Ogłoszenia: Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne

I r. - Nowy podział na podgrupy od II semestru

1A

1B

2A

2B

3A

3B

205228

206958

200647

207031

205061

207007

206947

206959

206969

208143

206995

207040

206948

207026

206970

206982

206996

207009

206950

207607

206971

207032

206997

207010

206951

206297

206973

206985

206998

207011

206952

206960

194151

202974

206999

207012

206953

206961

206974

206986

207000

207041

206954

206962

206975

206987

207001

207042

207022

206963

206976

207033

207002

207014

202178

207027

206978

206988

207036

207015

206955

206964

207029

206990

204936

207016

206956

207028

206979

207034

207003

207017

200399

205879

207023

207035

207037

207019

187613

206965

206980

206992

207038

179365

204251

206966

207030

195213

207005

183449

201089

206967

206981

 

207006

207020

Odwołane dyżur i kosultacje prof. P. Policastro

Dyżur i konsultacje dr hab prof. US Pasquale Policastro w dniach 27-28 lutego zostają odwołane.

I r. - Nowy podział na grupy

 

 

 

Lp.

Grupa I

Lp.

Grupa II

Lp.

Grupa III

1

205228

1

200647

1

205061

2

206947

2

206968

2

206995

3

206948

3

206969

3

206996

4

206949

4

206970

4

206997

5

206950

5

206971

5

206998

6

206951

6

206973

6

206999

7

206952

7

194151

7

207000

8

206953

8

206974

8

207001

9

206954

9

206975

9

207002

10

207022

10

206976

10

207036

11

202178

11

206978

11

204936

12

206955

12

207029

12

207003

13

206956

13

206979

13

207037

14

200399

14

207023

14

207038

15

187613

15

206980

15

207024

16

204251

16

207031

16

207005

17

207025

17

206981

17

207039

18

206957

18

207031

18

207006

19

201089

19

208143

19

207007

20

206958

20

206982

20

207040

21

206959

21

207032

21

207009

22

207026

22

206985

22

207010

23

207607

23

202974

23

207011

24

206297

24

206986

24

207012

25

206960

25

206987

25

207013

26

206961

26

207033

26

207041

27

206962

27

206988

27

207042

28

206963

28

206990

28

207014

29

207027

29

207034

29

207015

30

206964

30

207035

30

207016

31

207028

31

206992

31

207017

32

205879

32

195213

32

207019

33

206965

 

 

33

179365

34

206966

 

 

34

183449

35

206967

 

 

35

207020

 

 

 

Lektoraty z j. niemieckiego

Lektoraty z języka niemieckiego w semestrze letnim będą odbywać się w każdy piątek o godzinie 12.00 w Akademickim Centrum Kształcenia Językowego przy ul. Wawrzyniaka 15.

Przeniesiony dyżur prof. A. Bałabana

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur prof. A. Bałabana
z dnia 27.02.2014 zostaje przeniesiony
na dzień 28.02.2014 (piątek) na godz. 11.00-12.00.

Zmiana terminu konsultacji mgr E. Kowalewskiej

Konsultacje mgr E. Kowalewskiej w dniu 20 lutego 2014 r. nie odbędą się z powodu urlopu.

Konsultacje zostają przeniesione na dzień 26 lutego 2014 r., godz. 11.00-13.00.

Zmiana terminu konsultacji prof. J. Ciapały

Konsultacje prof. Jerzego Ciapały z 20 lutego 2014 r. (czwartek)

odbędą się  21 lutego 2014 r. (piątek) o godz. 14.00-15.00 w pok. 402.

Odwołany dyżur mgr M. Mazur

W dniu 20.02.2014 r. dyżur mgr Marty Mazur nie odbędzie się.

Konsutlacje i dyżur dydaktyczny dr A. Barczak

Konsutlacje i dyżur dydaktyczny dr Anny Barczak dnia 20 lutego 2014 r.
nie odbędzie się

Odwołane konsultacje dr J. Szyjewskiej-Bagińskiej

Konsultacje dr J. Szyjewskiej-Bagińskiej w dniu 20 lutego 2014 r. nie odbędą się.

Dyżur dra S. Kaliny

Dyżur dra. S. Kaliny w dniu 13 lutego 2014 r. wyjątkowo odbędzie się od godziny 15.00.

Zmiana terminu konsultacji prof. M. Ofiarskiej

Konsultacje dydaktyczne prof. M. Ofiarskiej z dnia 11 lutego 2014 r. (wtorek) zostały przeniesione na 20 lutego 2014 r. (czwartek) na godz. 13.00

Dyżury i konsultacje dytaktyczne oraz dyżur prodziekański zostaną wznowione po przerwie semestralnej (13 lutego - 19 lutego 2014 r.) w czwartek (20 lutego 2014 r.), zgodnie z harmonogramem.

