Ogłoszenia: Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie

III r. - Pokazywanie prac egzaminacyjnych z Teorii prawa (2)

Szanowni Studenci, uprzejmie informuję, że swoją pracę egzaminacyjną będzie można obejrzeć 9 lipca w godz. 15:00-16:00 w pok. 202 (al. Piastów 40b). Z poważaniem Agnieszka Choduń

V r. - Egzamin poprawkowy z Zasad technik normotwórczych

Szanowni Studenci, uprzejmie informuję, że egzamin poprawkowy z Zasad technik normotwórczych, dla tych osób, które chcą do niego przystąpić w lipcu, odbędzie się 9 lipca 2015 r. o godz. 10:30 w sali nr 7 (al. Piastów 40b). Proszę mieć ze sobą legitymację studencką. Z poważaniem Agnieszka Choduń

Studenci zapisani na praktyki do sądów rejonowych

Studenci zapisani na praktyki do sądów rejonowych poza Szczecinem, w dniu rozpoczęcia praktyk powinni stawić się w wybranym SR.

Studenci zapisani na praktyki do sądów rejonowych w Szczecinie, przed rozpoczęciem praktyk proszeni są o kontakt telefoniczny z Oddziałem Kadr SO tel. 91-48-55-344.

Zmiana terminu dyżuru i konsultacji dr hab. Rajmunda Molskiego prof. US

Dyżur i konsultacje z dnia 9 lipca zostają przeniesione na 8 lipca.

V r. - Oglądanie prac egzaminacyjnych z Zasad technik normotwórczych

Szanowni Studenci, uprzejmie informuję, że swoją pracę egzaminacyjną można będzie zobaczyć 3 lipca w godz. 14:00-16:00 w pok. 202  (al. Piastów 40b).

Agnieszka Choduń

Dyżuru dra Andrzeja Wiśniewskiego w dniu 2 lipca 2015 r.

Dyżuru dra Andrzeja Wiśniewskiego w dniu 2 lipca 2015 r., zostaje przeniesiony na piątek 3.07, godz. 9.30.

Dyżur dr Izabeli Mycko – Katner oraz dra Przemysława Katnera w dniu 2 lipca 2015 r.

Szanowni Państwo,

Dyżur dr Izabeli Mycko – Katner oraz dra Przemysława Katnera w dniu 2 lipca 2015 r. (czwartek) z ważnych powodów został odwołany. Zostanie odpracowany dnia 9 lipca 2015 r. o godz. 11.00.

Zmiana godzin konsultacji dra Przemysława Kledzika w dniu 2 lipca 2015 r.

Zmiana godzin konsultacji dra Przemysława Kledzika w dniu 2 lipca 2015 r. Konsultacje odbędą się o godz. 12.00 (normalnie odbywały się od 15.00-16.00).

Przełożony dyżur i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł  w dniu 2 lipca 2015 r. (czwartek) nie odbędą się. Zostały przeniesione na dzień 3 lipca 2015 r. (piątek): dyżur w godz. 10.00-11.00, konsultacje w godz. 11.00-12.00.

Studenci zapisani na praktyki przez e-dziekanat

Praktyki trwają 4 tygodnie:  w lipcu od 6.07 do 31.07, w sierpniu od 3.08 do 28.08, we wrześniu od 1.09 do 28.09, w październiku od 1.10 do 28.10.

 

 

W dniu rozpoczęcia praktyk należy stawić się w godzinach porannych u organizatora praktyk.

 

Studenci zapisani na praktyki do sądów rejonowych (w Szczecinie i poza) w pierwszym dniu praktyk zobowiązani są stawić się w Sądzie Okręgowym w Szczecinie, Dział Kadr, ul. Kaszubska 42.

 

Studenci zapisani na praktyki do prokuratur rejonowych (w Szczecinie i poza) zobowiązani są stawić się na szkolenie BHP w Prokuraturze Okręgowej w Szczecinie, przy ul. Stoisława 6, odpowiednio w dniach 1 lipca, 3 sierpnia, 1 września i 1 października 2015 r. o godz. 9.00 w sali 112.

Dyżury i konsultacje prof. Jerzego Ciapały w lipcu 2015 r. nie odbędą się.

Terminy dyżurów i konsultacji w sierpniu i wrześniu 2015 r. zostaną podane 31.07.2015 r. poprzez zamieszczenie stosownego ogłoszenia na stronie internetowej Wydziału.

Odwołane dyżur i konsultacje dra M. Tkaczuka

W dniu 26 czerwca br. z powodu odbywających się egzaminów warunkowych dyżur i konsultacje dra Marka Tkaczuka zostają odwołane.

W pilnych sprawach można kontaktować się w dniu 26 czerwca po zakończonym egzaminie w sali 114 (Piastów 40).

III r. - Zapisy na seminaria magisterskie

Uprzejmie przypominamy, że do dzisiaj. tj. do czwartku 25 czerwca 2015 r. do godziny 0.00 trwają zapisy na seminaria magisterskie.

Osoby, które nie dokonają wyboru promotora będą z urzędu przypisane do promotorów, u których zostaną wolne miejsca.

