Ogłoszenia: Administracja I stopnia – studia stacjonarne

Zmiana terminu dyżuru dra Daniela Wacinkiewicza

Dyżur z dnia 10.09.2015 (godz. 12.00-13.00) odbędzie się dnia 11.09.2015 w godz. 11.30-12.30 (sala 315).

Przełożony dyżur dra Andrzeja Wiśniewskiego

Dyżur dydaktyczny dra Andrzeja Wiśniewskiego zostaje przełożony z dnia 10.09.2015 r. (czwartek) na dzień 9.09.2015 r. (środa) na godz. 14.00.

Przełożony dyżur prof. A. Monarchy-Matlak

Dyżur dydaktyczny prof. Aleksandry Monarchy-Matlak zostaje przełożony z dnia 10.09.2015 r. (czwartek) na dzień 9.09.2015 r. (środa) na godz. 12.00.

Stypendium ministra za wybitne osiągnięcia dla studentów na rok akademicki 2015/2016

Rejestracja wniosków o stypendium ministra za wybitne osiągnięcia na rok akademicki 2015/2016 odbywa się poprzez osobiste konto studenta w e-dziekanacie. Termin składania dokumentów:  31 sierpień – 25 wrzesień 2015 r.

 

Po wypełnieniu  wniosku należy dostarczyć go  wraz z załącznikami potwierdzającymi uzyskanie wybitnych osiągnięć do Działu Spraw Studenckich.

 

REKTORAT - DZIAŁ SPRAW STUDENCKICH 

ALEJA PAPIEŻA JANA PAWŁA II 22A POK. 117

PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK 9:00-14:00

 

Więcej informacji na stronie:  http://www.studenci.usz.edu.pl

III r. - Spotkanie seminaryjne z dr hab. Anna Barczak

Zapraszam na spotkanie seminaryjne w czwartek, 10.09.2015,  w godz. 10.00-14.00, pok. 332

Konsultacje dr hab. Anna Barczak

Uprzejmie informuję, że w miesiącu wrześniu konsultacje mam w czwartki, w godz. 11.00-12.00

Konsultacje prof. Janusza Sługockiego

Konsultacje prof. Janusza Sługockiego odbędą się 01.09.2015 r., w godz.13.00-15.00, pok.331 ul.Narutowicza 17a

Dyżur dr Agnieszki Choduń 16.07.2015 r.

Szanowni Studenci, uprzejmie informuję, że dyżur 16.07.2015 r. nie odbędzie się.

II rok SSA - wyniki zapisów na specjalności

Uprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na specjalności realizowane w roku akademickim 2015/2016 na III roku studiów na kierunku Administracja studia stacjonarne pierwszego stopnia utworzyły się dwie specjalności:

1) Administracja obsługi i ochrony prawnej

2) Administracja samorządowa

III r. - Egzamin poprawkowy z Legislacji administracyjnej

Szanowni Studenci, uprzejmie informuję, że egzamin poprawkowy z Legislacji administracyjnej, dla tych osób, które chcą do niego przystąpić w lipcu, odbędzie się 9 lipca 2015 r. o godz. 10:30 w sali nr 7 (al. Piastów 40b). Proszę mieć ze sobą legitymację studencką. Z poważaniem Agnieszka Choduń

Dyżuru dra Andrzeja Wiśniewskiego w dniu 2 lipca 2015 r.

Dyżuru dra Andrzeja Wiśniewskiego w dniu 2 lipca 2015 r., zostaje przeniesiony na piątek 3.07, godz. 9.30.

Dyżur dr Izabeli Mycko – Katner oraz dra Przemysława Katnera w dniu 2 lipca 2015 r.

Szanowni Państwo,

Dyżur dr Izabeli Mycko – Katner oraz dra Przemysława Katnera w dniu 2 lipca 2015 r. (czwartek) z ważnych powodów został odwołany. Zostanie odpracowany dnia 9 lipca 2015 r. o godz. 11.00.

Zmiana godzin konsultacji dra Przemysława Kledzika w dniu 2 lipca 2015 r.

