Ogłoszenia: Administracja I stopnia – studia stacjonarne

III r - zmiana terminu i godziny konsultacji dr hab. Anny Barczak

Uprzejmie informuję, że konsultacje w dniu 18.06 nie odbędą się. Zapraszam na 22.06 w godz. 10.00-11.00

III r - zmiana terminu i godzin dyżuru dydaktycznego dr hab. Anny Barczak

Uprzejmie informuję, że dyżur z dnia 18 czerwca 2015 r. został przeniesiony na dzień 22.06.2015 r. Odbędzie się w godz. 9.00-10.00

II r. - Dodatkowy termin zapisów na specjalności

W dniach od 16 do 19 czerwca 2015 r.  zostanie uruchomiony (poprzez e-dziekanat) dodatkowy termin zapisów na specjalności. 

 

W zapisach w dodatkowym terminie mogą wziąć udział wyłącznie te osoby, które jeszcze nie wybrały specjalności oraz te, które zapisały się na specjalność Administracja zatrudnienia. Osoby te wybierają jedną spośród dwóch niżej wymienionych specjalności:

 

1)Administracja ochrony i obsługi prawnej

2)Administracja samorządowa

 

Zapisy zaczynają się i kończą we wskazanych dniach o godzinie 0.00.

 

Przypominamy, że studenci, którzy w pierwszym terminie dokonali już zapisu na specjalność Administracja ochrony i obsługi prawnej oraz Administracja samorządowa nie mogą brać udziału w zapisach, ani dokonywać zmiany specjalności. Zapisy tych studentów są dla nich wiążące.

 

 

 

III r. - Zmiana terminu seminarium dyplomowego dr hab. Anna Barczak

Uprzejmie informuję, że seminarium dyplomowe dr hab. Anna Barczak z dnia 18 czerwca zostało przeniesione na dzień 12 czerwca. Odbędzie się w godz. 8.00-9.30.

II r., gr. 1,2,3 - Kolokwium z Prawa administracyjnego

Dnia 11.06.2015 r. kolokwium w godzinach wg przydziału grupowego.

 

Dnia 18.06.2015 r. poprawka kolokwium o godzinie 11.00, sala 101.

II Tura zapisów na praktyki 10.06.2013 - 11.06.2013

W dniu 10 czerwca 2013 r. o godz. 00.00 rozpocznie się II tura zapisów na praktyki programowe. Zapisy będą trwały do dnia 11 czerwca 2013 r. do godz. 23.59.

 

Zapisy dokonane w I turze są skuteczne i wiążące, II tura obejmuje zapisy na pozostałe wolne miejsca z oferty.

 

Zapisy odbywają się poprzez system E-Dziekanat, procedura zapisu na praktyki dostępna jest tutaj

Zmiana terminu konsultacji dra D. Wacinkiewicza

Konsultacje z dnia 03.06.2015 (godz. 16.45-17.45) odbędą się dnia 10.06.2015 w godz. 15.45-16.45 (sala 315).

 

Seminarium dr Katarzyny Dadańskiej w dniu 08.06.2015 r.

Najbliższe seminarium u Pani dr Katarzyny Dadańskiej odbędzie się w dniu 08.06.2015 r. godzina 14.30, p. 111,  ul. Narutowicza 17 A

I r. - Zaliczenie z przedmiotu Techniki negocjacji i mediacji w administracji

Zaliczenie z przedmiotu Techniki negocjacji i mediacji w administracji odbędzie się w dniu 18 czerwca 2015 o godz. 18.00 sala 201.

Zmiana sali wykładowej

W dniu 2 czerwca br. wykład z Socjologii i metod badań socjologicznych wyjątkowo odbędzie się w sali 201, ul. Narutowicza.

Seminarium magisterskie i konsultacje prof. Pasquale Policastro w dniu 28 maja

Seminarium magisterskie i konsultacje prof. Pasquale Policastro w dniu 28 maja, zostają odwołane. Zajęcia zostaną odrobione w dniu 3 czerwca w tych samych godzinach.

Odwołane dyżur i konsultacje dra Mikołaja Rylskiego

W dniu 28 maja br. dyżur i konsultacje dra Mikołaja Rylskiego nie odbędą się. Zostają przełożone na dzień 11 czerwca br., godz. 9.30-11.30.

