Obowiązek dostarczenia publikacji do wgląduSzanowni Doktoranci,
w związku z zarządzeniem nr 23/2013/2014 Dziekana Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego z dnia 30 stycznia 2014 r. w sprawie obowiązku rejestracji publikacji pracowników i doktorantów, uprzejmie proszę o dostarczenie do wglądu Państwa publikacji za lata studiów doktoranckich.
Proszę o dostarczenie publikacji w terminie do końca sesji poprawkowej roku akademickiego 2014/2015.
Publikacje można dostarczyć w dogodnej dla Państwa formie: oryginału albo kserokopii publikacji.
W przypadku dostarczenia kserokopii proszę o następujące strony: stronę tytułową, stronę potytułową, spis treści, pierwszą oraz ostatnią stronę publikacji.
Oryginały publikacji albo kserokopie proszę złożyć w pok. 307 albo Sekretariacie Dziekana (pok. 116) w budynku przy ul. Narutowicza 17 a.
Kserokopie można zostawić także na moje nazwisko w portierni w budynku przy ul. Narutowicza 17a, ewentualnie zeskanowane strony można przesłać pocztą na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
II r. - egzamin z Wykładni prawaEgzamin z Wykładni prawa u Pana prof. Macieja Zielińskiego odbędzie się 20 czerwca br. o godzinie 9.00 w sali 101. II r. - Wyniki zapisów na przedmiot specjalizacyjnyUprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na przedmiot specjalizacyjny, w roku 2015/2016 będzie realizowany wykład Zagadnienia prawa publicznego, prowadzony przez Pana prof. zw. dra hab. Zbigniewa Ofiarskiego oraz Panią dr hab. prof. US Małgorzatę Ofiarską. II r. - Zmiana kolejności wykładów w dniu 13 czerwca 2015 r.W dniu 13 czerwca br. nastąpi zmiana kolejności wykładów: o godzinie 8.00 odbędzie się wykład z Prawa autorskiego w pracy naukowej z Panią dr hab. Dorotą Sokołowską (potrwa do godz. 12.00), a o godzinie 14.00 odbędzie się wykład z Wykładni prawa z Panem prof. zw. dr hab. Maciejem Zielińskim.
Seminaria doktoranckie dla doktorantów II roku rozpoczną się w tym dniu wyjątkowo o godzinie 12.00. Seminarium doktoranckie prof. dr hab. Janusza Sługockiego w dniu 13 czerwca 2015 r.W dniu 13 czerwca 2015 r. seminarium doktoranckie z prof. dr hab. Januszem Sługockim zostaje odwołane. III r. - Zaliczenie z przedmiotu Prawo publiczne IDnia 13 czerwca b.r. (sobota) odbędzie się zaliczenie z przedmiotu Prawo publiczne I (godz. 14.00, sala nr 219 w budynku przy G. Narutowicza 17a).
II r. - Zapisy na przedmiot specjalizacyjny do wyboruW dniu 13 czerwca 2015 r. odbędą się zapisy na przedmiot specjalizacyjny do wyboru, realizowany w roku akademickim 2015/2016 w semestrze letnim.
Doktoranci dokonują wyboru jednego wykładu spośród dwóch niżej wymienionych:
1) Zagadnienia prawa prywatnego – dr hab. Zbigniew Kuniewicz, prof. US 2) Zagadnienia prawa publicznego – prof. zw. dr hab. Zbigniew Ofiarski, dr hab. Małgorzata Ofiarska, prof. US
Zapisy odbędą w tradycyjnej formie zapisów papierowych, o godz. 14.00, tuż przed wykładem Pani dr hab. Doroty Sokołowskiej z Prawa autorskiego (sala 101).
Osoby, które nie będą mogły wziąć udziału w zapisach o wskazanej godzinie, mogą to zrobić w Dziekanacie (pok. 309B) w trakcie dyżuru w dniu 13 czerwca w godzinach od 10.00 do 14.00.
Uruchomiony zostanie jeden wykład, wybrany przez większość doktorantów.
Sylabusy:
Zmiana terminu seminarium doktoranckiego u Prof. dr hab. Janusza SługockiegoNajbliższe seminarium doktoranckie u Prof. dr hab. Janusza Sługockiego odbędzie się dnia 23 maja 2015 o godz. 09.00 sala 117 Dziekanat Niestacjonarnych Studiów III Stopnia - informacjaUprzejmie informuję, że w tym tygodniu Dziekanat Niestacjonarnych Studiów III Stopnia będzie czynny wyjątkowo: w czwartek (7 maja) w godzinach od 8.00 do 11.00 oraz w piątek (8 maja) w godzinach od 9.00 do 14.00.
We wtorek 5 maja br. Dziekanat będzie nieczynny. Wybory do Rady Wydziału Wydziału Prawa i Administracji USOBWIESZCZENIE WYBORCZE
Uczelniana Rada Samorządu Doktorantów Uniwersytetu Szczecińskiego ogłasza wybory do Rady Wydziału Wydziału Prawa i Administracji US.
