Ogłoszenia: Administracja II stopnia – studia stacjonarne

Wpisy do indeksów z BHP

Wpisy do indeksów dotyczą studentów z wpisami warunkowymi i różnicami programowymi

 

Miejsce: ul. Szwoleżerów 18a, pok. 2

 

Terminy: 

23. 06. 2016 r., godz. 14.00 – 14.45

30.06. 2016 r., godz. 12.15 – 13.00 

7.07. 2016 r., godz. 12.15 – 13.00

14.07.2016 r., godz. 12.15 – 13.00

Dyżur i konsultacje dr Wiolety Baranowskiej-Zając

Dyżur i konsultacje zaplanowane na dzień 23 czerwca (czwartek) odbędą się w dniu 22 czerwca (środa) w godzinach 12:30-13:30 (dyżur) oraz 13:30-14:30 (konsultacje).

Odbiór indeksów z wpisami dra Łukasza Dubińskiego

Osoby, które nie odebrały osobiście lub za pośrednictwem innych osób nie podjęły swoich indeksów, mogą odebrać swoje indeksy w dziekanacie Studiów Administracyjnych. Ogłoszenie dotyczy indeksów z wpisami dra Łukasza Dubińskiego. Chodzi o trzy indeksy, które nie zostały podjęte. 

I r. - dr Ewelina Cała-Wacinkiewicz – odwołane dyżury i konsultacje

Dyżury dydaktyczne i konsultacje dr Eweliny Cała-Wacinkiewicz w dniu 23.06.2016 r. z powodu wyjazdu służbowego nie odbędą się.

Dyżur i konsultacje dra Łukasz Dubińskiego

W związku z udziałem w konferencji naukowej dyżur i konsultacje dra Łukasza Dubińskiego dnia 23 czerwca 2016 r. nie odbędą się.

 

 

W związku z powyższym, ww. konsultacje i dyżur z dnia 23 czerwca 2016 r. zostaną przeprowadzone dnia 17.06.2016 r. w godzinach 08.30-09.30 (dyżur) i 09.30-10.30 (konsultacje).

Seminarium licencjackie dra Łukasz Dubińskiego

Dnia 17.06.2016 r. w godzinach 11.30-13.00 odrabiane będzie seminarium licencjackie dra Łukasza Dubińskiego, które było planowane na 09.06.2016 r., a nie odbyło się w związku z udziałem w konferencji naukowej.

 

Seminarium w Sali 330, Budynek przy ulicy Narutowicza.

Konsultacje dra Łukasz Dubińskiego

W związku z zarządzeniem dnia Sportu na dzień zajęć z prawa administracyjnego i przeprowadzeniem w związku z tym dodatkowych zajęć z prawa administracyjnego dnia 16.06.2016 r., KONSULTACJE z dnia 16.06.2016 r. odbędą się dnia 17.06.2016 r. w godzinach 10.30-11.30 sala 330, Budynek przy ul. Narutowicza

Dyżur i seminaria prof. dr. hab. Łukasza Pohla w dniu 16 czerwca 2016 roku

Dyżur i seminaria prof. dr. hab. Łukasza Pohla, zaplanowane na dzień 16 czerwca 2016 roku, nie odbędą się

I r. - Zmiana daty wykładu Przygotowanie i finansowanie projektów UE

Wykład z Przygotowania i finansowania projektów UE z dnia 17 czerwca został przełożony na dzień 16 czerwca br., godz. 17.00, sala 219.

I r. - Przedterminowy egzamin z "prawa bankowego"

Dnia 17 czerwca 2016 r. (piątek) odbędzie się przedterminowy egzamin z "prawa bankowego" dla studentów pierwszego roku (drugi stopień) studiów administracyjnych. rozpoczęcie egzaminu o godzinie 16.00 w sali nr 120 (budynek przy ul G. Narutowicza 17a).

I r. - Przygotowanie i finansowanie projektów Unii Europejskiej - zmiana godziny wykładu

Wykłady dr Eweliny Cała-Wacinkiewicz z Przygotowania i finansowania projektów Unii Europejskiej  w dniu 9 i 16 czerwca 2016 r. w porozumieniu ze Studentami będą realizowane w godzinach 13.30 – 15.00 (nie zaś 17.00 – 18.30), sala 222.

Odwołane konsultacje dydaktyczne dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego

Z powodu wyjazdu służbowego konsultacje dydaktyczne z 7.6.2016 r. zostają przeniesione na 15.6.2016 r., godz. 14.00-15.00.

Przeniesiony dyżur dydaktyczny z 9 czerwca 2016 r., dr Wojciech Bożek

Dyżur dydaktyczny z 9 czerwca 2016 r. z godz. 12.00-13.00 odbędzie się 10 czerwca 2016 r. w godz. 11.00 – 12.00, sala 333.

I r. - Odwołany wykład dr. hab. prof. US Rajmunda Molskiego z przedmiotu Prawo gospodarcze publiczne

Z powodu wyjazdu służbowego wykład z Prawa gospodarczego publicznego zostaje przeniesiony z 7.6.2016 r. na 15.6.2016 r., godz. 15.15-16.45, s. 114 (al. Piastów 40b).