Dyżur Prodziekana dra Marka Tkaczuka w dniu 26 czerwca 2015 r.

Dyżur Prodziekana dra Marka Tkaczuka w dniu 26 czerwca 2015 r. (piątek) odbędzie się w godzinach 11.00-12.00 oraz 14.30-15.30.

III rok - zapisy na seminaria magisterskie

Uprzejmie przypominamy, że do dzisiaj, tj. do czwartku 25 czerwca 2015 r. do godziny 0.00, trwają zapisy na seminaria magisterskie.

Osoby, które nie dokonają wyboru promotora, będą z urzędu przypisane do promotorów, u których zostaną wolne miejsca.

Zmiana terminu konsultacji dra Daniela Wacinkiewicza

Konsultacje dra Daniela Wacinkiewicza z dnia 24.06.2015 (godz. 16.45-17.45) odbędą się dnia 25.06.2015 w godz. 11.00-12.00 (sala 315).

Zmiana godzin konsultacji dydaktycznych dra Łukasz Dubińskiego w dniu 25 czerwca 2015 r.

Dnia 25 czerwca 2015 roku zmiana godzin konsultacji dydaktycznych dra Łukasz Dubińskiego na 11.00 – 12.00.

Dyżur bez zmian od 12.00 - 13.00.

Dyżur dydaktyczny dra Marka Tkaczuka w dni 25 czerwca 2015 r.

Dyżur dydaktyczny dra Marka Tkaczuka w dni 25 czerwca 2015 r.,  zostaje przeniesiony na dzień 23.06.2015 i odbędzie się w godz. 12.00-13.00.

Ogłoszenie w sprawie zmiany terminu i godzin dyżuru oraz konsultacji

Proszę Państwa,

niniejszym podaję do wiadomości, że mój dyżur i konsultacje w dniach 2-3 lipca br. nie odbędą się. W związku z tym wyznaczam

dodatkowy dyżur i dodatkowe konsultacje 30. czerwca br., tj. w godz. 10.00-12.00 (dyżur) oraz od 12.00 do 14.00 (konsultacje).

Pozwalam sobie przypomnieć, że jest to ostatni dyżur przed moim urlopem (następny zaś planuję – ze względu na udział w konferencjach – na połowę września br.

Termin dyżuru i konsultacji, które planuję na wrzesień br., zostanie podany do Państwa wiadomości niebawem.

 

dr hab. prof. US Ewa Gajda

I r. - Uwaga - Zmiana godziny egzaminu z Prawa rzymskiego z prof. E.Gajdą

Nastąpiła zmiana godziny egzaminu z Prawa rzymskiego z prof. E. Gajdą.  
Egzamin rozpocznie się o godzinie 13.15. Data i sala pozostają bez zmian.

Konsultacje mgr Marty Mazur w dniu 22.06.2015 r.

Konsultacje mgr Marty Mazur w dniu 22.06.2015 r. odbędą się w godz. 15:30 - 16:30

Konsultacje dr hab. prof. US Ewy Gajdy w dniu 19 czerwca 2015 r.

Niniejszym podaję do Państwa wiadomości, że jutrzejsze konsultacje (tj. 19. czerwca br.) odbędą się wyjątkowo o godz. 15.00 - 16.00. Ponadto nie będę pełnić dyżuru i odbywać konsultacji dniach 2-3. lipca br., a zamiast tego wyznaczam - ostatnie przed wrześniem - dyżur i konsultacje na 30. czerwca br., w godz. 10.00 - 14.00.


dr hab. prof. US Ewa Gajda

V r. - seminarzyści prof. D. Tarnowskiej

Szanowni Państwo!

Z uwagi na wyjazd w dniu 18 czerwca br. na pogrzeb i 25 czerwca br. na posiedzenie komisji dyscyplinarnej będę już tylko odbierać poprawione prace po antyplagiatach poprzez portiernię przy ul. Narutowicza.

Sprawdzone raporty z antyplagiatów zostawię w sobotę 20 czerwca br. na portierni przy Narutowicza. Będzie je można odebrać od godz. 10.00.

Prace w trakcie pisania, niezakończone, proszę przynosić na początku września. Będzie wtedy podany termin.

dr hab. Danuta Tarnowska prof. US

III r. - Wyniki zapisów na przedmioty do wyboru PDW-15

Uprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na przedmioty  do wyboru PDW-15 , w roku 2015/2016 będą  realizowane dwa wykłady: 

1) Egzekucja sądowa w sprawach cywilnych, prowadzący dr Tomasz Radkiewicz,

2) Prawo Internetu - wybrane instytucje prawa cywilnego, prowadzący dr Joanna Szyjewska-Bagińska.

II r. – Wyniki zapisów na przedmiot do wyboru PDW-15

Uprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na przedmiot  do wyboru PDW-15 , w roku 2015/2016 będzie realizowany jeden wykład:  Przestępstwa przeciwko życiu i zdrowiu, prowadzony przez Pana dra Mariusza Nawrockiego.

