Ogłoszenia: Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne

Przełożony dyżur dra Andrzeja Wiśniewskiego

Dyżur dydaktyczny dra Andrzeja Wiśniewskiego zostaje przełożony z dnia 10.09.2015 r. (czwartek) na dzień 9.09.2015 r. (środa) na godz. 14.00.

Przełozony dyżur prof. A. Monarchy-Matlak

Dyżur dydaktyczny prof. Aleksandry Monarchy-Matlak zostaje przełożony z dnia 10.09.2015 r. (czwartek) na dzień 9.09.2015 r. (środa) na godz. 12.00.

Stypendium ministra za wybitne osiągnięcia dla studentów na rok akademicki 2015/2016

Rejestracja wniosków o stypendium ministra za wybitne osiągnięcia na rok akademicki 2015/2016 odbywa się poprzez osobiste konto studenta w e-dziekanacie. Termin składania dokumentów:  31 sierpień – 25 wrzesień 2015 r.

 

Po wypełnieniu  wniosku należy dostarczyć go  wraz z załącznikami potwierdzającymi uzyskanie wybitnych osiągnięć do Działu Spraw Studenckich.

 

REKTORAT - DZIAŁ SPRAW STUDENCKICH 

ALEJA PAPIEŻA JANA PAWŁA II 22A POK. 117

PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK 9:00-14:00

 

Więcej informacji na stronie:  http://www.studenci.usz.edu.pl

I i II r. - Przełożone konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W związku z wyjazdem służbowym w dniu 10 września br. najbliższe konsultacje dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US odbędą się 7 września o 11.00, a następne bez zmian – 17 września o 12.00.

Konsultacje prof. Janusza Sługockiego

Konsultacje prof. Janusza Sługockiego odbędą się 01.09.2015 r., w godz.13.00-15.00, pok.331 ul.Narutowicza 17a

I rok SSEP - wyniki zapisów na specjalności

Uprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na specjalności realizowane w roku akademickim 2015/2016 na II roku studiów na kierunku Ekonomiczno-prawnym utworzyła się jedna specjalność: Sektor prywatny.

Konsultacje oraz dyżur dydaktyczny mgr Ewy Kowalewskiej w dniu 9 lipca

Konsultacje oraz dyżur dydaktyczny mgr Ewy Kowalewskiej zostają przełożone z dnia 9 lipca na dzień 7 lipca i odbędą się w godzinach od 11 do 13.

Dyżuru dra Andrzeja Wiśniewskiego w dniu 2 lipca 2015 r.

Dyżuru dra Andrzeja Wiśniewskiego w dniu 2 lipca 2015 r., zostaje przeniesiony na piątek 3.07, godz. 9.30.

Dyżur dr Izabeli Mycko – Katner oraz dra Przemysława Katnera w dniu 2 lipca 2015 r.

Szanowni Państwo,

Dyżur dr Izabeli Mycko – Katner oraz dra Przemysława Katnera w dniu 2 lipca 2015 r. (czwartek) z ważnych powodów został odwołany. Zostanie odpracowany dnia 9 lipca 2015 r. o godz. 11.00.

Zmiana godzin konsultacji dra Przemysława Kledzika w dniu 2 lipca 2015 r.

Zmiana godzin konsultacji dra Przemysława Kledzika w dniu 2 lipca 2015 r. Konsultacje odbędą się o godz. 12.00 (normalnie odbywały się od 15.00-16.00).

Konsultacje dr Magdaleny Michalak w dniu 2.07.2015 r.

Konsultacje dr Magdaleny Michalak w dniu 2.07.2015, w związku z obowiązkami służbowymi, odbędą się w godzinach 13-14 (zamiast w godz. 11.00-12.00).

Przełożony dyżur i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł  w dniu 2 lipca 2015 r. (czwartek) nie odbędą się. Zostały przeniesione na dzień 3 lipca 2015 r. (piątek): dyżur w godz. 10.00-11.00, konsultacje w godz. 11.00-12.00.

Studenci zapisani na praktyki przez e-dziekanat

Praktyki trwają 4 tygodnie:  w lipcu od 6.07 do 31.07, w sierpniu od 3.08 do 28.08, we wrześniu od 1.09 do 28.09, w październiku od 1.10 do 28.10.

 

 

W dniu rozpoczęcia praktyk należy stawić się w godzinach porannych u organizatora praktyk.

 

Studenci zapisani na praktyki do sądów rejonowych (w Szczecinie i poza) w pierwszym dniu praktyk zobowiązani są stawić się w Sądzie Okręgowym w Szczecinie, Dział Kadr, ul. Kaszubska 42.

 

Studenci zapisani na praktyki do prokuratur rejonowych (w Szczecinie i poza) zobowiązani są stawić się na szkolenie BHP w Prokuraturze Okręgowej w Szczecinie, przy ul. Stoisława 6, odpowiednio w dniach 1 lipca, 3 sierpnia, 1 września i 1 października 2015 r. o godz. 9.00 w sali 112.

Dyżury i konsultacje prof. Jerzego Ciapały w lipcu 2015 r. nie odbędą się.

Terminy dyżurów i konsultacji w sierpniu i wrześniu 2015 r. zostaną podane 31.07.2015 r. poprzez zamieszczenie stosownego ogłoszenia na stronie internetowej Wydziału.

Odwołane dyżur i konsultacje dra M. Tkaczuka

W dniu 26 czerwca br. z powodu odbywających się egzaminów warunkowych dyżur i konsultacje dra Marka Tkaczuka zostają odwołane.

