Ogłoszenia: Administracja I stopnia – studia stacjonarne

Konsultacje dr hab. Anna Barczak w dniu 16.10.2015 r.

Konsultacje dr hab. Anna Barczak w dniu 16.10.2015 r., odbędą się w godz. 17.45-18.45

Dyżur dydaktyczny dr hab. prof. US Pasquale Policastro

Dyżur dydaktyczny dr hab. prof. US Pasquale Policastro zamiast 15 października 2015 r. odbędzie się w dniu 19 października o godz. 15.30.

 

III r. - Dodatkowe informacje w rozkładzie zajęć

Rozkład zajęć został uzupełniony o daty wykładów z Procesu inwestycyjno – budowlanego.

Dyżury dydaktyczne mgr Karoliny Ziemianin i mgr. Michała Wojdały w dniu 15.10.2015 r.

W związku z wyjazdem służbowym w dniu 15 października br. najbliższe konsultacje i dyżury mgr Karoliny Ziemianin i mgr. Michała Wojdały odbędą się w przyszłym tygodniu.

Zajęcia, dyżury i konsultacje dr Marka Tkaczuka

Zajęcia, dyżury i konsultacje dr Marka Tkaczuka w dniu 15 i 16 października 2015 r. nie odbędą się z powodu wyjazdu na konferencję naukową.

Konsultacji i dyżur dydaktyczny dr Eweliny Cała-Wacinkiewicz w dniu 15.10.2015 r.

Konsultacji i dyżur dydaktyczny dr Eweliny Całej-Wacinkiewicz w dniu 15.10.2015 r., zostaje odwołany.

Odwołane konsultacje dydaktyczne i dyżur dr A. Choduń

Szanowni Studenci, z powodu wyjazdu na konferencję konsultacje dydaktyczne 14.10.2015 r. oraz dyżur 15.10.2015 r. dr A. Choduń nie odbędą się.

III r, gr. 2 - Pierwsze ćwiczenia z przedmiotu Europejskie Prawo Administracyjne

Pierwsze ćwiczenia grupy drugiej z przedmiotu Europejskie Prawo Administracyjne z dr Magdaleną Michalak odbędą się w dniu 21.10.2015 r. 

Dyżur i konsultacje dr Magdaleny Michalak

Dyżur dr Magdaleny Michalak w dniu 15.10.2015 r. odbędzie się w godzinach 12.30-13.30, konsultacje dydaktyczne w godzinach 13.30-14.30.

III r. - Przełożony wykład ,,Reglamentacja wykonywania zawodów zaufania publicznego”

Z powodu wyjazdu służbowego dr hab. Krystyny Nizioł wykład z przedmiotu  ,,Reglamentacja wykonywania zawodów zaufania publicznego” w dniu 13.10.2015 r.  nie odbędzie się. Wykład jest przełożony na dzień 19.10.2015 r. (poniedziałek), godz. 11.00, s. 222.

Seminarium magisterskie i dyżur dydaktyczny z dr hab. prof. US Pasquale Policastro w dniu 15.10.15 r.

Seminarium magisterskie i dyżur dydaktyczny z dr hab. prof. US Pasquale Policastro w dniu 15.10.15 r., zostają odwołane.

Seminarium magisterskie odbędzie się w dniu 13.10.2015 r., godz. 17:00 na ul. Piastów.

Dyżur dydaktyczny odbędzie się w dniu 14.10.2015 r., godz. 14:00-16:00.

II r. - Finanse publiczne i Prawo finansowe - zmiana terminów wykładów

Zmiana terminów wykładów z przedmiotu Finanse publiczne i Prawo finansowe z 5. oraz 19. listopada 2015 r.:


- wykłady z 5. listopada 2015 r. odbędą się 14. października 2015 r., sala 222, godz. 15.15-16.45,
- wykłady z 19. listopada 2015 r. odbędą się 21. października 2015 r., sala 222, godz. 15.15-16.45.

Terminy konsultacji pracowników naukowo-dydaktycznych i dydaktycznych WPiA

Lp.

Tytuł / stopień naukowy

Nazwisko i Imię

Terminy konsultacji

1

dr hab. prof. US

KUNIEWICZ ZBIGNIEW

 

2

prof. zw. dr hab.

