Ogłoszenia: Administracja I stopnia – studia stacjonarne

III r. - Podział na grupy ćwiczeniowe

Nowy podział na grupy ćwiczeniowe: 



gr. I     A - Ł
gr II    M - Ż
gr III  (problem -based learning) 

Konsultacje dydaktyczne dra O. Boguckiego

Od dnia 29 września 2016 r. konsultacje dydaktyczne dra O. Boguckiego będą odbywać się w środy od 16.45 do 17.45

dr Daniel Wacinkiewicz – odwołane konsultacje

Konsultacje dr Daniela Wacinkiewicza w dniu 29.09.2016 r.  z powodu wyjazdu nie odbędą się.

Administracja I stopnia studia stacjonarne II rok III semestr 2016/2017 (nowy podział na grupy ćwiczeniowe)

II  rok  III semestr   SSA I °   2016/2017

 

Nowy  podział na grupy ćwiczeniowe:

gr. I      A  -   KU.

gr. II     L  -   SK.

gr. III    SO -  Ż.

Podział na grupy ćw. I rok studia stacjonarne I stopnia

I rok SSA I° 2016/2017

podział na grupy ćwiczeniowe:

gr. I A - KOŁ.
gr. II KOP - PAW.
gr. III PE - ŻW.

Dyżur i konsultacje dra Łukasza Dubińskiego

Dnia 29.09.2016 konsultacje dydaktyczne dra Łukasza Dubińskiego odbędą się w godz. 09.00 – 10.00


Dnia 29.09.2016 dyżur dra Łukasza Dubińskiego odbędzie się w godz. 11.00 – 12.00

Termin złożenia indeksów

Z uwagi na brak wyników egzaminów termin złożenia indeksów upływa z dniem 6 października 2016 r. 

Dyżur dydaktyczny mgr Karoliny Gmerek w dniu 29 września 2016 r.

Szanowni Studenci, dyżur dydaktyczny mgr Karoliny Gmerek w dniu 29 września 2016 r. wyjątkowo odbędzie się w godzinach od 10.30-11.30.

Dyżur dydaktyczny prof. J Ciapały w dniu 29.09.2016 r.

Dyżur dydaktyczny prof. J Ciapały z dnia 29.09.2016 r. zostaje przeniesiony na 30.09.2016 r. godz. 11:30 - 13:00

III r. - Pokazywanie prac egzaminacyjnych z teorii prawa i zasad techniki normotwórczej

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że swoją pracę egzaminacyjną będzie można zobaczyć 29.09.2016 r. od 12:00 do 14:00 w pok. 202 (al. Piastów 40b).

 

Z poważaniem Agnieszka Choduń.

Przełożone konsultacje dydaktyczne dr Agnieszki Choduń

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że konsultacje dydaktyczne zamiast 27.09.2016 r. odbędą się 30.09.2016 r. od 17:30 do 18:30 w pok. 202 (al. Piastów 40b).

 

Z poważaniem Agnieszka Choduń.

Zmiana godzin dyżuru dr A. Klich

Szanowni Państwo, w związku z wyjazdem służbowym konsultacje i dyżur dydaktyczny dr A. Klich zostaje przeniesiony z dnia 29 września br. (czwartek) na dzień 28 września br. (środa). Konsultacje i dyżur dydaktyczny odbędą się w godzinach 13:00 - 15:00 w pok. 408. 

Dyżur i konsultacje dydaktyczne prof. zw. dr hab. Janusza Sługockiego

Dyżur i konsultacje dydaktyczne prof. zw. dr hab. Janusza Sługockiego odbędą się w piątek 23 września br. w godzinach 15:00-17:00 w pok. 331.  

Przełożenie dyżuru dr Agnieszki Choduń z 22.09.2016r. na 23.09.2016 r. (od 16:00 do 17:00)

Szanowni Studenci, uprzejmie informuję, że zamiast dyżur 22.09.2016 r. (czwartek) odbędzie się 23.09.2016 r. (piątek) od 16:00 do 17:00 w pok. 202 (al. Piastów 40b).

Dyżur i konsultacje mgr A. Ogonowska

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że dnia 22 września 2016 r. dyżur i konsultacje odbędą się w godzinach 13.00 - 15.00.  Natomiast dyżur i konsultacje z dnia 29.09.2016 r. zostają przeniesione na 26.09. 2016 r. w godz. 11.00 – 13.00.

Wpisy z prawa administracyjnego u prof. A. Monarchy-Matlak

Wpisy do indeksów z prawa administracyjnego u prof. A. Monarchy-Matlak odbędą się 24.09.2016r. o godz.13.00 w Sali 102 al. Piastów.

Konsultacje mgr. Michała Wojdały z dnia 22 września br.

Konsultacje mgr. Michała Wojdały z dnia 22 września br. zostają przeniesione na dzień 21 września br., godz. 16:15

Dyżur dydaktyczny dra Tomasza Radkiewicza w dniu 22 września 2016 r.

