Ogłoszenia: Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne

Konsultacje, dyżur dydaktyczny oraz seminaria dr hab. prof. US dr h.c. Pasquale Policastro w dniach 14 kwietnia i 21 kwietnia

Konsultacje, dyżur dydaktyczny oraz seminaria dr hab. prof. US dr h.c. Pasquale Policastro w dniach 14 kwietnia i 21 kwietnia nie odbędą się, zostaną odrobione odpowiednio w dniach 25 kwietnia i 9 maja.

III r. - Zmiana liczby godzin wykładu z przedmiotu Prawo ochrony konkurencji

Na wniosek Studentów, począwszy od dnia 14.04.2016 r. liczba godzin kolejnych wykładów z przedmiotu Prawo ochrony konkurencji zostaje zwiększona z -2- (tj. planowanych dotychczas w godz. 13.30 – 15.00) do -3- (zaplanowanych w godz. 13.30 – 16.00). Wykład odbywa się w sali 120.

Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 14 kwietnia 2016 r.

Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 14 kwietnia 2016 r. odbędą się w godzinach 8:15 – 10:15

Dyżur i konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej, prof. US

W związku z wyjazdem służbowym dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej, prof. US w dniu 14 kwietnia br., konsultacje, dyżur dydaktyczny oraz seminaria odbędą się 13 kwietnia br. Rozpoczną się o godz. 12.00. 

Odrabiane zajęcia z 16.03 dla II r. SSE-P

Ćwiczenia z prawa upadłościowego i naprawczego z dnia 16.03 zostaną odrobione w dniu 14.04, o godz. 13.30-15.00 w Sali 019

Przełożone konsultacje dydaktyczne 12.04.2016 r.

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że z powodu udziału w konferencji  konsultacje dydaktyczne z 12.04.2016 r. zostają przełożone na 15.04.2016 r. i odbędą się w godz. 14:15 – 15:15.

Z poważaniem Agnieszka Choduń

Dyżur i konsultacje pracowników Katedry Postępowania Cywilnego

W związku z wyjazdem służbowym pracowników Katedry Postępowania Cywilnego, w dniu 7 kwietnia br. dyżury oraz konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej,  dr Aleksandry Klich, mgr Karoliny Ziemianin oraz mgra Michała Wojdały nie odbędą się.

Konsultacje, dyżur dydaktyczny oraz seminaria dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US odbędą się 8 kwietnia br., rozpoczną się o godz. 12.00. Dyżur dydaktyczny i konsultacje mgr Karoliny Ziemianin  w dniu 8 kwietnia br. rozpoczną się o godz. 12.00. 

II - III r. - Seminarzyści dr Katarzyny Dadańskiej

W dniu 8 kwietnia 2016r. (piątek) seminarzyści dr Katarzyny Dadańskiej - II i III roku SSEP w ramach Seminarium dyplomowego proszeni są o przybycie na wykład prof. nadzw. dra hab. Wojciech Bieńkowskiego nt. „Polska i kraje Europy Środkowo-Wschodniej w pułapce średniego dochodu. Rosnąca świadomość problemu i pierwsze propozycje konstruktywnych działań.”


Wykład odbędzie się na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług przy ul. Cukrowej 8, o godz. 14.00 w sali 010.

Zmiana godziny dyżuru dra Tomasza Radkiewicza

Zmiana godziny dyżuru dra Tomasza Radkiewicza w dniu 31 marca 2016 z godziny na 12.00 na godz. 16.45

Przełożony dyżur dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak

Dyżur dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak z dnia 31 marca 2016 r. zostaje przełożony na dzień 1 kwietnia 2016 r. godz. 9:00 - 10:00. 

Dyżur i seminarium dr M. Michalak w dniu 31.03.2016 r.

Z powodu choroby dyżur, konsultacje dydaktyczne oraz seminarium z dr Magdaleną Michalak w dniu 31.03.2016 r. zostają odwołane.

Dyżur i konsultacje dra W.Bozka – odwołane

W dniu 24 marca dyżur i konsultacje dra W. Bozka zostają odwołane.

Dyżur i seminarium dr M. Michalak

Z powodu choroby dyżur, konsultacje dydaktyczne oraz seminarium z dr Magdaleną Michalak w dniu 24.03.2016 r. zostają odwołane.

Dyżur dr Marka Tkaczuka w dniu 24 marca 2016 r.

Dyżur w dniu 24 marca 2016 r. (czwartek) nie odbędzie się. Dyżur odbędzie się w środę, 23 marca 2016 r. w godz. 12-13.

III r. - Zmiana terminu ćwiczeń z przedmiotu Prawo ochrony konkurencji

Termin ćwiczeń z przedmiotu Prawo ochrony konkurencji zaplanowanych na 24.03.2016 w godz. 15.15-16.45 zostaje przeniesiony na 31.03.2016 godz. 15.15-16.45 s. 120.

III r. - Zmiana terminu wykładu Prawo ochrony konkurencji

Termin (odrabianego) wykładu z przedmiotu Prawo ochrony konkurencji zaplanowanego na 24.03.2016 w godz. 17.00 - 18.30 zostaje przeniesiony na 14.04.2016 godz. 15.15-16.45 s. 120.

