Regulamin

Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego

Ul. Narutowicza 17a

Sala Rady Wydziału

MIĘDZYNARODOWA STUDENCKA KONFERENCJA NAUKOWA

„Prawnoadministracyjna regulacja bezpieczeństwa wewnętrznego w Polsce

i w Unii Europejskiej”

MENU

| STRONA GŁÓWNA | PROGRAM | REGULAMIN | ZGŁOSZENIA | KOMITET NAUKOWY |
| ZAKWATEROWANIE I WYŻYWIENIE | KONTAKT |


 

REGULAMIN

[pobierz]

 

Rozdział 1. Postanowienia Ogólne

  1. Konferencja nosi nazwę „Międzynarodowa Studencka Konferencja Naukowa – Prawnoadministracyjna regulacja bezpieczeństwa wewnętrznego w Polsce i w Unii Europejskiej”, zwana dalej Konferencją.
  2. Konferencja odbędzie się w dniach 01-02 czerwca 2015, w sali 222 Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie, który znajduje się przy ul. Narutowicza 17a, 70-240 Szczecin.
  3. Organizatorem Konferencji jest Administracyjne Koło Naukowe Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie.
  4. W ramach Konferencji odbędą się cztery panele tematyczne w języku polskim oraz jeden panel tematyczny w języku angielskim.
  5. Każdy panel polskojęzyczny Konferencji składa się z czterech wystąpień. Panel anglojęzyczny składa się z sześciu wystąpień.
  6. Maksymalna ilość wystąpień w Konferencji wynosi 22.
  7. W Konferencji można wziąć udział jako uczestnik czynny, uczestnik bierny albo wolny słuchacz, zwani są oni dalej uczestnikami.
  8. Opłaty konferencyjnej dokonuje się na konto – Wpłaty winny być dokonywane na konto Uniwersytetu Szczecińskiego:
    46 1050 1559 1000 0022 8790 4474
    Nr BIC (SWIFT): INGBPLPW
    IBAN: PL 46 1050 1559 1000 0022 8790 4474
    W tytule zapłaty należy podać numer subkonta „0030″

    .

  9. Uiszczona opłata konferencyjna nie podlega zwrotowi.

10. Konferencja ma charakter wyłącznie niekomercyjny, a cały dochód z opłat konferencyjnych zostaje przeznaczony na pokrycie bezpośrednich kosztów jej organizacji.

Rozdział 2. Komitet Naukowy Konferencji

11. Komitet Naukowy Konferencji jest powołany celem wyłonienia spośród zgłoszonych abstraktów prac, które będą zaprezentowane w ramach Konferencji.

12. W skład Komitetu Naukowego Konferencji wchodzi 3 pracowników naukowych Katedry Prawa i Postępowania Administracyjnego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie oraz 3 członków Administracyjnego Koła Naukowego Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie, zwani dalej Członkami Komitetu.

13. Członkowie Komitetu dokonują między sobą wyboru Przewodniczącego i Wiceprzewodniczącego Komitetu.

14. Członkowie Komitetu dokonują oceny abstraktów, pozbawionych danych dotyczących autora danej pracy. Identyfikacja abstraktów dokonana zostaje w oparciu o trzycyfrowy kod uczestnika.

15. Komitet Naukowy rozstrzyga także kwestie sporne i nieujęte w Regulaminie. Decyzje Komitetu Naukowego zostają podjęte większością względną. W razie równej ilości głosów decyzję podejmuje Przewodniczący albo Wiceprzewodniczący Komitetu Naukowego.

16. Poszczególne abstrakty zostają ocenione przez Członków Komitetu, w odosobnieniu, w skali 1-5, w każdej z pięciu kategorii, w oparciu o formularz Ocena zgłoszonych abstraktów, stanowiący załącznik nr 1, do dnia 14.05.2015 r. Osobno ocenia się abstrakty dotyczące panelu anglojęzycznego.

17. W oparciu o sześć formularzy Oceny zgłoszonych abstraktów dokonuje się zsumowania punktacji poszczególnych abstraktów i stworzenia rankingów. W przypadku remisu decydujące zdanie należy do Przewodniczącego, a następnie Wiceprzewodniczącego Komitetu.

