Ogłoszenia: Administracja II stopnia – studia stacjonarne

Przełożony dyżur i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł, prof. US

Z powodu wyjazdu służbowego dr hab. Krystyny Nizioł, prof. US  dyżur dydaktyczny i konsultacje w dniu 19.05.2016 r.  (czwartek) nie odbędą się. Konsultacje odbędą się w dniu 16.05.16 r. (poniedziałek) w godz. 12.30-13.30, a dyżur dydaktyczny w dniu 12.05.16 r. (czwartek) w godz. 11.00-12.00. 

Zaległy dyżur i konsultacje dr Magdaleny Michalak

Zaległe dyżury i konsultacje dr Magdaleny Michalak odbędą się w dniu 12.05.2016 r. o godz. 13.00-14.00 i 14.00-15.00 oraz 20.05.2016 r. o godz. 10.00-11.00 i 11.00-12.00. 

I r., grupa 1 i 2 - Przeniesienie ćwiczeń z prawa gospodarczego publicznego

Na prośbę studentów ćwiczenia, które miały odbyć się  18.05 br. zostają przełożone na  25.05, godz. 10.00 (gr. 2) i 11.45 (gr. 1) (sala 101).

Zmiana terminu dyżuru prof. US Anny Barczak

Dyżur z dnia 5.05.2016 r. został przeniesiony na dzień 6.05.2016 r. i odbędzie się w godz. 13.30-14.30.

Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 5 maja 2016 r. (2)

Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 5 maja 2016 r. odbędą się w godzinach 10:15 – 12:15

Zmiana terminu konsultacji i dyżuru dra D. Wacinkiewicza

Konsultacje i dyżur z dnia 05.05.2016 (godz. 11.30-13.30) odbędą się dnia 11.05.2016 w godz. 11.30-13.30 (sala 315).

Przeniesiony dyżur dydaktyczny z 5 maja 2016 r. dra W. Bożka

Dyżur dydaktyczny z 5 maja 2016 r. z godz. 12.00-13.00 odbędzie się 6 maja 2016 r. w godz. 11.00 – 12.00, sala 333.

Zmiana godziny konsultacji dr Małgorzaty Żbikowskiej dnia 28 kwietnia 2016 r.

Konsultacje w dniu 28 kwietnia 2016 r. odbędą się wyjątkowo w godz. 14:00 – 15:00, s. 302.

Konsultacje dra S. Driczińskiego

Konsultacje dydaktyczne dra Sławomira Driczińskiego w dniu 28 kwietnia odbędą się w godz. 10.00-11.00.

Dyżur i konsultacje dr Izabeli Mycko-Katner i dra Przemysłąwa Katnera w dniu 28 kwietnia 2016 r.

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur i konsultacje dr Izabeli Mycko-Katner i dra Przemysłąwa Katnera w dniu 28 kwietnia 2016 r. nie odbędą się.

Dyżur i konsultacje dr Magdaleny Michalak w dniu 28.04.2015 r. i 5.05.2016 r.

Z powodu wyjazdów dyżur i konsultacje dr Magdaleny Michalak w dniu 28.04.2015 r. i  5.05.2016 r. nie odbędą się. Zostają one przełożone na dzień 12.05.2016 r. godz. 13.00-14.00 i 14.00-15.00 oraz 20.05.2016 r. godz. 10.00-11.00 i 11.00-12.00. 

I r. - Odwołane ćwiczenia z prawa bankowego

W dniu 26 kwietnia nie odbędą się ćwiczenia z prawa bankowego.

Zmiana godziny dyżuru dra Tomasza Radkiewicza w dniu 28 kwietnia 2016 r.

W dniu 28 kwietnia 2016 r. dyżur dydaktyczny dra Tomasza Radkiewicza rozpocznie się o godz. 16.45.

Odwołane dyżur, konsultacje dydaktyczne oraz seminarium licencjackie dra Łukasza Dubińskiego

W związku z udziałem w konferencjach naukowych dyżur, konsultacje dydaktyczne oraz seminarium licencjackie dra Łukasza Dubińskiego planowane na dzień 28.04.2016 r. nie odbędą się w tym terminie.

 

W związku z powyższym, odpracowanie ww. zajęć odbędzie się w następujący sposób:

seminarium licencjackie odbędzie się dnia 05 maja w godzinach 08.30-10.00 sala 219 (Piastów).

dyżur i konsultacje dydaktyczne odbędą się dnia 05 maja w godzinach 14.00-15.00 (dyżur) i 15.00-16.00 (konsultacje).

Praktyki programowe – informacje

 

Wszelkie informacje dotyczące praktyk programowych dostępne są na stronie Wydziału w zakładce Dla studentów/Praktyki programowe.