Wybory zarządza się w dniu 18 kwietnia 2015r. W budynku Wydziału Prawa i Administracji przy ul. Narutowicza 17A sala nr 219 w godzinach 11.30 -12.30.
W przypadku nie osiągnięcia wymaganej frekwencji, II tura wyborów odbędzie się tego samego dnia w godz. 12:45 – 13:30.
Kandydatury na członków Rady Wydziału należy zgłaszać najpóźniej na 7 dni przed wyznaczonym terminem głosowania, tj. do godziny 23:59 do dnia 10 kwietnia 2015 roku. Zgłoszenie kandydatury będzie następowało poprzez drogę elektroniczną (e-mail). W zgłoszeniu proszę podać dane osobowe kandydata (imię, nazwisko, kierunek, rok studiów oraz adres e-mail). Przyjęcie kandydatury nastąpi poprzez otrzymanie potwierdzenia zwrotnego od Komisji Rewizyjnej URSD. Zgłoszenie kandydatur należy wysłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wyciąg z Ordynacji Wyborczej. §16. 1. Wybory są równe, odbywają się w głosowaniu tajnym. Wyborcy biorą w nich udział osobiście na podstawie ważnej legitymacji doktoranckiej. 2. Każdy głosujący może oddać ważny głos, na co najmniej jednego kandydata, a maksymalnie tylu kandydatów, ile mandatów ma być obsadzonych w wyniku danych wyborów. 3. Za wybranych uważa się kandydatów, którzy zdobyli największą liczbę ważnie oddanych głosów. 4. W przypadku uzyskania przez kandydatów jednakowej liczby głosów Przewodniczący Komisji Rewizyjnej URSD zarządza przeprowadzenie drugiej tury głosowania między tymi kandydatami. Wybory do Wydziałowej Rady Samorządu Doktorantów Wydziału Prawa i Administracji USOBWIESZCZENIE WYBORCZE
Uczelniana Rada Samorządu Doktorantów Uniwersytetu Szczecińskiego ogłasza wybory do Wydziałowej Rady Samorządu Doktorantów Wydziału Prawa i Administracji US.
Wybory zarządza się w dniu 18 kwietnia 2015r. W budynku Wydziału Prawa i Administracji przy ul. Narutowicza 17A sala nr 219 w godzinach 11.30 -12.30.
W przypadku nie osiągnięcia wymaganej frekwencji, II tura wyborów odbędzie się tego samego dnia w godz. 12:45 – 13:30.
Kandydatury na członków Wydziałowej Rady Samorządu Doktorantów należy zgłaszać najpóźniej na 7 dni przed wyznaczonym terminem głosowania, tj. do godziny 23:59 do dnia 10 kwietnia 2015 roku. Zgłoszenie kandydatury będzie następowało poprzez drogę elektroniczną (e-mail). W zgłoszeniu proszę podać dane osobowe kandydata (imię, nazwisko, kierunek, rok studiów oraz adres e-mail). Przyjęcie kandydatury nastąpi poprzez otrzymanie potwierdzenia zwrotnego od Komisji Rewizyjnej URSD.
Zgłoszenie kandydatur należy wysłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wyciąg z Ordynacji Wyborczej. §16. 1. Wybory są równe, odbywają się w głosowaniu tajnym. Wyborcy biorą w nich udział osobiście na podstawie ważnej legitymacji doktoranckiej. 2. Każdy głosujący może oddać ważny głos, na co najmniej jednego kandydata, a maksymalnie tylu kandydatów, ile mandatów ma być obsadzonych w wyniku danych wyborów. 3. Za wybranych uważa się kandydatów, którzy zdobyli największą liczbę ważnie oddanych głosów. 4. W przypadku uzyskania przez kandydatów jednakowej liczby głosów Przewodniczący Komisji Rewizyjnej URSD zarządza przeprowadzenie drugiej tury głosowania między tymi kandydatami. IV r. - Zaliczenie zajęć praktycznychUprzejmie przypominamy, że zgodnie z planem studiów doktorant ma obowiązek zaliczenia na IV roku 15 godzin zajęć praktycznych, polegających na uczestniczeniu w prowadzeniu zajęć dydaktycznych wskazanych przez promotora.
III r - Zaliczenie zajęć praktycznychUprzejmie przypominamy, że zgodnie z planem studiów doktorant ma obowiązek zaliczenia na III roku od 25 do 75 godzin zajęć praktycznych (maksymalnie 100 godzin i 11 punktów ECTS w ciągu III i IV roku studiów).
