Ogłoszenia: Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne

Wgląd do prac z egzaminu z międzynarodowego prawa publicznego

Wgląd do prac z egzaminu z międzynarodowego prawa publicznego odbędzie się dnia 8 lutego 2016 r. o godzinie 12.00.

Wgląd do prac egzaminacyjnych z przedmiotów historyczno-prawnych

Termin wglądu do prac egzaminacyjnych z przedmiotów historyczno-prawnych wyznaczam na dzień 22 lutego 2016 r. od godz. 9, pok. 211.

 

dr Marek Tkaczuk 

Dyżur i konsultacje dra M. Rylskiego – odwołane

Szanowni Państwo,

W związku z odbywanym przeze mnie urlopem wypoczynkowym konsultacje i dyżur dydaktyczny w najbliższy czwartek zostają odwołane i przeniesione na kolejny czwartek na godz. 9.30-11.30.

Z poważaniem,

M. Rylski

Zmiana terminu dyżuru dydaktycznego i konsultacji dydaktycznych z dnia 11 lutego 2016 r., dr Ewa Kowalewska

Konsultacje oraz dyżur dydaktyczny w dniu 11 lutego 2016 r. nie odbędą się i zostaną odrobione w dniu 15 lutego 2016 r. w godz. 10.45-12.45.

Zmiana godzin dyżuru i konsultacji mgr A. Ogonowska

W dniu 11 lutego 2016 r. dyżur i konsultacje mgr A. Ogonowskiej odbędą się w godz. od 14.00 do 16.00.

dr hab. Anna Barczak – zmiana terminu konsultacji

Uprzejmie informuję, że konsultacje z dnia 12.02.2016 r. zostały przesunięte na dzień 11.02.2016 i odbędą się w godz. 13.00-14.00, s.332.

Sekcja Organizacyjno-Finansowa - informacja

W dniu 05.02.2016r. (piątek) Sekcja Organizacyjno-Finansowa będzie czynna w godzinach od 11.00 do 14.00.

I r. - Termin poprawkowy – szkolenie e-learningowe z BHP studentów pierwszego roku – studia stacjonarne i niestacjonarne

Szkolenie poprawkowe z BHP będzie można odbyć od 15 lutego 2016 r. od godz. 12.00 do 23 lutego 2016 r. do godz. 12.00.

 

Przypominamy, że dostęp do kursu odbywa się poprzez indywidualne konto studenta na platformie e-Dziekanat. Po zalogowaniu student ma dostęp do linku „Szkolenie BHP” w lewym menu. Przekierowanie na platformę e-learningową z BHP następuje automatycznie na kliknięciu na zakładkę „Szkolenia BHP”. Szczegółowe informacje na temat szkolenia znajdują się na stronie:http://www.uce.usz.edu.pl/szkolenia-bhp-dla-studentow-us

 

W przypadku braku dostępu do kursu prosimy o kontakt z panem Konradem Mielko, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z podaniem imienia nazwiska, wydziału, kierunku i nr albumu.

Przełożony dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego w dniu 11.02.2016 r.  dyżur dydaktyczny i konsultacje są odwołane.  Odbędą się w dniu  08.02.2016 r. (poniedziałek): dyżur dydaktyczny w godz. 12.00-13.00  oraz konsultacje w godz. 13.00-14.00.

Zmiana terminu konsultacji dra Przemysława Kledzika

Szanowni Państwo, w dniu 4.02.2016 r. nie odbędą się konsultacje oraz dyżur. Zostają one przełożone na dzień 12.02.2016 r. na godz. 10.30.

 

Z poważaniem

dr Przemysław Kledzik

III r. - Zaliczenie z prawa bankowego - sektor prywatny

Zaliczenie na ocenę przedmiotu prawo bankowe odbędzie się 9 lutego 2016 r. (wtorek) o godz. 11.00 w sali nr 222 (budynek ul. Narutowicza).

Dyżury i konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W dniach od 4 lutego do 19 lutego br. dyżury i konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US nie odbędą się. 

Zmiana terminu konsultacji i dyżuru dra Tomasza Radkiewicza

Konsultacje i dyżur dra Tomasza Radkiewicza zaplanowane na dzień 4 lutego 2016 r. przełożone zostają na dzień 8 lutego 2016 godz. 16.00 sala 406.

Zmiana godziny obsługi studentów w Dziekanacie

W związku ze szkoleniem pracowników, w piątek, 5 lutego 2016 r. Dziekanat Studiów Niestacjonarnych i Stacjonarnych na kierunku Ekonomiczno-Prawnym będzie wyjątkowo czynny dla studentów od godziny 11.00.

III r. - Prawo obrotu instrumentami finansowymi

Zaliczenie poprawkowe z przedmiotu Prawo obrotu instrumentami finansowymi odbędzie się 23 lutego 2016 r. (wtorek) o godz. 12.00 w sali nr 222 (ul. Narutowicza).

Zmiana terminu konsultacji prof. R. Molskiego

W lutym br. konsultacje dydaktyczne będą się odbywały w czwartki, godz. 13.00.

Zmiana terminu dyżuru i konsultacji mgr A. Ogonowska

Dyżur i konsultacje mgr A. Ogonowskiej zostają przeniesione z 4 lutego na 3 lutego 2016 r. Godziny i miejsce pozostają bez zmian (od 12.00 do 14.00 s. 332). 

Konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak

Konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak od lutego 2016 r. będą odbywały się w czwartki od godz. 11:00 do godz. 12:00. 

