Ogłoszenia: Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie

IV i V r. - Odwołane seminaria dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W związku z wyjazdem służbowym w dniu 15 października br. najbliższe seminaria dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US  odbędą się w przyszłym tygodniu. Z uwagi na Radę Wydziału seminarium dla SSP dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US   w dniu 22 października rozpocznie się ok. godz. 13.30.

IV i V r. - Odwołane konsultacje i dyżury dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US i dr Aleksandry Klich

W związku z wyjazdem służbowym w dniu 15 października br. najbliższe konsultacje i dyżury dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US  i dr Aleksandry Klich odbędą się w przyszłym tygodniu. Z uwagi na Radę Wydziału konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US   konsultacje w dniu 22 października odbędą się o godz. 9.00.

Odwołane konsultacje dydaktyczne i dyżur dr A. Choduń

Szanowni Studenci, z powodu wyjazdu na konferencję konsultacje dydaktyczne 14.10.2015 r. oraz dyżur 15.10.2015 r. dr A. Choduń nie odbędą się.

Dyżur i konsultacje dr Magdaleny Michalak

Dyżur dr Magdaleny Michalak w dniu 15.10.2015 r. odbędzie się w godzinach 12.30-13.30, konsultacje dydaktyczne w godzinach 13.30-14.30.

Odwołanie zajęć Pana Profesora Łaskiego

W związku ze służbowym wyjazdem, dyżur oraz wszystkie zajęcia prowadzone przez  Pana dra hab. Piotra Łaskiego, prof. US w dniach 15-16 października zostają odwołane. 

Seminaria dyplomowe dra hab. prof. US Marka Andrzejewskiego

dr hab. prof. US Marek Andrzejewski zaprasza seminarzystów w czwartek 15 października o godz. 11.00 doktoranci o 13.00 IV SSP o 15.00 V SSP w piątek 16 października o 13.00 V NSP o 19.30 (po wykładzie) IV NSP.

Pozdrawiam i do zobaczenia Marek Andrzejewski

Aneksy do umów o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne

W związku ze zmianą Regulaminu studiów na Uniwersytecie Szczecińskim (zał. nr 1 do uchwały Senatu US z dn. 26.03.2015) studenci zobowiązani są do podpisania w terminie do dnia 10 października 2015 r. aneksów do zawartej umowy o warunkach odpłatności za usługi edukacyjne.


Ogłoszenie nie dotyczy studentów rozpoczynających/wznawiających studia w roku akademickim 2015/16 !


Aneksy należy podpisywać w Sekcji Organizacyjno-Finansowej Wydziału (pok. 4) od wtorku do piątku w godz. 10-14 oraz w soboty zjazdowe w godz. 9-13. W poniedziałek Sekcja jest NIECZYNNA.

I r. - Wyniki zapisów na przedmiot ogólnouczelniany i społeczny do wyboru

Uprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na przedmioty do wyboru, w roku akademickim  2015/2016 będą realizowane:

 

- w semestrze zimowym: jeden przedmioty ogólnouczelniany - Etyczne problemy prawa i prawoznawstwa,

- w semestrze letnim: jeden przedmiot społeczny - Socjologia i metody badań socjologicznych.

Zajęcia i konsultacje dr M. Nawrockiego, 12-14.10.2015 r.

Z uwagi na wyjazd służbowy na konferencję naukową zajęcia i konsultacje dra Mariusza Nawrockiego w dniach od 12 do 14 października 2015 roku nie odbędą się.

Zapraszam na czwartkowy dyżur lub konsultacje dla studentów NSP.

W sprawach pilnych proszę o kontakt mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

III r. - Egzamin poprawkowy z Teorii prawa

Egzamin poprawkowy z Teorii prawa dla osób, które zdawały egzamin w pierwszym terminie we wrześniu, odbędzie się 12 października o godz. 17:00 w sali 102 w budynku przy al. Piastów 40b.

Terminy konsultacji pracowników naukowo-dydaktycznych i dydaktycznych WPiA

Lp.

Tytuł / stopień naukowy

Nazwisko i Imię

Terminy konsultacji

1

dr hab. prof. US

KUNIEWICZ ZBIGNIEW

 

2

prof. zw. dr hab.