 

W tym roku akademickim nie będą prowadzone zapisy na praktyki poprzez E-Dziekanat. Studenci samodzielnie poszukują organizatorów praktyk.

 

W dziale Aktualności publikowane są bieżące informacje na temat podmiotów zainteresowanych przyjęciem studentów na praktyki.

 

Do dnia 6 maja 2016 r. trwają zapisy na praktyki do jednostek prokuratury z okręgu szczecińskiego. Szczegóły w dziale Praktyki programowe/Aktualności.

 

dr Katarzyna Malinowska-Woźniak, opiekun praktyk programowych

Odwołany dyżur dra M. Tkaczuka

Z powodu innych obowiązków służbowych, dyżur dra Marka Tkaczuka w piątek, 22 kwietnia 2016 r. został odwołany.

Zmiana godzin pracy dziekanatu administracji na najbliższy zjazd 22 - 24.04.2016

Zmiana godzin pracy dziekanatu administracji na najbliższy zjazd 22 - 24.04.2016
22.04.2016 (piątek) dziekanat czynny będzie do godz. 15.00
23.04.2016 (sobota) dziekanat nieczynny

Zmiana terminu dyżuru dr hab. Anny Barczak, prof. US

Dyżur z dnia 21.04.2016 r. został przeniesiony na dzień 25.04.2016 r. i odbędzie się w godz. 10.00-11.00.

Zmiana terminu konsultacji dr hab. Anny Barczak, prof. US

Konsultacje z dnia 21.04.2016 r. zostały przeniesione na dzień 25.04.2016 r. i odbędą się w godz. 9.00-10.00.

Zajęcia z prawa administracyjnego dr hab. prof. US Aleksandra Monarcha-Matlak

Zajęcia z prawa administracyjnego z dnia  22 kwietnia , zostają przeniesione na 5 maja 2016 r., godz. 18.30 w sali 217

Odwołane konsultacje dra M. Tkaczuka

Z powodu wyjazdu służbowego konsultacje dra M. Tkaczuka w piątek, 15 kwietnia 2016 r. nie odbędą się.

Konsultacje, dyżur dydaktyczny oraz seminaria dr hab. prof. US dr h.c. Pasquale Policastro w dniach 14 kwietnia i 21 kwietnia

Konsultacje, dyżur dydaktyczny oraz seminaria dr hab. prof. US dr h.c. Pasquale Policastro w dniach 14 kwietnia i 21 kwietnia nie odbędą się, zostaną odrobione odpowiednio w dniach 25 kwietnia i 9 maja.

Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 14 kwietnia 2016 r.

Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 14 kwietnia 2016 r. odbędą się w godzinach 8:15 – 10:15

Dyżur i konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej, prof. US

W związku z wyjazdem służbowym dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej, prof. US w dniu 14 kwietnia br., konsultacje, dyżur dydaktyczny oraz seminaria odbędą się 13 kwietnia br. Rozpoczną się o godz. 12.00. 

Przełożone konsultacje dydaktyczne 12.04.2016 r.

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że z powodu udziału w konferencji  konsultacje dydaktyczne z 12.04.2016 r. zostają przełożone na 15.04.2016 r. i odbędą się w godz. 14:15 – 15:15.

Z poważaniem Agnieszka Choduń

Dyżur i konsultacje pracowników Katedry Postępowania Cywilnego

W związku z wyjazdem służbowym pracowników Katedry Postępowania Cywilnego, w dniu 7 kwietnia br. dyżury oraz konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej,  dr Aleksandry Klich, mgr Karoliny Ziemianin oraz mgra Michała Wojdały nie odbędą się.

Konsultacje, dyżur dydaktyczny oraz seminaria dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US odbędą się 8 kwietnia br., rozpoczną się o godz. 12.00. Dyżur dydaktyczny i konsultacje mgr Karoliny Ziemianin  w dniu 8 kwietnia br. rozpoczną się o godz. 12.00. 

I r. - Zmiana sali wykładowej

W dniu 12 kwietnia br. wykład z Prawa gospodarczego publicznego wyjątkowo odbędzie się w sali 219, ul. Narutowicza 17a.

Zmiana godziny dyżuru dra Tomasza Radkiewicza

Zmiana godziny dyżuru dra Tomasza Radkiewicza w dniu 31 marca 2016 z godziny na 12.00 na godz. 16.45

Przełożony dyżur dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak

Dyżur dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak z dnia 31 marca 2016 r. zostaje przełożony na dzień 1 kwietnia 2016 r. godz. 9:00 - 10:00. 

Dyżur i seminarium dr M. Michalak w dniu 31.03.2016 r.

Z powodu choroby dyżur, konsultacje dydaktyczne oraz seminarium z dr Magdaleną Michalak w dniu 31.03.2016 r. zostają odwołane.
Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,73 MB (+3,729) - time