Ogłoszenia: Administracja I stopnia – studia stacjonarne

I r. - wyniki zapisów na wersję przedmiotu Prawo pracy i prawo urzędnicze

Uprzejmie informujemy, że w wyniku przeprowadzonych w dniach od 1 do 5 czerwca 2016 r. zapisów na wersję przedmiotu, w roku akademickim 2016/2017 na II roku Administracji pierwszego stopnia, przedmiot PRAWO PRACY I PRAWO URZĘDNICZE będzie realizowany w dwóch wersjach:

1)      w wersji  problem-based learning  - utworzyła się jedna grupa złożona z 30 osób, które jako pierwsze zapisały się na tę wersję przedmiotu,

2)      w wersji klasycznej – dla pozostałych studentów.

 

 

Badania ankietowe

Szanowni Państwo,

W dniu 16.06.2016 r. badania ankietowe zostają odwołane.

Konsultacje dra Łukasz Dubińskiego

W związku z zarządzeniem dnia Sportu na dzień zajęć z prawa administracyjnego i przeprowadzeniem w związku z tym dodatkowych zajęć z prawa administracyjnego dnia 16.06.2016 r., KONSULTACJE z dnia 16.06.2016 r. odbędą się dnia 17.06.2016 r. w godzinach 10.30-11.30 sala 330, Budynek przy ul. Narutowicza

Dyżur i seminaria prof. dr. hab. Łukasza Pohla w dniu 16 czerwca 2016 roku

Dyżur i seminaria prof. dr. hab. Łukasza Pohla, zaplanowane na dzień 16 czerwca 2016 roku, nie odbędą się

II r. - Wpisy do indeksów z Prawa gospodarczego publicznego

Wpisy z zaliczenia ćwiczeń z PGP odbędą się w dniu 17 czerwca br. o godz. 16.00 w sali 118.

Przełożone seminarium dyplomowe dr hab. Krystyny Nizioł, prof. US

Z powodu wyjazdu służbowego dr hab. Krystyny Nizioł, prof. US seminarium dyplomowe w dniu 16.06.2016 r. (czwartek) nie odbędzie się. Seminarium zostaje przełożone na dzień 17.06.2016 r. (piątek), g. 14.15-15.15.

I r. - Zaległe wykłady z Konstytucyjnego systemu organów państwowych

Zaległe wykłady z Konstytucyjnego systemu organów państwowych ( z 2 oraz 9 marca 2016 roku) zostaną odrobione w dniach 15.06 oraz 22.06 o godz. 8.15. Sala wykładu pozostaje bez zmian. 

I r. - Konstytucyjny system organów państwowych - ćwiczenia

Szanowni Państwo!

Ostatnie ćwiczenia z Konstytucyjnego systemu organów państwowych odbędą się dnia 14 czerwca 2016 roku i będą trwały 45 minut (przedmiot 15 godzinny - pozostała 1 godzina akademicka - 45 minut).
Grupa 3 w związku z tym, że musi jeszcze odrobić dodatkowo jedne zajęcia 90 minutowe proszona jest o pojawienie się o godzinie 9.

Harmonogram:
grupa 3 - godz. 9 - 11.30
grupa 4 - godz. 11.45 - 12.30
grupa 1 - godz. 12.45 - 13.30
grupa 2 - godz. 13.45 - 14.30

Z poważaniem,
mgr Ewa Michałkiewicz 

Odwołanie seminarium dra Łukasza Dubińskiego

W związku z udziałem w konferencji naukowej, seminarium licencjackie dra Łukasza Dubińskiego planowane na 09.06.2016 r, nie odbędzie. Termin odrobienia zostanie podany w najbliższym czasie.

Przełożone seminarium dyplomowe dr hab. Krystyny Nizioł, prof. US

Z powodu wyjazdu służbowego dr hab. Krystyny Nizioł, prof. US seminarium dyplomowe w dniu 16.06.2016 r.  (czwartek) nie odbędzie się. Seminarium zostaje przełożone na dzień 17.06.2016  r. (piątek), g. 14.15-15.15.