SMYCZYŃSKI TADEUSZ

 

3

prof. zw. dr hab.

ZIEMIANIN BRONISŁAW

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 203

4

dr hab. prof. US

ANDRZEJEWSKI MAREK

piątki w zjazdy wykładowe Prawa: 2 X, 16 X, 6 XI, 20 XI, 4 XII, 18 XII 2015, 8 I, 22 I 2016, godz. 11.00 - 12.00, pok. 301

5

dr hab. prof. US

JANIAK ANDRZEJ

piątek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 202

6

dr hab. prof. US

SOKOŁOWSKA DOROTA

 

7

dr

DADAŃSKA KATARZYNA

konsultacje: czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 111

dyżur prodziekański: wtorek godz. 10.00 - 11.00, pok. 111

8

dr

KATNER PRZEMYSŁAW

czwartek, godz. 11.30 - 12.00, 13.00 - 13.30, pok. 205

9

dr

MYCKO-KATNER IZABELA

czwartek, godz. 11.30 - 12.00, 13.00 - 13.30, pok. 205

10

dr

SZYJEWSKA-BAGIŃSKA JOANNA

środa, godz. 13.00 - 13.30 oraz czwartek, godz. 13.00 - 13.30, pok. 102

11

mgr

KUBASIK KRZYSZTOF

czwartek, godz. 14.45 - 15.45, pok. 105

12

mgr

MALINOWSKA-WOŹNIAK KATARZYNA

środa, godz. 13.15 - 14.15, pok. 104

13

mgr

SŁOTWIŃSKI SZYMON

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 105

14

mgr

TOMCZYK ADRIANA

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 102

 

 

 

 

15

prof. zw. dr hab.

OFIARSKI ZBIGNIEW

środa, godz. 12.00 - 13.00, pok. 318

16

dr

BOŻEK WOJCIECH

czwartek, godz. 14.45 - 15.45, pok. 333

17

dr

KOWALEWSKA EWA

czwartek, godz. 113.00 - 14.00, pok. 333

18

mgr

MAŃCZYK PAWEŁ

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 333

 

 

 

 

19

dr hab. prof. US

MOLSKI RAJMUND

wtorek, godz. 13.30 - 14.30, pok. 313

piątki w zjazdy wykładowe Prawa (2 X, 16 X, 6 XI, 20 XI, 4 XII, 18 XII 2015, 8 I, 22 I 2016), godz. 14.00 - 15.00, pok. 313

20

dr hab.

NIZIOŁ KRYSTYNA

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 322

21

dr

WACINKIEWICZ DANIEL

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 315

22

mgr

RADZIUN MARZENA

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 314

 

 

 

 

23

prof. zw. dr hab.

SŁUGOCKI JANUSZ

 

24

dr hab. prof. US

MONARCHA-MATLAK ALEKSANDRA

czwartek, godz. 9.00 - 10.00, pok. 328

25

dr

BANASZKIEWICZ ADAM

 

26

dr

DUBIŃSKI ŁUKASZ

czwartek: 1 X, 15 X, 29 X, 19 XI, 26 XI, 10 XII 2015, 7 I, 28 I, 4 II, 11 II 2016, godz. 13.00 - 14.00, sala 330

wtorek: 6 X, 20 X, 3 XI, 10 XI, 1 XII, 15 XII 2015, 12 I i 19 I 2016), godz. 9.00 - 10.00, sala 330

27

dr

KLEDZIK PRZEMYSŁAW

czwartek, godz. 18.30 - 19.30, pok. 329

28

dr

MICHALAK MAGDALENA

czwartek, godz. 9.00 - 10.00, pok. 330

29

mgr

ZDYB PRZEMYSŁAW

czwartek, godz. 11.30 - 12.00 i 13.00 - 13.30, pok. 329

 

 

 

 

30

dr hab. prof. US

POHL ŁUKASZ

w dniach wykładu z Prawa karnego na II roku SSP: czwartek 1 X, 15 X, 29 X, 12 XI, 26 XI, 10 XII 2015, 7 I, 21 I 2016, godz. 13.00 - 14.00, pok. 304A