SMYCZYŃSKI TADEUSZ

 

3

prof. zw. dr hab.

ZIEMIANIN BRONISŁAW

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 203

4

dr hab. prof. US

ANDRZEJEWSKI MAREK

piątki w zjazdy wykładowe Prawa: 2 X, 16 X, 6 XI, 20 XI, 4 XII, 18 XII 2015, 8 I, 22 I 2016, godz. 11.00 - 12.00, pok. 301

5

dr hab. prof. US

JANIAK ANDRZEJ

piątek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 202

6

dr hab. prof. US

SOKOŁOWSKA DOROTA

 

7

dr

DADAŃSKA KATARZYNA

konsultacje: czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 111

dyżur prodziekański: wtorek godz. 10.00 - 11.00, pok. 111

8

dr

KATNER PRZEMYSŁAW

czwartek, godz. 11.30 - 12.00, 13.00 - 13.30, pok. 205

9

dr

MYCKO-KATNER IZABELA

czwartek, godz. 11.30 - 12.00, 13.00 - 13.30, pok. 205

10

dr

SZYJEWSKA-BAGIŃSKA JOANNA

środa, godz. 13.00 - 13.30 oraz czwartek, godz. 13.00 - 13.30, pok. 102

11

mgr

KUBASIK KRZYSZTOF

czwartek, godz. 14.45 - 15.45, pok. 105

12

mgr

MALINOWSKA-WOŹNIAK KATARZYNA

środa, godz. 13.15 - 14.15, pok. 104

13

mgr

SŁOTWIŃSKI SZYMON

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 105

14

mgr

TOMCZYK ADRIANA

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 102

 

 

 

 

15

prof. zw. dr hab.

OFIARSKI ZBIGNIEW

środa, godz. 12.00 - 13.00, pok. 318

16

dr

BOŻEK WOJCIECH

czwartek, godz. 14.45 - 15.45, pok. 333

17

dr

KOWALEWSKA EWA

czwartek, godz. 113.00 - 14.00, pok. 333

18

mgr

MAŃCZYK PAWEŁ

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 333

 

 

 

 

19

dr hab. prof. US

MOLSKI RAJMUND

wtorek, godz. 13.30 - 14.30, pok. 313

piątki w zjazdy wykładowe Prawa (2 X, 16 X, 6 XI, 20 XI, 4 XII, 18 XII 2015, 8 I, 22 I 2016), godz. 14.00 - 15.00, pok. 313

20

dr hab.

NIZIOŁ KRYSTYNA

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 322

21

dr

WACINKIEWICZ DANIEL

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 315

22

mgr

RADZIUN MARZENA

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 314

 

 

 

 

23

prof. zw. dr hab.

SŁUGOCKI JANUSZ

 

24

dr hab. prof. US

MONARCHA-MATLAK ALEKSANDRA

czwartek, godz. 9.00 - 10.00, pok. 328

25

dr

BANASZKIEWICZ ADAM

 

26

dr

DUBIŃSKI ŁUKASZ

czwartek: 1 X, 15 X, 29 X, 19 XI, 26 XI, 10 XII 2015, 7 I, 28 I, 4 II, 11 II 2016, godz. 13.00 - 14.00, sala 330

wtorek: 6 X, 20 X, 3 XI, 10 XI, 1 XII, 15 XII 2015, 12 I i 19 I 2016), godz. 9.00 - 10.00, sala 330

27

dr

KLEDZIK PRZEMYSŁAW

czwartek, godz. 18.30 - 19.30, pok. 329

28

dr

MICHALAK MAGDALENA

czwartek, godz. 9.00 - 10.00, pok. 330

29

mgr

ZDYB PRZEMYSŁAW

czwartek, godz. 11.30 - 12.00 i 13.00 - 13.30, pok. 329

 

 

 

 

30

dr hab. prof. US

POHL ŁUKASZ

w dniach wykładu z Prawa karnego na II roku SSP: czwartek 1 X, 15 X, 29 X, 12 XI, 26 XI, 10 XII 2015, 7 I, 21 I 2016, godz. 13.00 - 14.00, pok. 304A