18. W oparciu o rankingi, o którym mowa w punkcie 17, zgodnie z punktem 6, wyłania się 22 prace, które zostaną zaprezentowane w trakcie Konferencji. Rankingi zostaną zaprezentowane na stronie www.wpiaus.pl/akn w dniu 15.05.2015 r o godzinie 12:00.

Rozdział 3. Uczestnictwo czynne w Konferencji

19. Uczestnikami czynnymi Konferencji mogą być studenci uczelni wyższych, w tym uczestnicy studiów doktoranckich, które dokonają zgłoszenia zgodnie z punktem 12.

20. Spośród abstraktów przesłanych w zgłoszeniach, o których mowa w punkcie 24, w oparciu o punkt 16, Komitet Naukowy Konferencji wybierze 22 prace, które będą zaprezentowany w ramach Konferencji.

21. Każdy uczestnik czynny Konferencji może być autorem tylko jednej zgłoszonej pracy w języku polskim. W przypadku nadesłania większej ilości prac, pod uwagę będzie brana praca, której tytuł umiejscowi ją wyżej w oparciu o alfabet. Dozwolone jest zgłoszenie, poza pracą w języku polskim, także jednej pracy w języku angielskim.

22. Autorami jednej pracy mogą być maksymalnie trzy osoby, które spełniają wymogi określone w punkcie 19 i 20. W tym przypadku wszystkie osoby muszą zgłosić się jako uczestnicy czynni, uiścić opłatę konferencyjna za uczestnictwo czynne oraz wskazać w treści email’a informację o współautorach.

23. Maksymalny czas wystąpienia określa się na 15 minut prezentacji oraz 5 minut dyskusji.

24. Zgłoszenia dokonuje się poprzez wypełnienie wszystkich wyznaczonych białych pól Formularza zgłoszeniowego uczestnictwa czynnego, to jest Załącznik nr 2 Regulaminu oraz przesłanie go na adres isscakn@gmail.com do dnia 10.05.2015 roku.

25. Abstrakt składa się z maksymalnie 250 słów, napisany czcionką Times New Roman, rozmiar 12, odstęp między wierszami wynosi 1,15, cały tekst jest wyjustowany i umieszczony w Formularzu zgłoszeniowym uczestnictwa czynnego, to jest Załącznik nr 1 Regulaminu.

26. Do dyspozycji autorów prac będzie rzutnik multimedialny. Dopuszczalne formaty zapisu prezentacji to .ppt, .pptx oraz .pdf. Prezentacje nie powinny zawierać plików wideo. Prezentację należy nadesłać na adres isscakn@gmail.com w nieprzekraczalnym terminie do 28.05.2015 roku.

27. Osoby, których prace zostanę zakwalifikowane, zgodnie z punktem 18, mają obowiązek uiszczenia opłaty konferencyjnej dla uczestnika czynnego w kwocie 75 zł do dnia 22.05.2015 roku na numer konta podany w punkcie 8.

28. W przypadku nieuiszczenia opłaty konferencyjnej zgodnie z punktem 27, dany uczestnik zostaje wykreślony z listy uczestników czynnych. W jego miejsce wchodzi kolejna osoba z rankingu, która ma czas na uiszczenie opłaty konferencyjnej do dnia 25.05.2015 roku.

29. Uczestnicy czynni otrzymają w odpowiedzi zwrotnej kod uczestnika, składający się z litery „C” oraz dwucyfrowego numeru. Otrzymanie owego kodu oznacza potwierdzenie uczestnictwa w Konferencji.

30. Osoby niezakwalifikowane do wystąpienia na Konferencji mają prawo zgłoszenia się jako uczestnik bierny albo wolny słuchacz, zgodnie z rozdziałem 4 albo 5 Regulaminu.

Rozdział 4. Uczestnictwo bierne w Konferencji

31. Uczestnikami biernymi Konferencji mogą być studenci uczelni wyższych, w tym uczestnicy studiów doktoranckich, które dokonają zgłoszenia zgodnie z punktem 33.

