Ogłoszenia: Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne

Dyżur i konsultacje dydaktyczne dr Magdaleny Michalak (2)

Z powodu urlopu dyżur i konsultacje dydaktyczne dr Magdaleny Michalak w dniu 14 września nie odbędą się. Zostaną one odpracowane w dniu 28 września w godzinach 10.00-12.00.

Wirtualna Biblioteka Nauki

Szanowni Państwo,

 

Wirtualna Biblioteka Nauki jest dostępna na stronie:

 

https://wbn.icm.edu.pl/

 

Dostęp ze wszystkich komputerów pracujących wewnątrz sieci uczelnianej Uniwersytetu Szczecińskiego (w tym WPiA US).

Dyżury dydaktyczne i konsultacje dr hab. prof. US Krystyny Nizioł we wrześniu

Ze względu na urlop wypoczynkowy pierwszy dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. prof. US Krystyny Nizioł odbędą się w dniu 14 września br. (czwartek) w godz. 11.00-13.00. Kolejne dyżury dydaktyczne i konsultacje odbędą się zgodnie z harmonogramem (tj. w czwartki – 21 i 28 września br., godz. 11.00-13.00).

Konsultacje i dyżury dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W związku z wyjazdami służbowymi najbliższe konsultacje i dyżury dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US odbędą się:
 
5 września godz. 11.00-13.00,
 
12 września godz. 10.00-11.00,
 
19 września godz. 10.00-11.00.

III r.- Dodatkowy termin egzaminu z prawa i postępowania podatkowego

Studenci zainteresowani wcześniejszym złożeniem egzaminu z prawa i postępowania podatkowego mogą przystąpić do egzaminu dnia 4 września 2017 r. (poniedziałek), o godz. 11.00 (budynek G. Narutowicza sala 219).

Obsługa studentów w dniach od 31 lipca do 4 sierpnia br.

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniach od 31 lipca do 4 sierpnia br. obsługa studentów na kierunku Ekonomiczno-prawnym będzie się odbywała w pokoju nr 11 (dziekanat stacjonarnych studiów prawniczych), tel. 444 28 54, ul. Narutowicza 17a.   

Wpisy u dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

Wpisy u dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US odbędą się w dniu 13 lipca br. o godz. 10.00.

Dla 2 roku studiów stacjonarnych I stopnia - kierunek ekonomiczno-prawny.

Dla 2 roku studiów stacjonarnych I stopnia - kierunek ekonomiczno-prawny.

 

Szanowni Państwo,

mimo że obecna aura za oknem ma niewiele wspólnego z letnim przesileniem, to już „rzut okiem” na kalendarz potrafi skutecznie sprowadzić na ziemię. Otóż to, nieuchronnie i niezwykle szybkimi krokami zbliża się koniec letniej sesji egzaminacyjnej, a za nią ociężale, jak pisał J. Brzechwa: ospale z mozołem koło za kołem, podąża ostatni wagon z napisem „koniec semestru – wakacje”. Wierzę, że dla większości z Państwa pociąg do wakacji odjedzie w lipcu bez opóźnień, a dzięki temu, że w Polsce kolej szybkich prędkości to wciąż science fiction, to jest szansa, że ta wakacyjna podróż będzie trwała jak najdłużej. No, ale sesja, wakacje i co dalej?

 

Zaraz po tym, jak w lesie będzie pierwszy wysyp grzybów, woda w Bałtyku znów będzie miała 15° C, bieszczadzkie niedźwiedzie zaczną szukać dobrego schronienia na zimowy sen, a słońce już o 19-tej zniknie za horyzontem, będzie to znak, że nadszedł październik. Czas wrócić (m.in.) na Mickiewicza i przystąpić do piątego semestru na kierunku ekonomiczno-prawnym. Wówczas to spotkamy się na zajęciach z przedmiotu Analiza i interpretacja informacji gospodarczych. Tak się dobrze składa, że każdego dnia jesteśmy bombardowani setkami informacji gospodarczych. Przykładowo dziś, w czwartek 29 czerwca – spółka Sfinks SA zapowiedziała przejęcie 40% akcji sieci pizzerii Dominium, a kilka dni temu Główny Urząd Statystyczny podał, że stopa bezrobocia w Polsce spadłą poniżej 7,5% (!!). Tysiące podobnych informacji, mimo okresu ogórkowego, będą pojawiały się w mediach również w miesiącach letnich.

