Ogłoszenia: Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne

Konsultacje dydaktyczne dra Ł. Dubińskiego

Konsultacje dydaktyczne dra Łukasza Dubińskiego odbędą się dnia 09 marca 2016 r. W godzinach 13.30 - 14.30, sala 330.

III r. - Zmiana terminu ćwiczeń Prawo ochrony konkurencji

Termin ćwiczeń z przedmiotu Prawo ochrony konkurencji zaplanowanego na 10.03.2016 w godz. 15.15-16.45 zostaje przeniesiony na 24.03.2016 godz. 17.00-18.30 s. 121.

III r. - Zmiana terminu wykładu Prawo ochrony konkurencji

Termin wykładu z przedmiotu Prawo ochrony konkurencji zaplanowanego na 10.03.2016 w godz. 13.30 -15.00 zostaje przeniesiony na 17.03.2016 godz. 17.00-18.30 s. 121.

I r. - Zmiana terminu wykładu Prawo gospodarcze publiczne

Termin wykładu z przedmiotu Prawo gospodarcze publiczne zaplanowanego na 10.03.2016 w godz. 10.00 -11.30 zostaje przeniesiony na 12.05.2016 w godz. 17.00-18.30 s. 215.

Zmiana terminu dyżuru i konsultacji dra Daniela Wacinkiewicza

Konsultacje z dnia 10.03.2016 (godz. 11.30-13.30 ) odbędą się w dniu 16.03.2016 o godz. 11.30-13.30 (sala 315).

Konsultacje dydaktyczne dr M. Michalak

Konsultacje dydaktyczne dr Magdaleny Michalak odbędą się w środę, 9 marca o godz. 17.00, sala 330.

Dyżur prodziekański dra M. Tkaczuka

Dyżur prodziekański dra M. Tkaczuka w sem. letnim w r.a. 2015/2016 obywać się będzie w każdy piątek, od godz. 15.00 do 16.00, pok  211.

Wgląd do prac egzaminacyjnych dra M. Tkaczuka

Wgląd do prac egzaminacyjnych z przedmiotów historycznoprawnych u dra M. Tkaczuka odbędzie się w poniedziałek, 7 marca 2016 r., od godz. 9.00 pok. 211.

Dyżur i konsultacje dydaktyczne mgra Przemysława Zdyba

Dyżur i konsultacje dydaktyczne mgra Przemysława Zdyba w dniu 3 marca 2016 r. z powodu choroby prowadzącego zostają odwołane. Najbliższy dyżur i konsultacje dydaktyczne odbędą się 9 marca 2016 r. w godzinach 11:00-13:00.

Zmiana godziny dyżuru dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak

Dyżur dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 3 marca 2016 r. odbędzie się w godzinach 10:00 – 11:00.

Konsultacje dydaktyczne dra Łukasza Dubińskiego

Konsultacje dydaktyczne dra Łukasza Dubińskiego odbędą się w piątek, 4 marca w godzinach 10.00 – 11.00 , sala 330.

Zajęcia z dr M. Michalak z przedmiotu Prawo administracyjne

Zajęcia z dr Magdaleną Michalak z przedmiotu Prawo administracyjne rozpoczną się w maju 2016 roku.

Zmiana godziny konsultacji i dyżuru dra T. Radkiewicza

Konsultacje i dyżur dra Tomasza Radkiewicza w dniu 3 marca 2016 zostają przeniesione z godziny 12.00 na godz. 17.00.

I r. - pierwsze zajęcia z lektoratów

UWAGA 1 ROK

Pierwsze zajęcia z lektoratów odbędą się w dniu 4 marca 2016r.

w Akademickim Centrum Kształcenia Językowego

ul. Wawrzyniaka 15

Język angielski (obie grupy) godz. 10.00 sala 108

Język niemiecki godz. 13.00 sala 107

Konsultacje dydaktyczne dr Magdaleny Michalak

Konsultacje dydaktyczne dr Magdaleny Michalak odbędą się w piątek, 4 marca o godz. 11.00, sala 330.

