Ogłoszenia: Administracja I stopnia – studia stacjonarne

I r. - Zmiana w rozkładzie zajęć

Uwaga,

nastąpiła zmiana w rozkładzie zajęć dla I r.

Zmiana godziny konsultacji i dyżuru dra T. Radkiewicza

Konsultacje i dyżur dra Tomasza Radkiewicza w dniu 3 marca 2016 zostają przeniesione z godziny 12.00 na godz. 17.00.

Konsultacje dydaktyczne dr Magdaleny Michalak

Konsultacje dydaktyczne dr Magdaleny Michalak odbędą się w piątek, 4 marca o godz. 11.00, sala 330.

Wykład z Logiki prawniczej

Pierwszy wykład z Logiki prawniczej odbędzie się 10 mara 2016 r.

I rok SSA - Techniki negocjacji i mediacji w administracji z dr A. Klich

Szanowni Państwo, pierwsze ćwiczenia z przedmiotu Techniki negocjacji i mediacji w administracji z dr A. Klich odbędą się w dniu 12 kwietnia 2016 r.

Pierwsze zajęcia II rok SSA gr. 3 Prawo Administracyjne - konwersatoria

Pierwsze zajęcia II rok SSA gr. 3 Prawo Administracyjne - konwersatoria odbędą się 9 marca 2016 r.

Przełożone seminaria, dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego w dniach 03-04.03.2016 r. seminaria dyplomowe i magisterskie, dyżur dydaktyczny oraz konsultacje nie odbędą się. Seminarium dyplomowe odbędzie się w dniu 07.03.2016 r. w godzinach 11.30-12.30, seminarium magisterskie w dniu 11.03.16 w godz. 14.15-15.45, dyżur dydaktyczny w dniu 10.03.2016 r. w godz. 14.00-15.00 oraz konsultacje w dniu 07.03.2016 r., godz. 12.30-13.30.

Zmiana terminu konsultacji prof. R. Molskiego

W semestrze letnim konsultacje dydaktyczne dla studentów stacjonarnych odbywają się we wtorki, godz. 14.00-15.00. Terminy konsultacji dla studentów niestacjonarnych nie ulegają zmianie.

II r. - Zajęcia i konsultacje dr Baczyńskiej

- pierwszy wykład z "Konstytucyjny system organów państwowych" odbędzie się 9 marca

- pierwszy wykład z "Ustrój organów ochrony prawne" odbędzie się 9 marca i odbywać się będzie do dwa tygodnie

- ćwiczenia Konstytucyjny system organów państwowych odbędą się 8 marca i odbywać się będą co 2 tygodnie

- dzisiejsze konsultacje zostają odwołane, odrobione zostaną w piątek 26 lutego o godzinie 16.00

- konsultacje i zajęcia w przyszłym tygodniu nie odbędą się

Konsultacje dydaktyczne i dyżur w sesji poprawkowej dra Łukasza Dubińskiego

Dyżur i Konsultacje dydaktyczne dra Łukasza Dubińskiego dnia 25.02.2016 r. (czwartek) odbywają się w godzinach:

12.00-13.00 – Dyżur

13.00-14.00 – Konsultacje Dydaktyczne

sala 330 .

Odwołany dyżur oraz konsultacje Profesor Ewy Gajdy

Proszę Państwa,

z przyczyny niezależnej ode mnie odwołuję mój dyżur 25 stycznia br. oraz konsultacje 26 stycznia br. Nadmieniam, że wszelkie zaliczenia pisemne, zarówno w terminie pierwszym, jak i w terminie drugim, na wszystkich rodzajach studiów zostaną przeprowadzone zgodnie z planem. Ponadto wyznaczam dodatkowy dyżur 1 marca br., w godzinach od piętnastej do siedemnastej.

Z poważaniem: E. Gajda

Przełożenie dyżuru i konsultacji dra D. Wacinkiewicza

Dyżur i konsultacje dr. D. Wacinkiewicza zaplanowane na dzień 25.02.2016 odbędą się 2.03.2016 w godz. 11.30-13.30 (s. 315).

I r. - Zmiana godziny egzaminu poprawkowego z przedmiotu Nauka administracji z elementami teorii organizacji i zarządzania

SSA, I rok - Zmiana godziny egzaminu poprawkowego. Egzamin poprawkowy z przedmiotu Nauka administracji z elementami teorii organizacji i zarządzania z dr Magdaleną Michalak odbędzie się w dniu 26.02 o godzinie 10.50.

I r. - Poprawa ćwiczeń z przedmiotu Nauka administracji z elementami teorii organizacji i zarządzania

SSA, I rok - poprawa ćwiczeń z przedmiotu Nauka administracji z elementami teorii organizacji i zarządzania z dr Magdaleną Michalak odbędzie się w dniu 25.02 o godzinie 13.10

Zmiana godziny dyżuru dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 25.02.2016

Dyżur dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 25.02.2016 odbędzie się w godzinach 10 – 11.

