Ogłoszenia: Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne

Konsultacje i dyżur dydaktyczny dr A. Klich

Szanowni Państwo,
 
Konsultacje i dyżur dydaktyczny dr A. Klich, które nie odbyły się w dniu 11 maja br. Odbędą się w dniu 13.06 (wtorek) w godzinach 9:30-11:30. 
 

Dyżur, konsultacje dydaktyczne i seminarium prof. K. Flagi-Gieruszyńskiej

W związku z wyjazdem służbowym dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US w dniu 22 czerwca br. odbędą się w dniu 13 czerwca br. odpowiednio: 13.00 - dyżur, 14.00 - konsultacje oraz 15.00 - seminarium.

Odwołany dyżur dydaktyczny dra hab. Daniela Wacinkiewicza

Dyżur dydaktyczny dra hab. Daniela Wacinkiewicza w dniu 8 czerwca br. nie odbędzie się.

Dyżur zostaje przeniesiony na 9 czerwca  br. (piątek) na godz. 16.00.

II rok, zmiana godziny dyżuru mgr D. Bonieckiej w dniu 8.06 br.

 

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że w dniu 08 czerwca 2017 r. mój dyżur odbędzie się w godzinach od 11:00-12:00.  Godzina konsultacji pozostaje bez zmian.

 

Z wyrazami szacunku,

mgr Dominika Boniecka

II rok, zmiana sali ćwiczeniowej z przedmiotu Prawnych aspektów gospodarki nieruchomościami w dn. 7.06 br.

 

W dniu 7 czerwca br. ćwiczenia z Prawnych aspektów gospodarki nieruchomościami wyjątkowo odbędą się w sali 220, ul. Narutowicza 17a.

Przełożone dyżur i konsultacje dr A. Klich z dnia 8.06 br.

Szanowni Państwo, 
 
Z uwagi na wyjazd służbowy, konsultacje dr A. Klich w dniu 8 czerwca br. nie odbędą się. Konsultacje odbędą się w dniu 6 czerwca br. (wtorek) o godz. 8:30-10:30 w s. 407.

Zmiana godzin dyżuru dr hab. D. Wacinkiewicza w dn. 1.06 br.

Dyżur dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowany na dzień 01.06.2017  w godz. 12.00-13.00  odbędzie się tego samego dnia w godz. 16.00-17.00.

Odwołane zajęcia i dyżur dr hab. M. Andrzejewskiego prof. US w dniu 1.06 br.

W dniu 1.06 zajęcia i dyżur dydaktyczny dr hab. M. Andrzejewskiego prof. US nie odbędą się.

Terminy i miejsca składania wniosków o stypendia na rok akademicki 2017/2018

Terminy i miejsca składania wniosków o stypendia na rok akademicki 2017/2018




ŚWIADCZENIA SOCJALNE
I TERMIN
19 czerwca – 10 lipca 2017 roku
Sekcja ds. Stypendiów i Sprawozdawczości ul. Wojska Polskiego 65 pok.5 Szczecin 70-478
Poniedziałek-Piątek 8.00-14.00
 Stypendia socjalne (zwiększenia stypendium socjalnego)
 Stypendium specjalne dla osób niepełnosprawnych

II TERMIN
11 września – 20 października 2017 roku
Wydział Matematyczno–Fizyczny ul. Wielkopolska 15 Szczecin 70-451
Poniedziałek-Piątek 8.00-14.00
 Stypendia socjalne (zwiększenia stypendium socjalnego)
 Stypendium specjalne dla osób niepełnosprawnych
 Zapomoga

Rejestracja internetowa o stypendia w e-dziekanacie zostanie uruchomiana dla studentów w dniu 19 czerwca 2017 roku – w pierwszy dzień terminu.


STYPENDIUM REKTORA DLA NAJLEPSZYCH STUDENTÓW
11 września – 20 października 2017 roku
Rektorat Uniwersytetu Szczecińskiego Dział Spraw Studenckich pok. 116, 117 Szczecin 70-453
Poniedziałek –Piątek 8.00-14.00

Zmiana godzin konsultacji i dyżuru dra T.Radkiewicza w dniu 1.06 br.

Zmiana godzin konsultacji i dyżuru dra T. Radkiewicza w dniu 1 czerwca 2017 r. odpowiednio z godziny: 11.00 i 12.00 na godz. 15.45 i 17.45

II rok, odwołane dyżur, konsultacje i seminaria dr hab. K.Święch-Kujawskiej prof. US w dniu 8.06 br.