III r. - Zmiana terminu wykładu Prawo ochrony konkurencji

Termin wykładu z przedmiotu Prawo ochrony konkurencji zaplanowanego na 24.03.2016 w godz. 13.30 -15.00 zostaje przeniesiony na 07.04.2016 godz. 15.15-16.45 s. 120.

I r. - Zmiana terminu wykładu Prawo gospodarcze publiczne

Termin wykładu z przedmiotu Prawo gospodarcze publiczne zaplanowanego na 24.03.2016 w godz. 10.00 -11.30 zostaje przeniesiony na 19.05.2016 w godz. 17.00-18.30 s. 215.

Zmiana terminu dyżuru i konsultacji dra Daniela Wacinkiewicza w dniu 24.03.2016 r.

Konsultacje z dnia 24.03.2016 (godz. 11.30-13.30 ) odbędą się dnia 30.03.2016 w godz. 11.30-13.30 (sala 315).

Konsultacje i dyżur dydaktyczny dr Aleksandry Klich w dniu 24.03.2016 r.

Szanowni Państwo,
konsultacje i dyżur dydaktyczny dr Aleksandry Klich zostaje przełożony z dnia 24.03.2016 r. (czwartek) na dzień 22.03.2016 r. (wtorek). Konsultacje odbędą się we wtorek (22.03) w godz. 12:30 - 14:30 w s. 408.

II r., 3 gr. - Zajęcia z Postępowania karnego

Informuję, że najbliższe zajęcia z Prawa karnego skarbowego dla grupy 2 odbędą się w środę 23 marca 2016 roku

mgr Michał Pieróg

I i II r. - Przełożone seminaria, konsultacje i dyżury dydaktyczne dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W związku z wyjazdem służbowym w dniu 24 marca br. seminaria, konsultacje i dyżur dydaktyczny dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US rozpoczną się 23 marca br o godz. 12.00. 

Prace konserwacyjne w systemie komputerowym

W związku z planowanymi przez Uczelniane Centrum Informatyczne pracami konserwacyjnymi w systemie komputerowym w piątek, 18 marca 2016 r. od godz. 16.00 w Dziekanacie nie będą wykonywane żadne czynności wymagające działań w systemie ewidencji studendów. Nie będą wydawane zaświadczenia, wydruki ocen, nie będzie można przedłużyć legitymacji studenckiej. 

 
W tym czasie niedostępny także będzie system e-Dziekanat
 
Za utrudnienia przepraszamy.

Dyżur dr Magdaleny Michalak - zmiana sali

Dyżur dr Magdaleny Michalak - zmiana sali

Dyżur dydaktyczny dr Magdaleny Michalak w dniu 17 marca wyjątkowo odbędzie się w sali 0.1 (Piastów 40b).

Konsultacje dydaktyczne dr Magdaleny Michalak

Konsultacje dydaktyczne dr Magdaleny Michalak odbędą się w piątek 18 marca o godz. 11.00, sala 330.

Przeniesienie dyżuru ks. dra Grzegorza Harasimiaka

Dyżur ks. dra Grzegorza Harasimiaka z dnia 17 marca br. zostaje przeniesiony na dzień 22 marca br., godz. 11.00-13.00.

Odwołany wykład i ćwiczenia z Prawnych aspektów gospodarki nieruchomościami

W dniu 16 marca br. wykład i ćwiczenia z Prawnych aspektów gospodarki nieruchomościami zostają odwołane. Wykłady zostaną odrobione w dniu 17 i 24 marca br. (czwartek) o godz. 13.30 w sali 201, ul. Narutowicza 17a. O terminie odrobienia ćwiczeń zostaniecie Państwo poinformowani osobnym ogłoszeniem. 

Dyżur i konsultacje pracowników Katedry Postępowania Cywilnego

W związku z wyjazdem służbowym w dniu 17 marca br. konsultacje i dyżur dydaktyczny dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US odbędą się 15 marca br. o godz. 11.00 (2 godz.), seminaria rozpoczną się o godz. 13.00. Natomiast dyżur dydaktyczny i konsultacje dr Aleksandry Klich odbędą się o godz. 12.30 (2 godziny), a mgr Karoliny Ziemianin - o godz. 12.00 (2 godziny).

Odwołane wykłady, dyżur i konsultacje dra P. Kledzika

Szanowni Państwo, w dniu 10.03.2016 r. nie odbędą się wykłady z przedmiotów „Postępowanie egzekucyjne” oraz „Dostęp do informacji publicznej”, jak również dyżur i konsultacje. Zajęcia zostaną zrealizowane w uzgodnionym z Państwem terminie.

Z poważaniem

dr Przemysław Kledzik

II r. - Odwołane wykład i cwiczenia z Prawnych aspektów gospodarki nieruchomościami

W dniu 9 marca br. wykład i ćwiczenia z Prawnych aspektów gospodarki nieruchomościami zostają odwołane.

O terminie odrabiania zajęć zostaną Państwo powiadomieni w osobnym ogłoszeniu.

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,73 MB (+3,729) - time