I r. - Wyniki zapisów na wersję przedmiotu Międzynarodowe prawo publiczne

Uprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na wersję przedmiotu  Międzynarodowe prawo publiczne nie utworzyła się grupa realizująca ww. przedmiot w wersji problem-based learning.  W roku akademickim 2015/2016 wszyscy studenci będą realizowali powyższy przedmiot w wersji klasycznej.

IV i V r. - Odwołane konsultacje dra Tomasza Radkiewicza w dniu 19 czerwca 2015

 

Konsultacje dra Tomasza Radkiewicza z dnia 19 czerwca 2015 r. zostają przeniesione na dzień 20 czerwca 2015 godz. 12.00 pok. 406

 

IV r. - Wyniki zapisów na przedmioty swobodnego wyboru z grupy B i C oraz dodatkowy termin zapisów na wykłady, które się utworzyły

 

Uprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na przedmioty  swobodnego wyboru z grupy B i C, w roku 2015/2016 będą realizowane następujące wykłady:

 

Przedmioty z grupy B:

 

1)      Prawo upadłościowe i restrukturyzacyjne, prowadzący dr hab. Kinga Flaga-Gieruszyńska, prof. US (w sem. zimowym);

2)      Kryminalistyka, prowadzący: dr Magdalena Kowalewska (w sem. zimowym).

 

Przedmioty z grupy C:

1)      Dochodzenie roszczeń  cywilnoprawnych przez konsumentów i pacjentów, prowadzący dr Tomasz Radkiewicz (w sem. letnim);

2)      Prawo wykroczeń, prowadzący: dr Mariusz Nawrocki (w  sem. letnim).

 

Studenci, którzy dokonali innego wyboru oraz studenci , który nie brali udziału w zapisach zobowiązani są dokonać wyboru  brakujących im przedmiotów spośród  wyżej wymienionych - poprzez zapisy w e-dziekanacie.

 

Dokonanie takiego zapisu będzie możliwe w dniach od 18 czerwca (od godziny  0.00) do północy w dniu 25 czerwca br.

 

Dla studentów, którzy już wybrali ww. wykłady – zapisy są wiążące.

III r. – Zapisy na seminaria

 

W dniach od 18 do 25 czerwca 2015 r.  zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na seminaria magisterskie, realizowane od roku akademickiego 2015/2016. Zapisy rozpoczną się i zakończą we wskazanych dniach o godzinie 0.00.

Limit miejsc w grupie każdego z promotorów wynosi 8 osób.

 

Student wybiera promotora z podanej poniżej listy, wpisując w polu „preferencje promotora” odpowiednią liczbę: 1 oznacza promotora, którego student wybiera w pierwszej kolejności, liczba najwyższa – promotora wybieranego w ostatniej kolejności.

Student może w ten sposób dokonać wyboru kolejności wszystkich promotorów lub tylko niektórych.

 

Przypisanie studenta do określonego promotora jest wypadkową dwóch wartości: liczby podanej przez studenta w polu „preferencje promotora” oraz średniej ważonej z ocen. Średnia ważona z ocen jest obliczana ze średniej arytmetycznej z całości dotychczasowych studiów (za semestry od I do V – 0,8) oraz średniej arytmetycznej za semestr V (0,2).

 

Studenci, którzy nie dokonają wyboru promotora drogą elektroniczną w terminie zapisów, po tym terminie zostaną z urzędu zapisani do promotorów, u których będą wolne miejsca.

 

 Lista promotorów uprawnionych do prowadzenia seminarium magisterskiego w roku akademickim 2015/2016 na IV roku studiów niestacjonarnych na kierunku Prawo:

 

L.p.

Tytuł / stopień naukowy

Nazwisko i imię

Katedra

1

dr hab. prof. US

ANDRZEJEWSKI MAREK

KPCiH

2

dr hab. prof. US

CIAPAŁA JERZY

KPKiIE

3

dr hab. prof. US

CZEPITA STANISŁAW

KTiFP

4

dr hab. prof US

GAJDA EWA

KPRz

5

prof. zw. dr hab.

GÓRSKI MAREK

KPOŚ

6

dr hab. prof. US

JANIAK ANDRZEJ

KPCiH

7

dr hab. prof. US

KUNIEWICZ ZBIGNIEW

KPCiH

8

dr hab. prof. US

ŁASKI PIOTR

KPMP

9

dr hab. prof. US

MOLSKI RAJMUND

KPGP

10

dr hab. prof. US

POHL ŁUKASZ

KPK

11

dr hab. prof. US

SKĄPSKI MICHAŁ

KPPiPS

12

dr hab. prof. US

SOKOŁOWSKA DOROTA

KPCiH

13

dr hab. prof. US

TARNOWSKA DANUTA

KPoK

14

prof. zw. dr hab.

ZIEMIANIN BRONISŁAW

KPCiH

 

Dyżur dydaktyczny dra Andrzeja Wiśniewskiego

Zmiana termin dyżuru dydaktyczny dra Andrzeja Wiśniewskiego z czwartku na piątek (19.06), godz. 8.30.

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,82 MB (+3,818) - time