Ogłoszenia: Administracja II stopnia – studia stacjonarne

Dziekanat administracji - informacja

Dziekanat administracji w dniu 25.03.2016 jest nieczynny.

Dyżur i konsultacje dra W.Bozka – odwołane

W dniu 24 marca dyżur i konsultacje dra W. Bozka zostają odwołane.

Dyżur i seminarium dr M. Michalak

Z powodu choroby dyżur, konsultacje dydaktyczne oraz seminarium z dr Magdaleną Michalak w dniu 24.03.2016 r. zostają odwołane.

Dyżur dr Marka Tkaczuka w dniu 24 marca 2016 r.

Dyżur w dniu 24 marca 2016 r. (czwartek) nie odbędzie się. Dyżur odbędzie się w środę, 23 marca 2016 r. w godz. 12-13.

Zmiana terminu dyżuru i konsultacji dra Daniela Wacinkiewicza w dniu 24.03.2016 r.

Konsultacje z dnia 24.03.2016 (godz. 11.30-13.30 ) odbędą się dnia 30.03.2016 w godz. 11.30-13.30 (sala 315).

Konsultacje i dyżur dydaktyczny dr Aleksandry Klich w dniu 24.03.2016 r.

Szanowni Państwo,
konsultacje i dyżur dydaktyczny dr Aleksandry Klich zostaje przełożony z dnia 24.03.2016 r. (czwartek) na dzień 22.03.2016 r. (wtorek). Konsultacje odbędą się we wtorek (22.03) w godz. 12:30 - 14:30 w s. 408.

Przeniesione konsultacje dr hab. A. Barczak

Szanowni Państwo, konsultacje z dnia 24.03.2016 r. zostały przeniesione na dzień 21.03.2016 r. i odbędą się w godz. 11.00-12.00.

Przeniesione konsultacje dr hab. A. Barczak

Szanowni Państwo, konsultacje z dnia 24.03.2016 r. zostały przeniesione na dzień 21.03.2016 r. i odbędą się w godz. 11.00-12.00.

Przeniesiony dyżur dr hab. A. Barczak

Szanowni Państwo, dyżur z dnia 24.03.2016 r. został przeniesiony na dzień 21.03.2016 r. i odbędzie się w godz. 10.00-11.00.

I, II - Dyżur dydaktyczny i konsultacje dr E. Cała-Wacinkiewicz

Dyżur dydaktyczny i konsultacje zostają przełożone z dnia 17.03.2016,  godz. 11.30-13.30 na dzień 24.03.2016,  godz. 9.30-11.30.

 

Dyżur dr Magdaleny Michalak - zmiana sali

Dyżur dr Magdaleny Michalak - zmiana sali

Dyżur dydaktyczny dr Magdaleny Michalak w dniu 17 marca wyjątkowo odbędzie się w sali 0.1 (Piastów 40b).

Seminarium magisterskie dr hab. Anny Barczak

Szanowni Państwo, seminarium magisterskie z dnia 18 marca 2016 r. zostało przeniesione na dzień 16 marca 2016 r. i odbędzie się w godz. 11.00-12.30.

Konsultacje dydaktyczne dr Magdaleny Michalak

Konsultacje dydaktyczne dr Magdaleny Michalak odbędą się w piątek 18 marca o godz. 11.00, sala 330.

Przeniesienie dyżuru ks. dra Grzegorza Harasimiaka

Dyżur ks. dra Grzegorza Harasimiaka z dnia 17 marca br. zostaje przeniesiony na dzień 22 marca br., godz. 11.00-13.00.

Dyżur i konsultacje pracowników Katedry Postępowania Cywilnego

W związku z wyjazdem służbowym w dniu 17 marca br. konsultacje i dyżur dydaktyczny dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US odbędą się 15 marca br. o godz. 11.00 (2 godz.), seminaria rozpoczną się o godz. 13.00. Natomiast dyżur dydaktyczny i konsultacje dr Aleksandry Klich odbędą się o godz. 12.30 (2 godziny), a mgr Karoliny Ziemianin - o godz. 12.00 (2 godziny).

