Ogłoszenia: Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne

Konsultacje dydaktyczne, dyżur oraz seminarium magisterskie - dr hab. Katarzyna Święch-Kujawska prof. US

Szanowni Państwo,

 

Uprzejmie informuję, że konsultacje dydaktyczne, dyżur oraz seminarium magisterskie w dniu 09.03.2017 nie odbędą  się.

 

Katarzyna Święch- Kujawska

Dyżur dr Agnieszki Choduń

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że od 2 marca 2016 r. dyżury czwartkowe będę odbywać w pok. 202  (al. Piastów 40b).

 

Agnieszka Choduń

Konsultacje dra Łukasza Dubińskiego w semestrze letnim

Konsultacje dra Łukasza Dubińskiego w semestrze letnim będą się odbywały w godz. 11.00-12.00.

I r. - Pokazywanie prac z zaliczenia poprawkowego z Wykładni prawa

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że swoją pracę zaliczeniową będzie można zobaczyć w każdy czwartek w godz. 12:00-13:00 w pok. 202 (al. Piastów 40b).

 

Z poważaniem Agnieszka Choduń

Przełożenie dyżuru i konsultacji dr. hab. D. Wacinkiewicza

Dyżur i konsultacje dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowane na dzień 02.03.2017 odbędą się w następujących dniach i godzinach: konsultacje 01.03.2017 w godz. 16.00-17.00 (s. 315); dyżur 02.03.2017 w godz. 16.00-17.00 (s. 315).

I r. - Lektoraty z języka obcego

Lektoraty z języka obcego rozpoczną się 3 marca 2017r. (piątek) w siedzibie Akademickiego Centrum Kształcenia Językowego przy ul. Wawrzyniaka 15 w następujących godzinach:

 

- język niemiecki – mgr Maria Kałuża – godz. 10.00-11.30 sala 205

- język anielski – mgr Martina Grabowska

 

Grupa I (A - O) godz. 8.00-9.30 sala 9

Grupa II (P - Z) godz. 9.35-11.05 sala 9 

Konsultacje dydaktyczne dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego

W semestrze letnim konsultacje dydaktyczne dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego odbywać się będą w środy 13.15-14.15, p. 313 – dla wszystkich studentów, oraz w piątki zjazdowe 14.15-15.15, p. 313 - dla studentów niestacjonarnych.

Odwołane konsultacje, dyżur i seminarium prof. P. Policastro

W dniu 24 lutego br. konsultacje, dyżur i seminarium prof. Pasquale Policastro nie odbędą się. Zostaną odrobione w dniu 1 marca br. w tych samych godzinach.

Odwołane dyżur i konsultacje dr Izabeli Mycko-Katner

Ze względu na urlop dyżur oraz konsultacje w dniu 23 lutego 2017 r. dr Izabeli Mycko-Katner zostają odwołane.

Odwołane dyżur i konsultacje dra P. Katnera

Ze względu na urlop dyżur oraz konsultacje w dniu 23 lutego 2017 r. dr. Przemysława Katnera zostają odwołane.

Przełozone dyżur i konsultacje dra K. Burdziaka

Dyżur i konsultacje dra Konrada Burdziaka z dnia 23 lutego 2017 r. zostają przeniesione na dzień 22 lutego 2017 r. i odbędą się w godzinach 11.00-12.00 – konsultacje, 12.00-13.00 – dyżur.

Przełożone konsultacje dydaktyczne dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego

Konsultacje dydaktyczne dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego z 22.2.2017 r. zostają przeniesione na 23.2.2017 r., godz. 13.00-14.00.

Przeniesione dyżur i konsutacje prof. K. Flagi-Gieruszyńskiej

W związku z wyjazdem służbowym dyżur i konsultacje dydaktyczne dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US zostają przeniesione z dnia 24 lutego br. na 22 lutego br. godz. 11.00-13.00.

 

Dyżur prodziekański dr Beaty Kanarek

Począwszy od 1 marca 2017 r. dyżur prodziekański dr Beaty Kanarek odbywać się będzie w środy godz. 8.30 - 9.30

Przełożony dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. prof. US Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego dr hab. prof. US Krystyny Nizioł dyżur dydaktyczny i konsultacje w dniu 23.02.2017 r.  (czwartek)  nie odbędą się. Zostają one przełożone na dzień 21.02.2017 r. (wtorek ): dyżur dydaktyczny, g. 11.00-12.00,  konsultacje,  g.  12.00-13.00.

Zaliczenia poprawkowe

Dziekanat informuje, że na stronie Wydziału w zakładce sesja egzaminacyjna - w sesji poprawkowej - są dostępne terminy poprawkowych zaliczeń z przedmiotów, które kończą się zaliczeniem z oceną. Harmonogram ten dostępny będzie również w gablotach przy dziekanacie.

