Ogłoszenia: Administracja II stopnia – studia stacjonarneDyżur i konsultacje dr Magdaleny MichalakDyżur dr Magdaleny Michalak w dniu 15.10.2015 r. odbędzie się w godzinach 12.30-13.30, konsultacje dydaktyczne w godzinach 13.30-14.30. I r. - Dodatkowy termin zapisów na specjalnościUprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na specjalności, w roku akademickim 2015/2016 na I roku Administracji drugiego stopnia utworzyła się jedna specjalność: Administracja samorządowa (zapisanych 30 osób). Na specjalność Administracja bezpieczeństwa publicznego zapisało się 15 osób – brakuje 5 osób do wymaganej minimalnej liczby uczestników dla uruchomienia tej specjalności. Na pozostałe specjalności zapisało się mniej niż po 10 osób.
W związku z powyższym w dniach od 12 do 14 października 2015 r. zostanie uruchomiony (poprzez e-dziekanat) dodatkowy termin zapisów na specjalności.
Studenci będą wybierać jedną spośród dwóch niżej wymienionych specjalności: 1) Administracja samorządowa 2) Administracja bezpieczeństwa publicznego.
Zapisy rozstrzygną o tym, czy: 1) utworzy się druga specjalność tj. Administracja bezpieczeństwa publicznego, 2) na Administracji samorządowej będzie jedna czy dwie grupy ćwiczeniowe.
Dodatkowe zapisy zaczynają się 12 X 2015 r. o godzinie 0.00 i kończą 14 X 2015 r. godzinie 23.59.
W zapisach w dodatkowym terminie mogą wziąć udział wyłącznie te osoby, które jeszcze nie wybrały specjalności oraz te, które zapisały się na inne specjalności niż Administracja samorządowa i Administracja bezpieczeństwa publicznego.
Studenci, którzy w pierwszym terminie dokonali już zapisu na specjalność Administracja samorządowa oraz Administracja bezpieczeństwa publicznego nie mogą brać udziału w zapisach, ani dokonywać zmiany specjalności. Zapisy tych studentów są dla nich wiążące. Seminaria magisterskie z prof. A.Monarchą-MatlakSeminaria magisterskie z prof. A.Monarcha-Matlak będą się odbywały w czwartki w godz. 8.00-9.30. Terminy konsultacji pracowników naukowo-dydaktycznych i dydaktycznych WPiA
dyżur dydaktyczny: czwartek, godz. 12.00 - 13.00
brakujące informacje oraz terminy dodatkowych konsultacji dla studentów studiów niestacjonarnych zostaną podane przed pierwszym zjazdem ćwiczeniowym Prawa I r. - wyniki zapisów do sobotniej grupy ćwiczeniowejUprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów przeprowadzonych w dniach od 1 do 4 października br. utworzyła się jedna sobotnia grupa ćwiczeniowa oraz dwie grupy odbywające ćwiczenia w tygodniu, tj. od poniedziałku do piątku. Studenci, którzy w wyznaczonym terminie zapisów nie dokonali wyboru rodzaju grupy, są zobowiązani w nieprzekraczalnym terminie do 8 października br. do złożenia deklaracji wyboru w Dziekanacie Studiów Stacjonarnych i Niestacjonarnych na kierunku Administracja.
I r. - Podział na grupy ćwiczenioweI rok I semestr 2015/2016
gr. I A - Ko gr. II Kr - Ż
gr. III sobotnia
Konsultacje prof. R. MolskiegoKonsultacje dydaktyczne odbywają się we wtorki, 13.30-14.30 oraz w piątki zjazdowe prawa, 14.00-15.00, p. 313. Dyżur i konsultacje dra Olgierda BoguckiegoW dniu 8 października dyżur oraz konsultacje dydaktyczne dra O. Boguckiego zostają odwołane. I r. - Rozkład zajęć - informacjaUWAGA! Rozkład zajęć został uzupełniony o dodatkowe informacje. Zapisy do sobotniej grupy ćwiczeniowejW dniach od 1 do 4 października 2015 r. odbędą się (poprzez e-dziekanat) zapisy do sobotniej grupy ćwiczeniowej. Sobotnia grupa ćwiczeniowa jest propozycją skierowaną do studentów, którym praca zawodowa (lub inne okoliczności) uniemożliwiają uczestnictwo w ćwiczeniach w dni robocze (od poniedziałku do piątku).
