Ogłoszenia: Administracja I stopnia – studia stacjonarneZmiana terminu dyżuru dra Daniela WacinkiewiczaDyżur z dnia 10.09.2015 (godz. 12.00-13.00) odbędzie się dnia 11.09.2015 w godz. 11.30-12.30 (sala 315). Przełożony dyżur dra Andrzeja WiśniewskiegoDyżur dydaktyczny dra Andrzeja Wiśniewskiego zostaje przełożony z dnia 10.09.2015 r. (czwartek) na dzień 9.09.2015 r. (środa) na godz. 14.00. Przełożony dyżur prof. A. Monarchy-MatlakDyżur dydaktyczny prof. Aleksandry Monarchy-Matlak zostaje przełożony z dnia 10.09.2015 r. (czwartek) na dzień 9.09.2015 r. (środa) na godz. 12.00. Stypendium ministra za wybitne osiągnięcia dla studentów na rok akademicki 2015/2016Rejestracja wniosków o stypendium ministra za wybitne osiągnięcia na rok akademicki 2015/2016 odbywa się poprzez osobiste konto studenta w e-dziekanacie. Termin składania dokumentów: 31 sierpień – 25 wrzesień 2015 r.
Po wypełnieniu wniosku należy dostarczyć go wraz z załącznikami potwierdzającymi uzyskanie wybitnych osiągnięć do Działu Spraw Studenckich.
REKTORAT - DZIAŁ SPRAW STUDENCKICH ALEJA PAPIEŻA JANA PAWŁA II 22A POK. 117 PONIEDZIAŁEK-PIĄTEK 9:00-14:00
Więcej informacji na stronie: http://www.studenci.usz.edu.pl III r. - Spotkanie seminaryjne z dr hab. Anna BarczakZapraszam na spotkanie seminaryjne w czwartek, 10.09.2015, w godz. 10.00-14.00, pok. 332 Konsultacje dr hab. Anna BarczakUprzejmie informuję, że w miesiącu wrześniu konsultacje mam w czwartki, w godz. 11.00-12.00 Konsultacje prof. Janusza SługockiegoKonsultacje prof. Janusza Sługockiego odbędą się 01.09.2015 r., w godz.13.00-15.00, pok.331 ul.Narutowicza 17a Dyżur dr Agnieszki Choduń 16.07.2015 r.Szanowni Studenci, uprzejmie informuję, że dyżur 16.07.2015 r. nie odbędzie się. II rok SSA - wyniki zapisów na specjalnościUprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na specjalności realizowane w roku akademickim 2015/2016 na III roku studiów na kierunku Administracja studia stacjonarne pierwszego stopnia utworzyły się dwie specjalności: 1) Administracja obsługi i ochrony prawnej 2) Administracja samorządowa III r. - Egzamin poprawkowy z Legislacji administracyjnejSzanowni Studenci, uprzejmie informuję, że egzamin poprawkowy z Legislacji administracyjnej, dla tych osób, które chcą do niego przystąpić w lipcu, odbędzie się 9 lipca 2015 r. o godz. 10:30 w sali nr 7 (al. Piastów 40b). Proszę mieć ze sobą legitymację studencką. Z poważaniem Agnieszka Choduń Dyżuru dra Andrzeja Wiśniewskiego w dniu 2 lipca 2015 r.Dyżuru dra Andrzeja Wiśniewskiego w dniu 2 lipca 2015 r., zostaje przeniesiony na piątek 3.07, godz. 9.30. Dyżur dr Izabeli Mycko – Katner oraz dra Przemysława Katnera w dniu 2 lipca 2015 r.Szanowni Państwo, Dyżur dr Izabeli Mycko – Katner oraz dra Przemysława Katnera w dniu 2 lipca 2015 r. (czwartek) z ważnych powodów został odwołany. Zostanie odpracowany dnia 9 lipca 2015 r. o godz. 11.00. Zmiana godzin konsultacji dra Przemysława Kledzika w dniu 2 lipca 2015 r.Zmiana godzin konsultacji dra Przemysława Kledzika w dniu 2 lipca 2015 r. Konsultacje odbędą się o godz. 12.00 (normalnie odbywały się od 15.00-16.00). Przełożony dyżur i konsultacje dr hab. Krystyny NiziołZ powodu wyjazdu służbowego dyżur i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł w dniu 2 lipca 2015 r. (czwartek) nie odbędą się. Zostały przeniesione na dzień 3 lipca 2015 r. (piątek): dyżur w godz. 10.00-11.00, konsultacje w godz. 11.00-12.00. Studenci zapisani na praktyki przez e-dziekanatPraktyki trwają 4 tygodnie: w lipcu od 6.07 do 31.07, w sierpniu od 3.08 do 28.08, we wrześniu od 1.09 do 28.09, w październiku od 1.10 do 28.10.