Dyżur i konsultacje dr hab. A. Barczak prof US

Szanowni Państwo,

 

w dniach 3.06-1.07.2016 r. jestem na wyjeździe służbowym. W sprawach pilnych proszę kontaktować się drogą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Terminy konsultacji i dyżurów w miesiącu lipcu: 7, 14, 21, 28, w godz. 10.00-12.00. 

Zmiana dyżuru i konsultacji dra Łukasza Dubińskiego

W związku z udziałem w konferencji naukowej, dyżur i konsultacje dra Łukasza Dubińskiego planowane na 09.06.2016 r, odbędą się dnia 03.06.2016 r. w godzinach 09.40-10.40 (dyżur) oraz 10.40-11.40 (konsultacje). 

Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 2 czerwca 2016 r.

Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 2 czerwca 2016 r. odbędą się w godzinach 10:15 – 12:15.

I r. - Zmiana godzin dyżuru i konsultacji mgr A. Ogonowska

Dyżur i konsultacje mgr A. Ogonowskiej z dnia 9 czerwca 2016 r. zostają przeniesione na 2 czerwca 2016 r. w godz. od 9.00 do 11.00.

Nieczynny dziekanat studiów administracyjnych

Informujemy, że dniu 27 maja br. dziekanat studiów administracyjny będzie nieczynny.

dr hab. Anna Barczak prof. US - informacja

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że w dniach 3.06-1.07.2016 r. jestem na wyjeździe służbowym.

Do tego czasu jestem na Wydziale w następujących dniach:

 

20.05.2016 – w godz. 15.15-17.15

21.05.2016 – w godz. 10.00-12.00

28.05.2016 – w godz. 11.00-13.00

30.05.2016 – w godz. 9.00-11.00

2.06.2016 – w godz. 9.00-15.00.

 

Po 2.06.2016 r. w sprawach pilnych proszę o kontakt drogą elektroniczną (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). 

Konsultacje dydaktyczne i dyżur Prodziekana dra Marka Tkaczuka w dniach 19-20.05.2016 r. - odwołane

W dniach 19-20.05.2016 r. konsultacje dydaktyczne i dyżur Prodziekana dra Marka Tkaczuka zostają odwołane z powodu wyjazdu na konferencję.

I r. - Ćwiczenia z "Prawa administracyjnego" dnia 20 maja

Uprzejmie informuję, że ćwiczenia z przedmiotu "Prawo administracyjne" dla grup 1 i 2 na pierwszym roku studiów II stopnia na kierunku Administracja zostają przełożone z dnia 20 maja na dzień 3 czerwca b.r. (godz. odpowiednio 8.15 oraz 10.00, sala bez zmian).

dr Adam Banaszkiewicz 

Konsultacje dr Adama Banaszkiewicza w dniu 19.05.2016 r.

Uprzejmie informuję, że konsultacje dr Adama Banaszkiewicza z dnia 19 maja (czwartek) zostają przeniesione na dzień 16 maja (poniedziałek), na godz. 16.00-17.00 (pok. 329).

dr Adam Banaszkiewicz 

Odwołane konsultacje dydaktyczne

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że z powodu udziału w konferencji sędziów Sądu Najwyższego konsultacje dydaktyczne 17.05.2016 r. nie odbędą się.

Z poważaniem Agnieszka Choduń

Zmiana terminu odrabiania dyżuru i konsultacji dr Magdaleny Michalak

Zaległy dyżury i konsultacje dr Magdaleny Michalak odbędą się w dniu 18.05.2016 r. o godz. 15.00-16.00 i 16.00-17.00 (zamiast w dniu 20.05.2016).

Seminarium magisterskie, seminarium dyplomowe dr hab. prof. US Anna Barczak

Szanowni Państwo, uprzejmie informuję, że w dniu 14 maja 2016 r. odbędzie się dodatkowe spotkanie seminaryjne, w godz. 8.30-10.00.

Dyżur i konsultacje dr R. Jaworskiej-Stankiewicz

Dyżur i konsultacje dydaktyczne dr R. Jaworskiej-Stankiewicz w dniu 12.05.2016 r. zostały przeniesione na wtorek 17 maja z powodu choroby wykładowcy.

Zmiana godziny dyżuru dra Tomasza Radkiewicza w dniu 12 maja 2016 r.

Dyżuru dra Tomasza Radkiewicza w dniu 12 maja 2016 r. zostaje przeniesiony z godziny na 12.00 na godz. 16.45.

dr Ewelina Cała-Wacinkiewicz – odwołane dyżury i konsultacje

Dyżury dydaktyczne i konsultacje dr Eweliny Cała-Wacinkiewicz do dnia 27 maja 2016 r. nie odbędą się.

Zmiana w rozkładzie zajęć.

Zmianie uległy daty wykładów z przedmiotu Przygotowanie i finansowanie projektów Unii Europejskiej. 

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,74 MB (+3,738) - time