31

ks.dr - st.wykł

HARASIMIAK GRZEGORZ

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 306

32

dr

KOWALEWSKA-ŁUKUĆ MAGDALENA

piątek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 304B

33

dr

NAWROCKI MARIUSZ

poniedziałek, godz. 17.30 - 18.30, pok. 304B

dodatkowe terminy dla studentów studiów niestacj.: 17 X 2015, godz. 10.30-11.30; 7 XI 2015 godz. 11.30-12.30; 21 XI 2015 godz. 10.30-11.30; 5 XII 2015 godz. 11.30-12.30; 19 XII 2015 godz. 10.30-11.30; 9 I 2016 godz. 11.30-12.30; 23 I 2016 godz. 10.30-11.30, pok. 304B

34

mgr

BURDZIAK KONRAD

piątek, godz. 12.00 - 13.00, pok. 304B

 

 

 

 

35

prof. zw. dr hab.

BAŁABAN ANDRZEJ

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 401

36

dr hab. prof. US

CIAPAŁA JERZY

czwarek, godz. 11.30 - 12.00 i 13.00 - 13.30, pok. 402

37

dr hab. prof. US

POLICASTRO PASQUALE

 

38

dr

BACZYŃSKA BOGNA

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 403

39

mgr

MICHAŁKIEWICZ EWA

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 310

40

mgr

MILCZAREK EWA

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 310

41

mgr

MYLOKOSTA ANNA

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 310

 

 

 

 

42

dr hab. prof. US

ŁASKI PIOTR

piątki w zjazdy wykładowe Prawa (2 X, 16 X, 6 XI, 20 XI, 4 XII, 18 XII 2015, 8 I, 22 I 2016), godz. 13.00 - 14.00, pok. 327

43

dr

CAŁA-WACINKIEWICZ EWELINA

czwarek, godz. 11.30 - 12.00 i 13.00 - 13.30, pok. 326

44

mgr

SZUBERT EWA

czwartek. godz. 11.00 - 12.00, pok. 326

 

 

 

 

45

dr hab. prof. US

FLAGA-GIERUSZYŃSKA KINGA

czwartek, godz. 9.00 - 10.00, pok. 408

46

dr

KLICH ALEKSANDRA

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 407

47

dr

RADKIEWICZ TOMASZ

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 406

48

mgr

WOJDAŁA MICHAŁ

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 407

49

mgr

ZIEMIANIN KAROLINA

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 407

 

 

 

 

50

dr hab. prof. US

TARNOWSKA DANUTA

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 303

51

dr

JASIŃSKA MARTA

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 302

52

dr

ŻBIKOWSKA MAŁGORZATA

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 302

53

mgr

DĄBROWSKI KAMIL

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 302

 

 

 

 

54

prof. zw. dr hab.

GÓRSKI MAREK

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, w Rektoracie (po uprzednim uzgodnieniu w Sekretariacie Prorektorów)

55

dr hab.

BARCZAK ANNA

piątek, godz. 13.20 - 14.20, pok. 332

56

mgr

OGONOWSKA ADRIANNA

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pod. 332

 

 

 

 

57

dr hab. prof. US

SKĄPSKI MICHAŁ

czwartki w tygodniach zjazdów wykładowych Prawa: 1 X, 15 X, 5 XI, 19 XI, 3 XII, 17 XII 2015, 7 I, 21 I 2016, godz. 11.30 - 12.00 i 13.00 - 13.30, pok. 301

58

dr

RYLSKI MIKOŁAJ

nie prowadzi zajęć dydaktycznych w sem. zimowym

 

 

 

 

59

dr hab. prof. US

GAJDA EWA

piątek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 113

60

dr

JAWORSKA-STANKIEWICZ RITA

czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 112

61

dr

TKACZUK MAREK

wtorek. godz. 10.00 - 11.00 oraz sobota, godz. 9.30 -10.30, pok. 211 (konsultacje i dyżur prodziekański)

62

dr

ZYCH RADOSŁAW

środa, godz. 18.00 - 19.00, pok. 209

62

prof. dr hab.

WĄTOR ADAM

środa, godz. 11.30 - 12.20, pok. 212

 

 

 

 

63

dr hab. prof. US

OFIARSKA MAŁGORZATA

konsultacje: wtorek, godz. 12.00 - 13.00, pok. 301B;

dyżur prodziekański: czwartek, godz. 11.00 - 12.00, pok. 301B

64

dr hab.