Zmiana terminu dyżuru dr hab. Aleksandry Monarchy-Matlak prof. US

Dyżur prof. Aleksandry Matlak zostaje przeniesiony z 4 lutego na 1 lutego 2016 r., sala 328, godz. 12.00.

I rok SSEP - Wpisy ocen z zaliczenia przedmioru Ochrona własności intelektualnej

Wpisy ocen z zaliczenia z przedmiotu Ochrona własności intelektualnej, które odbyło się w dniu 23 stycznia, będą dokonywane w dniu 3 lutego od godz. 12.00 w pok. 204 przy ul. Narutowicza 17a, ewentualnie w terminach dyżurów w II semestrze.

 

I rok SSEP - Poprawkowe zaliczenie z przedmiotu Ochrona własności intelektualnej

Poprawkowe zaliczenie z przedmiotu Ochrona własności intelektualnej z dr hab. Dorotą Sokołowską prof. US odbędzie się w dniu 22 lutego (poniedziałek) o godz. 13.00 w s. 222 przy ul. Narutowicza 17a.

III r. - Wpis ocen oraz ostateczny termin zaliczenia ćwiczeń z przedmiotu PRAWO OCHRONY ŚRODOWISKA (mgr A. Ogonowska)

Ostateczny termin zaliczenia ćwiczeń z przedmiotu Prawo ochrony środowiska  - 26 stycznia 2016 r. (wtorek) godz. 15.00, p. 332.

 

Wpis ocen - 26 stycznia 2016 r. (wtorek) godz. 15.30, s. 332.

Zajęcia zamienne - 28.01.2016 r. i 29.01.2016 r.

Przypominamy, że w dniu 28.01.2016 r. odbędą się zajęcia poniedziałkowe oraz w dniu 29.01.2016 r. zajęcia środowe.

III r. (specjalność sektor prywatny) - Prawo obrotu instrumentami finansowymi

Zaliczenie końcowe z przedmiotu Prawo obrotu instrumentami finansowymi odbędzie się dnia 22 stycznia (piątek) o godz. 15.00 w sali nr 219 (ul. G. Narutowicza 17a). 

Przełożone seminarium, dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego w dniu 21.01.2016 r.  seminarium dyplomowe, dyżur dydaktyczny i konsultacje nie odbędą się. Seminarium dyplomowe odbędzie się w dniu 28.01.2016 r. w godzinach 11.00-12.00, dyżur dydaktyczny w dniu 28.01.2016 r. w godz. 14.00-15.00  oraz konsultacje w dniu 26.01.2016 r., godz. 12.30-13.30.

I i II r. - Przełożone seminaria, konsultacje i dyżury dydaktyczne dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W związku z wyjazdami służbowymi w dniach 14 stycznia i 21 stycznia br. konsultacje i dyżury dydaktyczne dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US odbędą się w odpowiednio – 13 stycznia o godz. 10.30 (2 godz.) i 19 stycznia o godz. 11.00 (2 godz.). Natomiast seminaria odbędą się 13 stycznia o godz. 12.30 i 19 stycznia o 13.00.

I r. - Wzór wypełniania indeksów

W celu uniknięcia problemów podczas rozliczania semestru, przedmioty powinny być wpisywane do indeksów zgodnie z kolejnością na karcie egzaminacyjnej, z uwzględnieniem wpisów koordynatorów przedmiotów, zgodnie z załączonym wzorem wypełniania indeksów.

 

Wzór wypeniania indeksu SSEP I r

Zmiana terminu konsultacji A. Ogonowska

Uprzejmie informuję, że konsultacje z dnia 21.01 2016 r. zostały przeniesione na 19.01.2016 r. (godz. 13.00). 

Odwołany dyżur dr Bogny Baczyńskiej

W dniu 14 stycznia 2016 r. dyżur dydaktyczny dr Bogny Baczyńskiej zostaje odwołany. Dodatkowy dyżur odbędzie się w dniu            23 stycznia o godz. 11.45.  

II r. - Zapisy na seminaria dyplomowe (realizowane od semestru letniego 2015/2016)

W dniach od 19 stycznia 2016 r. (od godziny 0.00) do 23 stycznia 2016 r. (do godziny 23.59) dla studentów II roku studiów stacjonarnych kierunku Ekonomiczno-prawnego zostaną uruchomione zapisy na seminaria dyplomowe (realizowane od semestru letniego 2015/2016). Zapisy będą odbywać się poprzez e-dziekanat.
Studenci będą wybierać promotorów z podanej poniżej listy - spośród nauczycieli akademickich dwóch wydziałów: Wydziału Prawa i Administracji (WPiA) oraz Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania (WNEiZ).
Przypisanie studenta do określonego promotora będzie wypadkową dwóch wartości: liczby przyporządkowanej przez studenta w polu „preferencja promotora” oraz średniej rocznej ocen za I rok studiów.

 

Studenci, którzy do czasu zakończenia zapisów na seminaria dyplomowe nie zapiszą się do żadnego promotora, zostaną po tym terminie zapisani z urzędu do promotorów, u których będą wolne miejsca.

 

Imię i nazwisko promotora, do którego student został przypisany pojawi się na indywidualnym koncie studenta w e-dziekanacie po zatwierdzeniu wyborów promotorów przez pracownika dziekanatu.



Lista promotorów uprawnionych do prowadzenia seminarium dyplomowego na II roku SSEP w roku akademickim 2015/2016:
1. dr Katarzyna Dadańska (WPiA)
2. prof. dr hab. Danuta Kopycińska (WNEiZ)
3. dr hab. Krystyna Nizioł (WPiA)
4. prof. dr hab. Dariusz Zarzecki (WNEiZ)

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,74 MB (+3,744) - time