Przeniesione konsultacje dr hab. Anny Barczak

Szanowni Państwo, konsultacje z dnia 17 marca 2016 r. zostały przeniesione na 15 marca .2016 r. i odbędą się w godz. 11.00-12.00.

Przeniesiony dyżur dr hab. Anny Barczak

Szanowni Państwo, dyżur z dnia 17 marca 2016 r. został przeniesiony na dzień 15 marca 201 6 r. i odbędzie się w godz. 12.00-13.00.

Odwołane wykłady, dyżur i konsultacje dra P. Kledzika

Szanowni Państwo, w dniu 10.03.2016 r. nie odbędą się wykłady z przedmiotów „Postępowanie egzekucyjne” oraz „Dostęp do informacji publicznej”, jak również dyżur i konsultacje. Zajęcia zostaną zrealizowane w uzgodnionym z Państwem terminie.

Z poważaniem

dr Przemysław Kledzik

Konsultacje dydaktyczne dra Ł. Dubińskiego

Konsultacje dydaktyczne dra Łukasza Dubińskiego odbędą się dnia 09 marca 2016 r. W godzinach 13.30 - 14.30, sala 330.

Zmiana terminu dyżuru i konsultacji dra Daniela Wacinkiewicza

Konsultacje z dnia 10.03.2016 (godz. 11.30-13.30 ) odbędą się w dniu 16.03.2016 o godz. 11.30-13.30 (sala 315).

Konsultacje dydaktyczne dr M. Michalak

Konsultacje dydaktyczne dr Magdaleny Michalak odbędą się w środę, 9 marca o godz. 17.00, sala 330.

I r., gr. 1 i 3 - ćwiczenia - Prawo samorządowe

Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyniesienie na pierwsze ćwiczenia z Prawa samorządowego (śr. 9.03.2016 r.) aktualnie obowiązującego tekstu Ustawy o samorządzie gminnym.

mgr Adrianna Ogonowska

Dyżur prodziekański dra M. Tkaczuka

Dyżur prodziekański dra M. Tkaczuka w sem. letnim w r.a. 2015/2016 obywać się będzie w każdy piątek, od godz. 15.00 do 16.00, pok  211.

Wgląd do prac egzaminacyjnych dra M. Tkaczuka

Wgląd do prac egzaminacyjnych z przedmiotów historycznoprawnych u dra M. Tkaczuka odbędzie się w poniedziałek, 7 marca 2016 r., od godz. 9.00 pok. 211.

I SSA 2 stop. - Seminarium dr hab. Anny Barczak

Szanowni Państwo, seminarium mgr z dnia 4.03.2016 r. zostało przeniesione na dzień 3.030.2016 r. i odbędzie się w godz. 8.30-10.00.

Zmiana godziny dyżuru dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak

Dyżur dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 3 marca 2016 r. odbędzie się w godzinach 10:00 – 11:00.

Konsultacje dydaktyczne dra Łukasza Dubińskiego

Konsultacje dydaktyczne dra Łukasza Dubińskiego odbędą się w piątek, 4 marca w godzinach 10.00 – 11.00 , sala 330.

Zmiana godziny konsultacji i dyżuru dra T. Radkiewicza

Konsultacje i dyżur dra Tomasza Radkiewicza w dniu 3 marca 2016 zostają przeniesione z godziny 12.00 na godz. 17.00.

Konsultacje dydaktyczne dr Magdaleny Michalak

Konsultacje dydaktyczne dr Magdaleny Michalak odbędą się w piątek, 4 marca o godz. 11.00, sala 330.

Przełożone seminaria, dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego w dniach 03-04.03.2016 r. seminaria dyplomowe i magisterskie, dyżur dydaktyczny i konsultacje nie odbędą się. Seminarium dyplomowe odbędzie się w dniu 07.03.2016 r. w godzinach 11.30-12.30, seminarium magisterskie w dniu 11.03.16 w godz. 14.15-15.45, dyżur dydaktyczny w dniu 10.03.2016 r. w godz. 14.00-15.00 oraz konsultacje w dniu 07.03.2016 r., godz. 12.30-13.30.

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,72 MB (+3,715) - time