Zmiana terminu konsultacji prof. Z. Ofiarskiego

Konsultacje dydaktyczne prof. Z. Ofiarskiego z dnia 11 lutego 2014 r. (wtorek) zostały przeniesione na 20 lutego 2014 r. (czwartek), godz. 13.00.

Dyżury i konsultacje dydaktyczne zostaną wznowione po przerwie semestralnej (13. 02 - 19. 02. 2014 r.) w czwartek (20 lutego 2014 r.), zgodnie z harmonogramem.

Dyżur i konsultacje dr I. Gawłowicz

Dyżur i konsultacje dr I. Gawłowicz z dnia 6 lutego 2014 zostają przełożone na dzień 7 lutego 2014 na godz. 13.15.

Dyżur prof. R. Molskiego

W związku z egzaminem dyżur prof. R. Molskiego w dniu 6 lutego odbędzie się w godz. 16.00-17.00

Konsultacje mgr Kingi Handzel-Ubrańczyk

Konsultacje mgr Kingi Handzel-Ubrańczyk z dnia 6.02.2014r. zostały przeniesione na dzień 7.02.2014r. na godz. 11.00-12.00

Konsultacje dra Przemysława Katnera

Konsultacje dra Przemysława Katnera w dniu 06 lutego (czwartek) odbęda się w godz. 11.30-12.30, pokój 205

Konsultacje dr Izabeli Mycko-Katner

Konsultacje dr Izabeli Mycko-Katner w dniu 06 lutego (czwartek) odbędą się w godz. 11.30-12.30, pokój 205

Dyżur dra M. Tkaczuka w dniu 30 stycznia

W dniu 30 stycznia dyżur dra M. Tkaczuka odbędzie się w godz. 11.30-12.30

Konsultacje asystentów Katedry Prawa Cywilnego i Handlowego w dniu 30.01.2014 r.

Uprzejmie informuję, że w dniu 30.01.2014 r., z uwagi na zaplanowane w tym czasie egzaminy, nie odbędą się dyżury: mgr Marty Mazur, mgr Adriany Tomczyk, mgr Moniki Futrzyńskiej-Mielcarzewicz, mgr. Szymona Słotwińskiego i mgr. Krzysztofa Kubasika.

Dyżury Katedry Postępowania Cywilnego

Uprzejmie informujemy, że w okresie sesji egzaminacyjnej dyżury dydaktyczne i konsultacje pracowników Katedry Postępowania Cywilnego odbywać się będą w czwartki w godz. 12.00-14.00.

Dyżur dr K. Dadańskiej

W dniu 21.01.2014 r. dyżur Dziekan dr K. Dadańskiej rozpocznie się o godz. 11.30.

I r. - Odbiór kart egzaminacyjnych

Studenci I roku proszeni są o odbiór kart okresowych osiągnięć studenta w dziekanacie Wydziału Prawa i Administracji ul. Narutowicza 17a.

Wpisy z przedmiotu Wstęp do prawoznawstwa

Wpisy do indeksów z przedmiotu Wstęp do prawoznawstwa odbędą się w czwartek o 12.00 oraz we wtorek (21.01.14) o godz. 16.30.

Ponadto, jako że będzie możliwość wglądu do prac zaliczeniowych, każdy student powinien przyjść osobiście.

I r. - Wykład z Historii prawa

W dniu 20 stycznia 2014 r. w godz. 15.15 – 16.45 odbędzie się w sali nr 215 przy ul. Narutowicza wykład z Historii prawa. Wykład zorganizowany został dla odrobienia zaległych zajęć z dnia 25 listopada 2013 r.

Dyżury i konsultacje pracowników Katedry Postępowania Cywilnego

Z przyczyn technicznych w dniu 3.01.2014 r. konsultacje pracowników Katedry Postępowania Cywilnego nie odbędą się.
Najbliższe konsultacje odbędą się w kolejny czwartek i piątek (9 i 10 stycznia).

Konsultacje dr K. Dadańskiej

Konsultacje dr K. Dadańskiej w dniu 12.12.2013 r. rozpoczną się od godz. 14.30.

Odwołany dyżur i konsultacje dr B. Baczyński (2)

Z powowdu choroby dyżur i konsultacje dr B. Baczyńskiej w dniu 12 XII 2013 r. nie odbędą się.

Konsultacje dr A. Barczak

Konsultacje dr A. Barczak w dniu 12.12.2013 r. i 19. 12. 2013 r. nie odbędą się.
Konsultacje zostały przeniesione odpowiednio na 7.01.2014 r. w godz. 12.00-13.00 i  10.01.2014 r. w godz. 14.00-15.00.  

Wsprawach pilnych studenci proszeni są o kontakt mailowy.
Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 4,16 MB (+4,160) - time