1)      Sektor prywatny

2)      Sektor publiczny

Przedmioty na specjalności  będą realizowane od semestru letniego w roku 2015/2016. Warunkiem uruchomienia specjalności jest wybranie jej przez co najmniej 20 studentów.

 

Zapisy zaczynają się i kończą we wskazanych dniach o godzinie 0.00.

I, II r. - Zmiana godzin konsultacji i dyżuru

W dniu 21 maja 2015 r. konsultacje oraz dyżur mgr Ewy Kowalewskiej odbędą się w godz. od 14 do 16.

I r. - Prawo finansowe

Zaliczenie końcowe z przedmiotu prawo finansowe odbędzie się dnia 28 maja 2015 r. o godz. 13.30 w sali 217.

Konsultacje dr Magdaleny Michalak

W związku z wyjazdem służbowym konsultacje dr Magdaleny Michalak zostają przeniesione z dnia 27.05.2015 r. na dzień 19.05.2015 r.

gr. 1 i 3 - Ćwiczenia z dr Michalak - zmiana sali

Ćwiczenia z Prawa administracyjnego gr. 1 i 3 SSEP w dniu 19 maja odbędą się w sali 201.

II r., gr. 1 - Zmiana sali z lektoratu języka angielskiego

Od 19 maja br. lektorat języka angielskiego będzie odbywał się w sali 101, ul Narutowicza 17a.

II r., specjalność: Sektor publiczny - Zmiana sali

Od 19 maja br. wykłady i ćwiczenia z Prawa samorządu terytorialnego będą się odbywały w sali 215, ul. Narutowicza 17a.

Przełożony dyżur i konsultacje

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur i konsultacje dr. hab. Krystyny Nizioł  w dniu 28 maja 2015 r. nie odbędą się.  Zostały przeniesione na dzień 18 maja 2015 r.: dyżur w godz. 10.30-11.30, konsultacje w godz. 11.30-12.30.

I r., gr. 2 - Ćwiczenia z przedmiotu Prawo administracyjne

Ćwiczenia grupy 2 z przedmiotu Prawo administracyjne z dr Michalak zostają przełożone z dnia 27 maja na dzień 12 maja, godz. 17.15-18.45, sala 201

Dyżur dydaktyczny i konsultacje prodziekan dr K. Dadańskiej w dniu 7 maja 2015 r.

Dyżur dydaktyczny i konsultacje prodziekan dr K. Dadańskiej w dniu 7 maja 2015 r. zostają odwołane.

Kwalifikacja na praktyki w ramach programu ErasmusPlus

Szanowni Państwo Wydziałowy oraz Kierunkowy Koordynator ogłaszają kwalifikację na praktyki w ramach programu ErasmusPlus.

 

Z programu skorzystać mogą także osoby, które wcześniej korzystały z programu LLP Erasmus lub EramsusPlus.

 

Studenci zainteresowani wyjazdem proszeni są o złożenie dokumentów koniecznych do procesu kwalifikacji do dnia 12 maja 2015 dla dr Magdaleny Michalak (w portierni), tj.:

- informacji o wynikach w nauce (średnia ocen) z ostatniego semestru studiów,

- dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego, w którym odbywać będą praktykę (w przypadku braku certyfikatu zaświadczenie o udziale w kursie i jego poziomie), 

- wypełnionego wniosku o zakwalifikowanie do wyjazdu w ramach programu ErasmusPlus (do pobrania ze strony http://dsm.usz.edu.pl/),

- listu motywacyjnego.

 

Magdalena Michalak

 

 

 

Dyżur i konsultacje dr Magdaleny Michalak w dniu 30 kwietnia

W związku z wyjazdem służbowym dyżur i konsultacje dr Magdaleny Michalak zostają przeniesione z dnia 30.04.2015 r. na dzień 8.05.2015 r.

Zmiana terminu konsultacji dra D. Wacinkiewicza

Konsultacje z dnia 29.04.2015 (godz. 16.45-17.45) odbędą się dnia 30.04.2015 w godz. 13.00-14.00 (sala 315).

Odwołane dużur i konsultacje dr hab. Anny Barczak

Szanowni Państwo,

konsultacje i dyżur dydaktyczny w dniu 5 lutego 2015 r. nie odbędą się. Zajęcia zostały przeniesione na dzień 6 lutego i odbędą się w godz. 10.00-12.00.