W dniu rozpoczęcia praktyk należy stawić się w godzinach porannych u organizatora praktyk.
Studenci zapisani na praktyki do sądów rejonowych (w Szczecinie i poza) w pierwszym dniu praktyk zobowiązani są stawić się w Sądzie Okręgowym w Szczecinie, Dział Kadr, ul. Kaszubska 42.
Studenci zapisani na praktyki do prokuratur rejonowych (w Szczecinie i poza) zobowiązani są stawić się na szkolenie BHP w Prokuraturze Okręgowej w Szczecinie, przy ul. Stoisława 6, odpowiednio w dniach 1 lipca, 3 sierpnia, 1 września i 1 października 2015 r. o godz. 9.00 w sali 112. Dyżury i konsultacje prof. Jerzego Ciapały w lipcu 2015 r. nie odbędą się.Terminy dyżurów i konsultacji w sierpniu i wrześniu 2015 r. zostaną podane 31.07.2015 r. poprzez zamieszczenie stosownego ogłoszenia na stronie internetowej Wydziału. Odwołane dyżur i konsultacje dra M. TkaczukaW dniu 26 czerwca br. z powodu odbywających się egzaminów warunkowych dyżur i konsultacje dra Marka Tkaczuka zostają odwołane. W pilnych sprawach można kontaktować się w dniu 26 czerwca po zakończonym egzaminie w sali 114 (Piastów 40). Dyżur Prodziekana dra Marka Tkaczuka w dniu 26 czerwca 2015 r.Dyżur Prodziekana dra Marka Tkaczuka w dniu 26 czerwca 2015 r. (piątek) odbędzie się w godzinach 11.00-12.00 oraz 14.30-15.30. Zmiana terminu konsultacji dra Daniela WacinkiewiczaKonsultacje dra Daniela Wacinkiewicza z dnia 24.06.2015 (godz. 16.45-17.45) odbędą się dnia 25.06.2015 w godz. 11.00-12.00 (sala 315). Zmiana godzin konsultacji dydaktycznych dra Łukasz Dubińskiego w dniu 25 czerwca 2015 r.Dnia 25 czerwca 2015 roku zmiana godzin konsultacji dydaktycznych dra Łukasz Dubińskiego na 11.00 – 12.00. III r. - UWAGA! Zmiana terminu egzaminu z legislacji administracyjnej u dr Agnieszki ChoduńNastąpiła zmiana terminu egzaminu z LEGISLACJI ADMINISTRACYJNEJ - u dr Agnieszki Choduń. Z dnia 23.06 2015 egzamin został przeniesiony na 30.06.2015 r. godz. 12.00 sala 114 al.Piastów Dyżur dydaktyczny dra Marka Tkaczuka w dni 25 czerwca 2015 r.Dyżur dydaktyczny dra Marka Tkaczuka w dni 25 czerwca 2015 r., zostaje przeniesiony na dzień 23.06.2015 i odbędzie się w godz. 12.00-13.00. I r. - Przełożenie terminów dyżurów i konsultacjiDyżur i konsultacje dydaktyczne w dniu 25.06.2015 r. odbędą się w godz. 07:30-09:30, p. 310, ul. Narutowicza 17 A. Dyżur i konsultacje dydaktyczne z dnia 02.07.2015 r. zostają przełożone na dzień 30.06.2015 r. i odbędą się w następujących godzinach: 09:00-10:00 – dyżur; 10:00-11:00 – konsultacje dydaktyczne. W sprawach pilnych proszę kontaktować się drogą mailową (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.). II r. - Wyniki zapisów na wersję przedmiotu Postępowanie administracyjne oraz Prawo i postępowanie podatkoweUprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na wersję przedmiotu Postępowanie administracyjne oraz Prawo i postępowanie podatkowe nie utworzyły się grupy realizujące ww. przedmioty w wersji problem-based learning. W roku akademickim 2015/2016 wszyscy studenci będą realizowali powyższe przedmioty w wersji klasycznej.