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informuję, że z powodu wyjazdu służbowego konsultacje dydaktyczne, dyżur ,seminarium dyplomowe oraz seminarium magisterskie w dniu 08.06.2017 nie odbędą  się. Wszystkie zajęcia zostają przełożone na dzień 22. 06 .2017 ( czwartek ) i odbędą się w godzinach wynikających z planu zajęć.  

dr hab. Katarzyna Święch- Kujawska prof. US

Przeniesione konsultacje dra O. Boguckiego z dnia 1.06.17 r.

Konsultacje dydaktyczne dra O. Boguckiego zaplanowane na 1 czerwca 2017 r. w g. 18-19 zostają przesunięte na dzień 5 czerwca w g. 15-16 (p. 203 na Piastów)

III rok, zajęcia w dn. 6.06 br. i konsultacje w dn. 7.06 br. prof. zw. dr hab. D. Kopycińskiej

Zajęcia prof. zw. dr hab. Danuty Kopycińskiej, z powodu wyjazdu służbowego, w dniu 6.06.2017 r. zostają odwołane. Termin odrobienia zajęć zostanie ustalony ze studentami na kolejnych zajęciach.

Konsultacje prof. zw. dr hab. Danuty Kopycińskiej z 7.06.2017 r. zostają przeniesione na 8.06.2017 r. (czwartek) i odbędą się w godz. 12.00-13.30.

I rok, zmiana terminu zajęć z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak

Zajęcia z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak planowane na dzień 31.05.2017 r. nie odbędą się. Zostaną one odrobione w dniu 22 czerwca 2017 r., godz. 10.00-13.15.

Odrabianie dyżuru i konsultacji dr A. Klich z dnia 4.05 br. i wpisy z przedmiotu Dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych pacjentów i konsumentów

 
Szanowni Państwo, 
 
Konsultacje i dyżur dydaktyczny dr A. Klich, które nie odbyły się w dniu 4 maja br. odbędą się w najbliższy piątek w godzinach 18:30-20:30, w pok. 408. W tym czasie istnieje również możliwość uzyskania wpisów z przedmiotu Dochodzenie roszczeń cywilnoprawnych pacjentów i konsumentów. 

 

Szkolenia BHP i test zaliczeniowy dla Studentów przyjętych na semestr letni 2017 oraz studentów z poprawkami, warunkami i różnicami programowymi

Szkolenia BHP i test zaliczeniowy dla Studentów przyjętych na semestr letni 2017 oraz studentów z poprawkami, warunkami i różnicami programowymi realizowane jest  w następującym terminie:

 

szkolenie BHP

od 22 maja 2017 r.  do 29 maja 2017r. (do godz. 12.00)

 

Dostęp do szkolenia  elerningowego odbywa się z indywidualnego konta studenta i doktoranta w edziekanacie, zakładka szkolenie bhp.

W przypadku braku dostępu do szkolenia elerningowego należy przesłać maila kontaktowego na adres:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

z opisem problemu oraz podaniem imienia, nazwiska, nr albumu, wydziału i kierunku studiów.

Dodatkowe informacje  dotyczące szkolenia bhp znajdują sie stronie internetowej

 

http://www.uce.usz.edu.pl/szkolenia-bhp-dla-studentow-us 

Przełożone konsultacje mgra T. Mikołajczaka

Z uwagi na seminarium wewnętrzne Katedry prowadzone przeze mnie konsultacje dydaktyczne dla I roku SSP i NSP w dniu 19.05.2017 r. (piątek) zostają przełożone na godz. 18.15-19.15 (s. 114).

Z poważaniem,
Tymoteusz Mikołajczak

Uwaga seminarzyści dr K.A. Dadańskiej - III r. SSEP

Wyznaczam dla Państwa dodatkowy termin seminarium dyplomowego na dzień 1 czerwca 2017 r. na godz. 10.00.

Uprzejmie informuję, że termin oddania prac dyplomowych upływa w dniu 16 czerwca 2017.

Obrony dla kierunku ekonomiczno-prawnego studia I stopnia są zaplanowane na 10-17 lipca 2017 r.

Pracę dyplomową należy przynieść wydrukowaną dwustronnie i zbindowaną oraz zapisaną na nośniku elektronicznym (płyta CD w formacie PDF). Po zaakceptowaniu przez promotora praca trafia do zbadania przez system antyplagiatowy.