Zapisy na praktyki

Zapisy na praktyki dokonane w dniu 26 maja 2015 r. zostaną anulowane w systemie E-Dziekanat. Zapisy rozpoczną się w dniu 27 maja 2015 r. o godz. 00:00

 

W dniu 27 maja 2015 r. o godz. 00:00 rozpoczną się zapisy na praktyki programowe. Zapisy będą trwały do dnia 29 maja 2015 r. do godz. 23:59.

Zapisy odbywają się poprzez system E-Dziekanat, procedura zapisu na praktyki dostępna jest tutaj >>

 

Obowiązkowi odbycia praktyk programowych podlegają studenci jednolitych studiów magisterskich (stacjonarnych i niestacjonarnych) na kierunku Prawo, studenci studiów I stopnia na kierunku Administracja oraz Ekonomiczno-Prawny. Studenci kierunku Prawo mogą odbyć praktykę z chwilą zakończenia zajęć przewidzianych w programie studiów dla III albo IV roku. Studenci kierunku Administracja oraz Ekonomiczno-Prawny mogą odbyć praktykę z chwilą zakończenia zajęć przewidzianych w programie studiów dla I albo II roku. Szczegółowe informacje dotyczące praktyk dostępne są w zakładce Praktyki programowe.

 

Czytaj więcej...

II r. - Zapisy na przedmioty w wersji PBL i specjalności

UWAGA!!! Z uwagi na problemy techniczne w systemie E-Dziekanat. Wybory zostają przesunięte o jeden dzień, zapisy rozpoczną się w dniu 27 maja 2015 r.

 

W dniach 27 maja – 1 czerwca 2015 r.  zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na przedmioty  prowadzone w dwóch wersjach: klasycznej i problem-based learning:

1)      Postępowanie administracyjne

2)      Prawo i postępowanie podatkowe

Oba przedmioty będą realizowane w semestrze zimowym w roku 2015/2016. Studenci dokonują wyboru wersji przedmiotu.

Warunkiem uruchomienia przedmiotu w wersji problem-based learning  jest wybranie go przez co najmniej 30 studentów.

 

W dniach 27 maja – 1 czerwca 2015 r.  zostaną ponadto uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na specjalności. Studenci studiów pierwszego stopnia na kierunku Administracja wybierają jedną z czterech następujących specjalności:

1)      Administracja morska

2)      Administracja ochrony i obsługi prawnej

3)      Administracja samorządowa

4)      Administracja zatrudnienia

Przedmioty na specjalności  będą realizowane od semestru zimowego w roku 2015/2016. Warunkiem uruchomienia specjalności jest wybranie jej przez co najmniej 20 studentów.

 

Zapisy zaczynają się i kończą we wskazanych dniach o godzinie 0.00.

 

I r. - Zapisy na przedmiot w wersji PBL

UWAGA!!! Z uwagi na problemy techniczne w systemie E-Dziekanat. Wybory zostają przesunięte o jeden dzień, zapisy rozpoczną się w dniu 27 maja 2015 r.

 

W dniach 27 maja – 1 czerwca 2015 r.  zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na przedmiot  Prawo pracy i prawo urzędnicze, prowadzony w dwóch wersjach: klasycznej i problem-based learning. Przedmiot ten będzie realizowany w semestrze letnim w roku 2015/2016. Studenci dokonują wyboru wersji przedmiotu.

Warunkiem uruchomienia przedmiotu w wersji problem-based learning  jest wybranie go przez co najmniej 30 studentów.

 

Zapisy zaczynają się i kończą we wskazanych dniach o godzinie 0.00.

 

 

 

 

II r. - Zaliczenie ćwiczeń z prawa międzynarodowego publicznego

Osoby, które nie mają min. dwóch ocen z ćwiczeń, a chcą wziąć udział w egzaminie przedterminowym z prawa międzynarodowego, zapraszam na zaliczenie ćwiczeń (2 pytania opisowe) w czwartek, tj. 28 maja 2015 r., godz. 11.30, sala 215.

II r. - Egzamin przedterminowy z prawa międzynarodowego publicznego

W związku z Państwa pytaniami o zakres materiału (w kontekście wyznaczonych na dzień dzisiejszy „godzin dziekańskich” informuję, iż na egzamin przedterminowy z prawa międzynarodowego, obowiązują Państwa następujące działy: 1. zagadnienia wprowadzające, 2. źródła prawa międzynarodowego, 3. prawo traktatowe; 4. podmioty prawa międzynarodowego (podmiotowość).  