III r. - Poprawa zaliczenia z przedmiotu: Tajemnice prawnie chronione

Poprawa zaliczenia z przedmiotu Tajemnice Prawnie chronione odbędzie się 16 czerwca 2016 r. (czwartek) w godz. 13:30 – 14:30 w s. 303. 

Odwołane konsultacje dydaktyczne dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego

Z powodu wyjazdu służbowego konsultacje dydaktyczne z 7.6.2016 r. zostają przeniesione na 15.6.2016 r., godz. 14.00-15.00.

Przeniesiony dyżur dydaktyczny z 9 czerwca 2016 r., dr Wojciech Bożek

Dyżur dydaktyczny z 9 czerwca 2016 r. z godz. 12.00-13.00 odbędzie się 10 czerwca 2016 r. w godz. 11.00 – 12.00, sala 333.

Dyżur i konsultacje dr hab. A. Barczak prof US

Szanowni Państwo,

 

w dniach 3.06-1.07.2016 r. jestem na wyjeździe służbowym. W sprawach pilnych proszę kontaktować się drogą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Terminy konsultacji i dyżurów w miesiącu lipcu: 7, 14, 21, 28, w godz. 10.00-12.00. 

Zmiana dyżuru i konsultacji dra Łukasza Dubińskiego

W związku z udziałem w konferencji naukowej, dyżur i konsultacje dra Łukasza Dubińskiego planowane na 09.06.2016 r, odbędą się dnia 03.06.2016 r. w godzinach 09.40-10.40 (dyżur) oraz 10.40-11.40 (konsultacje). 

Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 2 czerwca 2016 r.

Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 2 czerwca 2016 r. odbędą się w godzinach 10:15 – 12:15.

Nieczynny dziekanat studiów administracyjnych

Informujemy, że dniu 27 maja br. dziekanat studiów administracyjny będzie nieczynny.

 

I r. - Zmiana terminu zajęć dydaktycznych - Konstytucyjny system organów państwowych

Ćwiczenia z przedmiotu Konstytucyjny system organów państwowych  zaplanowane na dzień 07.06.2016 zostają przeniesione na dzień 31.05.2016. Godziny i sala pozostają bez zmian.

II r. - Zapisy na przedmioty w wersji PBL oraz specjalności

 

Uprzejmie informujemy, że w dniach od 1 do 5 czerwca 2016 r.  zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) następujące zapisy na zajęcia realizowane na trzecim roku studiów w roku akademickim 2016/2017:

 

I.

zapisy na PRZEDMIOTY PROWADZONE W DWÓCH WERSJACH: klasycznej i problem-based learning:

 

1)      Postępowanie administracyjne

2)      Prawo i postępowanie podatkowe

 

Oba przedmioty będą realizowane w semestrze zimowym 2016/2017. Studenci dokonują wyboru wersji przedmiotu.

 

Warunkiem uruchomienia przedmiotu w wersji problem-based learning  jest wybranie go przez co najmniej 30 studentów. W wyniku zapisów może zostać utworzona jedna grupa (dla każdego z przedmiotów) licząca maksymalnie 30 osób. Kryterium decydującym o uczestnictwie w grupie jest kolejność zapisów.

 

II.

zapisy na SPECJALNOŚCI. Studenci wybierają jedną specjalność spośród czterech następujących:

 

1)      Administracja morska,

2)      Administracja ochrony i obsługi prawnej,

3)      Administracja samorządowa,

4)      Administracja zatrudnienia.

 

Przedmioty na specjalnościach  będą realizowane od semestru zimowego 2016/2017.

 

Warunkiem uruchomienia specjalności jest wybranie jej przez co najmniej 20 studentów.

 

Wszystkie zapisy rozpoczną się 1 czerwca o godzinie 0.00 i zakończą 5 czerwca o godzinie 23.59.

 

Jednocześnie informujemy, że w czerwcu odbędą się jeszcze jedne zapisy, podczas których studenci dokonają wyboru swoich promotorów. Data przeprowadzenia zapisów oraz lista promotorów zostaną ogłoszone w terminie późniejszym.