Zapisanie do grupy sobotniej oznacza, że student będzie uczestniczył w soboty w ćwiczeniach ze wszystkich przedmiotów. Nie będzie możliwości, by część ćwiczeń obywać w soboty, a część - od poniedziałku do piątku.
Warunkiem uruchomienia sobotniej grupy ćwiczeniowej jest zapisanie się do niej co najmniej 20 studentów. Jeżeli liczba chętnych będzie większa uruchomiona zostanie (proporcjonalnie do liczby zapisanych) dodatkowa grupa.
Grupa sobotnia rozpocznie zajęcia nie wcześniej niż 10 października 2015 r. Szczegółowy rozkład zajęć dla sobotniej grupy ćwiczeniowej zostanie podany 6 października 2015 r. Egzamin z prawa administracyjnegoEgzamin z prawa administracyjnego dla studentów stacjonarnych odbędzie się 6 października o godz. 12.30 sala 217 Dla studentów niestacjonarnych o godz .15.30 sala 217 I r. - Zapisy na seminaria i specjalnościW dniach od 2 do 7 października 2015 r. zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) ZAPISY NA SEMINARIA DYPLOMOWE, realizowane w roku akademickim 2015/2016 od semestru zimowego. Zapisy rozpoczną się i zakończą we wskazanych dniach o godzinie 0.00. Limit miejsc w grupie u każdego z promotorów wynosi 12 osób.
Student wybiera promotora z podanej niżej listy, wpisując w polu „preferencje promotora” odpowiednią liczbę: 1 oznacza promotora, którego student wybiera w pierwszej kolejności, liczba najwyższa – promotora wybieranego w ostatniej kolejności. Student może w ten sposób dokonać wyboru kolejności wszystkich promotorów lub tylko niektórych.
Przypisanie studenta do określonego promotora będzie wypadkową dwóch wartości: liczby podanej przez studenta w polu „preferencje promotora” oraz liczby punktów otrzymanych przez studenta w postępowaniu rekrutacyjnym.
Studenci, którzy nie dokonają wyboru promotora drogą elektroniczną w terminie zapisów, po tym terminie zostaną z urzędu zapisani do promotorów, u których będą wolne miejsca. Lista promotorów uprawnionych do prowadzenia seminarium dyplomowego w roku akademickim 2015/2016 na I roku studiów stacjonarnych drugiego stopnia na kierunku Administracja:
W tym samym terminie - w dniach od 2 do 7 października 2015 r. – uruchomione zostaną ZAPISY NA SPECJALNOŚCI. Studenci studiów stacjonarnych drugiego stopnia na kierunku Administracja wybierają jedną z siedmiu następujących specjalności: 1) Administracja bezpieczeństwa publicznego (ABP) 2) Administracja finansowa i gospodarcza (AFiG) 3) Administracja gospodarowania nieruchomościami (AGN) 4) Administracja ogólna (AO) 5) Administracja ochrony środowiska (AOŚ) 6) Administracja ochrony zdrowia (AOZ) 7) Administracja samorządowa (AS) Przedmioty na specjalnościach będą realizowane od semestru letniego w roku akademickim 2015/2016. Warunkiem uruchomienia specjalności jest wybranie jej przez co najmniej 20 studentów. Zapisy zaczynają się i kończą we wskazanych dniach o godzinie 0.00.
II r. - Pokazywanie prac z egzaminu z Zasad techniki normotwórczej i Legislacji administracyjnejSzanowni Studenci, uprzejmie informuję, że 24 września 2015 r. w godz. 11:00-12:00 będzie można obejrzeć swoją pracę egzaminacyjną.
dr Agnieszka Choduń Informacja dla opiekunów lat i studentów 1. roku studiów STACJONARNYCH licencjackich i jednolitych magisterskich1. Nauczanie języków obcych w US odbywa się zgodnie z zarządzeniem Rektora US nr 48/2013 z dnia 25 czerwca 2013 r.
2. Nauka języka obcego w ramach lektoratów w US rozpoczyna się od drugiego roku studiów i prowadzona jest od poziomu B1 Do poziomu B2 dla studiów pierwszego stopnia i od poziomu B1 do poziomu B2+ dla jednolitych studiów magisterskich.
3. Zgodnie z § 2 pkt. 4 zarządzenia, każdy nowoprzyjęty student musi przystąpić do 30 października do testu poziomującego, który określa czy student zna język (wykazany na świadectwie maturalnym) na poziomie B1.
