Ogłoszenia: Administracja I stopnia – studia stacjonarneZmiana terminu dyżuru dra Marka TkaczukaDyżur dra Marka Tkaczuka w dniu 15 września 2016 r. (czwartek) nie odbędzie się z powodu wyjazdu na konferencję. Dyżur odbędzie się w poniedziałek 19 września 2016 r. w godz. 11.30-12.15. Dyżury i konsultacje dr Wiolety Baranowskiej-Zając we wrześniu 2016 r.Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że kolejne moje dyżury i konsultacje w miesiącu wrześniu br. odbędą się w następujących terminach: dr Wioleta Baranowska-Zając SSA - konsultacje i dyżur dr hab. Anny Barczak, prof. USUprzejmie informuję, że w dniu 8 września br. (czwartek) konsultacje odbędą się w godzinach od 8.00 do 9.00, a dyżur dydaktyczny w godzinach od 9.00 do 10.00. III r. - Pokazywanie prac z egzaminu u dr Agnieszki ChoduńSzanowni Studenci,
uprzejmie informuję, że osoby, które nie przyszły obejrzeć swojej pracy egzaminacyjnej w lipcu, będą miały okazję to zrobić 8 września 2016 r. w godz. 15:00-16:00 (pok. 202 w budynku przy al. Piastów 40b).
Agnieszka Choduń Stypendium dla studentów za wybitne osiągnięciaSzanowni Studenci,
uprzejmie informuję, że do dnia 23 września 2016 r. możecie Państwo złożyć wniosek o przyznanie stypendium ministra za wybitne osiągnięcia. Zasady i tryb składania wniosku określa zarządzenie nr 44/2016 Rektora Uniwersytetu Szczecińskiego z dnia 22 sierpnia 2016 r. (tekst w załączniku).
Stypendium dla studentow za wybitne osiagniecia - zarzadzenie 44 z 2016 roku Konsultacje dr hab. prof. US Anna BarczakSzanowni Państwo, uprzejmie informuję, że konsultacje z dnia 1.09.2016 r. zostały przeniesione na 30.08.2016 r. Odbędą się w godz. 10.00-12.00. W sprawach pilnych proszę o kontakt drogą elektroniczną. Najbliższy termin dyżuru i konsultacji dr Wiolety Baranowskiej-ZającSzanowni Państwo,
Z wyrazami szacunku, Konsultacje prof. J. Sługockiego w miesiącu sierpniuW dniach 30.08.2016 oraz 31.08.2016 w godzinach 13.00 - 15.00 odbędą się konsultacje prof. zw. dra hab. Janusza Sługockiego. Zmiana godzin dyżuru i konsultacji mgr A. OgonowskaDyżur i konsultacje mgr A. Ogonowskiej z dnia 21 lipca 2016 r. zostają przeniesione na 28 lipca 2016 r. w godz. od 9.00 do 11.00. III r. - Pokazywanie prac z egzaminu z Legislacji administracyjnej.Szanowni Studenci,
uprzejmie informuję, że 8 czerwca 2016 r. (piątek) w godz. 15:00-18:00 będzie można obejrzeć swoją pracę egzaminacyjną (pok. 202, al. Piastów 40b).
Agnieszka Choduń Konsultacje mgra Konrada Burdziaka w dniu 5 lipca 2016 r.Szanowni Państwo,
pragnę poinformować, że konsultacje z dnia 5 lipca 2016 r. zostają przeniesione na czwartek (7 lipca 2016 r.) na godz. 12.00.
Z wyrazami szacunku, Konrad Burdziak Konsultacje dydaktyczne mgra Michała Wojdały w dniu 30.06.2016 r.W dniu 30 czerwca br. konsultacje mgr. Michała Wojdały odbędą się o godz. 14:30 Konsultacje mgra Konrada Burdziaka w dniu 28 czerwca 2016 r.Szanowni Państwo,
pragnę poinformować, że konsultacje z dnia 28 czerwca 2016 r. zostają przeniesione na czwartek (30 czerwca 2016 r.) na godz. 11.00.