Pierwsze seminarium dyplomowe dr hab. Krystyny Nizioł

Pierwsze seminarium dyplomowe dr hab. Krystyny Nizioł odbędzie się w dniu 10.03.2016 r. (czwartek) o godz. 10.00, s. 322.

Przełożone seminaria, konsultacje i dyżury dydaktyczne dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W związku z wyjazdem służbowym w dniu 3 marca br. konsultacje i dyżury dydaktyczne dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US odbędą się 2 marca br o godz. 9.00 (2 godz.). Natomiast seminaria rozpoczną się o godz. 11.00 (SEP) i 13.00 (SSP, NSP). 

Przełożone seminaria, dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego w dniach 03-04.03.2016 r. seminaria dyplomowe i magisterskie, dyżur dydaktyczny i konsultacje nie odbędą się. Seminarium dyplomowe odbędzie się w dniu 07.03.2016 r. w godzinach 11.30-12.30, seminarium magisterskie w dniu 11.03.16 w godz. 14.15-15.45, dyżur dydaktyczny w dniu 10.03.2016 r. w godz. 14.00-15.00 oraz konsultacje w dniu 07.03.2016 r., godz. 12.30-13.30.

Podział na grupy ćwiczeniowe z języka angielskiego

Grupa 1: A – Kow

Grupa 2: Koz – Z 

Zmiana terminu konsultacji prof. R. Molskiego

W semestrze letnim konsultacje dydaktyczne dla studentów stacjonarnych odbywają się we wtorki, godz. 14.00-15.00. Terminy konsultacji dla studentów niestacjonarnych nie ulegają zmianie.

Konsultacje dydaktyczne i dyżur w sesji poprawkowej dra Łukasza Dubińskiego

Dyżur i Konsultacje dydaktyczne dra Łukasza Dubińskiego dnia 25.02.2016 r. (czwartek) odbywają się w godzinach:

12.00-13.00 – Dyżur

13.00-14.00 – Konsultacje Dydaktyczne

sala 330 .

I r. - Podział na grupy laboratoryjne

Grupa 1A: A – G

Grupa 1B: H – Kom

 

Grupa 2A: Kow – Sk

Grupa 2B: Sm – Z

I r. - Nowy podział na grupy

grupa 1: A - Kom

grupa 2: Kow - Z

Przełożenie dyżuru i konsultacji dra D. Wacinkiewicza

Dyżur i konsultacje dr. D. Wacinkiewicza zaplanowane na dzień 25.02.2016 odbędą się 2.03.2016 w godz. 11.30-13.30 (s. 315).

Zmiana godziny dyżuru dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 25.02.2016

Dyżur dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 25.02.2016 odbędzie się w godzinach 10 – 11.

Zmiana godzin konsultacji Prodziekan dr Katarzyny Dadańskiej

Konsultacje dr K. Dadańskiej w dniu  3 marca 2016 r. odbędą się o godz. 14.00.

Zmiana godziny konsultacji dr hab. Krystyny Nizioł w dniu 25 lutego br.

W dniu 25 lutego br. konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł odbędą się w g. 11.00-12.00. 

III rok, specjalność sektor prywatny - Zaliczenie poprawkowe z przedmiotu prawo bankowe

Zaliczenie poprawkowe z przedmiotu prawo bankowe (III rok, kierunek ekonomiczno-prawny, specjalność sektor prywatny) odbędzie się dnia 23 lutego 2016 r. (wtorek) o godz. 12.00 w sali nr 222 (ul. G. Narutowicza 17a).

I r. - Zmiana godziny egzaminu z przedmiotu Prawo cywilne i rzeczowe

Egzaminu z przedmiotu Prawo cywilne i rzeczowe rozpocznie się o godzinie (zamiast o godz. 10:30) 11.15.

 

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,72 MB (+3,718) - time