Zmiana godzin konsultacji dra Przemysława Kledzika w dniu 2 lipca 2015 r. Konsultacje odbędą się o godz. 12.00 (normalnie odbywały się od 15.00-16.00).

Przełożony dyżur i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł  w dniu 2 lipca 2015 r. (czwartek) nie odbędą się. Zostały przeniesione na dzień 3 lipca 2015 r. (piątek): dyżur w godz. 10.00-11.00, konsultacje w godz. 11.00-12.00.

Studenci zapisani na praktyki przez e-dziekanat

Praktyki trwają 4 tygodnie:  w lipcu od 6.07 do 31.07, w sierpniu od 3.08 do 28.08, we wrześniu od 1.09 do 28.09, w październiku od 1.10 do 28.10.

 

 

W dniu rozpoczęcia praktyk należy stawić się w godzinach porannych u organizatora praktyk.

 

Studenci zapisani na praktyki do sądów rejonowych (w Szczecinie i poza) w pierwszym dniu praktyk zobowiązani są stawić się w Sądzie Okręgowym w Szczecinie, Dział Kadr, ul. Kaszubska 42.

 

Studenci zapisani na praktyki do prokuratur rejonowych (w Szczecinie i poza) zobowiązani są stawić się na szkolenie BHP w Prokuraturze Okręgowej w Szczecinie, przy ul. Stoisława 6, odpowiednio w dniach 1 lipca, 3 sierpnia, 1 września i 1 października 2015 r. o godz. 9.00 w sali 112.

Dyżury i konsultacje prof. Jerzego Ciapały w lipcu 2015 r. nie odbędą się.

Terminy dyżurów i konsultacji w sierpniu i wrześniu 2015 r. zostaną podane 31.07.2015 r. poprzez zamieszczenie stosownego ogłoszenia na stronie internetowej Wydziału.

Odwołane dyżur i konsultacje dra M. Tkaczuka

W dniu 26 czerwca br. z powodu odbywających się egzaminów warunkowych dyżur i konsultacje dra Marka Tkaczuka zostają odwołane.

W pilnych sprawach można kontaktować się w dniu 26 czerwca po zakończonym egzaminie w sali 114 (Piastów 40).

Dyżur Prodziekana dra Marka Tkaczuka w dniu 26 czerwca 2015 r.

Dyżur Prodziekana dra Marka Tkaczuka w dniu 26 czerwca 2015 r. (piątek) odbędzie się w godzinach 11.00-12.00 oraz 14.30-15.30.

Zmiana terminu konsultacji dra Daniela Wacinkiewicza

Konsultacje dra Daniela Wacinkiewicza z dnia 24.06.2015 (godz. 16.45-17.45) odbędą się dnia 25.06.2015 w godz. 11.00-12.00 (sala 315).

Zmiana godzin konsultacji dydaktycznych dra Łukasz Dubińskiego w dniu 25 czerwca 2015 r.

Dnia 25 czerwca 2015 roku zmiana godzin konsultacji dydaktycznych dra Łukasz Dubińskiego na 11.00 – 12.00.

Dyżur bez zmian od 12.00 - 13.00.

III r. - UWAGA! Zmiana terminu egzaminu z legislacji administracyjnej u dr Agnieszki Choduń

Nastąpiła zmiana terminu egzaminu z LEGISLACJI ADMINISTRACYJNEJ - u dr Agnieszki Choduń. Z dnia 23.06 2015 egzamin został przeniesiony na 30.06.2015 r. godz. 12.00 sala 114 al.Piastów

Dyżur dydaktyczny dra Marka Tkaczuka w dni 25 czerwca 2015 r.

Dyżur dydaktyczny dra Marka Tkaczuka w dni 25 czerwca 2015 r.,  zostaje przeniesiony na dzień 23.06.2015 i odbędzie się w godz. 12.00-13.00.

I r. - Przełożenie terminów dyżurów i konsultacji

Dyżur i konsultacje dydaktyczne w dniu 25.06.2015 r. odbędą się w godz. 07:30-09:30, p. 310, ul. Narutowicza 17 A. Dyżur i konsultacje dydaktyczne z dnia 02.07.2015 r. zostają przełożone na dzień 30.06.2015 r. i odbędą się w następujących godzinach: 09:00-10:00 – dyżur; 10:00-11:00 – konsultacje dydaktyczne.

