Ogłoszenia: Administracja I stopnia – studia stacjonarne

I r. - Zmiana daty wykładu z Prawa cywilnego z umowami w administracji

Zamiast 15 maja br. wykład z Prawa cywilnego z umowami w administracji odbędzie się 19 czerwca 2015 r. Godzina i sala pozostają bez zmian.

Dyżur i konsultacje dr Magdaleny Michalak w dniu 30 kwietnia

W związku z wyjazdem służbowym dyżur i konsultacje dr Magdaleny Michalak zostają przeniesione z dnia 30.04.2015 r. na dzień 8.05.2015 r.

Zmiana terminu konsultacji dra D. Wacinkiewicza

Konsultacje z dnia 29.04.2015 (godz. 16.45-17.45) odbędą się dnia 30.04.2015 w godz. 13.00-14.00 (sala 315).

I r., gr. 3 i 4 - Kolokwium z przedmiotu prawo cywilne z umowami w administracji

Kolokwium z przedmiotu prawo cywilne z umowami w administracji dla I roku SSA, gr. 3 i 4 odbędzie się w środę 29.04.2015 r., o godz. 10:00 w sali 217.

Konsultacje i dyżur dr hab. Anny Barczak

Szanowni Państwo,

 

Konsultacje i dyżur dr hab. Anny Barczak z dnia 26 lutego 2015 r. przeniesiono na dzień 27 lutego 2015 r. (piątek). Odbędą się w godz. 13.00-15.00

Dyżur prodziekański dr K. Dadańskiej

Dyżur prodziekański dr K. Dadańskiej z dnia  03.02.2015 r. (wtorek)  został przeniesiony na dzień 05.02.2015 r. na godz. 14.00

I r. – Wzór wypełniania indeksów

Kolejność wpisywania przedmiotów w indeksach powinna być taka sama, jak na karcie okresowych osiągnięć studenta. W indeksie należy również obowiązkowo wpisać liczbę godzin ćwiczeń i wykładów oraz liczbę punktów ECTS przyznawaną za dany przedmiot. Wszystkie dane znajdują się na Państwa kartach okresowych osiągnięć.

 Pobierz wzór wypełniania indeksu

Terminy konsultacji i dyżurów mgr A. Pazury

W następujące czwartki:

08.01.2015 r., 15.01.2015 r., 29.01.2015 r., 26.02.2015 r., 12.03.2015 r., 19.03.2015 r., 09.04.2015 r., 23.04.2015 r., 07.05.2015 r., 21.05.2015 r., 25.06.2015 r., 17.09.2015

dyżury odbywać się będą w godz. 10:00-11:00 (zamiast 12:00-13:00), zaś konsultacje dydaktyczne w godz. 9:00-10:00 (zamiast 13:00-14:00).

W pozostałe czwartki dyżury i konsultacje odbywają się w godz. 12:00-14:00.

 

Zmiana godziny dyżuru mgra K. Kubasika

Dyżur mgra Krzysztofa Kubasika w dniu 15 stycznia 2015 r. odbędzie się  w godzinach od 15:05 do 16:05.

Przeniesiony dyżur prof. Z. Ofiarskiego

W związku z wyjazdem służbowym prof. dra hab. Zbigniewa Ofiarskiego dyżur dydaktyczny z dnia 15 stycznia 2015 r. (czwartek) zostaje przeniesiony na 16 stycznia 2015 r. (piątek) i odbędzie się w godz. 15.15 - 16.15.

 

 

II r. - Organizacja ochrony środowiska

Zajęcia z OOŚ z 22.01.2015 r. zostały przeniesione na 14.01.2015 r. i odbędą się w godz. 8.15-9.45, w s. 222.

III r. - Wykład z prawa podatkowego

Wykład z prawa podatkowego z dnia 15 stycznia 2015 r. zostaje przeniesiony na wtorek 13 stycznia i odbędzie w godz. 10.45-12.15 w sali 217 (ul. Narutowicza 17a).

 

 

II r. - Wykład z prawa finansowego

Wykład z prawa finansowego z dnia 15 stycznia 2015 r. zostaje przeniesiony na środę 14 stycznia i odbędzie w godz. 15.00 – 16.30 w sali 217 (ul. Narutowicza 17a).

 

 

 

 

Dyżur prof. A. Monarchy-Matlak

Dyżur prof. A. Monarchy-Matlak w dniu 30 października został odwołany. Dodatkowe godziny dyżuru zostaną podane w terminie późniejszym. 

Umowy o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne dla studentów studiów stacjonarnych - rok I

Studenci I roku studiów stacjonarnych w roku akademickim 2014/15 w terminie od dnia 30.09.2014 do dnia 31.10.2014r. zobowiązani są podpisać/zawrzeć z Uczelnią umowę o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne. Umowy należy podpisywać w Sekcji Organizacyjno-Finansowej (pokój nr 4) od wtorku do piątku w godzinach 10-14.
Niepodpisanie przez studenta umowy w ciągu 30 dni od dnia rozpoczęcia kształcenia skutkuje odmową świadczenia przez Uniwersytet Szczeciński usług, których umowa dotyczy.