I r. - Zapisy na przedmiot w wersji PBL

 

Uprzejmie informujemy, że w dniach od 1 do 5 czerwca 2016 r.  zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na przedmiot  Prawo pracy i prawo urzędnicze, prowadzony w dwóch wersjach: klasycznej i problem-based learning. Przedmiot ten będzie realizowany na drugim roku studiów, w semestrze letnim 2016/2017. Studenci dokonują wyboru wersji przedmiotu.

 

Warunkiem uruchomienia przedmiotu w wersji problem-based learning  jest wybranie go przez co najmniej 30 studentów. W wyniku zapisów może zostać utworzona jedna grupa licząca maksymalnie 30 osób. Kryterium decydującym o uczestnictwie w grupie jest kolejność zapisów.

 

Zapisy rozpoczną się 1 czerwca o godzinie 0.00 i zakończą 5 czerwca o godzinie 23.59. 

dr hab. Anna Barczak prof. US - informacja

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że w dniach 3.06-1.07.2016 r. jestem na wyjeździe służbowym.

Do tego czasu jestem na Wydziale w następujących dniach:

 

20.05.2016 – w godz. 15.15-17.15

21.05.2016 – w godz. 10.00-12.00

28.05.2016 – w godz. 11.00-13.00

30.05.2016 – w godz. 9.00-11.00

2.06.2016 – w godz. 9.00-15.00.

 

Po 2.06.2016 r. w sprawach pilnych proszę o kontakt drogą elektroniczną (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). 

Konsultacje dydaktyczne i dyżur Prodziekana dra Marka Tkaczuka w dniach 19-20.05.2016 r. - odwołane

W dniach 19-20.05.2016 r. konsultacje dydaktyczne i dyżur Prodziekana dra Marka Tkaczuka zostają odwołane z powodu wyjazdu na konferencję.

Konsultacje dr Adama Banaszkiewicza w dniu 19.05.2016 r.

Uprzejmie informuję, że konsultacje dr Adama Banaszkiewicza z dnia 19 maja (czwartek) zostają przeniesione na dzień 16 maja (poniedziałek), na godz. 16.00-17.00 (pok. 329).

dr Adam Banaszkiewicz 

Odwołane konsultacje dydaktyczne

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że z powodu udziału w konferencji sędziów Sądu Najwyższego konsultacje dydaktyczne 17.05.2016 r. nie odbędą się.

Z poważaniem Agnieszka Choduń

III r. - Zmiana terminu odrabiania zaległego seminarium z dr Magdaleną Michalak

Zaległe seminarium z dr Magdaleną Michalak odbędzie  się w 18.05.2016 r. godz. 17.00-18.30 (zamiast 20.05.2016 r.). 

Zmiana terminu odrabiania dyżuru i konsultacji dr Magdaleny Michalak

Zaległy dyżury i konsultacje dr Magdaleny Michalak odbędą się w dniu 18.05.2016 r. o godz. 15.00-16.00 i 16.00-17.00 (zamiast w dniu 20.05.2016).

Seminarium magisterskie, seminarium dyplomowe dr hab. prof. US Anna Barczak

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że w dniu 14 maja 2016 r. odbędzie się dodatkowe spotkanie seminaryjne, w godz. 8.30-10.00.

Dyżur i konsultacje dr R. Jaworskiej-Stankiewicz

Dyżur i konsultacje dydaktyczne dr R. Jaworskiej-Stankiewicz w dniu 12.05.2016 r. zostały przeniesione na wtorek 17 maja z powodu choroby wykładowcy.

Zmiana godziny dyżuru dra Tomasza Radkiewicza w dniu 12 maja 2016 r.

Dyżuru dra Tomasza Radkiewicza w dniu 12 maja 2016 r. zostaje przeniesiony z godziny na 12.00 na godz. 16.45.

dr Ewelina Cała-Wacinkiewicz – odwołane dyżury i konsultacje

Dyżury dydaktyczne i konsultacje dr Eweliny Cała-Wacinkiewicz do dnia 27 maja 2016 r. nie odbędą się.

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,75 MB (+3,745) - time