Z wyrazami szacunku, Konrad Burdziak Konsultacje dydaktyczne mgr Karolina GmerekSzanowni Studenci,
informuję, że z uwagi na moją obecność na egzaminach w dniu 29 czerwca br. konsultacje dydaktyczne odbędą się w czwartek 30 czerwca br. o godz. 8.00.
Z poważaniem Karolina Gmerek II r. - Zapisy na seminariaUprzejmie informujemy, że w dniach od 27 do 30 czerwca 2016 r. zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na seminaria dyplomowe, realizowane od trzeciego roku studiów w roku akademickim 2016/2017. Zapisy rozpoczną się 27 czerwca o godzinie 0.00 i zakończą 30 czerwca o godzinie 23.59. Limit miejsc w grupie każdego z promotorów wynosi 12 osób. Student wybiera promotora z podanej poniżej listy, wpisując w polu „preferencje promotora” odpowiednią liczbę: 1 oznacza promotora, którego student wybiera w pierwszej kolejności, liczba najwyższa – promotora wybieranego w ostatniej kolejności. Student może w ten sposób dokonać wyboru kolejności wszystkich promotorów lub tylko niektórych. Przypisanie studenta do określonego promotora jest wypadkową dwóch wartości: liczby podanej przez studenta w polu „preferencje promotora” oraz średniej ważonej z ocen. Średnia ważona z ocen jest obliczana ze średniej arytmetycznej z całości dotychczasowych studiów (za semestry I, II i III – 0,8) oraz średniej arytmetycznej za semestr III (0,2).
Studenci, którzy nie dokonają wyboru promotora drogą elektroniczną w terminie zapisów, po tym terminie zostaną z urzędu zapisani do promotorów, u których będą wolne miejsca.
Lista promotorów uprawnionych do prowadzenia seminarium magisterskiego w roku akademickim 2016/2017 na trzecim roku studiów stacjonarnych na kierunku Administracja pierwszego stopnia:
Zmiana godziny dyżuru i konsultacjiPrzeniesienie dyżuru w dniu 23 czerwca 2016 na dzień 27 czerwca 2016 (poniedziałek) godz. 8.00 Zmiana godzin dyżuru i konsultacji dra Przemysława KledzikaSzanowni Państwo, Dyżur oraz konsultacje z dnia 23 czerwca 2016 r. zostają przeniesione na piątek 24 czerwca na godz. 10.30.
dr Przemysław Kledzik Przeniesiony dyżur dydaktyczny z 23 czerwca 2016 r., dr Wojciech BożekDyżur dydaktyczny z 23 czerwca 2016 r. z godz. 12.00-13.00 odbędzie się 24 czerwca 2016 r. w godz. 11.00 – 12.00, sala 333. Wpisy do indeksów z BHPWpisy do indeksów dotyczą studentów z wpisami warunkowymi i różnicami programowymi
Miejsce: ul. Szwoleżerów 18a, pok. 2
Terminy: 23. 06. 2016 r., godz. 14.00 – 14.45 30.06. 2016 r., godz. 12.15 – 13.00 7.07. 2016 r., godz. 12.15 – 13.00 14.07.2016 r., godz. 12.15 – 13.00 III r. - Dyżur dr Małgorzaty ŻbikowskiejDyżur dr Małgorzaty Żbikowskiej z dnia 23.06.2016 r. (czwartek) zostaje przełożony na dzień 22.06.2016 r. (środa) godz. 12:00 – 13:00, s. 302. II r. - Wpisy do indeksów z Prawa gospodarczego publicznegoOstateczne wpisy z zaliczenia ćwiczeń z PGP odbędą się w dniu 24 czerwca br. o godz. 16.00 w sali 118. II r. - zapisy na seminariaogłoszenie dla II roku Administracji pierwszego stopnia – zapisy na seminaria Uprzejmie informujemy, że w dniach od 27 do 30 czerwca 2016 r. zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na seminaria dyplomowe, realizowane na trzecim roku studiów w roku akademickim 2016/2017. Szczegóły dot. zapisów oraz lista promotorów zostaną podane do wiadomości w piątek, 24 czerwca br.
