Ogłoszenia: Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne

Seminarium magisterskie prof. D. Kopycińskiej

Seminarium magisterskie z   prof. zw. dr hab. Danutą Kopycińską będzie rozpoczynać się o godz. 9.00

Zajęcia i konsultacje dra hab. T. Wiśniewskiego, prof. US

Zajęcia i konsultacje dra hab. T. Wiśniewskiego, prof. US w dniu 2.10.2017 r., z powodu wyjazdu służbowego, zostają odwołane. Termin odrobienia zajęć zostanie podany w kolejnym ogłoszeniu.

Dyżur i konsultacje dr Izabeli Mycko-Katner (2)

Z uwagi na wyjazd służbowy, dyżur i konsultacje dr Izabeli Mycko-Katner w dniu 28 września 2017 r. zostają odwołane

Dyżur i konsultacje dra Przemysława Katnera (2)

Z uwagi na wyjazd służbowy, dyżur i konsultacje dra Przemysława Katnera w dniu 28 września 2017 r. zostają odwołane.

Konsultacje i dyżur prof. K. Flagi-Gieruszyńskiej

W związku z posiedzeniem Senatu Uczelni w dniu 28 września br. (czwartek) konsultacje i dyżur dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US odbędą się w dniu 26 września br. (wtorek) o godz. 12.00.

Konsultacje dydaktyczne i dyżur dr Magdaleny Michalak

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur i konsultacje dydaktyczne dr
Magdaleny Michalak w dniu 21 września nie odbędą się. Zostaną one
odpracowane w dniu 28 września w godzinach 8.00-10.00.

Zmiana terminu dyżuru dr hab. Daniela Wacinkiewicza

Dyżur  dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowany na dzień 21.09.2017  w godz. 12.00-13.00  odbędzie się 28.09.2017 w godz. 15.00-16.00

konsultacje i dyżur dr A. Klich

Szanowni Państwo,
Z powodu wyjazdu służbowego, w dniu 21 września br. konsultacje i dyżur dydaktyczny dr A. Klich nie odbędą się. Konsultacje i dyżur dydaktyczny zostały przeniesione na dzień 25 września br. (Poniedziałek) i odbędą się w godz. 11:30-13:30.

Zmiana terminu dyżuru i konsultacji dra Wojciecha Bożka

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur i konsultacje dra Wojciecha Bożka z dnia 28 września 2017 r. zostają przełożone na dzień 22 września 2017 r., godz. 9.00-11.00.

Zaliczenia i wpisy z zajęć prowadzonych przez dr M. Kowalewską-Łukuć

 

Szanowni Państwo,

 osoby, które jeszcze nie uzyskały zaliczenia lub wpisu z prowadzonych przeze mnie zajęć w roku akademickim 2016/2017 uprzejmie zapraszam na swój dyżur w dniu 21 września 2017 r. (czwartek), w godzinach 12.00-13.00, pokój 304 B.

 Z wyrazami szacunku,

 Magdalena Kowalewska-Łukuć

 

Zmiana terminu dyżuru i konsultacji prof. Z. Ofiarskiego

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur i konsultacje prof. dra hab. Zbigniewa Ofiarskiego z dnia 21 września 2017 r. zostają przełożone na dzień 26 września 2017 r. godz. 11.00-13.00.

Dyżur i konsultacje mgr M. Wysockiej

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur i konsultacje mgr Marii Wysockiej z dnia 21 września 2017 r. zostają przełożone na dzień 19 września 2017 r. godz. 13.30 – 15.30.

Dyżur i Konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak z dnia 21 września 2017 r. zostają przełożone na dzień 19 września 2017 r. godz. 9:00 – 11:00.

Przełożone dyżur i konsultacje dr K. Dadańskiej

Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Dadańskiej zaplanowane na dzień 14.09.2017 r. w godz. 12.00-14.00 zostały przełozone na dzień 13.09.2017 r. na godz. 12.00-14.00.

Przełożone dyżur i konsultacje dr A. Klich

 
Konsultacje i dyżur dydaktyczny dr A. Klich w dniu dzisiejszym nie odbędą się z powodu wyjazdu służbowego. Konsultacje i dyżur dydaktyczny odbędą się w poniedziałek w godzinach 10:30-12:30 w s. 307.
 

