Ogłoszenia: Administracja I stopnia – studia stacjonarne

III rok, odwołany dyżur i konsultacje dr Marty Jasińskiej

Dyżur i konsultacje dr Marty Jasińskiej zostają odwołane w dniu 6 kwietnia. Dyżur i konsultacje zostaną odrobione dnia 8 kwietnia od godz. 9.00.

III r. - Wykład z przedmiotu Tajemnice prawnie chronione w dniu 5 kwietnia br.

W dniu 5 kwietnia br. wykład z przedmiotu Tajemnice prawnie chronione zostaje odwołany.

Przełożony wykład dr hab. prof. US Krystyny Nizioł z przedmiotu ,,Makroekonomia”

Z powodu wyjazdu służbowego wykład dr hab. prof. US Krystyny Nizioł z przedmiotu ,,Makroekonomia” w dniu 27.04.2017 r. (czwartek) nie odbędzie się. Wykład odbędzie się w dniu 11.04.2017 (wtorek) od godz. 10.00-11.30, s. 217.

Przełożony dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. prof. US Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego dr hab. prof. US Krystyny Nizioł dyżur dydaktyczny i konsultacje w dniu 27.04.2017 r. (czwartek) nie odbędą się. Zostają one przełożone: konsultacje na 06.04.2017r., g. 15.00-16.00, dyżur dydaktyczny na 13.04.2017 r., g. 15.00-16.00.

II r. - Kolokwium poprawkowe - „Wprowadzenie do prawa gospodarczego publicznego”

Kolokwium poprawkowe dla II roku SSA z ćwiczeń „Wprowadzenie do prawa gospodarczego publicznego” z mgr R. Wasilewskim odbędzie się 10.04. br. (poniedziałek) w sali nr 121 o godz. 16:00.

Kolokwium poprawkowe będzie miało formę pisemną (pytania otwarte) albo ustnej odpowiedzi na pytania.

Zajęcia prof. A. Monarchy-Matlak z 5.04.2017 r.

 

Zajęcia z Komunikacji elektronicznej z dnia 5.04.2017 r. zostają przeniesione na 24 .05.2017 r. oraz zajęcia z Organizacji zarządzania sprawami bezpieczeństwa publicznego z dnia 5.04.2017 zostają przeniesione na 26.04.2017 r

 

Wykład z przedmiotu Ustrój organów ochrony prawnej w dniu 5 kwietnia br.

Wykład z przedmiotu Ustrój organów ochrony prawnej w dnia 5 kwietnia br. nie odbędzie się. W związku z tym wykład z Psychologii społecznej rozpocznie się o godz. 11.00, sala bez zmian.

Dyżur dydaktyczny dr. hab. D. Wacinkiewicza w dniu 30.03.2017

 

Dyżur  dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowany na dzień 30.03.2017  w godz. 12.00-13.00  odbędzie się tego samego dnia w godz. 16.00-17.00

 

III r. - Wykład z przedmiot Postępowanie egzekucyjne w administracji

 

Szanowni Państwo,

w dniu 30.03.2017 r. nie odbędzie się wykład z przedmiot „Postępowanie egzekucyjne w administracji” dla III SSA. Zajęcia zostaną zrealizowane w dniu 18.05.2017 r. Pozostałe wykłady odraz dyżur i konsultacje w dniu 30.03.2017 r. odbędą się według ustalonego harmonogramu.


Z poważaniem
dr Przemysław Kledzik

Zmiana godzin dyżuru dr. hab. D. Wacinkiewicza

 

Konsultacje  dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowane na dzień 29.03.2017  w godz. 16.00-17.00  odbędą się w najbliższy poniedziałek 03.04.2017 w godz. 16.00-17.00

 

Dyżur oraz konsultacje dydaktyczne dra O. Boguckiego z dnia 30 marca 2017 r.

 

Dyżur oraz konsultacje dydaktyczne dra O. Boguckiego z dnia 30 marca 2017 r. zostają przesunięte i odbędą się dnia 6 kwietnia 2017 r. odpowiednio w godzinach: 11-12 oraz 19-20.

 

III r. - Zmiana sali wykładowej w dniu 28 marca br.

 

W dniu 28 marca br. wykład z Wybranych zagadnień prowadzenia ksiąg wieczystych wyjątkowo odbędzie się w sali 17a, ul. Narutowicza.

 

I r. - Przeniesiony wykład z przedmiotu Konstytucyjny system organów państwowych.

Na prośbę studentów, wykład z przedmiotu Konstytucyjny system organów państwowych zamiast 30 marca br. odbędzie się w dniu 27 marca br. o godz. 10.00, w sali 217, ul. Narutowicza 17a. 

dr Ewelina Cała-Wacinkiewicz - dyżur i konsultacje

Konsultacje i dyżury dydaktyczne przypadające włącznie do dnia 19.4.2017 r. zostają odwołane.

Zmiana godzin dyżuru dr. hab. D. Wacinkiewicza

Dyżur  dr. hab. D. Wacinkiewicza zaplanowany na dzień 23.03.2017 odbędzie się tego samego dnia (23.03.2017)  w godz. 16.00-17.00 (s. 315).

Konsultacje oraz zajęcia Profesora Policastro w dniu 23.03.2017 zostają odwołane.

Konsultacje oraz zajęcia Profesora Policastro w dniu 23.03.2017 zostają odwołane. Odrabianie konsultacji i zajęć nastąpi w poniedziałek 27.03.2017 roku według rozkładu godzinowego zajęć czwartkowych.