W sprawach pilnych proszę kontaktować się drogą mailową (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.).

II r. - Wyniki zapisów na wersję przedmiotu Postępowanie administracyjne oraz Prawo i postępowanie podatkowe

Uprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na wersję przedmiotu  Postępowanie administracyjne oraz Prawo i postępowanie podatkowe nie utworzyły się grupy realizujące ww. przedmioty w wersji problem-based learning.  W roku akademickim 2015/2016 wszyscy studenci będą realizowali powyższe przedmioty w wersji klasycznej.

 

I r. - Wyniki zapisów na wersję przedmiotu Prawo pracy i prawo urzędnicze

Uprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na wersję przedmiotu  Prawo pracy i prawo urzędnicze nie utworzyła się grupa realizująca ww. przedmiot w wersji problem-based learning.  W roku akademickim 2015/2016 wszyscy studenci będą realizowali powyższy przedmiot w wersji klasycznej

II r. – Zapisy na seminaria

 

W dniach od 18 do 25 czerwca 2015 r.  zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na seminaria dyplomowe, realizowane od roku akademickiego 2015/2016. Zapisy rozpoczną się i zakończą we wskazanych dniach o godzinie 0.00.

Limit miejsc w grupie każdego z promotorów wynosi 15 osób.

 

Student wybiera promotora z podanej poniżej listy, wpisując w polu „preferencje promotora” odpowiednią liczbę: 1 oznacza promotora, którego student wybiera w pierwszej kolejności, liczba najwyższa – promotora wybieranego w ostatniej kolejności.

Student może w ten sposób dokonać wyboru kolejności wszystkich promotorów lub tylko niektórych.

 

Przypisanie studenta do określonego promotora jest wypadkową dwóch wartości: liczby podanej przez studenta w polu „preferencje promotora” oraz średniej ważonej z ocen. Średnia ważona z ocen jest obliczana ze średniej arytmetycznej z całości dotychczasowych studiów (za semestry I, II i III – 0,8) oraz średniej arytmetycznej za semestr III (0,2).

 

Studenci, którzy nie dokonają wyboru promotora drogą elektroniczną w terminie zapisów, po tym terminie zostaną z urzędu zapisani do promotorów, u których będą wolne miejsca.

 Lista promotorów uprawnionych do prowadzenia seminarium dyplomowego w roku akademickim 2015/2016 na III roku studiów stacjonarnych pierwszego stopnia na kierunku Administracja:

  

 

L.p.

Tytuł / stopień naukowy

Nazwisko i imię

Katedra

1

dr hab.

BARCZAK ANNA

KPOŚ

2

dr

DUBIŃSKI ŁUKASZ

KPiPA

3

dr

MICHALAK MAGDALENA

KPiPA

4

dr hab. prof. US

MONARCHA-MATLAK ALEKSANDRA

KPiPA

5

dr hab.

NIZIOŁ KRYSTYNA

KPGP

 

 

II r., gr 1 - Konwersatoria Prawo Administracyjne

Konwersatoria Prawo Administracyjne I grupa SSA dnia 18.06.2015 odbędą się w godzinach 10.15-11.00 i 13.30-15.00, w sali 101.

Dyżur dydaktyczny dra Andrzeja Wiśniewskiego

Zmiana termin dyżuru dydaktyczny dra Andrzeja Wiśniewskiego z czwartku na piątek (19.06), godz. 8.30.

Konsultacje A.Klich w dniu 15.06.2015 r.

W dniu dzisiejszym, tj. 15.06.2015 r. dodatkowe konsultacje wyznaczone przez mgr A. Klich odbędą się o godz. 13:30 w sali nr 201. 
 

I r. - Zmiana terminu wykładu z Prawa cywilnego z umowami w administracji

Wykład z Prawa cywilnego z umowami w administracji zostaje przełożony z 12 czerwca br. na dzień 18 czerwca 2015r. Wykład rozpocznie się o godz. 17.00, w sali 7, al. Piastów 40B.

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,77 MB (+3,773) - time