Deklaracje dotyczące ilości rat w opłacie czesnego w semestrze letnim 2014/2015Oświadczenie dotyczące ilości rat w opłacie czesnego w semestrze letnim 2014/2015 należy składać do dnia 27 lutego 2015r. w Sekcji Organizacyjno-Finansowej (pok. 4) lub wysłać pocztą. Oświadczenia złożone po terminie oraz wysłane pocztą elektroniczną bądź faksem nie będą akceptowane. Zmiana terminu dyżuru dziekanatu niestacjonarnych studiów doktoranckichUprzejmie informuję, że dziekanat niestacjonarnych studiów doktoranckich w piątek 12 grudnia br. będzie nieczynny. Dyżur został przeniesiony na środę 17 grudnia br. Uwaga Doktoranci – uczestnicy seminarium Pani dr hab. prof. US Kingi Flagi-GieruszyńskiejUprzejmie informuję, że na najbliższym zjeździe - w sobotę 22 listopada 2014 r. - seminarium doktoranckie zostało przeniesione na godzinę 14.15. Obsługa słuchaczy studiów III stopniaSzanowni Państwo,
Stypendia dla doktorantówSzanowni Doktoranci, w roku akademickim 2014/2015 składanie wniosków o stypendia z Funduszu Pomocy Materialnej: Wnioski o stypendium dla najlepszych doktorantów należy składać w Sekcji ds. Stypendiów i Sprawozdawczości Al. Wojska Polskiego 65, I p. pok. 5, w godz. 8.00- 14.00 Wnioski o stypendium: · socjalne · specjalne · zapomogę w Sekcji Organizacyjno-Finansowej, pok.4.
Godziny przyjmowania: Wtorek-Piątek 10.00 – 14.00 Doktoranci studiów niestacjonarnych:
Soboty zjazdowe 9.00 – 13.00
Dodatkowy termin egzaminu u prof. J. CiapałyOsoby, które nie przystąpiły do egzaminu z przedmiotu: System prawa Unii Europejskiej u Pana dra hab. prof. US Jerzego Ciapały, mogą go zdawać w czwartek 9 października 2014 r. o godzinie 11.00 (pok. 402). Warunek zaliczenia roku - studia niestacjonarneUwaga Doktoranci! Przypominam, że zgodnie z planami studiów, warunkiem zaliczenia każdego roku na niestacjonarnych studiach trzeciego stopnia jest przedstawienie pisemnego sprawozdania z pracy naukowo-badawczej. Osoby, które nie dopełniły tego obowiązku, proszone są o niezwłoczne złożenie sprawozdań w pok. 309B. Deklaracje dot. płatności w ratach w semestrze zimowym w roku akademickim 2014/15Dnia 30.09.2014r. upływa ostateczny termin składania oświadczeń dotyczących płatności czesnego w ratach w semestrze zimowym w roku akademickim 2014/2015. Deklaracje należy składać w Sekcji Organizacyjno-Finansowej (pok. 4) osobiście lub wysłać pocztą. Deklaracje złożone faxem lub pocztą elektroniczną oraz złożone po terminie nie będą akceptowane. I i III r. - Egzaminy poprawkowe z Filozofii prawa i Metodologii nauk prawnychUwaga doktoranci I i III roku Uprzejmie informuję, że egzaminy poprawkowe z przedmiotów Filozofia prawa oraz Metodologia nauk prawnych u Pana dr. hab. Stanisława Czepity, prof. US odbędą się w sobotę 20 września br. o godzinie 8.30 w sali nr 121 przy ul. Narutowicza 17a. Doktoranci III rokuDotyczy egzaminu z przedmiotu: System prawa Unii Europejskiej a system prawa krajowego u Pana dra hab. prof. US Jerzego Ciapały.
Egzamin dla osób, które do tej pory do egzaminu nie przystępowały (pierwszy termin), odbędzie się 14 września 2014 r. o godzinie 10.00.
Osoby przystępujące do egzaminu zobowiązane są do przesłania opinii prawnych - listownie - do dnia 31 sierpnia 2014 r. Egzamin z przedmiotu System prawa Unii Europejskiej a system prawa krajowegoEgzamin z przedmiotu System prawa Unii Europejskiej a system prawa krajowego odbędzie się w dniu 12 lipca od godz. 9.30 - 12.00, pokój 402. Dla osób które zdecydują się zdawać egzamin we wrześniu, termin egzaminu zostanie podany pod koniec sierpnia. I i III r. - Egzaminu u prof. S. CzepityI rok - Metodologia nauk prawnych, Filozofia prawa,
Seminarium doktoranckie prof. K. Flagi-GieruszyńskiejW związku z wyjazdem służbowym w dniu 24 maja br. seminarium doktoranckie nie odbędzie się w zaplanowanych godzinach. Zainteresowanych doktorantów zapraszam w ten sam dzień o godz. 18.00 prof. K. Flaga-Gieruszyńska Stypendia doktoranckie Marszałka Województwa Lubuskiego
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza nabór do naboru wniosków o przyznanie stypendium doktoranckiego w ramach realizacji projektu systemowego pt. Stypendia naukowe dla doktorantów kształcących się na kierunkach uznanych za szczególnie istotne z punktu widzenia rozwoju Województwa Lubuskiego" z Poddziałania 8.2.2 PO KL.
IV r - Odwołane seminarium prof. D. TarnowskiejSeminarium doktoranckie prof. D. Tarnowskiej w dniu 8 marca zostało odwołane. Zmiana terminów wystąpień na zaj. z Wykładni prawaNa prośbę doktorantów zostały zmienione terminy wystąpień na zajęciach z Wykładni prawa:
|
0,000 seconds (+0,000); 3,84 MB (+3,836) - time