Zmiana terminu dyżuru dra hab. Daniela Wacinkiewicza

Dyżur dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowany na dzień 14.09.2017 w godz. 12.00-13.00 odbędzie się 28.09.2017 w godz. 16.00-17.00

Dyżury i konsultacje dydaktyczne mgr D. Bonieckiej

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, iż w okresie sesji poprawkowej dyżury i konsultacje dydaktyczne planowo mające się odbyć 14 września 2017 roku oraz 21 września 2017 roku odbędą się odpowiednio w dniach 19 września 2017 roku oraz 21 września 2017 roku w następujących godzinach: konsultacje dydaktyczne 10:30 – 11:30, dyżur 11:30-12:30.

Z wyrazami szacunku,

mgr Dominika Boniecka

 

Zmiana godzin konsultacji i dyżuru Dra Tomasza Radkiewicza

Zmiana godzin konsultacji i dyżuru Dra Tomasza Radkiewicza z dnia 14 września 2017 r. godz. 11.00 i 12.00 na dzień 

18 września 2017 r. godz. 15.00 i 16.00.

Dyżur i konsultacje dydaktyczne dr Magdaleny Michalak (2)

Z powodu urlopu dyżur i konsultacje dydaktyczne dr Magdaleny Michalak w dniu 14 września nie odbędą się. Zostaną one odpracowane w dniu 28 września w godzinach 10.00-12.00.

Wirtualna Biblioteka Nauki

Szanowni Państwo,

 

Wirtualna Biblioteka Nauki jest dostępna na stronie:

 

https://wbn.icm.edu.pl/

 

Dostęp ze wszystkich komputerów pracujących wewnątrz sieci uczelnianej Uniwersytetu Szczecińskiego (w tym WPiA US).

Dyżury dydaktyczne i konsultacje dr hab. prof. US Krystyny Nizioł we wrześniu

Ze względu na urlop wypoczynkowy pierwszy dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. prof. US Krystyny Nizioł odbędą się w dniu 14 września br. (czwartek) w godz. 11.00-13.00. Kolejne dyżury dydaktyczne i konsultacje odbędą się zgodnie z harmonogramem (tj. w czwartki – 21 i 28 września br., godz. 11.00-13.00).

Konsultacje i dyżury dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W związku z wyjazdami służbowymi najbliższe konsultacje i dyżury dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US odbędą się:
 
5 września godz. 11.00-13.00,
 
12 września godz. 10.00-11.00,
 
19 września godz. 10.00-11.00.

Obsługa studentów w dniach od 31 lipca do 4 sierpnia br.

Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, że w dniach od 31 lipca do 4 sierpnia br. obsługa studentów na kierunku Ekonomiczno-prawnym będzie się odbywała w pokoju nr 11 (dziekanat stacjonarnych studiów prawniczych), tel. 444 28 54, ul. Narutowicza 17a.   

Wpisy u dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

Wpisy u dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US odbędą się w dniu 13 lipca br. o godz. 10.00.

Oglądanie prac z egzaminu: Orzecznictwo sądów polskich i TS UE w sprawach gospodarczych

Prace z egzaminu z przedmiotu: Orzecznictwo sądów polskich i TS UE w sprawach gospodarczych, można zobaczyć w następujących terminach:

 

I termin – 13 lipca (czwartek) w godzinach od 12:00 – 13:00 pok. 310,

 

II termin  – 20 lipca ( czwartek) w godzinach od 12:00 – 13:00 pok. 310.

 

Mgr A. Mylokosta

Ogłoszenie dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W związku z wyjazdem dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US JEDYNE konsultacje i dyżur w lipcu br. odbędą się w dniu 13 lipca br. o godz. 10.00 i 11.00.

 

Ogłoszenie dra T. Radkiewicza

Na konsultacje i dyżur dydaktyczny w dniu 6 lipca 2017 zapraszam na godzinę 16.30 pok 406.

 

Dr T. Radkiewicz

Dyżur i konsultacje dr M. Michalak

 

Z powodu choroby dyżur i konsultacje dr M. Michalak w dniu 6.07.2017 r. zostają odwołane.

Zmiana terminu dyżuru i konsultacji mgr Anny Mylokosty

Dyżur i konsultacje mgr Anny Mylokosty planowane na 29.06.2017 r., odbędą się dnia 30.06.2017 r. w godzinach 10.00-11.00 (dyżur) oraz 11.00-12.00 (konsultacje).

Ogłoszenie dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W związku z wyjazdem służbowym dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US w dniu 29 czerwca br. konsultacje i dyżur odbędą się odpowiednio o godz. 10 i 11 w dniu 30 czerwca br.

 

dr hab. Kinga Flaga-Gieruszyńska prof. US

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,57 MB (+3,566) - time