Dyżur i konsultacje dr Beaty Kanarek

W związku z tym, że 25 lutego od godz. 12.15 będą się odbywać egzaminy poprawkowe ze „Wstępu do prawoznawstwa” oraz „Podstaw prawoznawstwa”, informuję, że dyżur oraz konsultacje dydaktyczne odbędą się 24 lutego w godz. 13.00 – 14.30.

Zmiana godzin konsultacji 25 lutego 2016 r., dr Wojciech Bożek

Konsultacje z 25 lutego 2016 r. z godz. 14.45-15.45 odbędą się w tym dniu w godz. 11.00 – 12.00, sala 333.

Zmiana godzin konsultacji Prodziekan dr Katarzyny Dadańskiej

Konsultacje dr K. Dadańskiej w dniu  3 marca 2016 r. odbędą się o godz. 14.00.

Zmiana godziny konsultacji dr hab. Krystyny Nizioł w dniu 25 lutego br.

W dniu 25 lutego br. konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł odbędą się w g. 11.00-12.00. 

Wgląd do prac z egzaminu z międzynarodowego prawa publicznego

Wgląd do prac z egzaminu z międzynarodowego prawa publicznego odbędzie się dnia 8 lutego 2016 r. o godzinie 12.00.

Wgląd do prac egzaminacyjnych z przedmiotów historyczno-prawnych

Termin wglądu do prac egzaminacyjnych z przedmiotów historyczno-prawnych wyznaczam na dzień 22 lutego 2016 r. od godz. 9, pok. 211.

 

dr Marek Tkaczuk 

Dyżur i konsultacje dra M. Rylskiego – odwołane

Szanowni Państwo,

W związku z odbywanym przeze mnie urlopem wypoczynkowym konsultacje i dyżur dydaktyczny w najbliższy czwartek zostają odwołane i przeniesione na kolejny czwartek na godz. 9.30-11.30.

Z poważaniem,

M. Rylski

Zmiana godzin konsultacji 11 lutego 2016 r., dr Wojciech Bożek

Konsultacje z 11 lutego 2016 r. z godz. 14.45-15.45 odbędą się w tym dniu w godz. 11.00 – 12.00, sala 217.

dr hab. Anna Barczak – zmiana terminu konsultacji

Uprzejmie informuję, że konsultacje z dnia 12.02.2016 r. zostały przesunięte na dzień 11.02.2016 i odbędą się w godz. 13.00-14.00, s.332.

Sekcja Organizacyjno-Finansowa - informacja

W dniu 05.02.2016r. (piątek) Sekcja Organizacyjno-Finansowa będzie czynna w godzinach od 11.00 do 14.00.

I r. - Termin poprawkowy – szkolenie e-learningowe z BHP studentów pierwszego roku – studia stacjonarne i niestacjonarne

Szkolenie poprawkowe z BHP będzie można odbyć od 15 lutego 2016 r. od godz. 12.00 do 23 lutego 2016 r. do godz. 12.00.

 

Przypominamy, że dostęp do kursu odbywa się poprzez indywidualne konto studenta na platformie e-Dziekanat. Po zalogowaniu student ma dostęp do linku „Szkolenie BHP” w lewym menu. Przekierowanie na platformę e-learningową z BHP następuje automatycznie na kliknięciu na zakładkę „Szkolenia BHP”. Szczegółowe informacje na temat szkolenia znajdują się na stronie:http://www.uce.usz.edu.pl/szkolenia-bhp-dla-studentow-us

 

W przypadku braku dostępu do kursu prosimy o kontakt z panem Konradem Mielko, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z podaniem imienia nazwiska, wydziału, kierunku i nr albumu.

Przełożony dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego w dniu 11.02.2016 r.  dyżur dydaktyczny i konsultacje są odwołane.  Odbędą się w dniu  08.02.2016 r. (poniedziałek): dyżur dydaktyczny w godz. 12.00-13.00  oraz konsultacje w godz. 13.00-14.00.

Zmiana terminu konsultacji dra Przemysława Kledzika

Szanowni Państwo, w dniu 4.02.2016 r. nie odbędą się konsultacje oraz dyżur. Zostają one przełożone na dzień 12.02.2016 r. na godz. 10.30.

 

Z poważaniem

dr Przemysław Kledzik

Dyżury i konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W dniach od 4 lutego do 19 lutego br. dyżury i konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US nie odbędą się. 

Dyżur dydaktyczny dr hab. Anny Barczak w dniu 4.02.2016 r.

Szanowni Państwo, dyżur dr hab. Anny Barczak w dniu 4.02.2016. nie odbędzie się. Zapraszam w piątek 5.02. w godz. 14.15-15.15.

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,73 MB (+3,734) - time