Ogłoszenia: Administracja I stopnia – studia stacjonarne

Przełożony dyżur i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł, prof. US

Z powodu wyjazdu służbowego dr hab. Krystyny Nizioł, prof. US  dyżur dydaktyczny i konsultacje w dniu 19.05.2016 r.  (czwartek) nie odbędą się. Konsultacje odbędą się w dniu 16.05.16 r. (poniedziałek) w godz. 12.30-13.30, a dyżur dydaktyczny w dniu 12.05.16 r. (czwartek) w godz. 11.00-12.00. 

III r. - Przełożone seminarium dyplomowe dr hab. Krystyny Nizioł, prof. US

Z powodu wyjazdu służbowego dr hab. Krystyny Nizioł, prof. US seminarium dyplomowe w dniu 19.05.2016 r.  (czwartek) nie odbędzie się. Seminarium zostaje przełożone na dzień 16.05.2016  r.  (poniedziałek), g. 11.30-12.30.

I r. - Odwołany wykład z dr A. Klich

Szanowni Państwo, z powodu wyjazdu służbowego, wykład z dr A.  Klich z przedmiotu Techniki negocjacji i mediacji w administracji w dniu 10 maja br. nie odbędzie się. Termin odrobienia wykładu podany będzie w tym tygodniu.

III r. - Zaległe seminarium z dr Magdaleną Michalak

Zaległe seminaria z dr Magdaleną Michalak odbędą się w dniu 12.05.2016 r. godz. 15.00-16.30 oraz 20.05.2016 r. godz. 14.30-16.00. 

Zaległy dyżur i konsultacje dr Magdaleny Michalak

Zaległe dyżury i konsultacje dr Magdaleny Michalak odbędą się w dniu 12.05.2016 r. o godz. 13.00-14.00 i 14.00-15.00 oraz 20.05.2016 r. o godz. 10.00-11.00 i 11.00-12.00. 

Zmiana terminu dyżuru prof. US Anny Barczak

Dyżur z dnia 5.05.2016 r. został przeniesiony na dzień 6.05.2016 r. i odbędzie się w godz. 13.30-14.30.

Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 5 maja 2016 r. (2)

Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 5 maja 2016 r. odbędą się w godzinach 10:15 – 12:15

Zmiana terminu wykładu Wstęp do systemu zamówień publicznych.

Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami ze studentami, wykład z przedmiotu Wstęp do systemu zamówień publicznych zaplanowany na 04.05.2016 w godz. 15.15 -16.45 zostaje przeniesiony na kolejną środę zgodnie z rozkładem zajęć.

II r. SSA - Zmiana terminu wykładu Wprowadzenie do prawa publicznego gospodarczego

Zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami ze studentami, wykład z przedmiotu Wprowadzenie do prawa publicznego gospodarczego zaplanowany na 04.05.2016 w godz. 13.30 -15.00 zostaje przeniesiony na kolejną środę zgodnie z rozkładem zajęć

Zmiana terminu konsultacji i dyżuru dra D. Wacinkiewicza

Konsultacje i dyżur z dnia 05.05.2016 (godz. 11.30-13.30) odbędą się dnia 11.05.2016 w godz. 11.30-13.30 (sala 315).

Przeniesiony dyżur dydaktyczny z 5 maja 2016 r. dra W. Bożka

Dyżur dydaktyczny z 5 maja 2016 r. z godz. 12.00-13.00 odbędzie się 6 maja 2016 r. w godz. 11.00 – 12.00, sala 333.

Dyżur i konsultacje mgra Przemysława Zdyba

Dyżur i konsultacje dydaktyczne mgra Przemysława Zdyba z dnia 5 maja zostają przełożone na dzień 11 maja 2016 r. w godzinach 13:15-15:15, pokój 329.

Zmiana godziny konsultacji dr Małgorzaty Żbikowskiej dnia 28 kwietnia 2016 r.

Konsultacje w dniu 28 kwietnia 2016 r. odbędą się wyjątkowo w godz. 14:00 – 15:00, s. 302.

III r. - Przedtermin zaliczenia oraz termin zaliczenia z przedmiotu: Tajemnice prawnie chronione.

Termin zaliczenia przedterminowego z przedmiotu: Tajemnice prawnie chronione odbędzie się dnia  4 maja 2016 r. godz. 15:15 – 16:15, s. 215.

 

Termin zaliczenia z przedmiotu: Tajemnice prawnie chronione odbędzie się  w dniu 18 maja 2016 r. o godz. 16:00 – 17:00, s. 215. 

Konsultacje dra S. Driczińskiego

Konsultacje dydaktyczne dra Sławomira Driczińskiego w dniu 28 kwietnia odbędą się w godz. 10.00-11.00.

Dyżur i konsultacje dr Izabeli Mycko-Katner i dra Przemysłąwa Katnera w dniu 28 kwietnia 2016 r.

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur i konsultacje dr Izabeli Mycko-Katner i dra Przemysłąwa Katnera w dniu 28 kwietnia 2016 r. nie odbędą się.

III r. - Seminarium z dr Magdaleną Michalak

Z powodu wyjazdów seminarium dyplomowe z dr Magdaleną Michalak w dniu 28.04.2015 r. i  5.05.2016 r. nie odbędzie się. Zostaje ono przełożone na dzień 13.05.2016 r. godz. 13.00-14.30 oraz 20.05.2016 r. godz. 14.30-16.00. 

