Ogłoszenia: Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie

Odwołany dyżur oraz konsultacje Profesor Ewy Gajdy

Proszę Państwa,

z przyczyny niezależnej ode mnie odwołuję mój dyżur 25 stycznia br. oraz konsultacje 26 stycznia br. Nadmieniam, że wszelkie zaliczenia pisemne, zarówno w terminie pierwszym, jak i w terminie drugim, na wszystkich rodzajach studiów zostaną przeprowadzone zgodnie z planem. Ponadto wyznaczam dodatkowy dyżur 1 marca br., w godzinach od piętnastej do siedemnastej.

Z poważaniem: E. Gajda

Przełożenie dyżuru i konsultacji dra D. Wacinkiewicza

Dyżur i konsultacje dr. D. Wacinkiewicza zaplanowane na dzień 25.02.2016 odbędą się 2.03.2016 w godz. 11.30-13.30 (s. 315).

III r. - Pokazywanie prac egzaminacyjnych z Teorii prawa

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że swoją pracę egzaminacyjną będzie można zobaczyć 15.02.2016 r. w  godz. 12:00-13:00 w pok. 202 (al. Piastów 40b). Z poważaniem Agnieszka Choduń

III r. - Egzamin warunkowy z Teorii prawa

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że egzamin warunkowy z Teorii prawa odbędzie się 28 lutego 2016 r. o godz. 11:00 w sali 114 (al. Piastów 40b). Z poważaniem Agnieszka Choduń

Zmiana godziny dyżuru dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 25.02.2016

Dyżur dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 25.02.2016 odbędzie się w godzinach 10 – 11.

Dyżur i konsultacje dr Beaty Kanarek

W związku z tym, że 25 lutego od godz. 12.15 będą się odbywać egzaminy poprawkowe ze „Wstępu do prawoznawstwa” oraz „Podstaw prawoznawstwa”, informuję, że dyżur oraz konsultacje dydaktyczne odbędą się 24 lutego w godz. 13.00 – 14.30.

Zmiana godzin konsultacji 25 lutego 2016 r., dr Wojciech Bożek

Konsultacje z 25 lutego 2016 r. z godz. 14.45-15.45 odbędą się w tym dniu w godz. 11.00 – 12.00, sala 333.

Zmiana godziny konsultacji dr hab. Krystyny Nizioł w dniu 25 lutego br.

W dniu 25 lutego br. konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł odbędą się w g. 11.00-12.00. 

I r. - Zmiana godziny egzaminu poprawkowego z Historii ustroju państwa i prawa polskiego

Nastąpiła zmiana godziny egzaminu poprawkowego z Historii ustroju państwa i prawa polskiego. Egzamin odbędzie się w dniu 27 lutego 2016 r., o godzinie 13.30, sala 217 (ul. Narutowicza 17a)

I r. - Zmiana godziny egzaminu poprawkowego z Powszechnej historii ustroju państwa i prawa

Nastąpiła zmiana godziny egzaminu poprawkowego z Powszechnej historii ustroju państwa i prawa. Egzamin odbędzie się w dniu 27 lutego 2016 r., o godzinie 12.30, sala 217 (ul. Narutowicza 17a)

Konsultacje i dyżur prof. US dra hab. J. Ciapały

Pierwsze konsultacje i dyżur u prof. US dra hab. J. Ciapały odbędą się w dniu 3 marca 2016 r. od godz. 11-13.

 

Wgląd do prac z egzaminu z międzynarodowego prawa publicznego

Wgląd do prac z egzaminu z międzynarodowego prawa publicznego odbędzie się dnia 8 lutego 2016 r. o godzinie 12.00.

Wgląd do prac egzaminacyjnych z przedmiotów historyczno-prawnych

Termin wglądu do prac egzaminacyjnych z przedmiotów historyczno-prawnych wyznaczam na dzień 22 lutego 2016 r. od godz. 9, pok. 211.

 

dr Marek Tkaczuk 

Dyżur i konsultacje dra M. Rylskiego – odwołane

Szanowni Państwo,

W związku z odbywanym przeze mnie urlopem wypoczynkowym konsultacje i dyżur dydaktyczny w najbliższy czwartek zostają odwołane i przeniesione na kolejny czwartek na godz. 9.30-11.30.

Z poważaniem,

M. Rylski

I r. - Zaliczenie poprawkowe z przedmiotu Etyczne problemy prawa i prawoznawstwa u prof. S. Czepity

Zaliczenie poprawkowe z przedmiotu Etyczne problemy prawa i prawoznawstwa u prof. S. Czepity odbędzie się 27 lutego, godz. 11.30, sala 7 (al. Piastów 40b)

Indeksy podczas egzaminów z Prawa rzymskiego w dniach 13 i 14.02. 2016 r.

