Ogłoszenia: Administracja I stopnia – studia stacjonarne

II r. - Zapisy na przedmioty w wersji "problem-based learning"

W dniach od 13 do 17 czerwca 2014 r. zostaną uruchomione zapisy na przedmioty w wersji "problem - based learning". Liczba miejsc wynosi 30 osób. Obowiązuje kolejność zapisów. Pozostali studenci realizują przedmiot w wersji klasycznej. 


Postępowanie administracyjne w wersji „problem-based learning” – dr Przemysław Kledzik, 
Prawo i postępowanie podatkowe w wersji „problem-based learning” – prof. zw. dr hab. Zbigniew Ofiarski.

Sekcja Organizacyjno-Finansowa - informacja

W dniu 20.06.2014r. (piątek) Sekcja Organizacyjno-Finansowa WPiA będzie nieczynna.

Dyżury, konsultacje i seminaria prof. K. Flagi-Gieruszyńskiej

W związku z wyjazdem służbowym w dniach 16.06-30.06 konsultacje, seminaria i dyżury dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US są odwołane.

 

Wykłady będą odbywały się zgodnie z planem.

Dyżur dydaktyczny dr E. Koniuszewskiej

Dyżur dydaktyczny dr E. Koniuszewskiej w dniu 12 czerwca 2014 r. odbędzie się w godz. 10.30-11.30. 

Konsultacje dra T. Radkiewicza

Konsultacje dra T. Radkiewicza z dnia 6 czerwca zostają przeniesione na dzień 7 czerwca na godz. 8.30

Konsultacje prof. J. Ciapały

Konsultacje prof. J. Ciapały w dniu 12 czerwca odbędą się wyjątkowo w godzinach 9.30-11.30.

 

Ostatnie konsultacje w semestrze odbędą się w czwartek, 18 czerwca 2014 r., w godz. 9.00-11.00

Dyżur dydaktyczny prof. dra hab. Zbigniewa Ofiarskiego

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur dydaktyczny prof. dra hab. Zbigniewa Ofiarskiego z 5 czerwca b.r. (czwartek) zostaje przeniesiony na 10 czerwca (wtorek) i w tym dniu odbędzie się w godz. 11.00-12.00.

I r. - Zapisy na praktyki

Od 04.06.2014 do 06.06.2014 trwają zapisy na praktyki (przez e-dziekanat)
Studenci mogą odbyć praktykę na I lub II roku studiów .

Dyżur i konsultacje mgr E. Kowalewskiej

W  dniu 12 czerwca 2014 r. nie odbędą się konsultacje i dyżur dydaktyczny mgr Ewy Kowalewskiej. Konsultacje i dyżur dydaktyczny zostaną odrobione 17 czerwca 2014 r., w godz. 13.30-15.30, pok. nr 333;

Dyżur i konsultacje mgra W. Bożka

W dniu 12 czerwca 2014 r. nie odbędą się konsultacje i dyżur dydaktyczny mgra Wojciecha Bożka. Konsultacje i dyżur dydaktyczny zostaną odrobione 17 czerwca 2014 r. w godz. godz. 10.00-12.00, pok. nr 333.

Dodatkowe zapisy na wybór specjalności dla II roku SSA

Uruchomiona zostaje dodatkowa tura zapisów na wybór specjalności dla studentów II roku Administracji pierwszego stopnia.

 

Zapisy dotyczą wyłącznie tych osób, które nie dokonały jeszcze wyboru oraz tych, które zapisały się na specjalność: Administracja ochrony i obsługi prawnej oraz Administracja morska.

 

Wybierać można pomiędzy dwiema specjalnościami: Administracja samorządowa oraz Administracja zatrudnienia. W roku akademickim 2014/2015 na pewno będzie uruchomiona specjalność Administracja samorządowa. Specjalność Administracja zatrudnienia będzie uruchomiona, jeżeli zapisze się na nią co najmniej 25 studentów.

 

 

Termin zapisów upływa w czwartek 5 czerwca o godzinie 23:59.

Dyżur prof. D. Tarnowskiej

Dyżur prof. D. Tarnowskiej w dniu 5 czerwca, ze względu na egzaminy z Postępowania Karnego dla studentów IV r., odbędzie się w godz. 10.00–11.30.