 

Terminy konsultacji i dyżurów mgr A. Pazury

W następujące czwartki:

08.01.2015 r., 15.01.2015 r., 29.01.2015 r., 26.02.2015 r., 12.03.2015 r., 19.03.2015 r., 09.04.2015 r., 23.04.2015 r., 07.05.2015 r., 21.05.2015 r., 25.06.2015 r., 17.09.2015

dyżury odbywać się będą w godz. 10:00-11:00 (zamiast 12:00-13:00), zaś konsultacje dydaktyczne w godz. 9:00-10:00 (zamiast 13:00-14:00).

W pozostałe czwartki dyżury i konsultacje odbywają się w godz. 12:00-14:00.

 

Zmiana godziny dyżuru mgra K. Kubasika

Dyżur mgra Krzysztofa Kubasika dnia 15 stycznia 2015 r. odbędzie  się w godzinach od 15:05 do 16:05.

Przeniesiony dyżur prof. Z. Ofiarskiego

W związku z wyjazdem służbowym prof. dra hab. Zbigniewa Ofiarskiego dyżur dydaktyczny z dnia 15 stycznia 2015 r. (czwartek) zostaje przeniesiony na 16 stycznia 2015 r. (piątek) i odbędzie się w godz. 15.15 - 16.15.

 

 

Dyżur prof. A. Monarchy-Matlak

Dyżur prof. A. Monarchy-Matlak w dniu 30 października został odwołany. Dodatkowe godziny dyżuru zostaną podane w terminie późniejszym. 

Umowy o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne dla studentów studiów stacjonarnych - rok I

Studenci I roku studiów stacjonarnych w roku akademickim 2014/15 w terminie od dnia 30.09.2014 do dnia 31.10.2014r. zobowiązani są podpisać/zawrzeć z Uczelnią umowę o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne. Umowy należy podpisywać w Sekcji Organizacyjno-Finansowej (pokój nr 4) od wtorku do piątku w godzinach 10-14.
Niepodpisanie przez studenta umowy w ciągu 30 dni od dnia rozpoczęcia kształcenia skutkuje odmową świadczenia przez Uniwersytet Szczeciński usług, których umowa dotyczy.


Ogłoszenie nie dotyczy osób, które uzyskały ponowną rejestrację na semestr/rok I w roku akademickim 2014/2015.

I r. - Test sprawdzający z języka obcego

Test sprawdzający (poziomujący) z języka obcego (w zależności od wyboru języka) odbędzie się w Auli Wydziału Humanistycznego US przy ul. Krakowskiej 71-79
w dniu 21.10.2014 r., poniedziałek, w godz. 16:00 – 16:45

Należy stawić się 25 minut przed rozpoczęciem testu, czyli o 15:35!

Studenci, których nie ma na liście proszeni są by stawić się 22.10.2014 r. (środa) w Auli WH godz. 17:05

LISTY STUDENTÓW ZNAJDUJĄ SIĘ W GABLOCIE I-GO ROKU KOŁO DZIEKANATU.

III r. - Kontrola antyplagiatowa prac dyplomowych

W związku z wejściem w życie zarządzenia nr 29/2014 Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego z dnia 18 czerwca 2014 r. w sprawie wprowadzenia w Uniwersytecie Szczecińskim uczelnianego programu antyplagiatowego każda praca dyplomowa przed dopuszczeniem do egzaminu dyplomowego podlega sprawdzeniu w systemie antyplagiatowym.


Praca dyplomowa powinna zostać złożona w Dziekanacie nie później niż na 14 dni przed planowanym terminem egzaminu dyplomowego.


Pracę należy złożyć w postaci wydruku komputerowego oraz w postaci pliku w formacie ODT, DOC, DOCX lub PDF (w wersji edytowalnej) na nośniku elektronicznym.

Dyżur oraz konsultacje dydaktyczne dra O.Boguckiego

Dyżur oraz konsultacje dydaktyczne dra O.Boguckiego z dnia 25 września zostały przesunięte na dzień 1 października, godz. 12.00-13.00 oraz 16.00-17.00, pok.203.

II r. - Ćwiczenia z Prawa handlowego

Ćwiczenia z Prawa handlowego dla II roku SSEP z mgr Katarzyną Malinowską-Woźniak rozpoczną się w dniach 28 oraz 30 października 2014 r.

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,79 MB (+3,794) - time