I r. - Wyniki zapisów na wersję przedmiotu Prawo pracy i prawo urzędniczeUprzejmie informujemy, że w wyniku zapisów na wersję przedmiotu Prawo pracy i prawo urzędnicze nie utworzyła się grupa realizująca ww. przedmiot w wersji problem-based learning. W roku akademickim 2015/2016 wszyscy studenci będą realizowali powyższy przedmiot w wersji klasycznej II r. – Zapisy na seminaria
W dniach od 18 do 25 czerwca 2015 r. zostaną uruchomione (poprzez e-dziekanat) zapisy na seminaria dyplomowe, realizowane od roku akademickiego 2015/2016. Zapisy rozpoczną się i zakończą we wskazanych dniach o godzinie 0.00. Limit miejsc w grupie każdego z promotorów wynosi 15 osób.
Student wybiera promotora z podanej poniżej listy, wpisując w polu „preferencje promotora” odpowiednią liczbę: 1 oznacza promotora, którego student wybiera w pierwszej kolejności, liczba najwyższa – promotora wybieranego w ostatniej kolejności. Student może w ten sposób dokonać wyboru kolejności wszystkich promotorów lub tylko niektórych.
Przypisanie studenta do określonego promotora jest wypadkową dwóch wartości: liczby podanej przez studenta w polu „preferencje promotora” oraz średniej ważonej z ocen. Średnia ważona z ocen jest obliczana ze średniej arytmetycznej z całości dotychczasowych studiów (za semestry I, II i III – 0,8) oraz średniej arytmetycznej za semestr III (0,2).
Studenci, którzy nie dokonają wyboru promotora drogą elektroniczną w terminie zapisów, po tym terminie zostaną z urzędu zapisani do promotorów, u których będą wolne miejsca. Lista promotorów uprawnionych do prowadzenia seminarium dyplomowego w roku akademickim 2015/2016 na III roku studiów stacjonarnych pierwszego stopnia na kierunku Administracja:
II r., gr 1 - Konwersatoria Prawo AdministracyjneKonwersatoria Prawo Administracyjne I grupa SSA dnia 18.06.2015 odbędą się w godzinach 10.15-11.00 i 13.30-15.00, w sali 101. Dyżur dydaktyczny dra Andrzeja WiśniewskiegoZmiana termin dyżuru dydaktyczny dra Andrzeja Wiśniewskiego z czwartku na piątek (19.06), godz. 8.30. Konsultacje A.Klich w dniu 15.06.2015 r.W dniu dzisiejszym, tj. 15.06.2015 r. dodatkowe konsultacje wyznaczone przez mgr A. Klich odbędą się o godz. 13:30 w sali nr 201.
I r. - Zmiana terminu wykładu z Prawa cywilnego z umowami w administracjiWykład z Prawa cywilnego z umowami w administracji zostaje przełożony z 12 czerwca br. na dzień 18 czerwca 2015r. Wykład rozpocznie się o godz. 17.00, w sali 7, al. Piastów 40B. |
0,000 seconds (+0,000); 3,77 MB (+3,773) - time