 

Chciałbym zatem zaproponować Państwu wakacyjne zadanie.

 

Proszę, aby każdy z Państwa postarał się przez te trzy miesiące zanotować (w telefonie, tablecie, na kartce lub „w głowie”) pięć informacji gospodarczych, które miał okazje przeczytać lub usłyszeć. Zapisując taką informację, proszę dopisać również kilka słów lub równoważników zdań własnego komentarza, spostrzeżeń, wolnych myśli lub wprost ocenić ten news. Taką informacją gospodarczą może być ogłoszenie w nadmorskiej kawiarni o wprowadzeniu nowych lodów o smaku „zardzewiałych gwoździ”, ale też komunikat giełdowego AmRestu o wprowadzeniu do oferty restauracji McDonald`s litewskiej wody mineralnej Vytautas. Selekcję informacji pozostawiam Państwu. Tak, jak wierzę w pozytywne wyniki Państwa egzaminów, tak samo liczę na Państwa wrodzoną ciekawość świata i nabytą już wiedzę. Oczywiście zadanie wakacyjnie będzie liczone do zaliczenia ćwiczeń z przedmiotu. Trzymam kciuki za egzaminy i wspaniałe wakacje.

 

 

Czerwiński Mateusz

Dyżur dr. hab. D. Wacinkiewicza

Dyżur dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowany na dzień 06.07.2017 r. w godz. 12.00-13.00  odbędzie się tego samego dnia (06.07.2017) w godz. 16.00-17.00.

Ogłoszenie dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W związku z wyjazdem dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US JEDYNE konsultacje i dyżur w lipcu br. odbędą się w dniu 13 lipca br. o godz. 10.00 i 11.00.

 

Ogłoszenie dra T. Radkiewicza

Na konsultacje i dyżur dydaktyczny w dniu 6 lipca 2017 zapraszam na godzinę 16.30 pok 406.

 

Dr T. Radkiewicz

Dyżur i konsultacje dr M. Michalak

 

Z powodu choroby dyżur i konsultacje dr M. Michalak w dniu 6.07.2017 r. zostają odwołane.

Wymagania formalne przed obroną - SSEP I st.

Poniżej do pobrania dla studentów studiów I stopnia kierunku Ekonomiczno-Prawnego znajdują się wymagania formalne związane z procedurami i dokumentacją przed obroną pracy dyplomowej. 


Wymagania formalne przed obroną - SSEP I st.

III r. - Oświadczenia dla Akademickiego Biura Karier

W związku z licznymi pytaniami dotyczącymi oświadczeń o monitorowaniu karier absolwentów dla Akademickiego Biura Karier, informujemy:

1. Oświadczenia od bieżącego roku akademickiego wypełniane są w formie elektronicznej, za pośrednictwem systemu eDziekanat. Stosowny formularz znajduje się w sekcji "Wnioski i oświadczenia", w dolnej części menu (patrz grafika).

2. Ankietę po wypełnieniu należy wydrukować (po zapisaniu danych w górnej części ankiety pojawia się ikona - patrz grafika), podpisać i złożyć we właściwym Dziekanacie. 

3. Ankieta zostaje odblokowana do edycji PO ROZLICZENIU OSTATNIEGO SEMESTRU, tj. po złożeniu w Dziekanacie indeksu z kompletem wymaganych wpisów!

Ogłoszenie dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W związku z wyjazdem służbowym dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US w dniu 29 czerwca br. konsultacje i dyżur odbędą się odpowiednio o godz. 10 i 11 w dniu 30 czerwca br.

 

dr hab. Kinga Flaga-Gieruszyńska prof. US

Konsultacje dydaktyczne mgr Dominiki Bonieckiej w czasie sesji egzaminacyjnej

Konsultacje dydaktyczne mgr Dominiki Bonieckiej w czasie sesji egzaminacyjnej

 

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że w czasie sesji egzaminacyjnej moje konsultacje dydaktyczne będą odbywały się w czwartki w godzinach 11:00-12:00.

 

Z wyrazami szacunku,

mgr Dominika Boniecka

Dyżur i konsultacje dr M. Michalak

Z powodu choroby dyżur i konsultacje dr M. Michalak w dniu 29.06.2017 r. zostają odwołane.