I r. - Egzamin przedterminowy z Konstytucyjnego Systemu Organów Państwowych

W dniu 3 czerwca 2014 na r. egzaminie przedterminowym z Konstytucyjnego Systemu Organów Państwowych u dra. P. Mijala obowiązuje następujący podział na grupy:
godz. 15.00 sala 217 gr. I nazwiska zaczynające się na litery od A do Ł
godz. 16.00 sala 217 gr. II nazwiska zaczynające się na litery od M do Ż

Konsultacje dr D. Kaczorkiewicz

Konsultacje dr D. Kaczorkiewicz w dniu 30 maja 2014 r. nie odbędą się. 

Zmiana terminu dyżuru prof. Z. Ofiarskiego

Dyżur dydaktyczny prof. dra hab. Zbigniewa Ofiarskiego z 29 maja b.r. (czwartek) zostaje przeniesiony na 3 czerwca (wtorek) i w tym dniu odbędzie się w godz. 11.00-12.00.

Zmiana terminu dyżuru dr hab. prof. US M. Ofiarskiej

Dyżur dydaktyczny i dyżur prodziekański dr hab. prof. US Małgorzaty Ofiarskiej z 29 maja b.r. (czwartek) zostają przeniesione na 13 czerwca (piątek) i w tym dniu odbędą się w godz. 15.15-17.15.

Dyżur i konsultacje dr I. Gawłowicz

W dniu 29 maja 2014 dyżur dydaktyczny i konsultacje dydaktyczne dr I. Gawłowicz zostają odwołane.

Sekcja Organizacyjno-Finansowa - informacja

W dniu 31 maja 2014r. (sobota) Sekcja Organizacyjno-Finansowa Wydziału Prawa i Administracji będzie NIECZYNNA.

Dyżur i konsultacje dra D. Wacinkiewicza

Dyżur i konsultacje dra D. Wacinkiewicza w dniu 19.06.2014 nie odbędą się z powodu wyjazdu służbowego.

Konsultacje i dyżur mgra P. Mańczyka

Dyżur o konsultacje mgra P. Mańczyka w dniu 29 maja 2014 r. nie odbędą się i zostaną odrobione w dniu 6 czerwca 2014 r., w godz. 10.00-12.00.

Konsultacje mgr E. Kowalewskiej

Konsultacje mgr E. Kowalewskiej w dniu 29 maja 2014 r. nie odbędą się i zostaną odrobione w dniu 3 czerwca 2014 r., od godz. 13:30

Dyżur dydaktyczny dr E. Koniuszewskiej

Dyżur dydaktyczny dr E. Koniuszewskiej z dnia 29 maja 2014 r. przeniesiony został na dzień 31 maja 2014 r. i odbędzie się w godz. 12.15-13.15.

Dyżur i konsultacje prof. M. Zielińskiego

Z powodu wyjazdu na konferencję naukową konsultacje prof. M. Zielińskiego w dniu 28.05.2014 r. i dyżur w dniu 29.05.2014 r. nie odbędą się.

Konsultacje i dyżur odbędą się w piątek (30.05.2014 r.) w godz. 10:00-14:00.

Zaległy dyżur i konsultacje dr Magdaleny Michalak

Zaległy dyżur i konsultacje dr Magdaleny Michalak przełożone z dnia 15 maja odbędą się w dniu 28 maja, odpowiednio w godzinach 17.30-18.30 i 18.30-19.30.

Dyżur i konsultacje dr K. Dadańskiej

Dnia 27 maja 2014 r. (wtorek) dyżur oraz konsultacje Dziekan dr K. Dadańskiej zostają odwołane z powodu wyjazdu na konferencję.

Dyżur dra G. Harasimiaka

Dyżur dra G. Harasimiaka w dniu 29 maja 2014 r. odbędzie się wyjątkowo w godz. 13.00-14.00

Dyżur i konsultacje dra P. Katnera

Dyżur i konsultacje dra P. Katnera z dnia 27 maja 2014 r. (wtorek) zostały przeniesione na 26 maja 2014 r. (poniedziałek), w godz. 9.15-10.30.

Dyżur i konsultacje dra D. Wacinkiewicza

Dyżur i konsultacje dra D. Wacinkiewicza w dniu 22 maja 2014 r. zostały odwołane.

I r. - Zajęcia z Prawa gospodarczego publicznego

Zajęcia z Prawa gospodarczego publicznego z drem D. Wacinkiewiczem z dnia 20.05 zostały przeniesione na 27.05 godz. 11.45-13.15, sala 217

Konsultacje i dyżur prof. K. Flagi-Gieruszyńskiej

W związku z wyjazdem służbowym w dniach 22 i 23 maja br. nie odbędą się konsultacje i dyżur dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US.

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,73 MB (+3,727) - time