III r. - Projekty z Legislacji administracyjnejSzanowni Studenci, uprzejmie informuję, że projekty, które wymagają poprawy, można odebrać na Piastów 40b. Poprawione projekty proszę złożyć do wtorku do godz. 15:00 na portierni na Piastów 40 b. Agnieszka Choduń Dyżur i konsultacje dr Wiolety Baranowskiej-ZającDyżur i konsultacje zaplanowane na dzień 23 czerwca (czwartek) odbędą się w dniu 22 czerwca (środa) w godzinach 12:30-13:30 (dyżur) oraz 13:30-14:30 (konsultacje). III r., gr. 1 - Projekty z Legislacji administracyjnejSzanowni Studenci, uprzejmie informuję, że projekty, które wymagają poprawy można odebrać na Piastów 40b. Poprawione projekty proszę złożyć do wtorku do godz. 15:00 na portierni na Piastów 40 b.
Agnieszka Choduń Odbiór indeksów z wpisami dra Łukasza DubińskiegoOsoby, które nie odebrały osobiście lub za pośrednictwem innych osób nie podjęły swoich indeksów, mogą odebrać swoje indeksy w dziekanacie Studiów Administracyjnych. Ogłoszenie dotyczy indeksów z wpisami dra Łukasza Dubińskiego. Chodzi o trzy indeksy, które nie zostały podjęte. Dyżur i konsultacje dra Łukasz DubińskiegoW związku z udziałem w konferencji naukowej dyżur i konsultacje dra Łukasza Dubińskiego dnia 23 czerwca 2016 r. nie odbędą się.
W związku z powyższym, ww. konsultacje i dyżur z dnia 23 czerwca 2016 r. zostaną przeprowadzone dnia 17.06.2016 r. w godzinach 08.30-09.30 (dyżur) i 09.30-10.30 (konsultacje). Seminarium licencjackie dra Łukasz DubińskiegoDnia 17.06.2016 r. w godzinach 11.30-13.00 odrabiane będzie seminarium licencjackie dra Łukasza Dubińskiego, które było planowane na 09.06.2016 r., a nie odbyło się w związku z udziałem w konferencji naukowej.
Seminarium w Sali 330, Budynek przy ulicy Narutowicza. II r. - Wyniki zapisów na specjalności. Dodatkowy termin zapisówUprzejmie informujemy, że w wyniku przeprowadzonych w dniach od 1 do 5 czerwca 2016 r. zapisów na specjalności, w roku akademickim 2016/2017 na III roku Administracji pierwszego stopnia zostaną uruchomione dwie specjalności: 1) Administracja samorządowa, 2) Administracja ochrony i obsługi prawnej. Studenci, którzy zapisali się na inne specjalności, zobowiązani są do dokonania zmiany wyboru – na jedną z dwóch wyżej wymienionych. W tym celu w dniach od 17 do 20 czerwca uruchomione zostaną dodatkowe zapisy. Zapisy rozpoczną się 17 czerwca o godzinie 0.00 i zakończą 20 czerwca o godzinie 23.59. Dla studentów, którzy dokonali już zapisu na specjalność Administracja samorządowa i Administracja ochrony i obsługi prawnej – wybór jest wiążący.
II r. - Wyniki zapisów na wersję przedmiotuUprzejmie informujemy, że w wyniku przeprowadzonych w dniach od 1 do 5 czerwca 2016 r. zapisów na wersję przedmiotu, w roku akademickim 2016/2017 na III roku Administracji pierwszego stopnia, przedmioty POSTĘPOWANIE ADMINISTRACYJNE oraz PRAWO I POSTĘPOWANIE PODATKOWE będą prowadzone w dwóch wersjach: 1) w wersji problem-based learning - dla każdego z przedmiotów utworzyła się jedna grupa złożona z 30 osób, które jako pierwsze zapisały się na tę wersję przedmiotu, 2) w wersji klasycznej – dla pozostałych studentów.
|
0,000 seconds (+0,000); 3,74 MB (+3,739) - time