Opłaty SSEPOPŁATY ZA KSZTAŁCENIE W ROKU AKADEMICKIM 2014/2015
Sprawy związane z opłatami za kształcenie na studiach pierwszego, drugiego stopnia, jednolitych studiach magisterskich oraz studiach doktoranckich w roku akademickim 2014/2015 reguluje Uchwała nr 71/2014 Senatu US oraz Zarządzenie nr 35/2014 Rektora US (dotyczy studentów rozpoczynających i wznawiających studia w roku akademickim 2014/15) oraz Uchwała nr 80/2013 Senatu US (dla studentów kontynuujących studia, tj. przyjętych na studia w roku akademickim 2013/14 i latach wcześniejszych).
UWAGA !!!! Dla studentów kontynuujących studia obowiązują stawki opłat z roku akademickiego 2013/14 (wg Zarządzenia nr 67/2013 Rektora US)
W ciągu 30 dni od dnia rozpoczęcia kształcenia, student zobowiązany jest podpisać/zawrzeć umowę na świadczenie usług edukacyjnych. Niepodpisanie umowy przez studenta skutkuje odmową świadczenia przez Uniwersytet Szczeciński usług, których umowa dotyczy. Wpłaty z tytułu opłat za świadczone usługi należy uiszczać na indywidualne numery kont (numer konta podany w e-Dziekanacie). W tytule opłat należy podać numer faktury VAT lub rodzaj usługi, tj. czesne/powtarzanie przedmiotu/powtarzanie semestru. Numery faktur VAT są dostępne dla studentów w systemie e-Dziekanat.
Opłaty za dokumenty wynoszą następująco: - Indeks – 4 zł - Legitymacja elektroniczna – 17 zł - Duplikat legitymacji elektronicznej – 25,50 zł - Duplikat indeksu – 6 zł - Dyplom ukończenia studiów – 60 zł - Odpis dyplomu w jęz. angielskim – 40 zł - Duplikat dyplomu – 90 zł
Władze Uniwersytetu Szczecińskiego, w związku z orzeczeniem Trybunału Konstytucyjnego, podjęły decyzję o odstąpieniu od pobierania opłat za drugi i kolejny kierunek studiów stacjonarnych w roku akademickim 2014/2015. Decyzja ta dotyczy zarówno kandydatów na pierwszy rok studiów w roku akademickim 2014/15, jak i studentów, którzy rozpoczęli naukę na drugim lub kolejnym kierunków studiów na mocy decyzji wydanej po 1 października 2012 roku. |
0,000 seconds (+0,000); 3,40 MB (+3,402) - time