I r. - Zaliczenie poprawkowe z Wykładni prawa

Zaliczenie poprawkowe z przedmiotu Wykładnia prawa odbędzie się 23 lutego 2017 r. (czwartek) o godz. 11.00 w sali 222 (ul. Narutowicza 17A).

Dyżur dydaktyczny Karoliny Gmerek w dniu 09.02.2017 r.

Szanowni Studenci,

 

informuję, że konsultacje oraz dyżur dydaktyczny w dniu 9 lutego br. nie odbędą się, zostaną odrobione w dniu 23 lutego br. w godz. od 10.00 do 12.00.

 

Z poważaniem

Karolina Gmerek

Przełożony dyżur prodziekański dr Beaty Kanarek

W związku z koniecznością udziału w posiedzeniu Senackie Komisji ds. Kształcenia, dyżur prodziekański w dniu 13 lutego odbędzie się w godzinach 12-13.

Konsultacje dydaktyczne dr Marka Tkaczuka w dniu 3 lutego 2017 r.

Konsultacje dydaktyczne dr Marka Tkaczuka w dniu 3 lutego br. odbędą się w godz. 14:45 - 15:45.

Dyżur dydaktyczny dr Mikołaja Rylskiego w dniu 2 lutego 2017 r.

Dyżur dydaktyczny dr Mikołaja Rylskiego w dniu 2 lutego br. odbędzie się w godz. 13:00 - 14:00.

Konsultacje i dyżur dra Łukasza Dubińskiego

Dnia 02.02.2017 r. konsultacje i dyżur dra Łukasza Dubińskiego są odwołane z powodu choroby.

Konsultacje dydaktyczne dra Konrada Burdziaka

Konsultacje dydaktyczne dra Konrada Burdziaka w lutym, odbywać się będą w czwartki w godz. 11.00-12.00.

Dyżur i kolokwium u dr M. Michalak

Z powodu choroby dyżur oraz poprawa kolokwium u dr M. Michalak w dniu 2.02.2017 r. zostają odwołane. Kolokwium odbędzie się w dniu 8.02.2017 o godzinie 16.00.

Konsultacje prof. US dr hab. Jerzego Ciapały w miesiącu lutym

Konsultacje prof. US dr hab. Jerzego Ciapały w miesiącu lutym będą się odbywały w następujących terminach:



- 9 lutego, godz. 13.00-16.00
- 16 lutego, godz. 11.30-13.30
- 23 lutego, godz. 11.30-13.30 

Konsultacje i dyżury dra Łukasza Dubińskiego w trakcie sesji egzaminacyjnej

Konsultacje i dyżury dra Łukasza Dubińskiego w trakcie sesji egzaminacyjnej:

 

Dyżury – czwartki 12.00-13.00

Konsultacje – czwartki 11.00 – 12.00

Konsultacje dra Łukasza Dubińskiego

Konsultacje dra Łukasz Dubińskiego w tym tygodniu odbędą się w piątek (27.01.2017 r.) w godz. 13.00-14.00.

Poprawkowe Szkolenie z bezpieczeństwa i higieny pracy studentów I roku studiów

Poprawkowe Szkolenie z bezpieczeństwa i higieny pracy studentów i doktorantów I roku studiów realizowane będzie w terminie od 14 lutego 2017 r. (od godz. 12.00) do 22 lutego 2017r. (do godz. 12.00).

 

Dostęp do szkolenia elerningowego odbywa się z indywidualnego konta studenta i doktoranta w edziekanacie, zakładka szkolenie bhp.

 

W przypadku braku dostępu do szkolenia elerningowego należy przesłać maila kontaktowego na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z opisem problemu oraz podaniem imienia, nazwiska, nr albumu, wydziału i kierunku studiów.

 

Dodatkowe informacje dotyczące szkolenia bhp znajdują sie stronie internetowej http://www.uce.usz.edu.pl/szkolenia-bhp-dla-studentow-us

I r. - Zaliczenie z Prawa własności intelektualnej

Zaliczenie z Prawa własności intelektualnej z dr hab. Dorotą Sokołowską, prof. US odbędzie się 27.01.2017r. (piątek) o godz. 12.00 w s. 217 ul. Narutowicza 17A. Wpisy do indeksów będą udzielane 6.02.2017r. (poniedziałek) godz. 12.00 pok. 204 przy ul. Narutowicza 17A.

 

Zaliczenie poprawkowe odbędzie się 24.02.2017r. (piątek) godz. 11.00 w s. 201 ul. Narutowicza 17A.

I r. - Pokazywanie prac zaliczeniowych z wykładni prawa

Szanowni Studenci, uprzejmie informuję, że swoją pracę zaliczeniową można zobaczyć w każdą środę w godz. 17:30-18:30 w pok. 202 (al. Piastów 40b).

 

Z poważaniem Agnieszka Choduń

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,73 MB (+3,734) - time