Konsultacje mgr K. Kubasika

Konsultacje mgr K. Kubasika z dnia 21.05.2015 r. zostają przeniesione z godziny 16:45-17:45 na godzinę od 13:00-14:00.

III r. - dr hab. A. Barczak – zmiana godzin dyżuru dydaktycznego

Uprzejmie informuję, że dyżur dydaktyczny w dniu 21 maja 2015 r. odbędzie się w godz. 8.00-9.00. 

Przesunięcie godzin konsultacji dra O. Boguckiego

Dnia 21 maja i 28 maja konsultacje dydaktyczne dra O. Boguckiego odbędą się w godzinach od 18.30  do 19.30.

I r. - Dodatkowe wykłady z Logiki prawniczej

W dniach 21 i 28 maja br. po wykładzie z Logiki prawniczej odbędą się dodatkowe wykłady z tego przedmiotu. Sala bez zmian. 

II r. - Zmiana daty wykładu z Prawa pracy i prawa urzędniczego

Zamiast 28 maja br. wykład z Prawa pracy i prawa urzędniczego odbędzie się 21 maja 2015 r. 

II r., gr. 1,2,3 - Odwołanie zajęć, dyżuru i konsultacji

Z powodu choroby, zajęcia, dyżur i konsultacje z drem Łukasz Dubińskim są dnia 14 maja 215 roku odwołane

Dyżur dydaktyczny prof. Aleksandry Matlak

Dnia 14 maja 2015 r. nie odbędzie się dyżur prof. Aleksandry Matlak

III r. - Przełożone seminarium dyplomowe

Z powodu wyjazdu służbowego seminarium dyplomowe dr. hab. Krystyny Nizioł  w dniu 28 maja 2015 r. nie odbędzie się.  Zostało przeniesione na dzień 18 maja 2015 r. w godz. 12.30-14.00.

Przełożony dyżur i konsultacje

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur i konsultacje dr. hab. Krystyny Nizioł  w dniu 28 maja 2015 r. nie odbędą się.  Zostały przeniesione na dzień 18 maja 2015 r.: dyżur w godz. 10.30-11.30, konsultacje w godz. 11.30-12.30.

I r. - Przełożony wykład z Makroekonomii

Z powodu wyjazdu służbowego wykład dr. hab. Krystyny Nizioł z Makroekonomii w dniu 28 maja 2015 r. nie odbędzie się.  Wykład został przeniesiony na dzień 18 maja 2015 r., godz. 9.00-10.30, s. 222.

I r., gr 3 i 4 - Kolokwium poprawkowe

 

Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami kolokwium poprawkowe dla I roku SSA gr. 4 odbędzie się 13.05.2015 r. o godz. 9:00, a dla gr. 3 tego samego dnia o godz. 10:00.

III r. - Dyżur dydaktyczny dr hab. Anna Barczak w dniu 7.05.2015 r.

Dyżur dydaktyczny w dniu 7.05.2015 r. został przeniesiony na dzień 8.05.2015 i odbędzie się w godz. 14.15-15.15.

Kwalifikacja na praktyki w ramach programu ErasmusPlus

Szanowni Państwo Wydziałowy oraz Kierunkowy Koordynator ogłaszają kwalifikację na praktyki w ramach programu ErasmusPlus.

 

Z programu skorzystać mogą także osoby, które wcześniej korzystały z programu LLP Erasmus lub EramsusPlus.

 

Studenci zainteresowani wyjazdem proszeni są o złożenie dokumentów koniecznych do procesu kwalifikacji do dnia 12 maja 2015 dla dr Magdaleny Michalak (w portierni), tj.:

- informacji o wynikach w nauce (średnia ocen) z ostatniego semestru studiów,

- dokumentu potwierdzającego znajomość języka obcego, w którym odbywać będą praktykę (w przypadku braku certyfikatu zaświadczenie o udziale w kursie i jego poziomie), 

- wypełnionego wniosku o zakwalifikowanie do wyjazdu w ramach programu ErasmusPlus (do pobrania ze strony http://dsm.usz.edu.pl/),

- listu motywacyjnego.

 

Magdalena Michalak

 

 

 

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,75 MB (+3,749) - time