 

dr M. Michalak

 

Przeniesiony dyżur dydaktyczny i konsultacje z 29 czerwca 2017 r., dr Wojciech Bożek

Przeniesiony dyżur dydaktyczny i konsultacje z 29 czerwca 2017 r., dr Wojciech Bożek

 

Konsultacje oraz dyżur dydaktyczny z 29 czerwca 2017 r. dra Wojciecha Bożka są przeniesione na 28 czerwca 2017 r., godz. 10.00-12.00, pok. 333.

dyżur i konsultacje dra Przemysława Katnera i dr Izabeli Mycko-Katner

Dyżur i konsultacje dra Przemysława Katnera i dr Izabeli Mycko-Katner

 

Z uwagi na wyjazd służbowy, dyżur i konsultacje dra Przemysława Katnera i dr Izabeli Mycko-Katner w dniu 29 czerwca 2017 r. zostają odwołane.

dr Przemysław Katner

dr Izabela Mycko-Katner

Zmiana terminu konsultacji dydaktycznych dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego

Zmiana terminu konsultacji dydaktycznych dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego

 

Konsultacje dydaktyczne dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego będą się odbywały w czwartki, godz. 13.00-14.00.

Konsultacje i dyżur dydaktyczny - dr T. Radkiewicz

Na konsultacje i dyżur dydaktyczny w dniu 29 czerwca 2017 r. zapraszam na godzinę 16.30 pok 406. 

Dr T. Radkiewicz

Zmiana godziny konsultacji mgr Dominiki Bonieckiej w dniu 23 czerwca br.

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że w dniu 23 czerwca 2017 r. mój dyżur odbędzie się w godzinach od 11:00-12:00. 

Z wyrazami szacunku,

mgr Dominika Boniecka

Konsultacje i dyżur dydaktyczny - dr T. Radkiewicz

Ze względu zajęcia dydaktyczne prowadzone zamiennie, na konsultacje i dyżur dydaktyczny zapraszam w tym tygodniu na dzień 23 czerwca 2017 na godzinę 16.30 pok. 406. 

Dr T. Radkiewicz

Dyżur i konsultacje dra P. Kledzika

Dyżur i konsultacje dra Przemysława Kledzika odbędą się 23 czerwca br. (piątek) o godz. 13.30-15.00.

I r. - Wyniki wyborów specjalności

W wyniku zapisów elektronicznych na specjalności w roku akademickim 2017/2018 utworzona została jedynie specjalność sektor prywatny. W związku z tym wszyscy studenci obecnego I roku, którzy wybrali inną specjalność, bądź nie wzięli udziału w zapisach elektronicznych, zostaną przypisani administracyjne do ww. specjalności.

Dr A. Klich - ogłoszenie

Szanowni Państwo, 
 
Z uwagi na to, że zgodnie z organizacją roku akademickiego w najbliższy czwartek (tj. 22.06) odbywają się zajęcia wtorkowe, konsultacje dyżur dydaktyczny dr A. Klich nie odbędą się. Dodatkowe konsultacje odbędą się w dniu 20 czerwca (wtorek) w godzinach 14:00-15:00 w pok. 407.

Termin zaliczenia przedmiotu Prawo finansowe, dr Wojciech Bożek

Termin zaliczenia przedmiotu Prawo finansowe, dr Wojciech Bożek

 

Ostateczny termin zaliczenia przedmiotu Prawo finansowe u dra Wojciecha Bożka wyznaczono na 23 czerwca 2017 r., godz. 12.00, pok. 333.

Egzamin przedterminowy z dr M. Michalak

Egzamin przedterminowy z dr M. Michalak

Egzamin przedterminowy z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak odbędzie się w dniu 22 czerwca 2017 r., godz. 10.00, sala 330.

Konsultacje i dyżur dr Marty Jasińskiej w dniu 23 czerwca 2017r.

Konsultacje i dyżur dr Marty Jasińskiej z dnia 23 czerwca 2017 zostają przełożone na dzień 21 czerwca 2017r. na godzinę 9.30 do godziny 11.30

II rok - Ekonomiczno-prawny studia stacjonarne I stopnia - ogłoszenie

II rok - Ekonomiczno-prawny studia stacjonarne I stopnia

Zmiana sali wykładowej w dniu 23 czerwca br.

 

W dniu 23 czerwca br. wykład z Prawa ubezpieczeń gospodarczych odbędzie się w sali 217, ul. Narutowicza 17a. 

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,74 MB (+3,743) - time