Dyżur z dnia 22 września 2016 zostaje przeniesiony na dzień 25 września 2016 na godzinę 9.30 sala 7 (al. Piastów) oraz na dzień 27 września 2016 godz. 8.00  pok 406 (Narutowicza).

 

dr Tomasz Radkiewicz

Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 22 września 2016 r.

Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 22 września 2016 r. (czwartek) nie odbędą się z powodu wyjazdu służbowego.

Konsultacje dydaktyczne dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W związku z wyjazdem służbowym konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US odbędą sie wyjątkowo w piątek 23 września br. o godz. 18.00.

Odowłany dyżur mgr A. Tomczyk

Dyżur mgr Adriany Tomczyk w dniu 22 września 2016 r. (czwartek) nie odbędzie się z powodu wyjazdu służbowego. 

Odwołany dyżur mgra S. Słotwińskiego

Dyżur mgra Szymona Słotwińskiego w dniu 22 września 2016 r. (czwartek) nie odbędzie się z powodu wyjazdu  służbowego. 

Dyżur prodziekański dr Beaty Kanarek

Dyżur prodziekański dr Beaty Kanarek odbędzie się dnia 21 września 2016 r. ( środa) o godzinie 13.00- 14.00 w pokoju 111.

I r. - Test Poziomujący (diagnostyczny) 2016 - 2017 - ACKJ

Akademickie Centrum Kształcenia Językowego zgodnie z zarządzeniem JM Rektora US nr 48/2013 z dnia 25 czerwca 2013 r.; ma obowiązek z końcem października b.r. przeprowadzić Test Poziomujący z języków: angielskiego lub niemieckiego lub rosyjskiego lub hiszpańskiego lub francuskiego, wyłącznie dla wszystkich studentów US zaczynających

 

I rok I stopnia studiów stacjonarnych i niestacjonarnych oraz I rok jednolitych studiów magisterskich stacjonarnych o niestacjonarnych.

 

Będzie to już czwarta edycja Testu, którego daty przedstawiają się następująco:

miejsce: AULA WYDZIAŁU HUMANISTYCZNEGO, ul. Krakowska 71 – 79 Szczecin,

22.10. 2016 r. sobota w godz.: 15:30 – 18:00 – II tury dla studiów niestacjonarnych I rok I st. oraz jednolitych studiów magisterskich dla wszystkich wydziałów

24.10.2016 r. poniedziałek w godz.: 15:35 - 19:45 - III tury dla studiów stacjonarnych I rok I st. oraz jm dla Wydziału Humanistycznego,

25.10.2016 r. wtorek w godz.: 15:35 - 19:45 – III tury dla studiów stacjonarnych I rok I st. oraz jm , w tym:

I tura: WNEIZ,

II tura :Wydz. Biologii, WNoZ, WKFiPZ, Wydz. Mat – Fiz., Wydz. Teologiczny,

III Tura :WPiA

26.10.2016 r. środa w godz.: 15:35 - 19:45 - III tury dla studiów stacjonarnych I rok I st. oraz jm w tym:

I tura - WZiEU,

II i III tura - Wydz. Filologiczny

 

Szczegółowy harmonogram z przypisaniem danych kierunków poszczególnych wydziałów do konkretnych godzin zostaną podany Państwu z początkiem października b.r.

III r. - Konsultacje u dr M. Żbikowskiej

Konsultacje u dr M. Żbikowskiej z dnia 15.09.2016 r. oraz z dnia 22.09.2016 r. zostają przełożone na dzień 23.09.2016 r. godz. 10:00 – 12:00 (s. 302).

Konsultacje dr Adama Banaszkiewicza w dniu 29 września

Konsultacje dr Adama Banaszkiewicza zostają przeniesione z dnia 29 września (czwartek) na dzień 30 września (piątek) - w godz. 11.30-13.30, pok. 329.

dr Adam Banaszkiewicz 

Konsultacje dr hab. prof. US Anna Barczak

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że konsultacje w dniu 15.09.2016 r. odbędą się w godz. 9.30-10.30.

Wpisy u dr A. Klich

Szanowni Państwo,
Osoby, które do tej pory nie uzyskały wpisu z przedmiotow: Postępowanie cywilne, Dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych przez pacjentów i konsumentów oraz Techniki negocjacji i mediacji w administracji zapraszam w najbliższy czwartek (15.09.2016 r.) Ma konsultacje w godz. 12:00-13:30.

Aleksandra Klich 

Przełożony dyżur dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego

Z powodów zdrowotnych dyżur dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego z 15.9.2016 r. zostaje przeniesiony na 16.9.2016 r., godz. 11.00-12.00.

Dyżur dydaktyczny dra Tomasza Radkiewicza

Na dyżur w dniu 15 września 2015 zapraszam na godzinę 16.30 pok 406.

 

dr Tomasz Radkiewicz

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,73 MB (+3,730) - time