Zajęcia, Konsultacje i Dyżur dr Magdaleny Michalak dnia 23.03.2017 r. są odwołane

Zajęcia, Konsultacje i Dyżur dr Magdaleny Michalak  dnia 23.03.2017 r. są odwołane.

Terminy odrobienia zostaną podane później.

Zmiana terminu konsultacji i dyżuru dra Tomasza Radkiewicza

Przenoszę konsultacje i dyżur z dnia 23 marca 2017 r. na dzień 28 marca 2017 godz. 16.15.


dr Tomasz Radkiewicz

Dyżur, konsultacje i seminaria dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US

W związku z wyjazdem służbowym dr hab. Kingi Flagi-Gieruszyńskiej prof. US dyżur, konsultacje i seminaria z dnia 23 i 24 marca br. zostają przeniesione na środę 22 marca br. odpowiednio: 10.00 - dyżur, 11.00 - konsultacje oraz od 12.00 - seminaria.

Egzamin z Filozofii prawa oraz Etycznych problemów prawa i prawoznawstwa z prof. S. Czepitą

Egzamin z Filozofii prawa oraz Etycznych problemów prawa i prawoznawstwa z Panem Prof. S. Czepitą

odbędzie się 27.03.2017 r. w poniedziałek o godz. 9.00 w sali 121.

Rejestracja warunkowa z dodatkowym egzaminem lub zaliczeniem na ocenę

Od 1 marca 2017 r. studenci, którym przysługuje rejestracja warunkowa z dodatkowym egzaminem lub zaliczeniem z oceną nie składają w Dziekanatach wniosków. Decyzje w tej sprawie wydawane będą z urzędu. 

Studenci, którzy powtarzają przedmioty składają wnioski na dotychczasowych zasadach.

Odwołane dyżur i konsultacje dr I. Mycko-Katner i dra P. Katnera (2)

Ze względu na urlop, dyżur oraz konsultacje w dniu 16 marca 2017 r. dr. Przemysława Katnera oraz dr Izabeli Mycko-Katner zostają odwołane.

Konsultacje mgr E. Milczarek

Konsultacje z mgr Ewą Milczarek w dniu 16.03.2017 odbędą się wyjątkowo od godzinie 10 do godziny 11

Konsultacje dra O. Boguckiego

W semestrze letnim 2016/2017 konsultacje dydaktyczne dra O. Boguckiego będą się odbywać w czwartki w g. 18-19 w p. 203 na Piastów.

Konsultacje i dyżur prof. Z. Ofiarskiego w dniu 16 marca br.

Z powodu wyjazdu służbowego konsultacje dydaktyczne i dyżur dydaktyczny prof. zw. dra hab. Zbigniewa Ofiarskiego w dniu 16 marca br. nie odbędą się. Odbędą się we wtorek (21 marca 2017 r.) w godz. 11.00-13.00

Przełożony wykład dr hab. prof. US Krystyny Nizioł z przedmiotu ,,Makroekonomia”

Z powodu wyjazdu służbowego wykład dr hab. prof. US Krystyny Nizioł  z przedmiotu ,,Makroekonomia” w dniu 30.03.2017 r.  (czwartek)  nie odbędzie się. Wykład  odbędzie się w dniu 20.03.2017 (poniedziałek) od godz. 8.15-9.45.

Przełożony dyżur dydaktyczny i konsultacje dr hab. prof. US Krystyny Nizioł

Z powodu wyjazdu służbowego dr hab. prof. US Krystyny Nizioł dyżur dydaktyczny i konsultacje w dniu 30.03.2017 r.  (czwartek)  nie odbędą się. Zostają one przełożone na dzień 15.03.2017 r. (wtorek ):  konsultacje,  g.  10.00-11.00. dyżur dydaktyczny, g. 11.00-12.00.

Odwołanie dyżuru prof. D. Wacinkiewicza

Dyżur dydaktyczny dra hab. Daniela Wacinkiewicza w dniu 9 marca 2016 r.
nie odbędzie się. Termin odrobienia zostanie podany wkrótce.

Odwołane seminarium prof. Ewy Gajdy

Seminarium u Pani dr hab. prof. US Ewy Gajdy w dniu 9.03. nie odbędzie się.

Odwołane zajęcia, dyżur i konsutacje dydaktyczne dra Przemysława Kledzika

W dniu 9 marca br. zajęcia, dyżur i konsultacje dra Przemysława Kledzika nie odbędą się .
Actaiuris Punkt Pomocy Psychologicznej NKCK – Nadzór nad komornikami i czynnościami komorników oraz kontroli finansowej kancelarii komorniczych – szkolenia dla kadry sądów rejonowych

Ogłoszenia Dziekanatów

Ogłoszenia Prawo – studia stacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Prawo – studia niestacjonarne jednolite magisterskie
Ogłoszenia Administracja I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Administracja II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny I stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Ekonomiczno-prawny II stopnia – studia stacjonarne
Ogłoszenia Stacjonarne studia doktoranckie
Ogłoszenia Niestacjonarne studia doktoranckie
logo us


Rektorat US
al. Papieża Jana Pawła II 22a,
70-453 Szczecin


Wydział Prawa i Administracji
ul. Narutowicza 17A,
70-240 Szczecin
Kontakt:
tel. (091) 444 28 26
fax. (091) 444 28 46
wpia@wpiaus.pl
www.wpiaus.pl
0,000 seconds (+0,000); 3,73 MB (+3,729) - time