Dyżur i konsultacje dr Magdaleny Michalak w dniu 28.04.2015 r. i 5.05.2016 r.

Z powodu wyjazdów dyżur i konsultacje dr Magdaleny Michalak w dniu 28.04.2015 r. i  5.05.2016 r. nie odbędą się. Zostają one przełożone na dzień 12.05.2016 r. godz. 13.00-14.00 i 14.00-15.00 oraz 20.05.2016 r. godz. 10.00-11.00 i 11.00-12.00. 

Zmiana godziny dyżuru dra Tomasza Radkiewicza w dniu 28 kwietnia 2016 r.

W dniu 28 kwietnia 2016 r. dyżur dydaktyczny dra Tomasza Radkiewicza rozpocznie się o godz. 16.45.

Odwołane dyżur, konsultacje dydaktyczne oraz seminarium licencjackie dra Łukasza Dubińskiego

W związku z udziałem w konferencjach naukowych dyżur, konsultacje dydaktyczne oraz seminarium licencjackie dra Łukasza Dubińskiego planowane na dzień 28.04.2016 r. nie odbędą się w tym terminie.

 

W związku z powyższym, odpracowanie ww. zajęć odbędzie się w następujący sposób:

seminarium licencjackie odbędzie się dnia 05 maja w godzinach 08.30-10.00 sala 219 (Piastów).

dyżur i konsultacje dydaktyczne odbędą się dnia 05 maja w godzinach 14.00-15.00 (dyżur) i 15.00-16.00 (konsultacje).

Praktyki programowe – informacje

 

Wszelkie informacje dotyczące praktyk programowych dostępne są na stronie Wydziału w zakładce Dla studentów/Praktyki programowe.

 

W tym roku akademickim nie będą prowadzone zapisy na praktyki poprzez E-Dziekanat. Studenci samodzielnie poszukują organizatorów praktyk.

 

W dziale Aktualności publikowane są bieżące informacje na temat podmiotów zainteresowanych przyjęciem studentów na praktyki.

 

Do dnia 6 maja 2016 r. trwają zapisy na praktyki do jednostek prokuratury z okręgu szczecińskiego. Szczegóły w dziale Praktyki programowe/Aktualności.

 

dr Katarzyna Malinowska-Woźniak, opiekun praktyk programowych

II r., gr. 2, 3 - Ćwiczenia z Wprowadzenia do prawa publicznego gospodarczego

Zamiast 2 czerwca br. ćwiczenia z Wprowadzenia do prawa publicznego gospodarczego dla grupy 2 i 3 odbędą się w dniu 28 kwietnia 2016 r. Godziny rozpoczęcia ćwiczeń i sala pozostają bez zmian. 

Odwołany dyżur dra M. Tkaczuka

Z powodu innych obowiązków służbowych, dyżur dra Marka Tkaczuka w piątek, 22 kwietnia 2016 r. został odwołany.

Kolokwium poprawkowe z Prawa pracy i prawa urzędniczego

Przychylając się do prośby studentów informuję, że kolokwium poprawkowe dla wszystkich grup ćwiczeniowych odbędzie się w dniu 6 maja br. o godz. 8.15, w sali 217. Termin ten jest ostateczny i nie ulegnie zmianie.

 

Z poważaniem, Mikołaj Rylski 

I r. - Przełożony wykład z przedmiotu ,,Makroekonomia”

Z powodu wyjazdu służbowego dr hab. Krystyny Nizioł wykład z przedmiotu  ,,Makroekonomia” w dniu 25.04.2016 r.  jest odwołany. Wykład odbędzie się w dniu 16.05.2016 r., w godz. 9.00-11.30, s. 114. 

II r. - Sprostowanie do ogłoszenia dotyczącego kolokwium z Prawa pracy i prawa urzędniczego

Kolokwium poprawkowe dla wszystkich grup ćwiczeniowych odbędzie się w dniu 29 kwietnia br. o godz. 8.15, w sali 217,  a nie jak podano we wcześniejszym ogłoszeniu.

Zmiana terminu dyżuru dr hab. Anny Barczak, prof. US

Dyżur z dnia 21.04.2016 r. został przeniesiony na dzień 25.04.2016 r. i odbędzie się w godz. 10.00-11.00.

Zmiana terminu konsultacji dr hab. Anny Barczak, prof. US

Konsultacje z dnia 21.04.2016 r. zostały przeniesione na dzień 25.04.2016 r. i odbędą się w godz. 9.00-10.00.

III r. - Zmiana terminu seminarium dyplomowego dr hab. Anny Barczak, prof. US

Seminarium dyplomowe z dnia 21.04.2016 r. zostało przeniesiony na dzień 25.04.2016 r. i odbędzie się w godz. 12.30-14.00.

I r. - Zmiana terminu seminarium magisterskiego dr hab. Anny Barczak, prof. US

Seminarium magisterskie z dnia 22.04.2016 r. zostało przeniesiony na dzień 26.04.2016 r. i odbędzie się w godz. 12.00- 13.30.

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,73 MB (+3,729) - time