Lista pytań na egzamin dyplomowy znajduje się na stronie internetowej wydziału w zakładce „Egzamin dyplomowy”.

I rok, przełożona druga godzina wykładu z Prawa gospodarczego publicznego z dnia 18.05 br.

W związku z wyjazdem konferencyjnym wykład z Prawa gospodarczego publicznego u dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowany na dzień 18.05.2017 w godz. 18.45-20.15 odbędzie się 08.06.2017 w godz. 18.45-20.15 (s. 222). Zmiana uzgodniona ze Studentami.

Przełożony dyżur dydaktyczny dr. hab. D. Wacinkiewicza z dnia 18.05 br.

Dyżur dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowany na dzień 18.05.2017 w godz. 12.00 - 13.00  odbędzie się dnia 01.06.2017 w godz. 16.00-17.00.

I rok, przełożony wykład z Prawa gospodarczego publicznego z dnia 18.05 br.

W związku z wyjazdem konferencyjnym wykład z Prawa gospodarczego publicznego u dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowany na dzień 18.05.2017 w godz. 17.00-18.30 odbędzie się 01.06.2017 w godz. 18.45-20.15 (s. 222). Zmiana uzgodniona ze Studentami.

II rok, gr. 1-2, odwołane zajęcia z Prawa podatkowego w dniu 17.05 br.

W dniu 17 maja br. z powodu wyjazdu służbowego nie odbędą się zajęcia z dr Ewą Kowalewską na II roku kierunek ekonomiczno – prawn.

Przełożony dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. K. Nizioł prof. US z dnia 1.06 br.

Z powodu wyjazdu służbowego dr hab. Krystyny Nizioł prof. US dyżur dydaktyczny i konsultacje w dniu 01.06.2017 r.  (czwartek)  nie odbędą się. Zostają one przełożone: konsultacje na 18.05.2017r., godz.10.00 - 11.00, dyżur dydaktyczny na 26.05.2017 r., godz. 12.30 - 13.30.

Przeniesione dyżur i seminarium magisterskie dr hab. A. Monarchy-Matlak prof. US z dnia 18.05 br.

Dyżur i seminarium magisterskie dr hab. Aleksandry Monarchy-Matlak prof. US zostają przeniesione z dnia 18 maja 2017 r. na  25 maja 2017 r. godz.16.00 -19.00.

Odwołane zajęcia z Prawa Unii Europejskiej z mgr. K. Dąbrowskim

W dniu 18 maja 2017 r. zajęcia z Prawa Unii Europejskiej z mgr. Kamilem Dąbrowskim nie odbędą się. Termin odrobienia zajęć zostanie podany w późniejszym terminie.

I rok, odrabianie zaległych wykładów z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak

Zaległy wykład z z przedmiotu Prawo administracyjne z dr M. Michalak z dnia 23 marca zostanie odrobiony w dniu 31 maja, godz. 8.15-9.45, sala 218. Wykład z dnia 13 kwietnia zostanie odpracowany w dniu 21 czerwca, godz. 8.15-9.45, sala 218.

Przełożone dyżur i konsultacje dr A. Klich z dnia 18.05 br.

Szanowni Państwo,
 
z uwagi na wyjazd służbowy, konsultacje i dyżur dydaktyczny dr A. Klich w dniu 18 maja br. nie odbędą się. Konsultacje odbędą się w najbliższy wtorek, 16 maja br. w godzinach 9:45-11:45 w pok. 407. 

 

II rok, 1 gr. - zmiana godziny konwersatoriów z przedmiotu Prawo karne skarbowe w dniu 18.05 br.

Konwersatoria z prawa karnego skarbowego w dniu 18.05.2017 roku zostają przełożone z godziny 17:00 na godzinę 13:15. Zajęcia odbędą się w  sali 102 (Al. Piastów). 

Odrabianie zajęć prof. dr hab. J. Sługockiego z dnia 28.04.2017 r.

Zajęcia prof. dr hab. Janusza Sługockiego z dnia 28.04.2017 r. odbędą się dnia 13 maja 2017 r. w godzinach jak z dnia 28.04.2017 r. 

Zmiana godziny dyżuru i konsultacji dr K. Malinowskiej-Woźniak w dn. 4.05 br.

Dyżur i konsultacje dr Katarzyny Malinowskiej-Woźniak w dniu 4.05.2017 r. odbędą się w godzinach 13:00 – 15:00.

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,58 MB (+3,580) - time