31

ks.dr - st.wykł

HARASIMIAK GRZEGORZ

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 306

32

dr

KOWALEWSKA-ŁUKUĆ MAGDALENA

piątek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 304B

33

dr

NAWROCKI MARIUSZ

poniedziałek, godz. 17.30 - 18.30, pok. 304B

dodatkowe terminy dla studentów studiów niestacj.: 17 X 2015, godz. 10.30-11.30; 7 XI 2015 godz. 11.30-12.30; 21 XI 2015 godz. 10.30-11.30; 5 XII 2015 godz. 11.30-12.30; 19 XII 2015 godz. 10.30-11.30; 9 I 2016 godz. 11.30-12.30; 23 I 2016 godz. 10.30-11.30, pok. 304B

34

mgr

BURDZIAK KONRAD

piątek, godz. 12.00 - 13.00, pok. 304B

 

 

 

 

35

prof. zw. dr hab.

BAŁABAN ANDRZEJ

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 401

36

dr hab. prof. US

CIAPAŁA JERZY

czwarek, godz. 11.30 - 12.00 i 13.00 - 13.30, pok. 402

37

dr hab. prof. US

POLICASTRO PASQUALE

 

38

dr

BACZYŃSKA BOGNA

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 403

39

mgr

MICHAŁKIEWICZ EWA

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 310

40

mgr

MILCZAREK EWA

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 310

41

mgr

MYLOKOSTA ANNA

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 310

 

 

 

 

42

dr hab. prof. US

ŁASKI PIOTR

piątki w zjazdy wykładowe Prawa (2 X, 16 X, 6 XI, 20 XI, 4 XII, 18 XII 2015, 8 I, 22 I 2016), godz. 13.00 - 14.00, pok. 327

43

dr

CAŁA-WACINKIEWICZ EWELINA

czwarek, godz. 11.30 - 12.00 i 13.00 - 13.30, pok. 326

44

mgr

SZUBERT EWA

czwartek. godz. 11.00 - 12.00, pok. 326

 

 

 

 

45

dr hab. prof. US

FLAGA-GIERUSZYŃSKA KINGA

czwartek, godz. 9.00 - 10.00, pok. 408

46

dr

KLICH ALEKSANDRA

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 407

47

dr

RADKIEWICZ TOMASZ

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 406

48

mgr

WOJDAŁA MICHAŁ

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 407

49

mgr

ZIEMIANIN KAROLINA

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 407

 

 

 

 

50

dr hab. prof. US

TARNOWSKA DANUTA

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 303

51

dr

JASIŃSKA MARTA

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 302

52

dr

ŻBIKOWSKA MAŁGORZATA

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 302

53

mgr

DĄBROWSKI KAMIL

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 302

 

 

 

 

54

prof. zw. dr hab.

GÓRSKI MAREK

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, w Rektoracie (po uprzednim uzgodnieniu w Sekretariacie Prorektorów)

55

dr hab.

BARCZAK ANNA

piątek, godz. 13.20 - 14.20, pok. 332

56

mgr

OGONOWSKA ADRIANNA

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pod. 332

 

 

 

 

57

dr hab. prof. US

SKĄPSKI MICHAŁ

czwartki w tygodniach zjazdów wykładowych Prawa: 1 X, 15 X, 5 XI, 19 XI, 3 XII, 17 XII 2015, 7 I, 21 I 2016, godz. 11.30 - 12.00 i 13.00 - 13.30, pok. 301

58

dr

RYLSKI MIKOŁAJ

nie prowadzi zajęć dydaktycznych w sem. zimowym

 

 

 

 

59

dr hab. prof. US

GAJDA EWA

piątek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 113

60

dr

JAWORSKA-STANKIEWICZ RITA

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 112

61

dr

TKACZUK MAREK

wtorek. godz. 10.00 - 11.00 oraz sobota, godz. 9.30 -10.30, pok. 211 (konsultacje i dyżur prodziekański)

62

dr

ZYCH RADOSŁAW

środa, godz. 18.00 - 19.00, pok. 209

62

prof. dr hab.