Uprzejmie informuję o konieczności posiadania indeksów podczas egzaminów warunkowych z Prawa rzymskiego w dniach 13 i 14.02. 2016 r. 

Wgląd do prac egzaminacyjnych z przedmiotu Prawo Unii Europejskiej

Wgląd do prac egzaminacyjnych z przedmiotu Prawo Unii Europejskiej odbędzie się 20 stycznia 2016 roku, w sali 310, w godzinach 13.00. – 14.00. Ewentualne pytania proszę kierować na adres e-mail mgra Jana Uniejewskiego.

Zmiana terminu dyżuru dydaktycznego i konsultacji dydaktycznych z dnia 11 lutego 2016 r., dr Ewa Kowalewska

Konsultacje oraz dyżur dydaktyczny w dniu 11 lutego 2016 r. nie odbędą się i zostaną odrobione w dniu 15 lutego 2016 r. w godz. 10.45-12.45.

Zmiana godzin konsultacji 11 lutego 2016 r., dr Wojciech Bożek

Konsultacje z 11 lutego 2016 r. z godz. 14.45-15.45 odbędą się w tym dniu w godz. 11.00 – 12.00, sala 217.

Zmiana godzin dyżuru i konsultacji mgr A. Ogonowska

W dniu 11 lutego 2016 r. dyżur i konsultacje mgr A. Ogonowskiej odbędą się w godz. od 14.00 do 16.00.

dr hab. Anna Barczak – zmiana terminu konsultacji

Uprzejmie informuję, że konsultacje z dnia 12.02.2016 r. zostały przesunięte na dzień 11.02.2016 i odbędą się w godz. 13.00-14.00, s.332.

Sekcja Organizacyjno-Finansowa - informacja

W dniu 05.02.2016r. (piątek) Sekcja Organizacyjno-Finansowa będzie czynna w godzinach od 11.00 do 14.00.

I r. - Logika prawnicza – zaliczenie, zmiana

Szanowni Studenci, niniejszym informuję, że zmianie uległa godzina rozpoczęcia zaliczenia poprawkowego. Aktualny termin zaliczenia poprawkowego to:

27.02.2016 r., godz. 10.00, s. 7.

 

Z poważaniem, Karolina Gmerek

I r. - Termin poprawkowy – szkolenie e-learningowe z BHP studentów pierwszego roku – studia stacjonarne i niestacjonarne

Szkolenie poprawkowe z BHP będzie można odbyć od 15 lutego 2016 r. od godz. 12.00 do 23 lutego 2016 r. do godz. 12.00.

 

Przypominamy, że dostęp do kursu odbywa się poprzez indywidualne konto studenta na platformie e-Dziekanat. Po zalogowaniu student ma dostęp do linku „Szkolenie BHP” w lewym menu. Przekierowanie na platformę e-learningową z BHP następuje automatycznie na kliknięciu na zakładkę „Szkolenia BHP”. Szczegółowe informacje na temat szkolenia znajdują się na stronie:http://www.uce.usz.edu.pl/szkolenia-bhp-dla-studentow-us

 

W przypadku braku dostępu do kursu prosimy o kontakt z panem Konradem Mielko, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z podaniem imienia nazwiska, wydziału, kierunku i nr albumu.

Przełożony dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego w dniu 11.02.2016 r.  dyżur dydaktyczny i konsultacje są odwołane.  Odbędą się w dniu  08.02.2016 r. (poniedziałek): dyżur dydaktyczny w godz. 12.00-13.00  oraz konsultacje w godz. 13.00-14.00.

Zmiana terminu konsultacji dra Przemysława Kledzika

Szanowni Państwo, w dniu 4.02.2016 r. nie odbędą się konsultacje oraz dyżur. Zostają one przełożone na dzień 12.02.2016 r. na godz. 10.30.

 

Z poważaniem

dr Przemysław Kledzik

Dyżury i konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W dniach od 4 lutego do 19 lutego br. dyżury i konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US nie odbędą się. 

Dyżur dydaktyczny dr hab. Anny Barczak w dniu 4.02.2016 r.

Szanowni Państwo, dyżur dr hab. Anny Barczak w dniu 4.02.2016. nie odbędzie się. Zapraszam w piątek 5.02. w godz. 14.15-15.15.

Zmiana terminu konsultacji i dyżuru dra Tomasza Radkiewicza

Konsultacje i dyżur dra Tomasza Radkiewicza zaplanowane na dzień 4 lutego 2016 r. przełożone zostają na dzień 8 lutego 2016 godz. 16.00 sala 406.

Zmiana godziny obsługi studentów w Dziekanacie

W związku ze szkoleniem pracowników, w piątek, 5 lutego 2016 r. Dziekanat Studiów Niestacjonarnych i Stacjonarnych na kierunku Ekonomiczno-Prawnym będzie wyjątkowo czynny dla studentów od godziny 11.00.

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,74 MB (+3,738) - time