W pilnych sprawach można kontaktować się w dniu 26 czerwca po zakończonym egzaminie w sali 114 (Piastów 40).

Dyżur Prodziekana dra Marka Tkaczuka w dniu 26 czerwca 2015 r.

Dyżur Prodziekana dra Marka Tkaczuka w dniu 26 czerwca 2015 r. (piątek) odbędzie się w godzinach 11.00-12.00 oraz 14.30-15.30.

Konsultacje dr Magdaleny Michalak z dnia 24.06.2015 r.

Konsultacje dr Magdaleny Michalak z dnia 24.06.2015 odbędą się dnia 25.06.2015 w godz. 11.00-12.00 (sala 330). Konsultacje z dnia 1.07.2015 odbędą się dnia 2.07.2015 w godz. 11.00-12.00.

Zmiana terminu konsultacji dra Daniela Wacinkiewicza

Konsultacje dra Daniela Wacinkiewicza z dnia 24.06.2015 (godz. 16.45-17.45) odbędą się dnia 25.06.2015 w godz. 11.00-12.00 (sala 315).

Zmiana godzin konsultacji dydaktycznych dra Łukasz Dubińskiego w dniu 25 czerwca 2015 r.

Dnia 25 czerwca 2015 roku zmiana godzin konsultacji dydaktycznych dra Łukasz Dubińskiego na 11.00 – 12.00.

Dyżur bez zmian od 12.00 - 13.00.

Dyżur dydaktyczny dra Marka Tkaczuka w dni 25 czerwca 2015 r.

Dyżur dydaktyczny dra Marka Tkaczuka w dni 25 czerwca 2015 r.,  zostaje przeniesiony na dzień 23.06.2015 i odbędzie się w godz. 12.00-13.00.

Dyżur dydaktyczny dra Andrzeja Wiśniewskiego

 

Zmiana termin dyżuru dydaktyczny dra Andrzeja Wiśniewskiego z czwartku na piątek (19.06), godz. 8.30.

 

II r. - Dyżury oraz seminaria dr hab. K. Flagi-Gieruszyńskiej

W związku z wyjazdem służbowym w dniu 18 czerwca br. nie odbędą się konsultacje, dyżury oraz seminaria dr hab. K. Flagi-Gieruszyńskiej. Osoby, które mają umówione zaliczenie z Międzynarodowego postępowania cywilnego proszone są o zgłoszenie się na zaliczenie o 12.00 u dr T. Radkiewicza.

I r., gr. 1, 2, 3 - Dodatkowe zajęcia z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak

Dodatkowe zajęcia z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak odbędą się w sali 217

I r, gr. 1, 2, 3 - dodatkowe zajęcia z Prawa administracyjnego

I SSEP, gr. 1, 2, 3 - dodatkowe zajęcia z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak odbędą się w dniu 16 czerwca o godzinie 18 (zamiast 12 czerwca).

I r. - Dodatkowy termin zapisów na specjalności

W dniach od 16 do 19 czerwca 2015 r.  zostanie uruchomiony (poprzez e-dziekanat) dodatkowy termin zapisów na specjalności.

 

W zapisach w dodatkowym terminie mogą wziąć udział wyłącznie te osoby, które jeszcze nie wybrały specjalności oraz te, które zapisały się na specjalność Administracja zatrudnienia. Osoby te wybierają jedną spośród dwóch niżej wymienionych specjalności:

 

1)Administracja ochrony i obsługi prawnej

2)Administracja samorządowa

 

Zapisy zaczynają się i kończą we wskazanych dniach o godzinie 0.00.

 

Przypominamy, że studenci, którzy w pierwszym terminie dokonali już zapisu na specjalność Administracja ochrony i obsługi prawnej oraz Administracja samorządowa nie mogą brać udziału w zapisach, ani dokonywać zmiany specjalności. Zapisy tych studentów są dla nich wiążące. 

 

 

 

I r. - Zaliczenie poprawkowe z Prawa finansowego z prof. zw. dr hab. Zbigniewem Ofiarskim

Zaliczenie poprawkowe z Prawa finansowego z prof. zw. dr hab. Zbigniewem Ofiarskim zostało wyznaczone na 18 czerwca 2015r. godz. 14.30 sala 121 (ul. Narutowicza 17A)

I r., gr. 1, 2, 3 - Dodatkowe zajęcia z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak

Dodatkowe zajęcia z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak odbędą się w dniu 12 czerwca o godzinie 18 w sali 219.

II Tura zapisów na praktyki 10.06.2013 - 11.06.2013

W dniu 10 czerwca 2013 r. o godz. 00.00 rozpocznie się II tura zapisów na praktyki programowe. Zapisy będą trwały do dnia 11 czerwca 2013 r. do godz. 23.59.

 

Zapisy dokonane w I turze są skuteczne i wiążące, II tura obejmuje zapisy na pozostałe wolne miejsca z oferty.

 

Zapisy odbywają się poprzez system E-Dziekanat, procedura zapisu na praktyki dostępna jest tutaj

Zmiana terminu konsultacji dra D. Wacinkiewicza

Konsultacje z dnia 03.06.2015 (godz. 16.45-17.45) odbędą się dnia 10.06.2015 w godz. 15.45-16.45 (sala 315).

 

I r., gr. 2 - Zajęcia z dr M. Michalak w dniu 3 czerwca 2015 r.

Zajęcia z dr M. Michalak dla grupy 2, w dniu 3.06 rozpoczną się wyjątkowo o godzinie 11.30 (zamiast o 11.45)

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,74 MB (+3,736) - time