32. Uczestnik bierny Konferencji nie może być autorem ani współautorem pracy.

33. Zgłoszenia dokonuje się poprzez wypełnienie wszystkich wyznaczonych białych pól Formularza zgłoszeniowego uczestnictwa biernego, to jest Załącznik nr 3 Regulaminu oraz przesłanie go wraz z dowodem uiszczenia opłaty konferencyjnej na adres isscakn@gmail.com do dnia 25.05.2015 roku.

34. Opłata konferencyjna uczestnictwa biernego wynosi 50 zł. Musi ona zostać uiszczona na numer konta podany w punkcie 8 do dnia 25.05.2015 roku.

35. Uczestnicy bierni otrzymają w odpowiedzi zwrotnej kod uczestnika, składający się z litery „B” oraz dwucyfrowego numeru. Otrzymanie owego kodu oznacza potwierdzenie uczestnictwa w Konferencji.

Rozdział 5. Wolny Słuchacz Konferencji

36. Wolnymi słuchaczami Konferencji mogą być wszystkie osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat oraz dokonają zgłoszenia zgodnie z punktem 38.

37. Wolny słuchacz Konferencji nie może być autorem ani współautorem pracy.

38. Zgłoszenia dokonuje się poprzez wypełnienie wszystkich wyznaczonych białych pól Formularza zgłoszeniowego wolny słuchacz, to jest Załącznik nr 4 Regulaminu oraz przesłanie go na adres isscakn@gmail.com do dnia 30.05.2015 roku.

39. Wolni słuchacze otrzymają w odpowiedzi zwrotnej kod uczestnika, składający się z litery „S” oraz dwucyfrowego numeru. Otrzymanie owego kodu oznacza potwierdzenie uczestnictwa w Konferencji.

Rozdział 6. Rejestracja przybycia na Konferencję

40. Uczestnicy Konferencji po przybyciu na miejsce Konferencji mają obowiązek dokonania rejestracji.

41. Rejestracja odbywa się poprzez przedstawienie przez Uczestnika kodu, który otrzymał od organizatorów, dowodu osobistego oraz w razie potrzeby dowodu uiszczenia opłaty konferencyjnej.

42. Uczestnicy czynni po zarejestrowaniu przybycia na Konferencję otrzymują certyfikat uczestnictwa w konferencji, identyfikator, pakiet materiałów konferencyjnych. Po dokonaniu przez nich wygłoszenia pracy otrzymują oni także certyfikat potwierdzający wygłoszenie pracy.

43. Uczestnicy bierni po zarejestrowaniu przybycia na Konferencję otrzymują certyfikat uczestnictwa w konferencji, identyfikator, pakiet materiałów konferencyjnych.

44. Wolni słuchacze po zarejestrowaniu przybycia na Konferencję otrzymują przepustkę umożliwiająca im uczestnictwo w Konferencji.

45. W przypadku braku zarejestrowania przybycia na Konferencji w trakcie prowadzonej rejestracji należy zgłosić taką sytuację Organizatorom.

Rozdział 7. Przebieg Konferencji

46. W ramach każdego panelu mają miejsce cztery wystąpienia.

47. Za przeprowadzenie każdego panelu odpowiada jego koordynator. Koordynatorem jest przedstawiciel Organizatora. Koordynator nie może brać udziału w danym panelu jako uczestnik czynny.

48. Czas przeznaczony na wystąpienie ustne wynosi: 15 minut na prezentację i 5 minuty na dyskusję.

49. Podany czas jest nieprzekraczalny i będzie rygorystycznie przestrzegany przez Koordynatora danego panelu.

50. Wszyscy obecni autorzy wygłaszanej pracy mają prawo do uczestnictwa w dyskusji po zakończonej prezentacji. Prawo do zadawania pytań mają również wszyscy obecni uczestnicy Konferencji.

Rozdział 8. Postanowienia końcowe

51. Kwestie sporne oraz nieujęte w regulaminie rozstrzyga Komitet Naukowy.

 

Załączniki:
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4

Dodaj komentarz