ŚWIĘCH-KUJAWSKA KATARZYNA

czwartek, godz. 9.00 - 10.00, pok. 321

65

dr - st.wykł.

KALINA STANISŁAW

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 317

66

dr

KONIUSZEWSKA EWA

czwartek, godz. 13.00 - 14.00, pok. 317

 

 

 

 

67

dr hab. prof. US

CZEPITA STANISŁAW

poniedziałek, godz. 10.45  - 11.45, pok. 200 (al. Piastów)

68

dr

KANAREK BEATA

czwartek, godz. 11.30 - 12.00 i 13.00 - 13.30, pok. 109 (al. Piastów)

69

dr

PENO MICHAŁ

czwartek, godz. 11.30 - 12.00 i 13.00 - 13.30, pok. 108 (al. Piastów)

 

 

 

 

70

prof. zw. dr hab.

ZIELIŃSKI MACIEJ

środa, godz. 12.45 - 13.45, pok. 4 (al. Piastów)

71

dr

BOGUCKI OLGIERD

czwartek, godz. 16.00 - 17.00, pok. 203 (al. Piastów)

72

dr

CHODUŃ AGNIESZKA

środa, godz. 16.00 - 17.00, pok. 202 (al. Piastów)

73

mgr

GMEREK KAROLINA

czwartek, godz. 8.00 - 9.00, pok. 203 (al. Piastów)

dyżur dydaktyczny: czwartek, godz. 12.00 - 13.00

 

brakujące informacje oraz terminy dodatkowych konsultacji dla studentów studiów niestacjonarnych zostaną podane przed pierwszym zjazdem ćwiczeniowym Prawa

Konsultacje prof. R. Molskiego

Konsultacje dydaktyczne odbywają się we wtorki, 13.30-14.30 oraz w piątki zjazdowe prawa, 14.00-15.00, p. 313.

 

Dyżur i konsultacje dra Olgierda Boguckiego

W dniu 8 października dyżur oraz konsultacje dydaktyczne dra O. Boguckiego zostają odwołane.

III r. - Podział na grupy ćwiczeniowe

III rok  V semestr  2015/2016

 

gr. I     A - M

gr. II    N - Ż

 

Dyżur i seminarium dr Magdaleny Michalak w dniu 1.10.2015 r.

Dyżur i seminarium dr Magdaleny Michalak w dniu 1.10.2015 zostają odwołane w związku z posiedzeniem Rady Wydziału.

I r. - Podział na grupy ćwiczeniowe

I rok I semestr  2015/2016

 

gr. I     A - I

gr. II    J - PA

gr. III   PE - SZCZEP

gr. IV   SZCZES - Ż

II r. - Podział na grupy ćwiczeniowe

II rok III semestr  2015/2016

 

gr. I    A - G

gr. II   H - P

 

gr. III  R - Ż

Egzamin z prawa administracyjnego

Egzamin z prawa administracyjnego dla studentów stacjonarnych odbędzie się 6 października o godz. 12.30 sala 217 Dla studentów niestacjonarnych o godz .15.30 sala 217

II r. - Pokazywanie prac z egzaminu z Zasad techniki normotwórczej i Legislacji administracyjnej

Szanowni Studenci, uprzejmie informuję, że 24 września 2015 r. w godz. 11:00-12:00 będzie można obejrzeć swoją pracę egzaminacyjną.

 

dr Agnieszka Choduń

Informacja dla opiekunów lat i studentów 1. roku studiów STACJONARNYCH licencjackich i jednolitych magisterskich

1. Nauczanie języków obcych w US odbywa się zgodnie z zarządzeniem Rektora US nr 48/2013 z dnia 25 czerwca 2013 r.

 

2. Nauka języka obcego w ramach lektoratów w US rozpoczyna się od drugiego roku studiów i prowadzona jest od poziomu B1 Do poziomu B2 dla studiów pierwszego stopnia i od poziomu B1 do poziomu B2+ dla jednolitych studiów magisterskich.