WĄTOR ADAM

środa, godz. 11.30 - 12.20, pok. 212

 

 

 

 

63

dr hab. prof. US

OFIARSKA MAŁGORZATA

konsultacje: wtorek, godz. 12.00 - 13.00, pok. 301B;

dyżur prodziekański: czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 301B

64

dr hab.

ŚWIĘCH-KUJAWSKA KATARZYNA

czwartek, godz. 9.00 - 10.00, pok. 321

65

dr - st.wykł.

KALINA STANISŁAW

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 317

66

dr

KONIUSZEWSKA EWA

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 317

 

 

 

 

67

dr hab. prof. US

CZEPITA STANISŁAW

poniedziałek, godz. 10.45  - 11.45, pok. 200 (al. Piastów)

68

dr

KANAREK BEATA

czwartek, godz. 11.30 - 12.00 i 13.00 - 13.30, pok. 109 (al. Piastów)

69

dr

PENO MICHAŁ

czwartek, godz. 11.30 - 12.00 i 13.00 - 13.30, pok. 108 (al. Piastów)

 

 

 

 

70

prof. zw. dr hab.

ZIELIŃSKI MACIEJ

środa, godz. 12.45 - 13.45, pok. 4 (al. Piastów)

71

dr

BOGUCKI OLGIERD

czwartek, godz. 16.00 - 17.00, pok. 203 (al. Piastów)

72

dr

CHODUŃ AGNIESZKA

środa, godz. 16.00 - 17.00, pok. 202 (al. Piastów)

73

mgr

GMEREK KAROLINA

czwartek, godz. 8.00 - 9.00, pok. 203 (al. Piastów)

dyżur dydaktyczny: czwartek, godz. 12.00 - 13.00

 

brakujące informacje oraz terminy dodatkowych konsultacji dla studentów studiów niestacjonarnych zostaną podane przed pierwszym zjazdem ćwiczeniowym Prawa

IV r. - Seminarium magisterskie dra hab. prof. US Zbigniewa Kuniewicza

Pierwsze seminarium magisterskie odbędzie się w dniu 17 października 2015 r., o godz. 11.00, pokój 103, ul. Narutowicza 17 a.

V r. - Egzamin poprawkowy z Zasad technik normotwórczych

Egzamin poprawkowy z Zasad technik normotwórczych dla osób, które zdawały egzamin w pierwszym terminie we wrześniu, odbędzie się 12 października o godz. 17:00 w sali 102 w budynku przy al. Piastów 40b.

IV r. - Egzamin poprawkowy z prawa podatkowego

Studenci, którym przysługuje termin poprawkowy egzaminu z prawa podatkowego mogą przystąpić do tego egzaminu dnia 10 października 2015 r. Egzamin odbędzie się w sali nr 217 (ul. G. Narutowicza 17a), w godz. 11.00-13.00.

Konsultacje i seminaria prof. R. Molskiego

1.      Konsultacje dydaktyczne odbywają się we wtorki, 13.30-14.30 oraz w piątki zjazdowe prawa, 14.00-15.00, p. 313

3.      Seminaria dla NSP: IV i V r. – terminy ustalone z promotorem, p. 313

Dyżur i konsultacje dra Olgierda Boguckiego

W dniu 8 października dyżur oraz konsultacje dydaktyczne dra O. Boguckiego zostają odwołane.

 

Konsultacje i dyżur dyktyczny mgr K. Gmerek wdniach 8 i 16 października 2015 r.

Konsultacje i dyżur dydaktyczny w dniach 08.10.15 oraz 15.10.15 z mgr K. Gmerek, nie odbędą się z powodu wyjazdu służbowego.

Egzamin poprawkowy z postępowania karnego 

Egzamin poprawkowy z postępowania karnego dla studentów studiów stacjonarnych oraz niestacjonarnych, którzy do pierwszego terminu przystąpili we wrześniu, odbędzie się w dniu 15 października 2015 r. o godz. 13:00 - 14:00 w sali 302.

I r. - Podział na grupy przedmiotowe

Podział na grupy przedmiotowe
Kierunek: Prawo
I rok Studiów Niestacjonarnych
Rok akademicki 2015/2016


Grupa 1
od    M. Ambr...    do    K. Koru...