4. Test ma jedynie charakter informacyjny; w przypadku stwierdzenia niewystarczającej (poniżej poziomu B1) znajomości języka, student ma obowiązek w trakcie pierwszego roku studiów we własnym zakresie uzupełnić brakujące umiejętności i podnieść swoje kompetencje językowe do poziomu B1.
5. Test organizowany i przeprowadzany jest przez ACKJ US, przy współpracy z prodziekanami ds. kształcenia/ds. studenckich i opiekunami lat; całościowo za jego organizację odpowiada Dyrektor ACKJ.
6. Opiekunowie roku na dniach adaptacyjnych zbierają szacunkową informację o ilości osób przystępujących do testów poziomujących z poszczególnych języków (angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, rosyjski). Prodziekani przekazują tę informację ( np. J. Ang – 55 osób, J.Niemi – 24 itp.) do ACKJ. E – mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
7. Testy w roku akademickim 2015/2016 zaplanowane są w Auli WH US przy ul. Krakowskiej 71-79 w dniach podanych poniżej. Studenci proszeni są by stawić się na 30 minut przed rozpoczęciem testu wg informacji na liście.:
8. Dyrektor ACKJ przesyła prodziekanom listy imienne studentów, którzy w danym terminie mają przystąpić do testu poziomującego; prodziekani przekazują te listy opiekunom lat, którzy są bezpośrednio odpowiedzialni za przekazanie tej informacji studentom. 9. ACKJ przesyła wyniki testu poziomującego prodziekanom, a opiekunowie lat informują studentów o jego wynikach.
Informacje znajdują się również na stronie ackj.usz.edu.pl w zakładce poziom B2 w ACKJ
Dyżur dra A. WIśniewskiegoDyżur dra Andrzeja Wiśniewskiego dnia 17 września 2015 r. (czwartek) rozpocznie się o godz. 11.00 w sali 305.
Przełożony dyżur i konsultacje dr hab. Krystyny NiziołZ powodu wyjazdu służbowego dyżur i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł w dniu 24 września 2015 r. (czwartek) zostają odwołane. Odbędą w następujących terminach: dyżur w dniu 16 września 2015 r. w godz. 11.00-12.00 (środa) oraz konsultacje w dniu 17 września 2015 r. w godz. 11.00-12.00 (czwartek).
Dyżur prof. A. BałabanaZ powodu wyjazdu służbowego dyżur prof. A. Bałabana z dnia 17 września zostaje przeniesiony na dzień 16 września (środa), godz. 11 do 12. Dyżur dr B. BaczyńskiejZ powodu wyjazdu służbowego dyżur dr B. Baczyńskiej z dnia 17 września zostaje przeniesiony na dzień 16 września (środa), godz. 12 do 13. Dyżur dr I. Mycko-Katner oraz dra P. Katnera w dniu 14 września 2015 r.Dyżur dr Izabeli Mycko-Katner oraz dra Przemysława Katnera odbędzie się dnia 14 września 2015 r. (poniedziałek) w godz. 9.00 – 10.30 zamiast dyżuru 17 września 2015 r. (czwartek) Zmiana terminu dyżuru dra Daniela WacinkiewiczaDyżur z dnia 10.09.2015 (godz. 12.00-13.00) odbędzie się dnia 11.09.2015 w godz. 11.30-12.30 (sala 315). Przełożony dyżur prof. A. Monarchy-MatlakDyżur dydaktyczny prof. Aleksandry Monarchy-Matlak zostaje przełożony z dnia 10.09.2015 r. (czwartek) na dzień 9.09.2015 r. (środa) na godz. 12.00. Stypendium ministra za wybitne osiągnięcia dla studentów na rok akademicki 2015/2016Rejestracja wniosków o stypendium ministra za wybitne osiągnięcia na rok akademicki 2015/2016 odbywa się poprzez osobiste konto studenta w e-dziekanacie. Termin składania dokumentów: 31 sierpień – 25 wrzesień 2015 r.
Po wypełnieniu wniosku należy dostarczyć go wraz z załącznikami potwierdzającymi uzyskanie wybitnych osiągnięć do Działu Spraw Studenckich.
REKTORAT - DZIAŁ SPRAW STUDENCKICH ALEJA PAPIEŻA JANA PAWŁA II 22A POK. 117 PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK 9:00-14:00
Więcej informacji na stronie: http://www.studenci.usz.edu.pl |
0,000 seconds (+0,000); 4,27 MB (+4,266) - time