 

3. Zgodnie z § 2 pkt. 4 zarządzenia, każdy nowoprzyjęty student musi przystąpić do 30 października do testu poziomującego, który określa czy student zna język (wykazany na świadectwie maturalnym) na poziomie B1.

 

4. Test ma jedynie charakter informacyjny; w przypadku stwierdzenia niewystarczającej (poniżej poziomu B1) znajomości języka, student ma obowiązek w trakcie pierwszego roku studiów we własnym zakresie uzupełnić brakujące umiejętności i podnieść swoje kompetencje językowe do poziomu B1.

 

5. Test organizowany i przeprowadzany jest przez ACKJ US, przy współpracy z prodziekanami ds. kształcenia/ds. studenckich i opiekunami lat; całościowo za jego organizację odpowiada Dyrektor ACKJ.

 

6. Opiekunowie roku  na dniach adaptacyjnych zbierają szacunkową informację o ilości osób przystępujących do testów poziomujących z poszczególnych języków (angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, rosyjski). Prodziekani przekazują tę informację ( np. J. Ang – 55 osób, J.Niemi – 24 itp.) do ACKJ. E – mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

7. Testy w roku akademickim 2015/2016 zaplanowane są  w Auli WH US przy ul. Krakowskiej 71-79 w dniach podanych poniżej. Studenci proszeni są by stawić się na 30 minut przed rozpoczęciem testu wg informacji na liście.:

 

DATA

16:00-16:45

Godz.

rejestracji

 studentów:

15:35

16:45-17:05

17:30-18:15

Godz.

rejestracji

 studentów:

17:05

18:15-19:00

19:00-19:45

Godz.

rejestracji

Studentów:

18:35

26.10.2015

termin 1

przerwa techniczna

termin 2

przerwa techniczna

termin 3

27.10.2015

termin 4

termin 5

termin 6

28.10.2015

termin 7

termin 8

termin 9

 

8. Dyrektor ACKJ przesyła prodziekanom listy imienne studentów, którzy w danym terminie mają przystąpić do testu poziomującego; prodziekani przekazują te listy opiekunom lat, którzy są bezpośrednio odpowiedzialni za przekazanie tej informacji studentom.

9. ACKJ przesyła wyniki testu poziomującego prodziekanom, a opiekunowie lat informują studentów o jego wynikach.

 

Informacje znajdują się również na stronie ackj.usz.edu.pl w zakładce poziom B2 w ACKJ

 

 

Wpisy do indeksów z prawa administracyjnego - informacja

Wpisy do indeksów z prawa administracyjnego odbędą się w czwartek 24 września od godz 12.00 do 14.00 w sali 328.

Konsultacje dydaktyczne dra Tomasza Radkiewicza w dniu 17 września 2015 r.

W dniu 17 września 2015 r. konsultacje nie odbędą się. Konsultacje przenoszę na dzień 22 września na godz 8.15

Dyżur dra A. WIśniewskiego

Dyżur dra Andrzeja Wiśniewskiego dnia 17 września 2015 r. (czwartek) rozpocznie się  o godz. 11.00 w sali 305.

 

Przełożony dyżur i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur i konsultacje dr hab. Krystyny Nizioł  w dniu 24 września 2015 r. (czwartek) zostają odwołane.  Odbędą w następujących terminach: dyżur w dniu 16 września 2015 r. w godz. 11.00-12.00 (środa) oraz konsultacje w dniu 17 września 2015 r. w godz. 11.00-12.00 (czwartek).

 

Dyżur prof. A. Bałabana

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur prof. A. Bałabana z dnia 17 września  zostaje przeniesiony na dzień 16 września (środa), godz. 11 do 12.

Dyżur dr B. Baczyńskiej

Z powodu wyjazdu służbowego dyżur dr B. Baczyńskiej z dnia 17 września  zostaje przeniesiony na dzień 16 września (środa), godz. 12 do 13.

Dyżur dr I. Mycko-Katner oraz dra P. Katnera w dniu 14 września 2015 r.

Dyżur dr Izabeli Mycko-Katner oraz dra Przemysława Katnera odbędzie się dnia 14 września 2015 r. (poniedziałek) w godz. 9.00 – 10.30 zamiast dyżuru 17 września 2015 r. (czwartek).

Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 4,35 MB (+4,349) - time