Grupa 2
od    T. Kosi...    do    S. Saha...

Grupa 3
od    E. Sajd...     do    K. Ziem... 

Państwo Studenci I roku NSP i SSP (w roku akademickim 2014-2015)

Proszę Państwa, z powodu godzin dziekańskich ogłoszonych 1 października br., w godz. 10.00-15.00, zmieniam godzinę mojego dyżuru, tj. na godz.17.00-18.00. Dr hab. Prof. US Ewa Gajda

Egzamin poprawkowy z Prawa handlowego dla osób posiadających zgodę na przedłużenie sesji

Egzamin poprawkowy z Prawa handlowego dla osób posiadających zgodę na przedłużenie sesji odbędzie się w dniu 6 października 2015 r., godz. 10:00, sala 222.

III r. - Pokazywanie prac egzaminacyjnych z Teorii prawa

Szanowni Studenci, uprzejmie informuję, że swoją pracę egzaminacyjną będzie można obejrzeć 2 października w godz. 14:00-16:00 w pok. 202 (al. Piastów 40b). Z poważaniem Agnieszka Choduń.

Seminaria i konsultacje dra hab. prof. US Marka Andrzejewskiego

Dr hab. prof. US Marek Andrzejewski zaprasza seminarzystów na inauguracyjne spotkania:

czwartek, 1 października

14.oo IV SSP

15. 50 V SSP

 

piątek, 2 października

13.30 IV NSP

14.40 V NSP

 

Doktorantów zapraszam na konsultacje indywidualne w piątek od 11 do 13,

 

po uprzednim anonsie sms-owym (do środy wieczór).

Egzamin z prawa administracyjnego

Egzamin z prawa administracyjnego dla studentów stacjonarnych odbędzie się 6 października o godz. 12.30 sala 217. Dla studentów niestacjonarnych o godz. 15.30 sala 217.

I r. - Zapisy na przedmioty do wyboru

W dniach od 2 do 7 października 2015 r.  zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na PRZEDMIOT OGÓLNOUCZELNIANY do wyboru, realizowany w semestrze zimowym w roku akademickim 2015/2016. Każdy student dokonuje wyboru jednego przedmiotu spośród dwóch niżej wymienionych:

1) Etyczne problemy prawa i prawoznawstwa

2) Filozofia

 

W tym samym terminie – w dniach od 2 do 7 października 2015 r.  - zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na PRZEDMIOT SPOŁECZNY do wyboru, realizowany w semestrze letnim w roku akademickim 2015/2016. Każdy student dokonuje wyboru jednego przedmiotu spośród dwóch niżej wymienionych:

1) Psychologia społeczna

2) Socjologia i metody badań socjologicznych

 

Warunkiem uruchomienia przedmiotu jest wybranie go przez co najmniej 30 studentów.

Zapisy zaczynają się i kończą we wskazanych dniach o godzinie 0.00.

Dodatkowy termin egzaminu poprawkowego z Prawa rzeczowego

Dodatkowy termin egzaminu poprawkowego z Prawa rzeczowego z dr Katarzyną Dadańską został wyznaczony na 1 października 2015 r. godz. 15.00 s. 222.

V r. - Pokazywanie prac z egzaminu z Zasad techniki normotwórczej i Legislacji administracyjnej

Szanowni Studenci, uprzejmie informuję, że 24 września 2015 r. w godz. 11:00-12:00 będzie można obejrzeć swoją pracę egzaminacyjną.

 

dr Agnieszka Choduń

IV i V r. - Egzamin poprawkowy z Postępowania cywilnego

Egzamin poprawkowy z Postępowania cywilnego dla osób, które podchodziły do pierwszego terminu we wrześniu (za zgodą Dziekana), odbędzie się 29 września 2015 godz. 8.15 pok 406

IV i V r. - Przełożone konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US i mgr Aleksandry Klich

W związku z wyjazdem służbowym w dniu 24 września br. najbliższe konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US  i mgr Aleksandry Klich odbędą się o godz. 9.00.

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 4,45 MB (+4,448) - time