Ogłoszenie nie dotyczy osób, które uzyskały ponowną rejestrację na semestr/rok I w roku akademickim 2014/2015.

I r. - Test sprawdzający z języka obcego

Test sprawdzający (poziomujący) z języka obcego (w zależności od wyboru języka) odbędzie się w Auli Wydziału Humanistycznego US przy ul. Krakowskiej 71-79
w dniu 21.10.2014 r., wtorek, w godz. 19:00 – 19:45

Należy stawić się 25 minut przed rozpoczęciem testu, czyli o 18:35!

Studenci, których nie ma na liście proszeni są by stawić się 22.10.2014 r. (środa) w Auli WH godz. 18:35

LISTY STUDENTÓW ZNAJDUJĄ SIĘ W GABLOCIE I-GO ROKU KOŁO DZIEKANATU.

III r., gr 1 i 2 - Ćwiczenia z Prawa podatkowego z mgr E. Kowalewską

Uwaga studenci III roku SSA, gr 1 i 2. Na najbliższe zajęcia z Prawa podatkowego proszę o przyniesienie Ustawy o podatkach i opłatach lokalnych.

 

mgr. E. Kowalewska

I r. - Uwaga! Zmiana w rozkładzie zajęć

Uwaga. Nastąpiła zmiana w rozkładzie zajęć dla I roku SSA. Aktualny rozkład zajęć dostępny jest w zakładce "rozkład zajęć" dla SSA <PRZEJDŹ>>>>

III r. - Kontrola antyplagiatowa prac dyplomowych

W związku z wejściem w życie zarządzenia nr 29/2014 Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego z dnia 18 czerwca 2014 r. w sprawie wprowadzenia w Uniwersytecie Szczecińskim uczelnianego programu antyplagiatowego każda praca dyplomowa przed dopuszczeniem do egzaminu dyplomowego podlega sprawdzeniu w systemie antyplagiatowym.


Praca dyplomowa powinna zostać złożona w Dziekanacie nie później niż na 14 dni przed planowanym terminem egzaminu dyplomowego.


Pracę należy złożyć w postaci wydruku komputerowego oraz w postaci pliku w formacie ODT, DOC, DOCX lub PDF (w wersji edytowalnej) na nośniku elektronicznym.

I i II r. - Zmiany w rozkładzie zajęć

UWAGA! Nastąpiły zmiany w rozkładzie zajęć dla I i II roku SSA. Aktualne rozkłady zajęć można pobrać z zakładki "Rozkłady zajęć" w sekcji strony dotyczącej Stacjonarnych Studiów I Stopnia - Administracja

Składanie opinii z przebiegu praktyk programowych

Opinie z przebiegu praktyk programowych proszę składać w odpowiednich Dziekanatach w terminie do dnia 7 listopada 2014 r. Wpis zaliczenia praktyk do indeksu zostanie dokonany po złożeniu indeksu w Dziekanacie.


mgr Katarzyna Malinowska-Woźniak
opiekun praktyk programowych

Podział na grupy SSA I rok 2014/2015

Podział na grupy SSA I rok 2014/2015

gr. I     A - F
gr. II    G - Ł
gr. III   M - Sa
gr. IV   Si - Ż 

II r. - Zapisy na przedmioty Prawo pracy i prawo urzędnicze

W dniach od 26 września do 3 października 2014 r. zostaną uruchomione zapisy na przedmiot Prawo pracy i prawo urzędnicze w wersji "problem - based learning" lub w wersji klasycznej.  

 


Prawo pracy i prawo urzędnicze w wersji „problem-based learning” – dr M. Rylski


Prawo pracy i prawo urzędnicze w wersji klasycznej - dr hab. prof. US M. Skąpski, dr M. Rylski.

III r. - Seminarium dyplomowe dr hab. A. Barczak

Seminarium dyplomowe dr hab. Anny Barczak odbędzie się zgodnie z planem, w s. 117.

I r. - Wgląd do prac egzaminacyjnych z logiki

Wgląd do prac egzaminacyjnych z logiki odbędzie się  2 października w g. 12.00-13.00 i 16.00-17.00, pok. 203"

Dyżur oraz konsultacje dydaktyczne dra O.Boguckiego

Dyżur oraz konsultacje dydaktyczne dra O.Boguckiego z dnia 25 września zostały przesunięte na dzień 1 października, godz. 12.00-13.00 oraz 16.00-17.00, pok.203.

Dyżur dra O. Boguckiego

Konsultacje dra O. Boguckiego od dnia odbywać 19 września 2014 odbywać się będą w czwartki, w godz. 16.00-17.00.

II r. - Egzamin poprawkowy z Prawa administracyjnego

Egzamin poprawkowy z Prawa administracyjnego odbędzie się 26 września 2014 r, o godz. 14.00, sala 7 (al. Piastów 40b)

Dyżur dr D. Kaczorkiewicz

Dyżur dr D. Kaczorkiewicz z dnia 25 września 2014 r. został przeniesiony na 30 września, godz. 14.00-15.00, s. 302.

Dyżur i konsultacje mgr K. Gmerek

W dniach od 18 do 25 września dyżury i konsultacje mgr K. Gmerek nie odbędą się. 

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,78 MB (+3,784) - time